abonnement Unibet Coolblue
pi_192998196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:31 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Precies, dat denk ik ook. Want die Romee moet overduidelijk niks van Zach hebben (dat laat ze ook wel merken), maar toch gaat ze erin mee...
Nou toen hij binnen kwam was ze meteen van 'die is van mij, en hij is echt lekker etc'
Dus ik geloof niet dat zij hem onaantrekkelijk vind. En ze lopen ook veel met elkaar te klooien en schelden, ik geloof niet dat zij er niks van moet hebben.
pi_192998322
SOONY
pi_193001860
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:41 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe dat over een aantal jaar gaat met die mensen. Uiteindelijk zijn er steeds nieuwe types die de verse aandacht naar zich toetrekken en ebt die instafame/het geld weg en krijg je vooral ook veel negatieve aandacht - en wat heb je dan over. In de UK hebben 2 deelnemers en de presentatrice van Love Island zelfmoord gepleegd die allemaal de zwarte keerzijde van dit soort "beroemdheid" niet zagen aankomen.
Sommige verleiders van vorige seizoenen hebben die aandacht wel goed gebruikt om hun carrière op te bouwen. Fabrizio heeft zijn eigen tattoo salon en Alex Maas is personal trainer in zijn eigen privé gym.

Ik denk dat verleiders die hun fame minder slim hebben gebruikt gewoon verder gaan met een baantje in de horeca of iets dergelijks, maar waarschijnlijk waren ze toch niet hoogopgeleid dus verliezen ze niet zoveel. Advocaat zouden ze zonder deelname aan temptation ook niet geworden zijn :') Plus hoeveel verleiders zouden na een aantal jaar nou echt nog herkend worden? Van seizoen 2 (3 jaar terug) ben ik 90% alweer vergeten.
/
pi_193005484
“Alles is fake, zelfs het kampvuur”: ‘Temptation’-deelnemers verbreken stilzwijgen en leggen bom onder programma.

https://www.hln.be/showbi(...)-programma~af29b383/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193005488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 21:03 schreef Nectaro22 het volgende:
Advocaat zouden ze zonder deelname aan temptation ook niet geworden zijn
Fabiola niet jouw zaak laten betwerkpleiten :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef RipCity het volgende:
“Alles is fake, zelfs het kampvuur”: ‘Temptation’-deelnemers verbreken stilzwijgen en leggen bom onder programma.

https://www.hln.be/showbi(...)-programma~af29b383/
quote:
"Er waren ook avonden dat ik wel meedeed met de spelletjes en ik ging helemaal niet altijd als eerste naar bed. Maar dat laten ze wel zo zien, natuurlijk."

"Ze vergroten al je eigenschappen", vervolgt Gianni.
Kennelijk is de werkwijze van 'reality'-tv producenten inmiddels ook in Limburg bekend. :') _O-
pi_193005774
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef RipCity het volgende:
“Alles is fake, zelfs het kampvuur”: ‘Temptation’-deelnemers verbreken stilzwijgen en leggen bom onder programma.

https://www.hln.be/showbi(...)-programma~af29b383/
Maar dat is natuurlijk wat anders dan dat er werkelijk geacteerd zou worden.
pi_193011135
De meest succesvolste verleidster was natuurlijk Valerie van seizoen 1, want die trouwde daarna met Koen Wouters van Clouseau. Nadat ze het bed deelde met een deelnemer, die daarna gewoon terug mocht komen van zijn vriendin.

je kan je anno nu toch niet voorstellen dat een zichzelf respecterend artiest zou trouwen met 1 van deze verleidsters.
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 mei 2020 @ 10:45:21 #83
367000 roos94
pi_193011366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef Superfatcat het volgende:
De meest succesvolste verleidster was natuurlijk Valerie van seizoen 1, want die trouwde daarna met Koen Wouters van Clouseau. Nadat ze het bed deelde met een deelnemer, die daarna gewoon terug mocht komen van zijn vriendin.

je kan je anno nu toch niet voorstellen dat een zichzelf respecterend artiest zou trouwen met 1 van deze verleidsters.
Wtf :D
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:58:17 #84
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_193011529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef Superfatcat het volgende:
De meest succesvolste verleidster was natuurlijk Valerie van seizoen 1, want die trouwde daarna met Koen Wouters van Clouseau. Nadat ze het bed deelde met een deelnemer, die daarna gewoon terug mocht komen van zijn vriendin.

je kan je anno nu toch niet voorstellen dat een zichzelf respecterend artiest zou trouwen met 1 van deze verleidsters.
Tot die conclusie is Koen ook gekomen, want ze zijn sinds begin dit jaar uit elkaar :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:01:01 #85
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193011576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef RipCity het volgende:
“Alles is fake, zelfs het kampvuur”: ‘Temptation’-deelnemers verbreken stilzwijgen en leggen bom onder programma.

https://www.hln.be/showbi(...)-programma~af29b383/
Sorry, maar wat een onzin. Geen enkel televisieprogramma (afgezien van live programma's) zendt integraal het ruwe materiaal uit. Voor elk programma wordt er veel meer gedraaid dan wordt uitgezonden.

Ook is het heel normaal om te vragen of iemand een quote even opnieuw wil doen - omdat de zin niet lekker loopt, een uitspraak niet klopt of omdat er iemand doorheen praat. Dat wil niet zeggen dat opeens alles fake is.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 mei 2020 @ 11:01:14 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193011586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef RipCity het volgende:
“Alles is fake, zelfs het kampvuur”: ‘Temptation’-deelnemers verbreken stilzwijgen en leggen bom onder programma.

https://www.hln.be/showbi(...)-programma~af29b383/
Wie?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 11:15:17 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193011796
Die irritantos Gianni en Melissa hebben hun fifteen minutes of 'fame' (?) nu wel gehad, opbokken met dat saaie stel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193016118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef Superfatcat het volgende:
De meest succesvolste verleidster was natuurlijk Valerie van seizoen 1, want die trouwde daarna met Koen Wouters van Clouseau. Nadat ze het bed deelde met een deelnemer, die daarna gewoon terug mocht komen van zijn vriendin.

je kan je anno nu toch niet voorstellen dat een zichzelf respecterend artiest zou trouwen met 1 van deze verleidsters.
Hmm hoe zag zij er ook alweer uit? Sowieso halen afgelopen seizoenen het qua vermakelijkheid en sensatie bij lange na niet bij de old school temptation island afleveringen met die gekke Gringo en Katinka met haar towerbridge escapades :D
pi_193016547
Ik vond vroeger die Rowena Guldenaar ook altijd zo lekker. Die neukte in 1 van de eerste nachten meteen zo'n gast(Kenny geloof ik).



Na temptation stond ze ook nog in de playboy.
pi_193019270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:02 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hmm hoe zag zij er ook alweer uit?


Ik weet niet of ik als model met zo'n vachtje op de foto had gewild.



Ze is uiteindelijk wel lang samen geweest met Koen Wouters.
pi_193019444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 19:19 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik weet niet of ik als model met zo'n vachtje op de foto had gewild.

[ afbeelding ]

Ze is uiteindelijk wel lang samen geweest met Koen Wouters.
Kun je net zo goed je eigen vachtje laten staan.. :') maar ziet er niet echt aantrekkelijk en/of hygienisch uit nee. Wel een mooie dame verder, kan niet zeggen dat ik haar herken. Heeft ze idd toch iets overgehouden aan haar deelname.
pi_193023053
Zijn die oudere seizoenen nog ergens te vinden?
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:46:26 #93
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193028747



_O-
SOONY
pi_193029137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:38 schreef Raw85 het volgende:
Zijn die oudere seizoenen nog ergens te vinden?
het allereerste seizoen staat op youtube
pi_193029148
Ik weet er niet zoveel meer van behalve dan dat Jorrit een vriendin had die Arrezina heette, en dat hij dus vreemdging met Valerie en dat zij dat helemaal geen probleem vond.

Verder was er nog een ander stelletje en die jongen wilde zijn vriendin ten huwelijk vragen bij het laatste kampvuur en toen was zij dus vreemdgegaan tijdens de dreamdate. Heel sneu was dat.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:06:54 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193029605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:21 schreef Superfatcat het volgende:
Ik weet er niet zoveel meer van behalve dan dat Jorrit een vriendin had die Arrezina heette, en dat hij dus vreemdging met Valerie en dat zij dat helemaal geen probleem vond.

Verder was er nog een ander stelletje en die jongen wilde zijn vriendin ten huwelijk vragen bij het laatste kampvuur en toen was zij dus vreemdgegaan tijdens de dreamdate. Heel sneu was dat.
Gringo en zijn vriendin :D

Volgens mij heeft Videoland ook nog wel wat oude seizoenen online staan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:10:46 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193029644
Deze dame heeft in de zeroes nog eens meegedaan met TI: Barbara Gandolfi:



Toen samen met Jean-Paul Belmondo, waarna ze een claim vanwege oplichting aan haar broek kreeg:


:X
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:35:02 #98
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_193029882
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gringo en zijn vriendin :D

Volgens mij heeft Videoland ook nog wel wat oude seizoenen online staan.
Nee, alleen van de nieuwe reeks sinds 2016.

Niet van de eerdere seizoenen van 2002-2009.

In die tijd deden zelfs Shaggy en Rebecca Loos nog mee. Dat voelt toch wel een beetje fake :')
Sue Me
pi_193070965
Dit seizoen is voor mij samen met VIPS 2 het leukste sinds 2016, behalve natuurlijk seizoen 2 met Alex en Niels oa, dat seizoen gaat nooit meer overtroffen worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')