Ok orchestral rock. Kun je het zo noemen? Denk welquote:
Zal het eens opzoeken.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ok orchestral rock. Kun je het zo noemen? Denk wel
Transiberian Orchestra is dan ook nog wel een aanrader voor jou dat is ongeveer dit wel.
Ja doe maar dat past er wel bij. Ok muzikaal iig ik luister nooit zo direct naar teksten.quote:
Kan ook leuk wezen. Teksten.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja doe maar dat past er wel bij. Ok muzikaal iig ik luister nooit zo direct naar teksten.
Owh uiteraard maar ik luister ze ook wel. Maar meestal eerst beetje de muziek en dan erna pas even echt de tekst volgen.quote:
Ja zie ook net duurt 2 half uur gehehe maar luister maar even het past bij wat je postequote:
Duurde ff voor ik het nr herkende,. Haha maar ken deze ook. Ja beetje rock ik hou ervan.quote:
Wat luister je?quote:Op maandag 11 mei 2020 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
Duurde ff voor ik het nr herkende,. Haha maar ken deze ook. Ja beetje rock ik hou ervan.
Ik wat ik luister, nah van alles eerlijk gezegd. Heb niet een onwijze specifieke voorkeurquote:
Wat luister je nu, pannenkoekquote:Op maandag 11 mei 2020 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wat ik luister, nah van alles eerlijk gezegd. Heb niet een onwijze specifieke voorkeur
Als ik nog iets van een criterium heb dan kijk ik naar zou het speelbaar zijn met een bandje en zelf. Maar dat is wel beetje relatief natuurlijk
Jajaquote:
Beetje ja, je lijkt wel een vrouwquote:Op maandag 11 mei 2020 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Jajamaar is zo saai als het alleen maar opsomming van filmpjes gaat worden. Beetje kletsen tusendoor mag toch wel?
MUZIEKquote:Op maandag 11 mei 2020 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
Haha tja wat moet ik daar nou weer op zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |