abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193099085
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah ok, ik kreeg de indruk dat ze op pad werden gestuurd met de boodschap ‘op de ogen schieten’ en dat er nu een hele horde mensen rondliep met 1 oog.
Hou me ten goede, het is natuurlijk vreselijk dat iemand in het oog is geraakt.
Er zijn er velen zwaar gewond geraakt. En er missen meerdere personen een oog door het gebruik van de LBD40
pi_193099090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:00 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Dat jij hier niet vanaf weet zegt eigenlijk al genoeg. Het werd liever niet gemeld door de MSM al konden ze op een gegeven moment niet meer om het wekelijks terugkerende excessieve politiegeweld heen. In de journaals heb ik er eigenlijk maar weinig over gezien. Opmerkelijk want de steden in Frankrijk waren ieder weekend een strijdtoneel en het lijkt me dat dit binnen de EU nogal uitzonderlijk is. Maar ja... de EU willen ze liever niet heel erg negatief in het nieuws brengen natuurlijk.

Hier in ieder geval een MSM bericht er over. Stamt al vanaf januari 2019 en het geweld is daarna nog zeker een jaar doorgegaan.

https://www.bbc.com/news/world-europe-46917989
[..]

In de meeste grote en middelgrote steden in heel Frankrijk. Niet alleen Parijs.

;)
Dat zegt eigelijk heel weinig, want ik heb dat totaal niet intensief gevolgd.
pi_193099112
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat zegt eigelijk heel weinig, want ik heb dat totaal niet intensief gevolgd.
Nou ja, als er in een buurland (EU) excessief politiegeweld tegen demonstrerende burgers plaatsvindt, dan mag dat wel groots worden uitgemeten dacht ik zo.
pi_193099129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:05 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Nou ja, als er in een buurland (EU) excessief politiegeweld tegen demonstrerende burgers plaatsvindt, dan mag dat wel groots worden uitgemeten dacht ik zo.
Nu ik er op Google zie ik wel dat er meer dan genoeg artikelen over zijn.
pi_193099142
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Nu ik er op Google zie ik wel dat er meer dan genoeg artikelen over zijn.
Onze politici heb je er nauwelijks over gehoord.
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:19:01 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193099316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:07 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Onze politici heb je er nauwelijks over gehoord.
Moet dat dan?
Er waren in Nederland 80 mafklappers opgepakt die de wet overtraden.
1. ze hadden geen vergunning.
2. ze kregen een plek, maar gingen daar niet heen.
3. ze luisterden niet.
4. ze hielden geen 1,5 mtr afstand.

Wat moet een politicus dan zeggen?
Goed gedaan?
en moeten ze dat dan doen na elke voetbal wedstrijd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193099968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Er waren in Nederland 80 mafklappers opgepakt die de wet overtraden.
1. ze hadden geen vergunning.
2. ze kregen een plek, maar gingen daar niet heen.
3. ze luisterden niet.
4. ze hielden geen 1,5 mtr afstand.

Wat moet een politicus dan zeggen?
Goed gedaan?
en moeten ze dat dan doen na elke voetbal wedstrijd?
Waar heb jij het nou ineens over? 8)7

Macron, een vriendje van Rutte, Merkel ligt in eigen land zwaar onder vuur en drukt demonstraties met keihard politiegeweld de kop in. Althans, dat probeerde hij. Thank God for Macron there is the coronavirus.

Ik vind dat de EU politici daar wel wat kritischer op mogen zijn. Zeker voor zo'n instituut dat continu kritiek levert op andere regimes. Nu kijken ze allemaal de andere kant op.
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:20:29 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193100147
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:09 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou ineens over? 8)7

Macron, een vriendje van Rutte, Merkel ligt in eigen land zwaar onder vuur en drukt demonstraties met keihard politiegeweld de kop in. Althans, dat probeerde hij. Thank God for Macron there is the coronavirus.

Ik vind dat de EU politici daar wel wat kritischer op mogen zijn. Zeker voor zo'n instituut dat continu kritiek levert op andere regimes. Nu kijken ze allemaal de andere kant op.
"Onze politici heb je er nauwelijks over gehoord."

Waarom zouden onze politici het moeten hebben over wat in een ander land gebeurt?
nederland heeft compleet andere regels dan Duitsland en Frankrijk als het gaat om protesten.

In Frankrijk waren voor het COVID-19 gergeld protest acties in parijs, waarbij duizenden tot enkele honderd duizenden protestanten van alles aan het slopen waren.
Dit gold ook voor Duitsland alleen wel iets minder dan Frankrijk.
Dus ik vind het nu wel heel erg mee vallen!
pi_193101047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

"Onze politici heb je er nauwelijks over gehoord."

Waarom zouden onze politici het moeten hebben over wat in een ander land gebeurt?
nederland heeft compleet andere regels dan Duitsland en Frankrijk als het gaat om protesten.

In Frankrijk waren voor het COVID-19 gergeld protest acties in parijs, waarbij duizenden tot enkele honderd duizenden protestanten van alles aan het slopen waren.
Dit gold ook voor Duitsland alleen wel iets minder dan Frankrijk.
Dus ik vind het nu wel heel erg mee vallen!
Als een Poetin wekelijks zou flikken wat Macron deed dan zou de politiek hier schande van spreken, de kranten zouden er bol van staan, het nieuws zou er iedere dag volop aandacht aan besteden en de talkshows zouden het dagelijks aan de kaak stellen.

Er wordt met twee maten gemeten. Als je dat niet ziet dan ben je goed geïndoctrineerd.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:00 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193101136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:22 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Als een Poetin wekelijks zou flikken wat Macron deed dan zou de politiek hier schande van spreken, de kranten zouden er bol van staan, het nieuws zou er iedere dag volop aandacht aan besteden en de talkshows zouden het dagelijks aan de kaak stellen.

Er wordt met twee maten gemeten. Als je dat niet ziet dan ben je goed geïndoctrineerd.
Eerlijk gezegd, zou het me geen hol boeien!

Zoals ik al eerder zei, Parijs staat om de zoveel tijd in de fik vanwege protest.
Het gebeurde zo vaak op een gegeven moment dat het hier het nieuws niet eens meer haalde.
En ik heb eigenlijk geen flauw benul wat putin en Marcon eigenlijk allemaal wel niet op hun kerfstok hebben en wat ze uitvreten in hun land..
want ik woon gewoon in Nederland en niet in Rusland of Frankrijk.
pi_193101159
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, zou het me geen hol boeien!

Zoals ik al eerder zei, Parijs staat om de zoveel tijd in de fik vanwege protest.
Het gebeurde zo vaak op een gegeven moment dat het hier het nieuws niet eens meer haalde.
En ik heb eigenlijk geen flauw benul wat putin en Marcon eigenlijk allemaal wel niet op hun kerfstok hebben en wat ze uitvreten in hun land..
want ik woon gewoon in Nederland en niet in Rusland of Frankrijk.
Lekker Hart van Nederland blijven kijken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:13:10 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193101621
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:30 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Lekker Hart van Nederland blijven kijken.
ik kijk al meer dan 10 jaar geen tv!
pi_193175545
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik kijk al meer dan 10 jaar geen tv!
Hoe bevalt dat?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 17 mei 2020 @ 16:45:27 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193179129
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 11:07 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hoe bevalt dat?
Perfect enige reclame wat ik zie is YouTube de 5sec voor ik op skip kan drukken.
Films series en programma's wat ik wil zien staan gewoon online.
pi_193179606
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Perfect enige reclame wat ik zie is YouTube de 5sec voor ik op skip kan drukken.
Films series en programma's wat ik wil zien staan gewoon online.
Nice. Scheelt ook een klap geld, denk ik?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 17 mei 2020 @ 20:05:33 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193181804
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Nice. Scheelt ook een klap geld, denk ik?
Helaas, ik heb hier alleen Ziggo, met beetje fatsoenlijk internet, daar heb je geen andere mogelijkheid dan tv er bij af te nemen, maar ik heb die kabel niet eens aangesloten, maar gewoon overal netwerk kabels liggen.
  zondag 17 mei 2020 @ 20:29:22 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193182202
Back on topic mit die Bullen..

ThiloKrohn twitterde op zondag 17-05-2020 om 11:03:27 Nicht die Demonstranten tragen Schuld, wenn die Stimmung im Land kippt, sondern solche "Polizisten" (es sind bei WEITEM nicht alle so). Die stumpf ohne zu hinterfragen, ohne Maß zu wahren, Befehle ausüben. Remonstrationsrecht und -pflicht gegen Rechtswidrigkeiten ihrer Führer? https://t.co/znlPnYPzC2 reageer retweet
Befehl ist Befehl :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193184227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:22 schreef poppedijntjuh het volgende:

[..]

Eh?
Rusland treed veel harder op dan Frankrijk en daar hoor je onze politici niet over hoor.

Jij zit nu twee maten te zoeken die er niet zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 18 mei 2020 @ 12:53:51 #219
189978 controlaltdelete
pi_193191177
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 18 mei 2020 @ 12:59:44 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193191240
quote:
politie doet in ieder geval ook niet aan mondkapjes of social distancing , go London w/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193191360
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef Summers het volgende:

[..]

politie doet in ieder geval ook niet aan mondkapjes of social distancing , go London w/
Stand by your man best schattig :o
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 18 mei 2020 @ 13:12:35 #222
189978 controlaltdelete
pi_193191367
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Al riskeren ze hun leven het handhaven van de openbare orde gaat natuurlijk voor.
pi_193191387
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Al riskeren ze hun leven het handhaven van de openbare orde gaat natuurlijk voor.
Zo cute O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 18 mei 2020 @ 13:14:44 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193191394
w/
Huilen dan.
pi_193192077
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Helaas, ik heb hier alleen Ziggo, met beetje fatsoenlijk internet, daar heb je geen andere mogelijkheid dan tv er bij af te nemen, maar ik heb die kabel niet eens aangesloten, maar gewoon overal netwerk kabels liggen.
Waarschijnlijk omdat het sowieso via de kabel gaat. Bij KPN kon ik wel mijn tv-abonnement stop laten zetten. Scheelt iets van ¤ 10 per maand.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')