abonnement Unibet Coolblue
pi_193026131
CNN)The European Union has acknowledged it allowed the Chinese government to censor an opinion piece published in the country, removing a reference to the origin of the coronavirus outbreak and its subsequent spread worldwide.

https://edition.cnn.com/2(...)ored-intl/index.html

Ik heb de EU niet echt hoog zitten , maar dit verbaasd me eigenlijk wel.
pi_193026321
in het kader van 45 jaar diplomatieke relaties :')

godverdomme wat een verrekte kutkneuzen
Als de crisis ooit voorbij is en ze moeten een schuldige aanwijzen, dan is dat de EU vanwege 'diplomatieke relaties'
gaat toch heen met 'diplomatieke relaties'

Stel nou dat de EU dit van tevoren wist, dan legt dat uit:
- waarom de EU niks deed toen corona nog alleen in Italië was
- waarom er geen centraal beleid richting het virus vanuit de EU is gebaseerd
- dat de EU massaal in lockdown zit vanwege 'diplomatieke relaties'

[ Bericht 2% gewijzigd door Metalfrost op 09-05-2020 06:22:58 ]
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 9 mei 2020 @ 05:08:04 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193026424
WHO zit gewoon in de zak van China dus dat verbaasd me niks.

China is de grootste investeerder in Ethiopie, dus het komt hun ook wel erg gunstig uit dat deze meneer hoofd is van WHO.

En wie volgt het WHO blind? Juist de EU. Daarom ook een prima zet van Trump om deze organisatie niet meer financieel te steunen. Hij is de enige die zich in het openbaar kritish durft uit te laten tegen China.

Als je kijkt naar landen die het WHO niet blindelings volgen (Hong Kong & Taiwan, zij vertrouwen China immers niet) dan staan zij er qua cases en doden stukken beter voor.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_193026912
EU, altijd te laat of zonder ruggengraat. Dit past gewoon helemaal binnen mijn verwachtingspatroon.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 07:43:26 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193027104
China is het grootste gevaar sinds nazi Duitsland.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193027248
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 05:08 schreef Maikuuul het volgende:
WHO zit gewoon in de zak van China dus dat verbaasd me niks.

China is de grootste investeerder in Ethiopie, dus het komt hun ook wel erg gunstig uit dat deze meneer hoofd is van WHO.

En wie volgt het WHO blind? Juist de EU. Daarom ook een prima zet van Trump om deze organisatie niet meer financieel te steunen. Hij is de enige die zich in het openbaar kritish durft uit te laten tegen China.

Als je kijkt naar landen die het WHO niet blindelings volgen (Hong Kong & Taiwan, zij vertrouwen China immers niet) dan staan zij er qua cases en doden stukken beter voor.
Als je follow the money wil spelen laat je dan beter informeren.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:33:58 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193028588
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 07:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
China is het grootste gevaar sinds nazi Duitsland.
:')
#KICKOUTZP
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:57:33 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193028889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 04:41 schreef Metalfrost het volgende:
in het kader van 45 jaar diplomatieke relaties :')

godverdomme wat een verrekte kutkneuzen
Als de crisis ooit voorbij is en ze moeten een schuldige aanwijzen, dan is dat de EU vanwege 'diplomatieke relaties'
gaat toch heen met 'diplomatieke relaties'

Stel nou dat de EU dit van tevoren wist, dan legt dat uit:
- waarom de EU niks deed toen corona nog alleen in Italië was
- waarom er geen centraal beleid richting het virus vanuit de EU is gebaseerd
- dat de EU massaal in lockdown zit vanwege 'diplomatieke relaties'
Omdat dit helemaal geen taken van de EU zijn. De EU is een economische unie. En geen politieke unie met een centraal bestuur waar elk land aan ondergeschikt is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:57:45 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193028891
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 08:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Als je follow the money wil spelen laat je dan beter informeren.
Bedankt voor je post. We zijn allemaal weer geinformeerd.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_193033304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Bedankt voor je post. We zijn allemaal weer geinformeerd.
Geen dank, graag gedaan
  zaterdag 9 mei 2020 @ 23:48:02 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193041154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Omdat dit helemaal geen taken van de EU zijn. De EU is een economische unie. En geen politieke unie met een centraal bestuur waar elk land aan ondergeschikt is.
Ja m'n bips, het is maar net hoe het ze uitkomt of waren bijvoorbeeld Van Balen en Verhofstad op economische missie in de Oekraine toen ze daar Rusland even de oorlog verklaarden?

  zondag 10 mei 2020 @ 01:44:53 #12
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_193042827
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 08:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Als je follow the money wil spelen laat je dan beter informeren.
beter zijn post dan de jouwe. jij komt ook met 0% informatie, tenzij je de reet van China wil verdedigen (tot zover dat verdedigbaar is dan)
pi_193042915
Ondanks dat we China zien als een totalitaire staat waarbij de overheid absoluut tot extreme maatregelen en ronduit mens-onwaardige acties over gaat; brokkelt dat ook met de dag verder af. Noord-Korea heeft gedaan wat China niet gelukt is; isolement. Vandaar ook de bromance tussen Kim en Winnie. Voor Chinezen zelf betekend elke dag weer een stukje minder brainwash en meer richting Zuid Korea. Alsnog, babysteps - maar elke stap voorwaards die op eigen kracht door de bevolking zelf gedaan word is er eentje die overheid niet meer terug kan draaien. Geef het 'n jaar of 75 en ze zitten opgescheept met een zelfde gezapige halfslappe polderpolitiek als hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')