Jij maakte hem dicht he. Was er nog een vraag. Heb het beetje snel doorgelezen?quote:
Klik deze ook vooral aan, een x of 300.quote:
Hooikoorts? Jeetjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 01:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Meer mijn muziek qua almachtige heiligheid
Help?quote:
Agossie. Vooralsnog ben je enorm druk met me, maar ben je gewoon een pion van een partij die je zonder blikken of blozen zal opofferen als kanonnenvoerquote:
ikzelf heb dat in de hand.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Agossie. Vooralsnog ben je enorm druk met me, maar ben je gewoon een pion van een partij die je zonder blikken of blozen zal opofferen als kanonnenvoer
Welke partij? Ze zijn allemaal hetzelfde. Wat over blijft zijn wijquote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Agossie. Vooralsnog ben je enorm druk met me, maar ben je gewoon een pion van een partij die je zonder blikken of blozen zal opofferen als kanonnenvoer
heb het al veranderdquote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uhuh, blijf jezelf dat wijsmaken. Wij weten allebei beter.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Althans zo kom je over en dat was wel de lijn der verwachting. Het kan natuurlijk ook dat je juist inspeelt op mijn tijdelijke frustraties zijnde een troll.
Blijven we ook staan als het monetaire stelsel omkieperd en Amerika dan instant een groot deel macht inlevert?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Welke partij? Ze zijn allemaal hetzelfde. Wat over blijft zijn wij![]()
Dat weet ik niet, jij ook niet, maar jezelf overstuur maken heeft helemaal geen nut.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijven we ook staan als het monetaire stelsel omkieperd en Amerika dan instant een groot deel macht inlevert?
Niemand houdt van Sebbe. Zelfs Sebbe houdt niet van Sebbe. Unloveable.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:25 schreef Stray_cat het volgende:
We houden toch wel van je (heel diep van binnen) Sebbe
Ja klopt je hebt gelijk. Ik laat me weer helemaal opnaaien, maar geloof me, kijk niet kritiekloos naar het westen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, jij ook niet, maar jezelf overstuur maken heeft helemaal geen nut.
I knowquote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja klopt je hebt gelijk. Ik laat me weer helemaal opnaaien, maar geloof me, kijk niet kritiekloos naar het westen.
Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mij weg gaan zetten alsof ik m'n eigen volk een dolk in de rug zou steken, terwijl de werkelijkheid precies andersom is.quote:
Waar is mijn broertje? @UitStralingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voorspel. Die gaan zometeen vies geil neuken.
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niet voor jou he, maar spreekt voor zich denk ik
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mij weg gaan zetten alsof ik m'n eigen volk een dolk in de rug zou steken, terwijl de werkelijkheid precies andersom is.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Stel nou ik was vr8wagenchauffer, no way zou je aankondiging krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |