Zit er zoveel verschil tussen de XBox One en de PS4 dan? Ik vond vroeger wel altijd de controller van de Xbox fijner dan die van Sony.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste console voor third party games. Zoals One X nu al is.
Ik ben momenteel Level 79, na ruim 71 uur speeltijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:14 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nioh 2 spelers wat is jullie level op het moment? Iemand al level 300? Zelf heb ik nog 52 levels te gaan.
Gisteren verdween verdween de laatste baas op eens te midden van het gevecht. Geen enkel item om de missie te verlaten deed het en ik moest het spel heropstarten om weer verder te kunnen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt qua genre. Xbox One is dat voor mij nu niet. Not enough anime titties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Gamepassquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Gamepass (icm straks met xcloud wsl) is wel aantrekkelijk moet ik zeggen maar ik ga er geen tweede console voor aanschaffen. En ik ga ook niet de Sony exclusives mis lopen next gen dus voor mij is de keuze makkelijk.
Alléén de SeX? Denk overigens binnen 2 jaar wel Gow2 en HZD2 op de ps5 te spelen zijn en dat die games dit jaar nog aangekondigd gaan worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamepass
Controller
Krachtigere hardware
Matige exclusives de eerste twee jaar (zie PS3 en PS4)
Voor mij reden genoeg om voor de SeX te gaan.
Een handvol exclusives is prima op de PS5 Pro te spelen. Ik ben nu ook Xbox exclusives als Ori aan het inhalen. Zijn nog net zo goed als op launch.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:43 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Alléén de SeX? Denk overigens binnen 2 jaar wel Gow2 en HZD2 op de ps5 te spelen zijn en dat die games dit jaar nog aangekondigd gaan worden.
Het gaat toch niet puur over de Xbox, maar over de keuze die we moeten gaan makenquote:
Je UIquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een handvol exclusives is prima op de PS5 Pro te spelen. Ik ben nu ook Xbox exclusives als Ori aan het inhalen. Zijn nog net zo goed als op launch.
Maar goed, alles valt of staat inderdaad bij wat Sony gaat aankondigen.
[..]
Het gaat toch niet puur over de Xbox, maar over de keuze die we moeten gaan makenDat wil ik graag in overleg met mijn PS4 FOK! vrienden doen.
Ori is er ook op de Switch, net als Cuphead.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een handvol exclusives is prima op de PS5 Pro te spelen. Ik ben nu ook Xbox exclusives als Ori aan het inhalen. Zijn nog net zo goed als op launch.
[..]
En Horizon gaat naar pc. Het gaat me niet om individuele gevallen, maar om de algemene verdeling van de games.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ori is er ook op de Switch, net als Cuphead.
Ja precies, maar dan haal je ze uiteindelijk allebei. Voor de grootste groep gamers, die slechts voor één next gen console kiest, zullen de Sony exclusives denk ik zwaarder wegen dan een gamepass of kleine hardwarematige voordelen tov de PS5, helemaal als de prijs misschien wel ~50/100 euro hoger komt te liggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Het gaat toch niet puur over de Xbox, maar over de keuze die we moeten gaan makenDat wil ik graag in overleg met mijn PS4 FOK! vrienden doen.
Mayor's edition (100 euro) is Base + SP1 + SP2quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Bij city skylines heb je dat 100 euro kostend dlc pakket maar krijg je ook al die content als je de 2 season passes koopt voor 40 euro?
Hm had verwacht dat je Persona 5 wel gespeeld zou hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Horizon gaat naar pc. Het gaat me niet om individuele gevallen, maar om de algemene verdeling van de games.
Van launch tot upgrades: SeX
Upgrade tot einde gen: PS5 Pro erbij
Deze generatie was het andersom, vooral omdat MS er zo'n puinhoop van maakte met o.a. Kinect en game sharing. Uiteindelijk eindig ik volgende generatie naar alle waarschijnlijkheid met alle drie de platformen.
Als ik naar mezelf kijk vond ik dit echt topgames die exclusive waren voor PS4
Astro Bot
Detroit
FFVII Remake
God of War
Horizon
Ratchet & Clank
The Last of Us
Uncharted 4
Spider-Man
Dat was het. Games als Assassin's Creed, The Witcher, Wolfenstein, Doom, Valiant Hearts, Sleepy Dogs, Life is Strange, Final Fantasy XV, Fallout 4, Dishonored, Deus Ex... Allemaal multiplatform.
Maar goed, ik zal er voor nu over ophouden
Is voor mij voldoende, want op Ratchet na allemaal spellen die ik gespeeld heb (of nog ga spelen, FFVII).quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik naar mezelf kijk vond ik dit echt topgames die exclusive waren voor PS4
Astro Bot
Detroit
FFVII Remake
God of War
Horizon
Ratchet & Clank
The Last of Us
Uncharted 4
Spider-Man
Ik heb mijn PS4 even aangezwengeld, maar hij staat idd niet bij Deals.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie de Hidden Gems sale niet als ik in de store naar Deals ga. Maar wel als ik verder klik bij uitgelicht ofzo.
Raar. Of is dat de grap van hidden gems?
Zit veel goede shit bij. Hnnggg.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb mijn PS4 even aangezwengeld, maar hij staat idd niet bij Deals.
Wel bij Trending (bij Uitgelicht soms wel, soms niet).
After the Storm?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit veel goede shit bij. Hnnggg.
Ik mag van mezelf alleen de laatste DLC van Overcooked 2 kopen, plus After the Storm.
Ik kwam niet door de intro van P4 heen dus heb die franchise afgeschreven.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm had verwacht dat je Persona 5 wel gespeeld zou hebben.
Zo zonde dat je niet heb doorgezet. Het is misschien wel de beste JRPG-serie van dit moment. P4G en P5R zijn klassiekers. Ze hebben een lange intro, maar als je eenmaal "vrij" wordt gelaten opent zich een geweldige wereld. De intro van P5 is trouwens wel een stuk interactiever dan die van P4. Je zit vrij snel in de eerste dungeon.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de intro van P4 heen dus heb die franchise afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |