abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193002191
Hoe staat het met jullie vakantieplannen voor dit jaar?

Ik was van plan in April naar Nepal te gaan voor een 2 tot 3 weken lange trekking. Verder had ik in oktober graag naar Colombia of Mexico gewild om wat rond te reizen en mooie landschappen en steden te zien. Beide zie ik dit jaar eigenlijk niet meer gebeuren. Ik zit me nu een beetje af te vragen wat dan wel.

Normaal boek ik een week of 4 tot 6 van te voren, dus ik ben vrij flexibel. Toch lijkt 6 weken van te voren boeken in deze tijd een eeuwigheid. Als er weer een lockdown (hier of op de vakantiebestemming) komt, dan zijn je plannen zomaar weer verpest. Verder is er op dit moment uberhaupt eigenlijk nog niets mogelijk en wie weet wanneer weer wel.

Opties waar ik nu aan denk: Met de auto naar Noorwegen. De Lofoten lijken me heel cool. Een andere optie is om naar de Alpen te gaan en te kijken of daar een trekking mogelijk is of anders rondrijden en verschillende plekken bezoeken. Nadeel van Europa: het is druk en duur. Voordeel van een auto vakantie is dat je eigenlijk niets hoeft te boeken van te voren.

Deel hier jouw plannen.
  donderdag 7 mei 2020 @ 21:22:54 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193002365
Ik zou in juni met me vriendin naar Granada/Sevilla/Lissabon gaan (roadtrip) maar hebben we al afgelast.

Ik heb nog een vakantie gepland voor augustus naar San fransisco maar ik wacht nog ff af
#KICKOUTZP
pi_193002476
Zou nu net teruggekomen zijn uit Oman met mijn vriendinnen als laatste vriendinnenvakantie voor een tijdje en waarschijnlijk volgende maand nog 2 weken naar Nederland komen. MAAR HELAAS. En in september komt er een mini me dus dat wordt waarschijnlijk helemaal niet meer reizen dit jaar :'( :'( :'(
pi_193002549
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:15 schreef Schuifpui het volgende:

Opties waar ik nu aan denk: Met de auto naar Noorwegen. De Lofoten lijken me heel cool. Een andere optie is om naar de Alpen te gaan en te kijken of daar een trekking mogelijk is of anders rondrijden en verschillende plekken bezoeken. Nadeel van Europa: het is druk en duur. Voordeel van een auto vakantie is dat je eigenlijk niets hoeft te boeken van te voren.

Deel hier jouw plannen.
Ja Europa is duur als je naar Noorwegen gaat (overigens goede verhalen over de Lofoten gehoord). Waarom ga je niet richting Oost Europa dan? Beetje roadtrippen? Minder druk en minder duur. Heb afgelopen zomer Servie, Albanie, Kosovo en Montenegro gedaan, was wel een aanrader. Wel een beetje ver rijden misschien, maargoed.
  donderdag 7 mei 2020 @ 21:38:59 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_193002774
Ik zou nu in Griekenland zitten en de planning is om eind v/d zomer naar Spanje te gaan. Zie het niet gebeuren.
Tics van je petten.
pi_193003023
Eind juni reisje naar Turkije gepland.
Ik verwacht dan ook op een luie stoel op het Turkse strand te zitten.
So we just called him Fred too
pi_193003024
Ik ga naar de Gallemiezen, samen met @HSG-BOMBER
pindazakje
pi_193003271
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:29 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja Europa is duur als je naar Noorwegen gaat (overigens goede verhalen over de Lofoten gehoord). Waarom ga je niet richting Oost Europa dan? Beetje roadtrippen? Minder druk en minder duur. Heb afgelopen zomer Servie, Albanie, Kosovo en Montenegro gedaan, was wel een aanrader. Wel een beetje ver rijden misschien, maargoed.
Lofoten zit al een tijd in m'n hoofd en lijk me heel mooi, dus duur neem ik dan maar op de koop toe. Wellicht neem ik een tentje mee. Het is trouwens ook niet echt bepaald dichtbij. Oost Europa zijn vast ook mooie plekken, maar ik zou zo snel niet weten waar precies heen.
pi_193003458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:57 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Lofoten zit al een tijd in m'n hoofd en lijk me heel mooi, dus duur neem ik dan maar op de koop toe. Wellicht neem ik een tentje mee. Het is trouwens ook niet echt bepaald dichtbij. Oost Europa zijn vast ook mooie plekken, maar ik zou zo snel niet weten waar precies heen.
Nee dat is waar, echt dichtbij is het ook niet. Ik geloof dat je in Noorwegen (of misschien was het Zweden) wel ook uit moet kijken voor de muggen, maar dat is volgens mij vrij maandgebonden.

Ik vond Montenegro echt heel erg mooi, en ook super betaalbaar.
  donderdag 7 mei 2020 @ 22:19:17 #10
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_193003661
Ik zou gewoon lekker op vakantie in Nederland.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_193003909
quote:
3s.gif Op donderdag 7 mei 2020 22:19 schreef InverHouse het volgende:
Ik zou gewoon lekker op vakantie in Nederland.
Dat is wellicht leuk als je met je gezin met kinderen in een huisje zit of op een camping gaat staan, maar niet echt voor iemand die normaal alleen rondreist en vooral voor natuur en actieve dingen gaat. :P
  donderdag 7 mei 2020 @ 22:48:16 #12
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_193004267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 22:32 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dat is wellicht leuk als je met je gezin met kinderen in een huisje zit of op een camping gaat staan, maar niet echt voor iemand die normaal alleen rondreist en vooral voor natuur en actieve dingen gaat. :P
Dat is het ook idd. Vorige week was mijn vakantieweek.
Plannen voor later in het jaar blijven nog even een vraagteken....
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_193004331
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:29 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja Europa is duur als je naar Noorwegen gaat (overigens goede verhalen over de Lofoten gehoord). Waarom ga je niet richting Oost Europa dan? Beetje roadtrippen? Minder druk en minder duur. Heb afgelopen zomer Servie, Albanie, Kosovo en Montenegro gedaan, was wel een aanrader. Wel een beetje ver rijden misschien, maargoed.
Tirana is dichterbij Nederland dan de Lofoten ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193005540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Tirana is dichterbij Nederland dan de Lofoten ;)
Had ik me een beetje op verkeken haha, maar des te meer reden om richting het oosten te gaan. Zou Tirana persoonlijk overslaan trouwens.
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:56:17 #15
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193005604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:48 schreef Fred2 het volgende:
Eind juni reisje naar Turkije gepland.
Ik verwacht dan ook op een luie stoel op het Turkse strand te zitten.
Dat kan je wel vergeten
#KICKOUTZP
pi_193005614
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:49 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Had ik me een beetje op verkeken haha, maar des te meer reden om richting het oosten te gaan. Zou Tirana persoonlijk overslaan trouwens.
Je zei Albanië, dus ik pakte gewoon het eerste dat me te binnen schoot :)
Maar oost Europa is erg mooi idd. Net als veel te veel plekken om te bezoeken in m'n leven.. :{ :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193005656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je zei Albanië, dus ik pakte gewoon het eerste dat me te binnen schoot :)
Maar oost Europa is erg mooi idd. Net als veel te veel plekken om te bezoeken in m'n leven.. :{ :D
Haha snap ik. En inderdaad, veel te veel om te zien, te weinig tijd/geld!
pi_193005798
Wij konden nog net een weekendje Londen meepakken in maart, maar voorlopig staat er niets anders in de planning. Blijkbaar kom je tot begin juni Belgie niet een in...
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_193005812
Ben alleen naar Spanje geweest voor werk en heb daar toen een weekendje aan vastgeplakt.

Normaal zou ik wel een paar leuke reisjes hebben gehad voor m’n werk, dat zit er nu niet in. Verder zou ik naar de Alpen, dat wordt waarschijnlijk een fietsvakantie door Nederland.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 01:24:28 #20
204633 Fred2
Kritisch
pi_193006272
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:56 schreef wollah het volgende:
Dat kan je wel vergeten
Ik denk het niet.
So we just called him Fred too
  vrijdag 8 mei 2020 @ 01:34:16 #21
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193006330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:24 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Ik weet het wel zeker
#KICKOUTZP
  vrijdag 8 mei 2020 @ 02:01:44 #22
204633 Fred2
Kritisch
pi_193006511
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:34 schreef wollah het volgende:
Ik weet het wel zeker
Landen rond de Middellandse Zee hebben de toeristen hard nodig
Landen in Noord Europa hebben niet het geld om alle reisorganisaties overeind te houden.

Daarnaast is het ontbreken van vakantie slecht voor het moraal.

En niet te vergeten: volgend jaar zijn er verkiezingen. Het volk (onnodig) niet op vakantie laten gaan kost de VVD veel te veel stemmen.
So we just called him Fred too
pi_193007411
Ik verwacht toch wel naar zuid Italië te rijden binnen enkele maanden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_193009375
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 02:01 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Landen rond de Middellandse Zee hebben de toeristen hard nodig
Landen in Noord Europa hebben niet het geld om alle reisorganisaties overeind te houden.

Daarnaast is het ontbreken van vakantie slecht voor het moraal.

En niet te vergeten: volgend jaar zijn er verkiezingen. Het volk (onnodig) niet op vakantie laten gaan kost de VVD veel te veel stemmen.
Hou dan wel rekening met 2 weken éxtra vakantie (verplichte quarantaine) zodra je weer terug bent in Nederland na je vakantie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 09:12:14 #25
204633 Fred2
Kritisch
pi_193009797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Hou dan wel rekening met 2 weken éxtra vakantie (verplichte quarantaine) zodra je weer terug bent in Nederland na je vakantie.
Ik moet toch al tot het einde van het jaar verplicht thuiswerken, een quarantaine verandert daar niet veel aan.
So we just called him Fred too
pi_193010442
Ik ben in de week voor de lockdown nog een week op vakantie geweest. Verder nog niks geboekt, dus we kijken wel wat de mogelijkheden zijn gedurende het jaar.
pi_193010591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:12 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Ik moet toch al tot het einde van het jaar verplicht thuiswerken, een quarantaine verandert daar niet veel aan.
Thuiswerken is niet hetzelfde als quarantaine. Bij thuiswerken mag je nog naar de winkel, supermarkt, een stuk wandelen of fietsen, hardlopen, etc. Bij quarantaine mag dat niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193011152
Heel toevallig was ik vlak voor alle lockdowns nog een week in Marokko (lees: eind februari tot begin maart).

De timing kon niet beter zijn. Ik zie wel wat de mogelijkheden worden gedurende het jaar.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:44:25 #29
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193011350
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 02:01 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Landen rond de Middellandse Zee hebben de toeristen hard nodig
Landen in Noord Europa hebben niet het geld om alle reisorganisaties overeind te houden.

Daarnaast is het ontbreken van vakantie slecht voor het moraal.

En niet te vergeten: volgend jaar zijn er verkiezingen. Het volk (onnodig) niet op vakantie laten gaan kost de VVD veel te veel stemmen.
Alleen de VVD bepaald niet of je die landen in mag. In spanje bijvoorbeeld lijkt het erop dat toeristen tot oktober geweerd worden.
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 13:17:06 #30
45833 crew  Fogel
pi_193013499
Aangezien het er op lijkt dat ik Noorwegen niet uit mag voorlopig, in ieder geval niet zonder quarantaine bij terugkomst (of vertrek, maar dat ligt aan het land waar je heen gaat natuurlijk) heb ik net maar een korte trip naar Spitsbergen geboekt. Voorlopig weren ze daar nog mensen van het vasteland, maar het lijkt erop dat het gaat versoepelen. We zullen zien wat er de komende twee maanden nog allemaal gebeurt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 8 mei 2020 @ 13:52:49 #31
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_193014084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:15 schreef Schuifpui het volgende:
Hoe staat het met jullie vakantieplannen voor dit jaar?

Ik was van plan in April naar Nepal te gaan voor een 2 tot 3 weken lange trekking.
Nepal is prachtig en als je eenmaal aan het rondtrekken bent erg goedkoop, jammer voor
je dat het niet doorgegaan is.

quote:
Opties waar ik nu aan denk: Met de auto naar Noorwegen. De Lofoten lijken me heel cool.
De Lofoten zijn erg mooi, maar is wel een takke-eind rijden. Zelf had ik het vliegtuig gepakt naar Kiruna (Zweden), daar een stuk van de Kungsleden gewandeld (Fjällräven Classic) en toen de bus gepakt naar Narvik en verder over de Lofoten.

Tussen Hemelvaart en Pinksteren heb ik vrij en zou ik eigenlijk naar Zwitserland gaan, maar dat gaat dus niet door. De campings in Nederland zijn dan ook nog niet open, dus ik ga wel wat dagtochtjes maken of een hotel/B&B opzoeken.

Eind augustus heb ik een wandeltocht in Frankrijk/Zwitserland gepland staan, dan hoop ik dat de grenzen weer open zijn.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:14:55 #32
204633 Fred2
Kritisch
pi_193014492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 09:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Thuiswerken is niet hetzelfde als quarantaine. Bij thuiswerken mag je nog naar de winkel, supermarkt, een stuk wandelen of fietsen, hardlopen, etc. Bij quarantaine mag dat niet.
Zoals ik al zei, dat is voor mij niet veel anders dan thuiswerken.
So we just called him Fred too
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:20:05 #33
204633 Fred2
Kritisch
pi_193014570
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:44 schreef Gunner het volgende:In spanje bijvoorbeeld lijkt het erop dat toeristen tot oktober geweerd worden.
Dat is nieuws van een maand geleden en inmiddels achterhaald:
https://www.trouw.nl/poli(...)realistisch~b3879582
So we just called him Fred too
pi_193014630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:14 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat is voor mij niet veel anders dan thuiswerken.
Iemand anders doet voor jou je boodschappen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193014654
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hou dan wel rekening met 2 weken éxtra vakantie (verplichte quarantaine) zodra je weer terug bent in Nederland na je vakantie.
:') Er is geen verplichte quarentaine.

Afgelopen maand 2x naar NL gereisd en geen enkel probleem of vragen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:00:49 #36
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193015145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:20 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Dat is nieuws van een maand geleden en inmiddels achterhaald:
https://www.trouw.nl/poli(...)realistisch~b3879582
Niet echt, want het enige wat ze zeggen is..., vrij vaag

quote:
Voor de maanden juli en augustus is nog veel onzeker, benadrukt de woordvoerder. Wel of niet op vakantie kunnen in het buitenland hangt enerzijds af van de adviezen en de maatregelen van de Nederlandse regering, anderzijds zijn de reisorganisaties afhankelijk van het wel of niet versoepelen van lockdownmaatregelen in Europese lidstaten.
quote:
Spanje, waar het coronavirus hard toesloeg, is iets voorzichtiger. Hotels mogen weliswaar open vanaf half mei, maar toeristen “zijn pas weer welkom als we hun veiligheid kunnen garanderen”, aldus de Spaanse minister van buitenlandse zaken Arancha González Laya.
Wanneer is dat dan? volgende maand? over twee maand?
Ik verwacht niet dat we begin juli in het vliegtuig naar spanje zitten.

Dus achterhaald? ik denk het niet.

Grote hotelketens werken al aan protocollen, en als je 50% maar toelaat zal je uiteindelijk ook de helft van de boekingen moeten annuleren.
pi_193015316
Ik had al het tijdje het plan om deze (na)zomer een lange fietstocht richting Baltische staten te maken. Ik heb hoop dat dat nog door kan gaan, wellicht iets verlaat. Reizen is een van de dingen die ik echt enorm mis, vooral het idee dat ik nu geen kant op kan maakt me echt depressief.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:28:41 #38
204633 Fred2
Kritisch
pi_193017291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand anders doet voor jou je boodschappen?
Die kan je makkelijk laten bezorgen natuurlijk
So we just called him Fred too
pi_193019102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:28 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Die kan je makkelijk laten bezorgen natuurlijk
Da's geen antwoord op mijn vraag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193027823
Voor 2e helft september vakantie geboekt (in januari trouwens al, voor alle shit hits the fan :P ) buiten de EU. Ligt nog wat verder weg, daarom ga ik er vanuit dat het wel doorgaat.
Aangezien het een land betreft waar de gezondheidszorg zeer goed bekend staat, durven wij wel te gaan, mocht het doorgaan uiteraard.
En als het niet doorgaat (waar ikzelf wel al op 'ingesteld' sta, voor de zekerheid), dan ook prima, dan volgend jaar weer een nieuwe kans :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 9 mei 2020 @ 09:39:01 #41
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_193027981
quote:
3s.gif Op donderdag 7 mei 2020 22:19 schreef InverHouse het volgende:
Ik zou gewoon lekker op vakantie in Nederland.
Ik schiet mezelf nog liever door m’n kop :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_193028332
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 09:39 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ik schiet mezelf nog liever door m’n kop :')
Nederland heeft heel veel mooie plekken die je wellicht nog helemaal niet kent. Ik heb heel de wereld over gereisd maar een van mijn allertofste vakanties was een fietstocht langs de grenzen van Nederland. Daardoor ben ik mijn eigen land door heel nieuwe ogen gaan bekijken.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:19:43 #43
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_193028411
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:10 schreef Farenji het volgende:

[..]

Nederland heeft heel veel mooie plekken die je wellicht nog helemaal niet kent. Ik heb heel de wereld over gereisd maar een van mijn allertofste vakanties was een fietstocht langs de grenzen van Nederland. Daardoor ben ik mijn eigen land door heel nieuwe ogen gaan bekijken.
Ik wil gewoon absoluut Henk en Ingrid niet tegenkomen tijdens mijn vakantie.

Het liefst hoor ik een maand lang geen Nederlands om mij heen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_193028429
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:19 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ik wil gewoon absoluut Henk en Ingrid niet tegenkomen tijdens mijn vakantie.

Het liefst hoor ik een maand lang geen Nederlands om mij heen.
Ga je lekker naar Friesland, Twente of Limburg, dat is echt geen Nederlands wat ze daar spreken.
pi_193028435
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:19 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ik wil gewoon absoluut Henk en Ingrid niet tegenkomen tijdens mijn vakantie.

Het liefst hoor ik een maand lang geen Nederlands om mij heen.
Friesland schijnt ook mooi te zijn. Limburgs is onverstaanbaar.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:36:22 #46
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_193028627
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:21 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ga je lekker naar Friesland, Twente of Limburg, dat is echt geen Nederlands wat ze daar spreken.
Mijn familie zijn tukkers
Schoonfamilie is Fries

:')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 9 mei 2020 @ 11:52:02 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_193029467
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:19 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ik wil gewoon absoluut Henk en Ingrid niet tegenkomen tijdens mijn vakantie.

Het liefst hoor ik een maand lang geen Nederlands om mij heen.
Ja want jij denkt dat je in welk land ter wereld geen Nederlanders tegenkomt :') een van de meest reislustige volksstammen ter wereld
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193029789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja want jij denkt dat je in welk land ter wereld geen Nederlanders tegenkomt :') een van de meest reislustige volksstammen ter wereld
Er is natuurlijk een verschil met constant Nederlands om je heen en sporadisch eens wat Nederlands horen....
pi_193029818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:10 schreef Farenji het volgende:
Ik had al het tijdje het plan om deze (na)zomer een lange fietstocht richting Baltische staten te maken. Ik heb hoop dat dat nog door kan gaan, wellicht iets verlaat. Reizen is een van de dingen die ik echt enorm mis, vooral het idee dat ik nu geen kant op kan maakt me echt depressief.
Stel je niet zo aan man, Nederlanders kunnen alle kanten op.
pi_193029846
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 10:36 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Mijn familie zijn tukkers
Schoonfamilie is Fries

:')
Limburg it is!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')