abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 mei 2020 @ 11:43:57 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193119783
Ergens toch ook een luxe probleem.

De man wil graag sex gewoon omdat het lekker is, en dat de vrouw hem ook als lekker ding, lekkere man ziet. Als lustobject.

De vrouw wil vooral sex voor een relatie.

Wat die incels betreft, eigenlijk is het niet zo moeilijk om sex met een mooie(re) man of vrouw te hebben. Dat kan, afhankelijk van plaats en omstandigheid, al met kleine bedragen.
Zowel in eigen land, cq westerse wereld, maar ook daarbuiten. Voor mannen welbekend maar er zijn ook landen waar mannen zich (bv. op het strand) aanbieden aan vrouwen, voor een fooi. Welke landen weet ik niet, als man heb ik daar geen interesse in. Misschien in andere fora zoals van de Viva of de Margriet?

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 14-05-2020 11:59:01 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:08:47 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193120323
Ik zie er toch ook een bewijs in dat vrouwen dat op een lijn stellen: .... sex = relatie = materiéle voordelen.
En dan kun je die drie woorden onderling van plaats verwisselen.

Bij een man is het .....
sex = plezier = dus mag ook wat kosten. (ook hier weer mogen de drie woorden onderling van plaats verwisselen).
(De sexbussiness is op de hele wereld toch vooral man als klant en vrouw als verdienende dienstverlener).
Vind de mannelijke gedachtengang toch een stuk sympathieker, dan sex gelijk stellen met een manier om inkomsten en voordelen mee te behalen.

Daarom ben ik ook voor feminisme. Misschien geraken die ooit op een niveau dat ze sex ook gewoon voor hun plezier willen en zelfs bereid zijn om 'n keer voor hun pleziertjes ook eens te betalen
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193120334
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik zie er toch ook een bewijs in dat vrouwen dat op een lijn stellen sex = relatie = materiéle voordelen
Wat?


Een voorkeur voor een relatie hebben (als man, of vrouw) doet men om "materiële voordelen" te hebben?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2020 12:10:34 ]
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:13:55 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193120417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat?

Een voorkeur voor een relatie hebben (als man, of vrouw) doet men om "materiële voordelen" te hebben?
Neen, niet als man OF VROUW. Als vrouw. De man wil sex om dat hij het heel lekker vindt. Die is wel genegen daar ook voor te betalen. Vrouwen zien dat niet zo, of slechts een te verwaarlozen deel van hen..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:18:48 #55
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193120502
Ja, want vrouwen hebben alleen seks omdat mannen dat willen en het vrouwelijk orgasme is een sprookje.
pi_193120528
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, niet als man OF VROUW. Als vrouw. De man wil sex om dat hij het heel lekker vindt. Die is wel genegen daar ook voor te betalen. Vrouwen zien dat niet zo, of slechts een te verwaarlozen deel van hen..
Zeg je nou dat vrouwen geen seks willen omdat ze het lekker vinden?

Mannen gaan er inderdaad gevoelsmatig anders mee om, maar ik vind het zeer ongepast om de behoefte aan een relatie gelijk te stellen aan "materiële voordelen". Alsof een vrouw haar kut inzet om stiekem of materiële zaken mee te krijgen. Dat dat het doel is op zich van een relatie.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:22:15 #57
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193120566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeg je nou dat vrouwen geen seks willen omdat ze het lekker vinden?

Mannen gaan er inderdaad gevoelsmatig anders mee om, maar ik vind het zeer ongepast om de behoefte aan een relatie gelijk te stellen aan "materiële voordelen". Alsof een vrouw haar kut inzet om stiekem of materiële zaken mee te krijgen. Dat dat het doel is op zich van een relatie.
Dat is de redenering die incels vaak aanhouden.
pi_193120569
Verder snap ik niet zo wat er sympatiek kan zijn aan je driften niet onder controle kunnen houden om zelfs te betalen voor seks, om die zaadlozing je leven zo erg te laden leiden.

Ik bedoel, zo kun je de man ook omschrijven: hun pik zo erg volgen dat ze ervoor moeten betalen omdat ze er anders niet aan kunnen komen.

Dat is ook lekker kort door de bocht; denk niet dat je het fijn vindt om zo omschreven te worden door een ander, puur omdat je ook bij de mannen hoort.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:33:49 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193120819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, niet als man OF VROUW. Als vrouw. De man wil sex om dat hij het heel lekker vindt. Die is wel genegen daar ook voor te betalen. Vrouwen zien dat niet zo, of slechts een te verwaarlozen deel van hen..
Dat gaat niet om matriele zaken willen als vrouw zijnde.
Maar om een zekere geestelijke opwinding nodig te hebben.

Vrouwen zijn minder visueel ingesteld.
Enkel een lekker lijf doet het minder voor vrouwen.

Het is het spel, het verlangen dat de opwinding hoger maakt.

Vrouwen vinden seks ook heel lekker. Maar ze hebben gemiddeld genomen dat wederzijdse verlangen nodig, dat geestelijke aspect.

Gewoon een gat zijn zonder dat de ander je ziet en naar je verlangt doet niet veel.
Heerlijke, verder betekingloze seks, met iemand die zijn ogen, handen en pik niet van je af kan houden wel.

Voor mezelf, ik hou echt van seks en heb het ook zonder meer van iemand te willen.
Maar ervoor betalen lijkt me niets. Dan gaat dat geestelijke aspect verloren. Dat wederzijdse verlangen.
Ik wil niet iemand die zijn best doet de ‘dienst’ te voldoen, ik wil iemand die verlangt.

Liever die man die van spanning en opwinding zijn stijve niet de hele tijd kan behouden. Die van gekkigheid niet weet waar te beginnen.
Dan die man die ik betaal voor een kunstje.

Ik zoek geen kunstje, ik zoek genot
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:35:59 #60
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193120886
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:22 schreef zarGon het volgende:
Verder snap ik niet zo wat er sympatiek kan zijn aan je driften niet onder controle kunnen houden om zelfs te betalen voor seks, om die zaadlozing je leven zo erg te laden leiden.

Ik bedoel, zo kun je de man ook omschrijven: hun pik zo erg volgen dat ze ervoor moeten betalen omdat ze er anders niet aan kunnen komen.

Dat is ook lekker kort door de bocht; denk niet dat je het fijn vindt om zo omschreven te worden door een ander, puur omdat je ook bij de mannen hoort.
Wat moeilijk toch.
Mannen moeten niets, maar willen. Als ze een een dure vakantie willen en daar dik voor WILLEN betalen mag dat toch ook. Waarom mogen ze dan voor iets anders dat ze willen dan niet bereid zijn er ook voor te betalen. Waarom is het dan opeens, ....

je driften niet onder controle kunnen houden om zelfs te betalen voor seks, om die zaadlozing je leven zo erg te laden leiden.
Ik bedoel, zo kun je de man ook omschrijven: hun pik zo erg volgen dat ze ervoor moeten betalen omdat ze er anders niet aan kunnen komen.

Dat is zo stigmatiserend.
Een hoop mannen die naar prostituees gaan doen dat om al dat relatie gedoe voor hen niet hoeft, omdat ze, zeker als ze al een stuk ouder zijn vrouwen kunnen kiezen (okay, betaald dus) die een man van die leeftijd wel kan vergeten via het normale dating gebeuren. Omdat ze het zich kunnen en willen permitteren.
Ik vind het eenzijdig en stigatiserend hoe hier wordt geschreven over mannen die gebruik maken van prostitutie, het oudste vak ter wereld genoemd, en dat zal niet voor niets zijn dat het zo genoemd wordt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193120942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Vrouwen zijn minder visueel ingesteld.
Enkel een lekker lijf doet het minder voor vrouwen.

Het is het spel, het verlangen dat de opwinding hoger maakt.

Dit eerste, vind niet elke man even gemakkelijk te begrijpen :)

En juist dat tweede, dat geld ook voor veel mannen hoor!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:39:27 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193120988
Sympathiek vind ik dat hij bereid is ervoor te betalen. Hij denkt, het is prettig, dat is me wel wat geld waard. Doet een vrouw dat ook? Is toch wel een hoge uitzondering.

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 14-05-2020 12:50:47 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:42:28 #63
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193121071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat gaat niet om matriele zaken willen als vrouw zijnde.
Maar om een zekere geestelijke opwinding nodig te hebben.

Vrouwen zijn minder visueel ingesteld.
Enkel een lekker lijf doet het minder voor vrouwen.

Het is het spel, het verlangen dat de opwinding hoger maakt.

Vrouwen vinden seks ook heel lekker. Maar ze hebben gemiddeld genomen dat wederzijdse verlangen nodig, dat geestelijke aspect.

Gewoon een gat zijn zonder dat de ander je ziet en naar je verlangt doet niet veel.
Heerlijke, verder betekingloze seks, met iemand die zijn ogen, handen en pik niet van je af kan houden wel.

Voor mezelf, ik hou echt van seks en heb het ook zonder meer van iemand te willen.
Maar ervoor betalen lijkt me niets. Dan gaat dat geestelijke aspect verloren. Dat wederzijdse verlangen.
Ik wil niet iemand die zijn best doet de ‘dienst’ te voldoen, ik wil iemand die verlangt.

Liever die man die van spanning en opwinding zijn stijve niet de hele tijd kan behouden. Die van gekkigheid niet weet waar te beginnen.
Dan die man die ik betaal voor een kunstje.

Ik zoek geen kunstje, ik zoek genot
Oh, ik wil zo graag ......... maar niet ervoor betalen. Jaja. De man zegt vaker ... ik wil zo graag, ik wil er ook best voor betalen.
Nou, dat vind ik sympathieker.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:45:35 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193121132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:37 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dit eerste, vind niet elke man even gemakkelijk te begrijpen :)

En juist dat tweede, dat geld ook voor veel mannen hoor!
Dat eerste, weet ik niet, als jij dat denkt, okay,maar ik meen dat wel te begrijpen.

Dat tweede ben ik volledig met je eens. Dat heb ik ook. En daarom denk ik dat eerste ook te kunnen begrijpen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:50:36 #65
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193121245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh, ik wil zo graag ......... maar niet ervoor betalen. Jaja. De man zegt vaker ... ik wil zo graag, ik wil er ook best voor betalen.
Nou, dat vind ik sympathieker.
Bij incels zie je juist vaak dat ze er niet voor willen betalen omdat het ze ook niet alleen om de seks gaat. Ze willen graag begerenswaardig gevonden worden, net als vrouwen inderdaad. Is ook niet zo vreemd, niemand wordt er denk ik op de lange duur vrolijk van om als neukpop gebruikt te worden.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:52:43 #66
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193121290
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat moeilijk toch.
Mannen moeten niets, maar willen. Als ze een een dure vakantie willen en daar dik voor WILLEN betalen mag dat toch ook. Waarom mogen ze dan voor iets anders dat ze willen dan niet bereid zijn er ook voor te betalen. Waarom is het dan opeens, ....

je driften niet onder controle kunnen houden om zelfs te betalen voor seks, om die zaadlozing je leven zo erg te laden leiden.
Ik bedoel, zo kun je de man ook omschrijven: hun pik zo erg volgen dat ze ervoor moeten betalen omdat ze er anders niet aan kunnen komen.

Dat is zo stigmatiserend.
Een hoop mannen die naar prostituees gaan doen dat om al dat relatie gedoe voor hen niet hoeft, omdat ze, zeker als ze al een stuk ouder zijn vrouwen kunnen kiezen (okay, betaald dus) die een man van die leeftijd wel kan vergeten via het normale dating gebeuren. Omdat ze het zich kunnen en willen permitteren.
Ik vind het eenzijdig en stigatiserend hoe hier wordt geschreven over mannen die gebruik maken van prostitutie, het oudste vak ter wereld genoemd, en dat zal niet voor niets zijn dat het zo genoemd wordt.
Ik denk dat je je eigen discussie een beetje vertroebelt. Het ging toch om incels? Mannelijke incels willen helemaal niet voor seks betalen, anders waren ze geen incels. Jouw hele typering over het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke variant klopt voor geen meter, vervolgens leg je vanuit een foute basis verbanden die ook nogal dubieus zijn en concludeer je wie sympathieker is. :?
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:53:37 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193121311
quote:
9s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:50 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Bij incels zie je juist vaak dat ze er niet voor willen betalen omdat het ze ook niet alleen om de seks gaat. Ze willen graag begerenswaardig gevonden worden, net als vrouwen inderdaad. Is ook niet zo vreemd, niemand wordt er denk ik op de lange duur vrolijk van om als neukpop gebruikt te worden.
Geld of andere materiële vergoeding heelt vele wonden.
Waarom bestaat de sexindustrie, als er geen sexdienstverleners (meest vrouwen) alzolang bestaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:54:40 #68
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193121334
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Geld of andere materiële vergoeding heelt vele wonden.
Waarom bestaat de sexindustrie, als er geen sexdienstverleners (meest vrouwen) alzolang bestaan.
Omdat er ook mannen zijn die er wel voor willen betalen? Sorry, ik snap je vraag niet helemaal. Stel hem eens op een andere manier, misschien dat ik het dan wel begrijp.
  donderdag 14 mei 2020 @ 13:08:57 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193121578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:52 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eigen discussie een beetje vertroebelt. Het ging toch om incels? Mannelijke incels willen helemaal niet voor seks betalen, anders waren ze geen incels. Jouw hele typering over het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke variant klopt voor geen meter, vervolgens leg je vanuit een foute basis verbanden die ook nogal dubieus zijn en concludeer je wie sympathieker is. :?
Als mannelijke incels niet willen betalen voor sex dan zijn zij voor dat deel gelijk aan vrouwelijke incels. Voor mij is incel een woord dat ik hier voor het eerst en in combinatie met het woord "maagden", heb gelezen. Voor mij betekent, betekende incel dus het Engelse woord voor onvrijwillig celibatair. Bij sommigen, meende ik, met een bepaalde angst voor de "stap" om dan naar de prostitutie te gaan.

IK wist niet van die aanslag in Canada en dat hele gedoe met die incels. Heb ik pas net gelezen via een bijdrage hier met een aantal links naar engelstalige wikipedia's. En naar een artikel in de Guardian van de vrouw die 20 jaar of zo geleden dit woord heeft bedacht overigens ook zichzelf daarmee bedoelend.
Dat dat zo negatief was wist ik niet, ik interpreteerde het begrip puur op het woord.
Ik ben wel blij dat de vrouwelijke incels niet die agressieve kant zijn opgegaan, met geweld.
Ik vind het begrip incel onduidelijk, verwarrend. Betekenis ervan heden, betekenis 20 jr geleden, femcel, volcel. Wel of niet agressief en gewelddadig, vol haat, of gewoon constaterend, vaststellend.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 15-05-2020 10:16:07 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 13:15:49 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193121695
quote:
9s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:54 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Omdat er ook mannen zijn die er wel voor willen betalen? Sorry, ik snap je vraag niet helemaal. Stel hem eens op een andere manier, misschien dat ik het dan wel begrijp.
Is een retorische vraag.
Had ook kunnen schrijven ..........

Daarom bestaat de sexindustrie, bestaan er al zolang heel veel sexdienstverleners (meest vrouwen).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 mei 2020 @ 13:16:59 #71
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193121715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 13:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Is een retorische vraag.
Had ook kunnen schrijven ..........

Daarom bestaat de sexindustrie, bestaan er al zolang heel veel sexdienstverleners (meest vrouwen).
Oh, okee. Als het retorisch was mag je mijn antwoord negeren natuurlijk :P
pi_193130498
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vrouwen zijn minder visueel ingesteld.
Enkel een lekker lijf doet het minder voor vrouwen.
Hier geloof ik dus niks van. Met de exact dezelfde persoonlijk en een veel beter lichaam en gezicht ging de aandacht die ik kreeg van letterlijk 0% naar een flink veel hoger procent. En ik ken genoeg mannen die hetzelfde ondervonden hebben. Sommigen met zelfs zo'n 'slechte' persoonlijkheid dat ze me vertelden de vrouwen alleen voor seks te hebben gebruiken. En nee, we gingen niet achter supermodellen aan waarbij de kans toch al klein was.

[ Bericht 3% gewijzigd door XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx op 14-05-2020 20:34:10 ]
2.
pi_193136051
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 05:54 schreef LeesFoknl het volgende:
En dat lijkt mij dan bij "te lekkere" vrouwen niet. Die krijgen veel aanbod, veel keuze mogelijkheden.
Juist niet.
De "te lekkere" vrouwen krijgen (naar eigen zeggen) juist heel weinig aanbod omdat mannen onzeker worden doordat ze "te lekker" is.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:26:18 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193138839
Ik weet het niet.
Ik merk wel vaker dat ik die zogenaamde knappe vrouwen helemaal niet knap vind, niet aantrekkelijk zelfs. En daarentegen andere vrouwen die dan doorsnee genoemd worden dan weer net wel heel aantrekkelijk vind.
Een doorsnee type met een fijn karakter en ook (passend bij) mijn aard is super.
Wat heb je eraan als je een super knap iemand bij je hebt en je kunt er geen 15 minuten leuk mee praten of mee samen zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193142642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh, ik wil zo graag ......... maar niet ervoor betalen. Jaja. De man zegt vaker ... ik wil zo graag, ik wil er ook best voor betalen.
Nou, dat vind ik sympathieker.
Dat is dus helemaal niet wat er gezegd word. Ben het 100% eens met @Cause_Mayhem.
Zij wil kwaliteit en genot, en als je er voor betaalt, dan krijg je meestal niet die emotionele/geestelijke band/spanning erbij, omdat ja, het is iemands werk, het is een routineklus.
Ik denk dat het echt 2 totaal andere werelden zijn die je nu met elkaar vergelijkt.

Dus die man is ineens sympathieker omdat ie voor 'gevoelloze' seks ook best wil betalen? Zou Cause_Mayhem dan ineens sympathieker zijn als ze voor 'seks met gevoel' ook wil betalen?
Mijn mening is dat je voor seks met gevoel vaak juist niet HOEFT te betalen..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2020 14:31:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')