quote:idd
Op maandag 20 januari 2003 08:55 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Henk Kok is de grootste paardenlul die er in de sportjournalistiek rondloopt.
En natuurlijk great wat van Velde en Wennemars laten zien.!
quote:Echt niet, hij is gewoon heel erg goed bezig. Met zijn eigenzinige scherpe vraagsteling, weet hij de schaatsers te prikkelen en ze aan te zetten tot wat dieper nadenken, wat meestal mooiere en betere antwoorden oplevert.
Op maandag 20 januari 2003 08:55 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Henk Kok is de grootste paardenlul die er in de sportjournalistiek rondloopt.
quote:sorry, maar ik vind dat de aanwezigheid van Henk Kok als vragensteller langs de baan een uitzending van een schaatskampioenschap beduidend vervelender maakt. Hij is ook sterk bevooroordeeld, stelt Groningers iig veel minder vaak harde, moeilijke vragen dan overige schaatsers.
Op maandag 20 januari 2003 13:37 schreef wicker het volgende:
Echt niet, hij is gewoon heel erg goed bezig. Met zijn eigenzinige scherpe vraagsteling, weet hij de schaatsers te prikkelen en ze aan te zetten tot wat dieper nadenken, wat meestal mooiere en betere antwoorden oplevert.
maar eigenlijk is elke regel over hem een te veel.
De wedstrijd was eigenlijk voor de eerste plaats niet spannend, dat was jammer. Wotherspoon en vooral Garbrecht staken er fors boven uit. Toch vind ik niet dat het een schraal kampioenschap was. Vooral zondag waren er heel wat mooie prestaties te zien Naast de kampioenen vond ik vooral Nijenhuis met wereldrecord junioren en Klassen heel erg goed.
En het schaatsen van Chris Witty is zoooo mooi, net als van Jan Bos trouwens. Die twee zijn hebben imho de mooiste techniek.
(tis lullig, sorry Henk)
quote:Ik zou in de rol van geinterviewde iig zo'n man totaal niet serieus nemen
Op maandag 20 januari 2003 19:48 schreef Reddiablo het volgende:
Henk Kok was nog even half in beeld, moest ik toch wel om lachen... weet niet of ik hem serieus kan nemen als geinterviewde.
(tis lullig, sorry Henk)
Ik vind hem nogal hypocriet. Nuyt rijdt uiteindelijk nog slechter dan Timmer, en wordt veel minder bekritiseerd. Hoe kan je zo'n droplul dan in godsnaam serieus nemen
quote:Wat valt hier nou om te lachen.
Op maandag 20 januari 2003 19:48 schreef Reddiablo het volgende:
Henk Kok was nog even half in beeld, moest ik toch wel om lachen... weet niet of ik hem serieus kan nemen als geinterviewde.
Henk rockt
quote:Ik vind em gewoon zeer bevooroordeeld, wat een sportjournalist niet hoort te zijn
Op maandag 20 januari 2003 21:24 schreef wicker het volgende:[..]
Wat valt hier nou om te lachen.
Henk rockt
Het gezellige gebabbel van Jack van Gelderen komt inmiddels ook m'n strot uit.
quote:Maar ben het dan tegen iedereen en niet alleen tegen Timmer
Op maandag 20 januari 2003 21:28 schreef tong80 het volgende:
Die miljonairs mogen best wel kritisch ondervraagd worden.Het gezellige gebabbel van Jack van Gelderen komt inmiddels ook m'n strot uit.
quote:Het is toch normaal dat een meervoudig Olympisch kampioene die al twee jaar door het ijs zakt kritisch wordt ondervraagd ?
Op maandag 20 januari 2003 21:33 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar ben het dan tegen iedereen en niet alleen tegen Timmer
En Kok is volgens mij altijd negatief-kritisch.
Komt niet voor niets uit Groningen, waar het Gronings dagblad de eerste positieve zin nog moet plaatsen.
quote:Maar Nuyt, nota bene de nummer 2 van vorig jaar, reed nog slechter en wordt met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Op maandag 20 januari 2003 21:35 schreef tong80 het volgende:[..]
Het is toch normaal dat een meervoudig Olympisch kampioene die al twee jaar door het ijs zakt kritisch wordt ondervraagd ?
En Kok is volgens mij altijd negatief-kritisch.
Komt niet voor niets uit Groningen, waar het Gronings dagblad de eerste positieve zin nog moet plaatsen.
Dat begrijp ik niet helemaal, want Nuyt heeft dan bijna evenveel reputatie als Timmer.
quote:Heb je gelijk in.
Op maandag 20 januari 2003 21:37 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar Nuyt, nota bene de nummer 2 van vorig jaar, reed nog slechter en wordt met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Met terugwerkende kracht :
"Nuyt, wat is de rede van je bagger optreden hier ?"
"Altijd als het er op aan komt geef je niet thuis."
"Relatie-problemen ofzo?"
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:41 schreef tong80 het volgende:[..]
Heb je gelijk in.
Met terugwerkende kracht :
"Nuyt, wat is de rede van je bagger optreden hier ?"
"Altijd als het er op aan komt geef je niet thuis."
"Relatie-problemen ofzo?"
Niks te nadele van Andrea Nuyt overigens, maar van haar had je dit hele seizoen eigenlijk toch wel beter verwacht
quote:Sommige schaatsers pieken één of twee jaar en dan is het op.
Op maandag 20 januari 2003 21:44 schreef Leatherface het volgende:[..]
Niks te nadele van Andrea Nuyt overigens, maar van haar had je dit hele seizoen eigenlijk toch wel beter verwacht
Zie Hein Vergeer.
quote:Het begint echt een groot misverstand te worden dat Henk Kok tegen iemand is. Hij heeft zeer goede contacten met alle schaatsers en met Timmer in het bijzonder (het zijn zelfs vrienden).
Op maandag 20 januari 2003 21:33 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar ben het dan tegen iedereen en niet alleen tegen Timmer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |