abonnement Unibet Coolblue
pi_193045285
Kinderen onder de 12 mogen sporten, en de 1,50 meter grens hoeft niet te worden gehandhaafd.
Ik denk als 12-plusser. "Mooi, dat zij dat mogen". Anders sport er helemaal niemand.
Maar eigenlijk moet ik jammeren. Waarom zij wel, en ik, als dor hout van boven de 12, mag dat niet. Het morele kompas is helemaal weg!

Gisteren was Gert-Jan Segers bij "Op1". In Amsterdam wouden ze (Danzig, D66) de mogelijkheid opperen om jongeren de kans te bieden weer naar het café te gaan. Want bij die groep is het gevaar van Corona niet zo hoog.

Gert-Jan begon meteen te steigeren. Waarom de ouderen niet.
Dat snap ik niet. Wat maakt het voor een oudere nu uit of een niet-kwetsbare groep wél een evenement kan organiseren.

Bij de Efteling heb je ook evenementen die niet geschikt zijn voor hartpatienten en zwangere vrouwen. So be it. Dan is het toch prima dat andere mensen wel in zo'n evenement kunnen?

Of zie ik wat over het hoofd?

Hamvraag:
Bij welke leeftijd tussen 12 en 60 mag je de leeftijds-discriminatie-kaart trekken?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 10 mei 2020 @ 09:28:07 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193045303
Dat je pas mag autorijden boven de 18 is dan ook discriminatie?
pindazakje
pi_193045342
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat je pas mag autorijden boven de 18 is dan ook discriminatie?
Jij mag het zeggen. Vanaf een bepaalde leeftijd krijg je ook brieven voor onderzoek naar bepaalde ziektes e.d. Bij het "dienen" van de maatschappij worden leeftijdsgrenzen gehanteerd.
Maar volgens mij is het weer zo'n proefballonetje van Gert Jan Seegers in de vorm van "het beeld wordt geschapen dat....", "Ouderen worden hier neergezet als..... dor hout ..... en zo".
Gert-Jan, ga bij Marianne Zwagerman jammeren.....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193045531
Wat voor sneue vent ben je als je jaloers bent op een stel kinderen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2020 09:51:32 ]
pi_193045564
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat voor sneue vent ben je als je jaloers bent op een stel kinderen?
Een echte boomer
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193045566
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat voor sneue vent ben je als je jaloers bent op een stel kinderen?
Wat voor sneue vent (van boven de 60 jaar) ben je als je jaloers bent op jongeren (onder de 60) voor wie het verantwoord is dat zijn een evenenment organiseren waarbij iemand van boven de 60 gezien de kwetsbaarheid niet aan kan deelnemen?

Ik, als 12-plusser, ben niet jaloers op de 12-minners.
Maar waarom speelt dit probleem dan wel bij 60-plussers tov de 60-minners?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 10 mei 2020 @ 09:55:11 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_193045577
Omdat zoals je gisteren kon zien dat 12-plussers te achterlijk zijn om te peopen en weer gehandhaafd moeten worden. Kinderen onder de 12 luisteren over het algemeen gewoon.
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')