abonnement Unibet Coolblue
pi_193011762
quote:
Ruit joods restaurant in Amsterdam opnieuw ingeslagen: ‘Dader wilde brand stichten’

Een ruit van een joods restaurant aan de Amstelveenseweg in Amsterdam is vanochtend vernield. De politie heeft een verdachte aangehouden en heeft daarbij pepperspray moeten gebruiken. Het restaurant HaCarmel was eerder het doelwit van vandalisme.

Of er op het moment van de vernieling mensen in het restaurant aanwezig waren, is niet bekend. De politie laat weten verder onderzoek te doen naar de motieven van de dader.

Volgens belangenorganisatie Federatief Joods Nederland wilde de dader het restaurant in brand steken. ,,De politie kwam op tijd”, twittert de organisatie, die ook foto's van het incident heeft gepubliceerd. Daarop is te zien dat een Israëlische vlag naar buiten steekt.
Opnieuw doelwit

Het is niet de eerste keer dat HaCarmel doelwit is van geweld. In januari werd een verdachte doos met bedrading aangetroffen voor de deur van het restaurant. Hulpdiensten namen daarop geen enkel risico. Woningen rondom HaCarmel werden direct ontruimd en een team van de Explosieve Opruimingsdienst werd opgeroepen. Uiteindelijk bleek het te gaan om vals alarm.

In december 2017 werden de ruiten van het restaurant ingeslagen door een Syriër, getooid met een Palestijnse vlag. Hij werd later door de rechter verminderd toerekeningsvatbaar verklaard.
Antisemitisme

Afgelopen januari liet het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) weten dat het aantal antisemitische incidenten in Nederland het afgelopen jaar opnieuw is gestegen. In 2018 registreerde het CIDI 135 antisemitische incidenten, in 2019 was dat 182. CIDI-directeur Hanna Luden sprak van een “zorgelijke stijging” en wil de gemeente Amsterdam, politie en justitie harder optreden tegen antisemitisme.
Bron.

Jaja in het oh zo tolerante Amsterdam. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2020 @ 11:39:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193013955
Het betreft dus de Palestijns-Syrische vluchteling moslimterrorist Saleh Ali., die in 2018 ook al veroordeeld is na vernielingen bij HaCarmel en een vlag stal en daarvoor veroordeeld is...

goh wat een verrassing weer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zalmslaatje op 08-05-2020 14:51:10 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_193014697
Er is geen oplossing...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193014864
Waarom dit restaurant? Er zijn talloze Israëlische restaurants in Amsterdam. Waarom deze? Ik denk beide partijen hier en daar wel ruzie maken met elkaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:54:52 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193015054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom dit restaurant? Er zijn talloze Israëlische restaurants in Amsterdam. Waarom deze? Ik denk beide partijen hier en daar wel ruzie maken met elkaar.
Het is dezelfde persoon.

https://www.nu.nl/binnenl(...)nt-in-amsterdam.html

Graag over de grens zetten aub.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:10:48 #7
117098 Hathor
Effe niet
pi_193015311
Was dit nou weer dezelfde kutpalestijn als de vorige keer?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193015904
TVP voor als dezelfde islamiet het, weer, doet.
pi_193016745
https://www.at5.nl/artike(...)l-niet-bij-te-houden

ben ik de enige die deze man op Dan Ricciardo vind lijken?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193016941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)l-niet-bij-te-houden

ben ik de enige die deze man op Dan Ricciardo vind lijken?
Een zwangere Daniel Ricciardo dan wel.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_193016960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Een zwangere Daniel Ricciardo dan wel.
corona kilo's
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:19:53 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193017185
Opa Han (van Joop) gaat weer alle kanten op, om dit enigszins te bagatelliseren. Als een zielige minderheid iets flikt, dan mag je de rest er nooit op aanspreken, maar als een mafketel in Nieuw Zeeland mensen afmaakt, dan is dat altijd direct te herleiden tot Wilders en Baudet.

Ik weet onderhand niet of ik dit nu zielig of genant moet vinden. :{

[ Bericht 48% gewijzigd door Lonaa op 08-05-2020 20:44:05 ]
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:31:05 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_193017314
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Opa Han (van Joop) gaat weer alle kanten op, om dit enigszins te bagatelliseren. Als een zielige minderheid iets flikt, dan mag je de rest er nooit op aanspreken, maar als een mafketel in Nieuw Zeeland mensen afmaakt, dan is dat altijd direct te herleiden tot Wilders en Baudet.

Ik weet onderhand niet of ik dit nu zielig of genant moet vinden. :{
Triest is ook nog een optie, want dat is het ook gewoon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193017423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Opa Han (van Joop) gaat weer alle kanten op, om dit enigszins te bagatelliseren. Als een zielige minderheid iets flikt, dan mag je de rest er nooit op aanspreken, maar als een mafketel in Nieuw Zeeland mensen afmaakt, dan is dat altijd direct te herleiden tot Wilders en Baudet.

Ik weet onderhand niet of ik dit nu zielig of genant moet vinden. :{
Hij combineert de bekende drogargumenten:

-jijbakken
-whataboutism
-discussie onnodig verbreden 'het komt overal voor'
-downplayen

Zie je heel veel op joop.nl

Verder zie ik Han regelmatig reaguurders uitschelden die niet met hem eens zijn.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:46:03 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193017526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:39 schreef Homey het volgende:

[..]

Hij combineert de bekende drogargumenten:

-jijbakken
-whataboutism
-discussie onnodig verbreden 'het komt overal voor'
-downplayen

Zie je heel veel op joop.nl

Verder zie ik Han regelmatig reaguurders uitschelden die niet met hem eens zijn.
Irritantste gewoon dat men niet consequent is in redeneringen. Gewoon gelijke monniken, gelijke kappen.

Het is vaak een kwestie van betuttelracisme. Eigenlijk vind men minderheden onbekwame sukkeltjes die niet weten wat ze doen, in tegenstelling tot die boze witte mannen die veel slimmer zijn, want die weten altijd precies waar ze mee bezig zijn en voor hen gelden nooit verzachtende omstandigheden.

Deze week was er weer een nieuw dieptepunt met de kop: "racisme zit diep in onze cultuur"
Had van de week nog een meningsverschil over de virulente Nederlandhaat op Joop, nou met deze kop werd ik op mijn wenken bediend.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193017633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Irritantste gewoon dat men niet consequent is in redeneringen. Gewoon gelijke monniken, gelijke kappen.

Het is vaak een kwestie van betuttelracisme. Eigenlijk vind men minderheden onbekwame sukkeltjes die niet weten wat ze doen, in tegenstelling tot die boze witte mannen die veel slimmer zijn, want die weten altijd precies waar ze mee bezig zijn en voor hen gelden nooit verzachtende omstandigheden.

Deze week was er weer een nieuw dieptepunt met de kop: "racisme zit diep in onze cultuur"
Had van de week nog een meningsverschil over de virulente Nederlandhaat op Joop, nou met deze kop werd ik op mijn wenken bediend.
Wat erin zit..
  vrijdag 8 mei 2020 @ 20:46:12 #17
217702 Lonaa
Honger!
pi_193021126
Er is offtopic, moslimgebash en alle reacties daarop verwijderd.
Dat bleek, helaas, het merendeel van het topic. But please, try again.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 20:47:19 #18
217702 Lonaa
Honger!
pi_193021153
En dan voor de duidelijkheid nog:

quote:
De man die in juli 2018 is veroordeeld voor vernielingen aan een Israëlisch restaurant in Amsterdam is vrijdag opnieuw aangehouden. Saleh A. stond met een stalen buis voor een vernielde ruit van datzelfde restaurant.

A. had naast de buis ook een aansteker in zijn hand en weigerde beide te laten vallen toen de politie hierom vroeg. De agenten hebben pepperspray ingezet om hem te overmeesteren.

De politie kreeg vrijdagochtend meldingen over een man die vernielingen aanrichtte aan een restaurant aan de Amstelveenseweg in het stadsdeel Zuid. Daar aangekomen trof ze A. aan.

Opnieuw ruit vernield van joods restaurant AmsterdamOpnieuw ruit vernield van joods restaurant Amsterdam
Veroordeeld tot gevangenisstraf
In november 2017 sloeg A. de ruiten van restaurant HaCarmel in en stal hij de Israëlische vlag. De Syriër verklaarde destijds dat zijn handelen voortkwam uit frustratie over de politiek van Israël ten aanzien van de Palestijnen.

A. werd in 2018 veroordeeld tot tien weken gevangenisstraf, waarvan vier voorwaardelijk en met een proeftijd van twee jaar.

Hij kreeg ook een locatieverbod opgelegd en moest gedwongen behandeling ondergaan omdat er een posttraumatische stressstoornis, in combinatie met een verstandelijke beperking en persoonlijkheidsproblematiek, bij hem werd geconstateerd.
https://www.nu.nl/binnenl(...)nt-in-amsterdam.html
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193021397
Helemaal terecht dat alles verwijderd is.
Je kunt niet alles over één kam scheren.

het gaat hier slechts om één persoon die tot drie keer toe een raam heeft ingeslagen van een restaurant. nou, daar staat een bepaalde straf voor en ik begrijp dat het heerschap opgepakt is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193021589
- niet doen.

[ Bericht 98% gewijzigd door Lonaa op 08-05-2020 21:15:41 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193023120
Toevallig ben ik een serie aan het kijken over joden en hun eigen uitgeroepen en toegeëigende staat. https://www.npostart.nl/VPWON_1295660

Als je weet wat zich daar afspeelt en hoe de terroristen daar te werk gaan, kan ik wel begrijpen dat mensen die zich kunnen identificeren met onderdrukte volkeren, haatgevoelens ontwikkelen tegen dat volk. Echter weet je natuurlijk nooit of individuen de terroristische acties die hun mede afstammelingen daar uitvoeren ook hun goedkeuring heeft. Wellicht zijn ze het eens met de minderheid die zich kan inleven in de bevolking die onderdrukt en vermoord wordt in dat gebied.
Maar goed, hoe dan ook. Al zouden ze het eens zijn met de terroristische acties, dan nog is het natuurlijk niet goed zelf tot actie over te gaan. Je zou beter gewoon met elkaar in gesprek kunnen gaan, zoals ze eigenlijk in dat gebied ook met elkaar zouden moeten doen.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 07:33:21 #22
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193027501
Ik neem aan dat ze de verblijfsvergunning van Saleh intrekken en dat hij uitgezet wordt omwille van het herhaaldelijk vertonen van crimineel gedrag?

Deze man kan onze samenleving niet aan en kan het beste terugkeren naar Syrië.

Jammer dat het hier in Nederland niet zo werkt.
^ To je nesmysl ^
pi_193031029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef thedeedster het volgende:

Opa Han (van Joop) gaat weer alle kanten op, om dit enigszins te bagatelliseren. Als een zielige minderheid iets flikt, dan mag je de rest er nooit op aanspreken, maar als een mafketel in Nieuw Zeeland mensen afmaakt, dan is dat altijd direct te herleiden tot Wilders en Baudet.

Ik weet onderhand niet of ik dit nu zielig of genant moet vinden. :{
Beide.

Aangevuld met jammer en onnodig.
pi_193031107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 08:49 schreef TyVole het volgende:
Ik neem aan dat ze de verblijfsvergunning van Saleh intrekken en dat hij uitgezet wordt omwille van het herhaaldelijk vertonen van crimineel gedrag?

Deze man kan onze samenleving niet aan en kan het beste terugkeren naar Syrië.

Jammer dat het hier in Nederland niet zo werkt.
Nee want meneer is een ggz gevalletje. Krijgt dus de rest van zijn leven gratis psychische hulpverlening. De rest van Nederland gaat weer een plekje omlaag op de lachwekkende wachtlijsten.
pi_193031657
Zijn wel vaak mensen met een islamitische achtergrond. Misschien speelt er iets op het gebied van cultuur/geloof wat het veroorzaakt.
pi_193044511
Waarom kan zo'n persoon niet gewoon het land uitgezet worden? Ik begrijp het niet.
  zondag 10 mei 2020 @ 09:22:47 #28
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193045251
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 07:49 schreef Mondkapje het volgende:
Waarom kan zo'n persoon niet gewoon het land uitgezet worden? Ik begrijp het niet.
Ja, is ook raar want het is steeds dezelfde zakkenwasser...
Maar er zal wel een reden achter zitten... Kan zijn dat hij in zijn land vermoord gaat worden als hij uitgezet wordt... of men (de D66-rechter-met zijn blauwe designer bril) vindt de straf niet erg genoeg voor uitzetting...

Maar misschien is hij nu wel de sjaak! ;)
pi_193046860
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, is ook raar want het is steeds dezelfde zakkenwasser...
Maar er zal wel een reden achter zitten... Kan zijn dat hij in zijn land vermoord gaat worden als hij uitgezet wordt... of men (de D66-rechter-met zijn blauwe designer bril) vindt de straf niet erg genoeg voor uitzetting...

Maar misschien is hij nu wel de sjaak! ;)
1x misdragen zou gewoon uitzetting moeten betekenen, ongeacht het misdrijf.
pi_193047261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:16 schreef JANdeDERDE het volgende:
Zijn wel vaak mensen met een islamitische achtergrond. Misschien speelt er iets op het gebied van cultuur/geloof wat het veroorzaakt.
De religieuze leiders maken veel mensen tot een geheel, zodat zij met dat geheel de weinige atheïsten kunnen verslaan, want die hebben geen geheel dat hen verdedigd en steunt met daden.
  zondag 10 mei 2020 @ 12:20:10 #31
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_193047276
gewoon weer dezelfde gek he...
  maandag 11 mei 2020 @ 17:53:40 #32
65846 Bocaj
Vámonos!
  donderdag 14 mei 2020 @ 17:34:58 #33
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193126620
Man (46) opgepakt na ’bompakket’ bij Joods restaurant HaCarmel.
quote:
Het betreft overigens een andere verdachte dan de 31-jarige Palestijns-Syrische vluchteling Saleh A., die vorige week werd aangehouden bij hetzelfde restaurant op verdenking van vernieling en brandstichting.
Het gaaaaaaaaaaat maar door! Niet goed! Niet goed! :N

Nu is de guessing game wie het nu weer gedaan heeft!
Wat we wel weten is dat het om een verdachte zonder vast woonadres gaat...
pi_193126773
Paar kogels door de ruit schieten en de gemeente sluit dit restaurant vanwege ernstig gevaar voor de openbare orde.
Is dit zo moeilijk?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193127051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 17:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Paar kogels door de ruit schieten en de gemeente sluit dit restaurant vanwege ernstig gevaar voor de openbare orde.
Is dit zo moeilijk?
He? Is dit een suggestie? Wat wil je hier mee zeggen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193127659
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 17:59 schreef recursief het volgende:

[..]

He? Is dit een suggestie? Wat wil je hier mee zeggen?
Er zijn restaurants, hotels en andere zulke gelegenheden gesloten door de gemeente.
En dat het heel makkelijk is dus, om iemand zijn zaak op zo een manier te saboteren.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:45:35 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193129250
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Er zijn restaurants, hotels en andere zulke gelegenheden gesloten door de gemeente.
En dat het heel makkelijk is dus, om iemand zijn zaak op zo een manier te saboteren.
Dat wordt gedaan door afpersers. Maar als je een "politieke daad" (dan wel antisemitisch) wilt stellen, dan moet de boodschap duidelijk zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193129741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:45 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dat wordt gedaan door afpersers. Maar als je een "politieke daad" (dan wel antisemitisch) wilt stellen, dan moet de boodschap duidelijk zijn.
Het is toch krom dat de afpersers gelijk krijgen, door zo een zaak te gaan sluiten.
Je hebt gewoon geen houvast, als een of andere afperser of een gek of een concurrent, of iemand met een politieke daad het op je gemunt heeft. Of je een coffeeshop, een restaurant of een hotel runt. Je bent de sjaak, buiten je eigen schuld om. Dat is wat ik bedoel.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:07:03 #39
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193129901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het is toch krom dat de afpersers gelijk krijgen, door zo een zaak te gaan sluiten.
Je hebt gewoon geen houvast, als een of andere afperser of een gek of een concurrent, of iemand met een politieke daad het op je gemunt heeft. Of je een coffeeshop, een restaurant of een hotel runt. Je bent de sjaak, buiten je eigen schuld om. Dat is wat ik bedoel.
Het absurde is dat de lokale overheid ze gewoon helpt. Het gaat me nu te ver om van kwade wil te denken, maar ik sluit het zeker niet uit.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193130072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het is toch krom dat de afpersers gelijk krijgen, door zo een zaak te gaan sluiten.
Je hebt gewoon geen houvast, als een of andere afperser of een gek of een concurrent, of iemand met een politieke daad het op je gemunt heeft. Of je een coffeeshop, een restaurant of een hotel runt. Je bent de sjaak, buiten je eigen schuld om. Dat is wat ik bedoel.
Enigszins offtopic, maar dit is wel waar. Ik heb het sterke vermoeden dat het beleid van gemeentes om een zaak meteen te sluiten zodra er een granaat oid voor de deur wordt gelegd (want dan zal jouw zaak zich wel met duistere zaakjes bezighouden) dit soort gedrag alleen maar in de hand werkt. Gemeentes hebben criminelen een machtig pressiemiddel cadeau gedaan.
pi_193131209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Enigszins offtopic, maar dit is wel waar. Ik heb het sterke vermoeden dat het beleid van gemeentes om een zaak meteen te sluiten zodra er een granaat oid voor de deur wordt gelegd (want dan zal jouw zaak zich wel met duistere zaakjes bezighouden) dit soort gedrag alleen maar in de hand werkt. Gemeentes hebben criminelen een machtig pressiemiddel cadeau gedaan.
hoezo is het offtopic? zie beneden, zie bompakket. Motief dader? Sluiting van het restaurant?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 17:34 schreef Bocaj het volgende:
Man (46) opgepakt na ’bompakket’ bij Joods restaurant HaCarmel.
[..]

Het gaaaaaaaaaaat maar door! Niet goed! Niet goed! :N

Nu is de guessing game wie het nu weer gedaan heeft!
Wat we wel weten is dat het om een verdachte zonder vast woonadres gaat...
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193131289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

hoezo is het offtopic? zie beneden, zie bompakket. Motief dader? Sluiting van het restaurant?
[..]

Ah oke, die ontwikkeling had ik even gemist. Ik bedoelde het in de context van de recidivistische daad uit de OP, wat vooral een gefrustreerde gekkie (en geen crimineel) lijkt te zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 18:42:26 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193210095
quote:
HaCarmel beklad op de dag dat gemeenteraad debat schrapt: "Niet spoedeisend genoeg"



Op de dag dat er tóch geen spoeddebat op de Stopera plaatsvindt over de vernieling(en) van kosjer restaurant HaCarmel aan de Amsterdamse Amstelveenseweg is de ruit maar weer eens beklad. 'Find Jew', zo lezen we op een foto ingestuurd door GeenStijls trouwe correspondent Israël-Palestina-betrekkingen afdeling Amsterdam-Zuid. Gesloopt door de maffe Syriër Saleh Ali, bespuugd, nepbom voor de deur, ruiten ingetikt, poging tot brandstichting: we hebben een uitpuilend dossier, maar we zijn de tel kwijt. Keer op keer op keer op keer. Hardwerkende ondernemers wiens levenswerk wordt verwoest door antisemitische idioten en door de islam geïnspireerde gekkenhuizen. En dan komt er een keer een politicus de spotlights claimen, dan spreekt iemand een keer over 'schande', maar een glas en een plas en alles bleef zoals het was. Forum voor Democratie, ChristenUnie, Partij van de Ouderen, CDA en de VVD hadden om een spoeddebat gevraagd, maar het presidium van de gemeenteraad (vijf raadsleden + Halsema als adviseur) vindt het onderwerp 'niet spoedeisend genoeg'.

En ziedaar, vandaag, op de dag dat het debat plaats had moeten vinden: een bekladding. Wanneer, Halsema, wanneer is iets wél spoedeisend genoeg? Moeten de ruiten eruit geblazen worden? Moeten er gewonden vallen? Doden?



https://www.geenstijl.nl/(...)-spoedeisend-genoeg/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 18:42:33 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193210101
ANanninga twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 18:14:22 Zojuist via een ordevoorstel opnieuw de #raad020 gevraagd het spoeddebat over de antisemitische aanval op Ha Carmel nu te bespreken. Was afgewezen want ‘niet spoedeisend’, tijdens de raad werd het restaurant WEER aangevallen. Na de schorsing om 19:30 beslissen de partijen. https://t.co/QhDJs6PEvI reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 18:44:33 #45
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193210144
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:42 schreef Nikonlover het volgende:
ANanninga twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 18:14:22 Zojuist via een ordevoorstel opnieuw de #raad020 gevraagd het spoeddebat over de antisemitische aanval op Ha Carmel nu te bespreken. Was afgewezen want ‘niet spoedeisend’, tijdens de raad werd het restaurant WEER aangevallen. Na de schorsing om 19:30 beslissen de partijen. https://t.co/QhDJs6PEvI reageer retweet
Tuurlijk, anders moeten ze dalijk iets negatiefs zeggen over hun vriendjes.
Wen er maar aan, hier gaan ze toch weigeren iets aan te doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193210179
Linkse mensen...
pi_193210248
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:42 schreef Nikonlover het volgende:
ANanninga twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 18:14:22 Zojuist via een ordevoorstel opnieuw de #raad020 gevraagd het spoeddebat over de antisemitische aanval op Ha Carmel nu te bespreken. Was afgewezen want ‘niet spoedeisend’, tijdens de raad werd het restaurant WEER aangevallen. Na de schorsing om 19:30 beslissen de partijen. https://t.co/QhDJs6PEvI reageer retweet
_O- :') Misschien kan de gemeente Amsterdam het even hebben over kolonialisme in wiskunde of te veel blanke straatnamen. De belangrijke themas.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193210723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tuurlijk, anders moeten ze dalijk iets negatiefs zeggen over hun vriendjes.
Wen er maar aan, hier gaan ze toch weigeren iets aan te doen.
Er wordt binnenkort gewoon over het onderwerp vergaderd. Er komt alleen geen spoeddebat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 mei 2020 @ 19:15:30 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193210911
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt binnenkort gewoon over het onderwerp vergaderd. Er komt alleen geen spoeddebat.
Het dusdanig vaak fout daar dat het niet verkeerd is direct maatregelen te nemen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:07:36 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193212566
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt binnenkort gewoon over het onderwerp vergaderd. Er komt alleen geen spoeddebat.
En jij gelooft echt dat ze er wat aan willen doen?
Hier geloof ik namelijk geen zak van. Het probleem is al jaren bekend en men weigert er systematisch iets aan te doen. Ook nu zal er niks gebeuren.

Een of twee gaan even boor de bühne krokodillentranen huilen en zeggen dat dit echt niet kan, en volgende week is alles precies weer als vanouds.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')