Aan 1 tafel? Op 1 terras? Etc. lekker vanavond afwachten (denk overigens dat details over maatregelen na 20 mei pas volgende week komen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:58 schreef Jor_Dii het volgende: Pushmelding NOS meldt ook: "Rond die datum [2 juni] gaan ook de terrassen weer open, zo is de bedoeling. Daar mogen dan maximaal tien mensen bij elkaar zitten."
Nu bestellen en dan heb je morgen voor een paar euro een mondkapje in huis dat je gewoon in de wasmachine kan pleuren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en wie gaat die mondkapjes leveren?
of gewoon eentje kopen en die voor altijd gebruiken
Goed wel dat je de TT hebt laten staanquote:
Bij elkaar klinkt natuurlijk wel als groep. Zal ook nergens op slaan dat je op een terras van 10x10 maar 10 mensen mag plaatsen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Aan 1 tafel? Op 1 terras? Etc. lekker vanavond afwachten (denk overigens dat details over maatregelen na 20 mei pas volgende week komen.
Hoezo? Ik vind het best positief nog op een aantal punten na en heel ruim qua wat er open gaat.quote:
Dan mag je dat thuis ook neem ik aanquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bij elkaar klinkt natuurlijk wel als groep. Zal ook nergens op slaan dat je op een terras van 10x10 maar 10 mensen mag plaatsen.
Bij mij zijn ze via ali binnengekomen, honderden! Ik kan ze net zo goed aan de kapper verkopen met winst eigenlijk.quote:
Conclusie: er gaan weer een boel tenenkrommende vragen komen vanavondquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Aan 1 tafel? Op 1 terras? Etc. lekker vanavond afwachten (denk overigens dat details over maatregelen na 20 mei pas volgende week komen.
Idd... hier in Engeland is iedereen al dolblij dat volgende week 15 (!!) mcdonalds weer open gaan. Nee niet daar eten, niet zelf afhalen maar alleen bezorging via uber eats en iedereen juicht al. Nederland heeft tquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het best positief nog op een aantal punten na en heel ruim qua wat er open gaat.
Besef dat als experiment basisschool mislukt alles van de baan is.
Hij had ook we wachten dat eerst af, hou vol kunnen roepen.
Gewoon lekker thuis pilsenquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan mag je dat thuis ook neem ik aan
Kunnen de latente verklikkers voor niks gaan bellen als ze niet op de hoogte zijn![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan mag je dat thuis ook neem ik aan
Kunnen de latente verklikkers voor niks gaan bellen als ze niet op de hoogte zijn![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)podia-gaan-weer-open
Nou, dat dus...
Je hebt er toch maar 1 nodig?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze via ali binnengekomen, honderden! Ik kan ze net zo goed aan de kapper verkopen met winst eigenlijk.
Die man van die vraag heeft sinds die dag niet meer gepostquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Conclusie: er gaan weer een boel tenenkrommende vragen komen vanavond
Zeker niet als er wat alcohol in de mens zit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:04 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]dan kun je die 1.5 meter ook afschaffen. Daar gaat echt geen hond zich meer aan houden hoor.
Vanaf 2021 5 en 6 mei Bevrijdingsdagenquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)podia-gaan-weer-open
Nou, dat dus...
Moet ik daaruit concluderen dat je mijn vraag tenenkrommend vondquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Conclusie: er gaan weer een boel tenenkrommende vragen komen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |