ze hadden beide niet hier op forum moeten gooien. wat ze doen moeten hun weten . maar users die elkaar hier leren kennen beide getrouwd zijn en openlijk hier neer gooien is beetje apart maar goed hun levenquote:
Hoi skeet.quote:
Heb ik ook ff ingezeten was best warmquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja prima
Lekker van de zon genoten vanmiddag
Hey skeetquote:
Is ook apart jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze hadden beide niet hier op forum moeten gooien. wat ze doen moeten hun weten . maar users die elkaar hier leren kennen beide getrouwd zijn en openlijk hier neer gooien is beetje apart maar goed hun leven
Huh is dat niet zo dan???quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds denken users dat limoen mijn kloon is
Jawel. Ik 3quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:06 schreef InverHouse het volgende:
Iemand überhaupt punten gehaald vandaag?
Ja, volkoren bij de Laidelquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:06 schreef InverHouse het volgende:
Iemand überhaupt punten gehaald vandaag?
De pijn die je veroorzaakt bij iemand die totaal er niets aan kan doen is onbeschrijfelijk.....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook apart ja
Geloof het eerst ook nietMaar ieder zijn of haar ding, ik zou zelf niet willen of kunnen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een soort friszure meloen?
Vond dat een beetje dom, daarom dacht ik dat het gespeeld was. Maar hij wordt hier door sommigen uitgekotst, dus verwacht hem hier niet meer terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze hadden beide niet hier op forum moeten gooien. wat ze doen moeten hun weten . maar users die elkaar hier leren kennen beide getrouwd zijn en openlijk hier neer gooien is beetje apart maar goed hun leven
Dud0r heeft een open relatiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk maar zo heb onbeschreven code kom niet aan getrouwde mannen. je doet een andere vrouw veel zeer. en andersom ook
Dat denk ik ook ja. Veroorzaakt veel leed.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
De pijn die je veroorzaakt bij iemand die totaal er niets aan kan doen is onbeschrijfelijk.....
Is het ookquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
De pijn die je veroorzaakt bij iemand die totaal er niets aan kan doen is onbeschrijfelijk.....
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik denk maar zo heb onbeschreven code kom niet aan getrouwde mannen. je doet een andere vrouw veel zeer. en andersom ook
Ik kots hem niet uit hoor. heb wel een mening erover. waarom vreemd gaan .. weees dan eerlijk en open. stop met je huwelijk relatie als niet goed zit of vecht ervoor maar vreemdgaan is de zwakste manier voor oplosingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Vond dat een beetje dom, daarom dacht ik dat het gespeeld was. Maar hij wordt hier door sommigen uitgekotst, dus verwacht hem hier niet meer terug.
quote:
Hey RMquote:
Ja ja zou ik ook zeggen en de dame van hier ook zeker die er in mee gaat en getrouwd is me asequote:
Ik weet niet wie die dame isquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ja zou ik ook zeggen en de dame van hier ook zeker die er in mee gaat en getrouwd is me ase
Ik had het niet over jou (of over mij), verder ben ik het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik kots hem niet uit hoor. heb wel een mening erover. waarom vreemd gaan .. weees dan eerlijk en open. stop met je huwelijk relatie als niet goed zit of vecht ervoor maar vreemdgaan is de zwakste manier voor oplosing
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar is ook niet aan mij om me daarmee te bemoeien.
Dit dusquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar is ook niet aan mij om me daarmee te bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |