abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193038803
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 22:24 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik geef aan dat ik het een goede president vind. En gooi het niet inhoudelijke in een spoiler voor tere zieltjes zoals u.
De vraag was waarom je dat vond, niet of je een liedje kon aanprijzen van iemand die hem de hemel in prijst. Waarom die persoon dat vindt moet hij weten. Belangrijker, als je het opschrijft kan er op gereageerd worden.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 22:45:51 #152
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193039290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 22:15 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Dat ook maar er speelt nog wat meer mee voor mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er precies zo goed aan hem?

- dat hij tijdens een periode van hoogconjunctuur de staatsschuld heeft laten oplopen?
- dat hij een begin van een gezondheidszorg systeem voor de armen om zeep heeft geholpen zonder alternatief?
- dat hij internationale verdragen opzegt zonder verdere plannen of alternatieven?
- de manier waarop hij de Corona crisis aanpakt?

Dus vertel, wat is er goed aan hem?
pi_193039945
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 22:45 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat is er precies zo goed aan hem?

- dat hij tijdens een periode van hoogconjunctuur de staatsschuld heeft laten oplopen?
- dat hij een begin van een gezondheidszorg systeem voor de armen om zeep heeft geholpen zonder alternatief?
- dat hij internationale verdragen opzegt zonder verdere plannen of alternatieven?
- de manier waarop hij de Corona crisis aanpakt?

Dus vertel, wat is er goed aan hem?
Trump's most lasting impact on the country will be the reshaping of the federal judiciary.

Thus far, Trump has installed two Supreme Court justices and 187 judges to the federal bench — all for lifetime appointments.

Trump nominees now make up roughly 25% of all US circuit court judges, according to an analysis by The Washington Post.

Ik zelf ben sociaal conservatief.

Trump signed the First Step Act into law in December 2018, marking the first legislative victory in years for advocates seeking to reform the criminal justice system.

The bill passed with overwhelming bipartisan support in Congress. It offers relatively modest changes to the federal prison system, but was praised as an important step forward by groups and activists seeking to end mass incarceration.

Ik ben de laatste die mensen voor een zakje wiet in de cel wil gooien. Verder wel voor een strict beleid.

On September 25, HHS Secretary Alex Azar delivered a statement at the U.N. General Assembly stating that there is no international right to an abortion, and that the U.S. does not support ambiguous terms like sexual and reproductive health in U.N. documents.

Ook dit verwelkom ik na tientallen jaren versoepeling. Er mag wel eens een grens gesteld worden aan dit soort dingen.

On November 27, President Trump signed the Hong Kong Human Rights and Democracy Actinto law, which affirms Hong Kong’s semi-autonomous status and protects against Chinese government encroachment, which is a threat to Hong Kong’s religious freedom.

In de praktijk zal Hong Kong er weinig aan hebben , maar toch netjes het signaal. De CCP is een groot probleem imo.

President Trump found a fair and effective near-term solution for border control by requiring asylum seekers to apply from Mexico rather than trespassing across our sovereign border. Not surprisingly, according to NPR, less than 1% of the economic migrants who apply actually qualify as refugees.

Children born overseas to some American parents serving in the military or working for the federal government may no longer automatically claim U.S. citizenship if their parents had lived in the United States for less than five years, according to a new federal policy issued Wednesday

Massa immigratie enigzins dempen of iig een poging wagen altijd goed.
pi_193040948
Is sociaal conservatief een eufemisme voor sociaal beperkt?
  zaterdag 9 mei 2020 @ 23:42:12 #155
458679 Ruse
Super, man
pi_193041004
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 23:08 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Trump's most lasting impact on the country will be the reshaping of the federal judiciary.

Thus far, Trump has installed two Supreme Court justices and 187 judges to the federal bench — all for lifetime appointments.

Trump nominees now make up roughly 25% of all US circuit court judges, according to an analysis by The Washington Post.

Ik zelf ben sociaal conservatief.

Trump signed the First Step Act into law in December 2018, marking the first legislative victory in years for advocates seeking to reform the criminal justice system.

The bill passed with overwhelming bipartisan support in Congress. It offers relatively modest changes to the federal prison system, but was praised as an important step forward by groups and activists seeking to end mass incarceration.

Ik ben de laatste die mensen voor een zakje wiet in de cel wil gooien. Verder wel voor een strict beleid.

On September 25, HHS Secretary Alex Azar delivered a statement at the U.N. General Assembly stating that there is no international right to an abortion, and that the U.S. does not support ambiguous terms like sexual and reproductive health in U.N. documents.

Ook dit verwelkom ik na tientallen jaren versoepeling. Er mag wel eens een grens gesteld worden aan dit soort dingen.

On November 27, President Trump signed the Hong Kong Human Rights and Democracy Actinto law, which affirms Hong Kong’s semi-autonomous status and protects against Chinese government encroachment, which is a threat to Hong Kong’s religious freedom.

In de praktijk zal Hong Kong er weinig aan hebben , maar toch netjes het signaal. De CCP is een groot probleem imo.

President Trump found a fair and effective near-term solution for border control by requiring asylum seekers to apply from Mexico rather than trespassing across our sovereign border. Not surprisingly, according to NPR, less than 1% of the economic migrants who apply actually qualify as refugees.

Children born overseas to some American parents serving in the military or working for the federal government may no longer automatically claim U.S. citizenship if their parents had lived in the United States for less than five years, according to a new federal policy issued Wednesday

Massa immigratie enigzins dempen of iig een poging wagen altijd goed.
nou, 100 punten ^O^ niks meer aan doen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zaterdag 9 mei 2020 @ 23:45:47 #156
458679 Ruse
Super, man
pi_193041101
ik vraag me serieus wel eens af, zou het niet beter zijn om de rode staten en blauwe staten gewoon twee aparte regeringen te geven? de lijn is zo hard en het contrast zo schril, in elke andere relatie waren beide partijen al lang huns weegs gegaan.
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_193041487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 23:08 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Trump's most lasting impact on the country will be the reshaping of the federal judiciary.

Thus far, Trump has installed two Supreme Court justices and 187 judges to the federal bench — all for lifetime appointments.

Trump nominees now make up roughly 25% of all US circuit court judges, according to an analysis by The Washington Post.

Ik zelf ben sociaal conservatief.
Dit had elke republikeinse president gedaan. Meer een "verdienste" van McConnell als je het mij vraagt, die de Senaat sloopte om het voor elkaar te krijgen. Je moet het er maar voor over hebben.

quote:
Trump signed the First Step Act into law in December 2018, marking the first legislative victory in years for advocates seeking to reform the criminal justice system.

The bill passed with overwhelming bipartisan support in Congress. It offers relatively modest changes to the federal prison system, but was praised as an important step forward by groups and activists seeking to end mass incarceration.

Ik ben de laatste die mensen voor een zakje wiet in de cel wil gooien. Verder wel voor een strict beleid.
Dit is imho het enige stukje positieve wetgeving die me bekend is wat je aan zijn regering kunt toeschrijven. Daar moet wel bij vermeldt worden dat het juist de republikeinen waren die dit soort hervormingen altijd blokkeerden.

Dit zag je ook terug in de Senaat met 12 Republikeinen tegen, waar alle democraten voor waren en in het Huis met 36 Republikeinen tegen en alle Democratische stemmen die voor waren.

quote:
On September 25, HHS Secretary Alex Azar delivered a statement at the U.N. General Assembly stating that there is no international right to an abortion, and that the U.S. does not support ambiguous terms like sexual and reproductive health in U.N. documents.

Ook dit verwelkom ik na tientallen jaren versoepeling. Er mag wel eens een grens gesteld worden aan dit soort dingen.
Redelijke dooddoener, er is inderdaad geen internationaal abortusrecht, hoewel het in mijn ogen onethisch om er tegen te zijn. Standaard republikeins praatpuntje?

quote:
On November 27, President Trump signed the Hong Kong Human Rights and Democracy Actinto law, which affirms Hong Kong’s semi-autonomous status and protects against Chinese government encroachment, which is a threat to Hong Kong’s religious freedom.

In de praktijk zal Hong Kong er weinig aan hebben , maar toch netjes het signaal. De CCP is een groot probleem imo.
Deze wet was al geïntroduceerd in 2014 en kreeg toen geen stemming. Daarna is het wel unaniem aangenomen (op 1 Republikein na: Massie). Ik reken dit niet als een plus voor hem, hij had er niks mee van doen, afgezien van het tekenen bij het kruisje.

quote:
President Trump found a fair and effective near-term solution for border control by requiring asylum seekers to apply from Mexico rather than trespassing across our sovereign border. Not surprisingly, according to NPR, less than 1% of the economic migrants who apply actually qualify as refugees.

Children born overseas to some American parents serving in the military or working for the federal government may no longer automatically claim U.S. citizenship if their parents had lived in the United States for less than five years, according to a new federal policy issued Wednesday

Massa immigratie enigzins dempen of iig een poging wagen altijd goed.
Waarom kopieer je een fucking facebook post? Denk eens voor jezelf man waarom je aan het hossen bent achter iemand.

De wet schrijft voor dat asielzoekers dat aan de grens of binnen de VS mogen doen. Je wil dat de president de wet negeert? En dan ook voor iets waar je heel geen last van hebt?

Dus naja, wat blijft over ... standaard republikeins beleid, de wet willen negeren want die engerds van de andere kant van de grens zijn wel heel eng en een wet die wel positief is, waar hij gelukkig in tegenstelling tot veel republikeinen voor openstond.

Dit alles negeert natuurlijk het slopen van de rechtsstaat en de machtsmisbruik die hij ongetwijfeld pleegde omtrent Oekraïne, waaruit je kunt afleiden dat dit iemand is die nooit enige positie van macht zou moeten hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-05-2020 00:07:55 ]
pi_193041791
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef Ruse het volgende:
ik vraag me serieus wel eens af, zou het niet beter zijn om de rode staten en blauwe staten gewoon twee aparte regeringen te geven? de lijn is zo hard en het contrast zo schril, in elke andere relatie waren beide partijen al lang huns weegs gegaan.
Rode staten kunnen niet zonder het infuus van de blauwe staten. Gaan ze elks hun eigen weg, dan eindig je met blauwe staten die erg op Europa lijken maar met een wat dynamischere economie en rode staten volgens Handmaiden's tale. Een soort libertarisch religieus utopia met heel veel arme mensen en een heel klein rijk bovenlaagje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193041914
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef Ruse het volgende:
ik vraag me serieus wel eens af, zou het niet beter zijn om de rode staten en blauwe staten gewoon twee aparte regeringen te geven? de lijn is zo hard en het contrast zo schril, in elke andere relatie waren beide partijen al lang huns weegs gegaan.
Vermoedelijk kunnen ze wel samen blijven .. de lijnen zijn niet altijd getrokken zoals ze nu zijn... die verschuiven nogal eens. Echter zouden ze wat aan hun achterlijke systeem moeten doen. Als ze zouden switchen naar hoe Duitsland het ingericht heeft ben je een aardig eind op weg schat ik zo in... Meer partijen, wel nog districten, maar met proportionele representatie, een president met weinig macht; gaat nooit gebeuren, uiteraard.
  zondag 10 mei 2020 @ 00:28:17 #160
458679 Ruse
Super, man
pi_193042123
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Rode staten kunnen niet zonder het infuus van de blauwe staten. Gaan ze elks hun eigen weg, dan eindig je met blauwe staten die erg op Europa lijken maar met een wat dynamischere economie en rode staten volgens Handmaiden's tale. Een soort libertarisch religieus utopia met heel veel arme mensen en een heel klein rijk bovenlaagje.
nou ja, kennelijk willen ze dat maar al te graag. geval geen woorden maar daden toch? laat ze het eens voelen, dan kan direct de hele wereld zien dat het zo niet werkt

er is toch echt al sprake van een tweedeling, natuurlijk zijn er swingstates en zitten er in elke staat stemmers voor beide partijen, maar de scheidslijn is overduidelijk te trekken

het is inmiddels zo’n eindeloze discussie geworden, waarbij er ook totaal niet een dialoog tussen beide kanten mogelijk is. je gaat fantaseren over hoe het dan wel zou kunnen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zondag 10 mei 2020 @ 00:31:49 #161
458679 Ruse
Super, man
pi_193042173
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

de lijnen zijn niet altijd getrokken zoals ze nu zijn... die verschuiven nogal eens.
is dit een pun naar gerrymandering? :D
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_193042269
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Rode staten kunnen niet zonder het infuus van de blauwe staten. Gaan ze elks hun eigen weg, dan eindig je met blauwe staten die erg op Europa lijken maar met een wat dynamischere economie en rode staten volgens Handmaiden's tale. Een soort libertarisch religieus utopia met heel veel arme mensen en een heel klein rijk bovenlaagje.
U snapt dat Roemenie en Albanie ook in Europa liggen. Buiten dat erg makkelijk scoren.

Texas word dmv immigratie (vanuit mexico en blauwe staten) blauw gekleurd. California was in het verleden ook gewoon een rood bastion.
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 00:39:46 #163
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193042289
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:17 schreef Monolith het volgende:

Ik snap de lof voor Cuomo ook niet zo. De man is nu dan misschien evenwichtig in zijn tv-optredens, maar ten opzichte van een Vollidiot als Trump lijkt iemand al snel presidentieel. Neemt niet weg dat het ingrijpen van Cuomo en de wijze waarop hij overhoop lag met de Blasio niet bepaald heeft geholpen om de boel in de kiem te smoren zoals dat bijvoorbeeld in Washington wel aardig is gelukt.

Zoals je zegt is de VS vrij groot en lijkt de boel in New York aardig onder controle te komen, maar nu zijn er weer andere plekken waar de boel oplaait en nog genoeg plekken waar het virus hard om zich heen kan grijpen helaas.
Dat is het, Cuomo is helemaal niet zo goed, er zijn een aantal gouverneurs die het stukken beter doen waaronder Republikeinen als Hogan maar vergeleken met Trump is hij een godheid, het is echt een gevalletje "In het land van de blinden..."
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 00:43:09 #164
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193042327
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:38 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

U snapt dat Roemenie en Albanie ook in Europa liggen. Buiten dat erg makkelijk scoren.

Texas word dmv immigratie (vanuit mexico en blauwe staten) blauw gekleurd. California was in het verleden ook gewoon een rood bastion.
Mischien moeten ze gewoon de staat Texas buiten de VS plaatsen zodat ze geen blauwe stemmers meer hoeven toe te laten?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193042359
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien moeten ze gewoon de staat Texas buiten de VS plaatsen zodat ze geen blauwe stemmers meer hoeven toe te laten?
Nee hoor maar om ze nu af te laten scheiden omdat ze nu toevallig een aantal jaren blauw of rood zijn.

De mensen komen er ook vaak voor de rooie wetten (lage belastingen)
  zondag 10 mei 2020 @ 00:59:54 #166
458679 Ruse
Super, man
pi_193042482
ik bedoel maar te zeggen, het is zo scheef dat steeds de helft van de bevolking opgescheept zit met zo’n beetje het tegenovergestelde van het beleid dat ze willen. het gaat maar heen en weer ook, elke 4 tot 8 jaar.

als de blauwe staten wel sociale zekerheid willen hebben, waarom rollen ze het dan niet alleen daar uit. het land is misschien te groot en niet genoeg eensgezind voor zo’n sterke federale overheid.
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_193042544
quote:
99s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:59 schreef Ruse het volgende:
ik bedoel maar te zeggen, het is zo scheef dat steeds de helft van de bevolking opgescheept zit met zo’n beetje het tegenovergestelde van het beleid dat ze willen. het gaat maar heen en weer ook, elke 4 tot 8 jaar.

als de blauwe staten wel sociale zekerheid willen hebben, waarom rollen ze het dan niet alleen daar uit. het land is misschien te groot en niet genoeg eensgezind voor zo’n sterke federale overheid.
Dat laatste is dan vooral iets om stemmen te trekken. Genoeg staten met geheel democratisch bewind. En ook Obama heeft een aantal jaren alle touwtjes in handen gehad op federal niveau. Uiteindelijk zijn er genoeg democraten die niet zo ver willen gaan gelukkig.

Kijk naar steden als Baltimore en Detroit ze hadden er allang een sociaal paradijs van kunnen maken iig geen republikein die ze in de weg zit. Volgens mij zijn er wel een aantal staten in het noord westen en oosten die (wat) meer sociale zekerheid hebben? California timmert ook aan de weg is ook wel te zien aan het schuld niveau.

Maar ook zat die al lang door democraten worden gerund waar het niet van de grond afkomt. Reden is mij onbekend eerlijk gezegd.

[ Bericht 5% gewijzigd door JANdeDERDE op 10-05-2020 01:13:31 ]
pi_193042672
Reageer ik op die flinke lap tekst, kiest Jan de Derde om daar niet op door te gaan. Wat was dan het punt?
  zondag 10 mei 2020 @ 01:29:24 #169
458679 Ruse
Super, man
pi_193042725
quote:
9s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Reageer ik op die flinke lap tekst, kiest Jan de Derde om daar niet op door te gaan. Wat was dan het punt?
dat is vaak zo he, het moet niet té concreet worden
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_193042760
quote:
9s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Reageer ik op die flinke lap tekst, kiest Jan de Derde om daar niet op door te gaan. Wat was dan het punt?
Je hebt het de helft van de tijd over dat hij dingen doet die alle republikeinen zouden uitvoeren. Nou dat is dan toch goed als je zoals ik achter die punten staat ;)

Het punt immigratie is niet iets wat de normale republikein benoemd of laat staan aanpakt. Niet dat ik daar Trump doortastend genoeg op vind hij doet/zegt wel meer als de meeste.

China aanpakken is eigenlijk wel iets wat beide willen. Het is hun grootste concurrent buiten dat het een evil regime is imo. De regering Trump heeft dit wel beter opgepakt als de vorige administratie's.

Mbt abortus / dat soort zaken. Dat is wel degelijk aardig in wetgeving omgezet. Kijk maar naar een Alabama. Is dat Trump zijn verdienste waarschijnlijk niet. Maar hij staat aan het hoofd van de partij die het ingevoerd heeft. Misschien wel een boost in stemmen her en der. Waardoor het toch mogelijk werd.

De wet staat op hold volgens mij. Ze proberen het ten minste.

[ Bericht 2% gewijzigd door JANdeDERDE op 10-05-2020 01:46:16 ]
pi_193042812
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:35 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Je hebt het de helft van de tijd over dat hij dingen doet die alle republikeinen zouden uitvoeren. Nou dat is dan toch goed als je zoals ik achter die punten staat ;)

Het punt immigratie is niet iets wat de normale republikein benoemd of laat staan aanpakt. Niet dat ik daar Trump doortastend genoeg op vind hij doet/zegt wel meer als de meeste.

China aanpakken is eigenlijk wel iets wat beide willen. Het is hun grootste concurrent buiten dat het een evil regime is imo.

Mbt abortus / dat soort zaken. Dat is wel degelijk aardig in wetgeving omgezet. Kijk maar naar een alabama. Is dat Trump zijn verdienste waarschijnlijk niet. Maar hij staat aan het hoofd van de partij die het ingevoerd heeft.
Dank je voor deze reactie. Dit is de eerste keer dat ik de indruk heb dat je daadwerkelijk zelf reageert in plaats van allerlei rare toeters en bellen en getroll.

Ik ben het met je eens dat hij voor een groot deel republikeins beleid uitvoert, maar in tegenstelling tot vorig republikeins beleid lijkt hij de rechtsstaat ook even mee te nemen in het afvoerputje en dat is me een brug te ver. Al dat andere (buiten de impeachment zaken en de vriendjespolitiek) kan ik zien als politiek verschil, dit niet.

Precies dat punt + zijn machtsmisbruik en nepotisme maakt het voor mij dat willekeurig welke andere beter zou zijn. Jij hebt die indruk niet?

Ik weet niet goed over welke abortuszaken je doelt... ik vind dat het moet kunnen als het leven van de moeder in gevaar is of als het nog niet als mens aangeduid kan worden. Je denkt daar kennelijk anders over?

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-05-2020 02:05:48 ]
  zondag 10 mei 2020 @ 02:28:31 #172
323401 Kijkertje
met filter
pi_193043131
Corruptie viert hoogtij onder Trump. Nu weer in Mississippi.

kylegriffin1 twitterde op zondag 10-05-2020 om 02:00:00 The state of Mississippi allowed tens of millions of dollars in federal anti-poverty funds to be used in ways that did little or nothing to help the poor. Nonprofits used the money on lobbyists, football tickets, and fitness programs for state lawmakers.
https://t.co/Lg6kMWQCCj reageer retweet
Money for Welfare Instead Funded Concerts, Lobbyists and Football Games, Audit Finds

According to a state audit, Mississippi allowed tens of millions of dollars in federal anti-poverty funds to be used in ways that did little or nothing to help the poor.
quote:
The state of Mississippi allowed tens of millions of dollars in federal anti-poverty funds to be used in ways that did little or nothing to help the poor, with two nonprofit groups instead using the money on lobbyists, football tickets, religious concerts and fitness programs for state lawmakers, according to a scathing audit released on Monday.

According to the report, released by the state auditor’s office, the money also enriched celebrities with Mississippi ties, among them Brett Favre, a former N.F.L. quarterback whose Favre Enterprises was paid $1.1 million by a nonprofit group that received the welfare funds. The payments were for speaking engagements that Mr. Favre did not attend, the auditors said.

Other large sums went to a family of pro wrestlers whose flamboyant patriarch, Ted DiBiase, earned national fame performing as the “Million Dollar Man.” In a news conference on Monday, Shad White, the state auditor, said it was possible that many recipients of the money did not know it had come from the federal welfare program.

Mr. Favre could not be reached for comment Monday. Mr. DiBiase declined to comment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 10 mei 2020 @ 03:15:31 #173
323401 Kijkertje
met filter
pi_193043381
Contact tracing kan voor het Witte Huis natuurlijk wel.

margbrennan twitterde op zondag 10-05-2020 om 01:44:25 .@CDC Director Dr. Redfield will telework for the next 2 weeks after coming into contact with a person at the White House who has #COVID19. CDC says he is "feeling fine, and has no symptoms." h/t @NikolenDC reageer retweet
ShimonPro twitterde op zondag 10-05-2020 om 02:15:44 Dr. Anthony Fauci tells CNN he will begin a "modified quarantine" after making a "low risk" contact with the White House staffer who tested positive for the novel coronavirus. https://t.co/wv5guxHrGx reageer retweet
Moet Pence niet in quarantaine :?

Intussen was er vandaag gewoon een maskerloze meeting in het Witte Huis:
WhiteHouse twitterde op zondag 10-05-2020 om 00:46:44 President @realDonaldTrump met with Secretary @EsperDoD, @SecPompeo, senior military leadership, and national security team members in the Cabinet Room today. https://t.co/C4Yr2CMeLR reageer retweet




[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 10-05-2020 04:49:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 10 mei 2020 @ 03:27:45 #174
323401 Kijkertje
met filter
pi_193043426
Dit lijkt me geen goed teken voor Trump.

politicoalex twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 16:13:50 NEWS: With Trump's numbers on the decline in Michigan, GOP Senate candidate John James is calling out POTUS

During private online conference, Trump-backed James - criticized Trump for "'shithole countries’" and "speaking ill of the dead."

https://t.co/D7jJBkBs3h reageer retweet
The one Republican Senate candidate willing to call out Donald Trump

In a recording obtained by POLITICO, Michigan Senate hopeful John James criticizes the president over his 'shithole countries' remark and other comments.
quote:
Few Republicans are willing to say a negative word about President Donald Trump.

John James — a rising star in the GOP who last year was floated to be Trump's ambassador to the United Nations, and is now waging an uphill campaign for Senate in Michigan — is taking a different approach.

During a video conference with black community leaders last week, James was asked whether he disagreed with Trump on anything given the president’s support of his candidacy.

“Plenty, plenty of issues,” James responded. “Everything from cutting Great Lakes funding to ‘shithole countries’ to speaking ill of the dead," apparently referring to Trump's disparagement of the late Sen. John McCain. "I mean, where do you want to start?”

"And so yes, there's gonna be places that I disagree with the president and those are just a couple," he added.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193043492
quote:
11s.gif Op zondag 10 mei 2020 03:27 schreef Kijkertje het volgende:
Dit lijkt me geen goed teken voor Trump.

politicoalex twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 16:13:50 NEWS: With Trump's numbers on the decline in Michigan, GOP Senate candidate John James is calling out POTUS

During private online conference, Trump-backed James - criticized Trump for "'shithole countries’" and "speaking ill of the dead."

https://t.co/D7jJBkBs3h reageer retweet
The one Republican Senate candidate willing to call out Donald Trump

In a recording obtained by POLITICO, Michigan Senate hopeful John James criticizes the president over his 'shithole countries' remark and other comments.
[..]

Kan er ook nog wel bij.

#MAGA
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')