abonnement Unibet Coolblue
pi_192976097
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zet 'm op! Elke stap is een stap dichter bij het heerlijk neer kunnen ploffen *O*
Ik ga rennen voor m'n leven!
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 6 mei 2020 @ 16:52:38 #52
3878 Vork
Manisch creatief
pi_192976213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe veel sneller (en verder) ik kan lopen als ik met mijn ongeveer 1,83m geen 86 maar bijvoorbeeld 75 kilo weeg :P Dat heb ik ooit gewogen, lang geleden (100kg ook, voor ik 'definitief' ging sporten), maar daar weer komen is lastig zonder teveel lekkere dingen op te geven :+
Ik kan uit ervaring vertellen wat het bij mij uitmaakte, ben even lang en heb al deze kilo hoeveelheden ook al eens voorbij zien komen op de weegschaal. Toch zegt het inderdaad niet alles, toen ik een paar jaar geleden wat lichter was, trainde ik ook meer en had ik een fysiek zwaarder beroep. Het is een samenspel van voeding, training, maar vooral ook het plezier en de voldoening die het oplevert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 16:57:26 #53
3878 Vork
Manisch creatief
pi_192976293
Nog bijna vergeten om een paar *O*'s en ^O^'s te plaatsen voor alle lopers van de laatste dagen. Wat een tijden weer. Oude en nieuwe, soms zelfs met extra hooikoortshindernissen. Mooi dat iedereen zich zo inzet, maximaal presteert, stuk gaat en de bijbehorende wedstrijddruk voelt. Het moet een soms merkwaardig gezicht zich geweest voor de toevallige voorbijgangers. Maar alles voor je groep en voor die medaille natuurlijk!
  woensdag 6 mei 2020 @ 17:58:27 #54
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_192977245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is ook meer voor corona tijd denk ik....straks weer lekker de sportschool in ,...ik moet echt wel rust pakken merk ik tussen de uurtjes rennen...

misschien toch te zwaar...
Sportschool heb ik ook weer zin in. Ik deed voor de corona crisis 4 dagen sportschool (phul) en 2 of 3 dagen hardlopen. (soms dan retourtje sportschool)

Nu dat niet kan maar 5 of 6 x per week lopen ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_192977298
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:58 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Sportschool heb ik ook weer zin in. Ik deed voor de corona crisis 4 dagen sportschool (phul) en 2 of 3 dagen hardlopen. (soms dan retourtje sportschool)

Nu dat niet kan maar 5 of 6 x per week lopen ^O^
Whoo...
Ik zwaai naar dieren.
pi_192977305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:58 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Sportschool heb ik ook weer zin in. Ik deed voor de corona crisis 4 dagen sportschool (phul) en 2 of 3 dagen hardlopen. (soms dan retourtje sportschool)

Nu dat niet kan maar 5 of 6 x per week lopen ^O^
Ik ook. Kan niet wachten. Doe nu wel mijn krachttraining gewoon thuis, maar dan kan je toch minder effectief trainen.
pi_192977583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

...smerig zoet....
Nooit. Ik mik zoveel zoetigheid naar binnen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_192977739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Jij hebt ook wel wat meer spiermassa nodig dan Maleduck,die slingert niet aan touwen over sloten enzo.
Dus dat die lichter is dan jij vind ik niet gek.
Het scheelt natuurlijk als je minder hoeft mee te slepen qua gewicht (geloof me ik weet daar alles van :') ), maar ja hoeveel kun je afvallen zonder dat het je survival capaciteiten schaadt?
Als je nu een enorm hoog vet percentage had, ja dan kun je wel afvallen, maar dat is niet het geval.
Klopt, maar niet heel veel meer. De echte survivaltoppers zijn ook vrij licht. Uiteindelijk wordt er nog steeds veel gelopen en ook bij het klimmen neem je elke extra kilo mee.
Ik ben sinds ik fanatieker ben gaan sporten een jaar of 8 geleden denk ik ook zo'n 6-8 kilo zwaarder geworden. Wanneer ik me puur op het lopen zou richten (vanwege een hardnekkige schouderblessure bijvoorbeeld, wat bij ons wel eens voorkomt) dan zou ik er vast wat aan hebben om weer wat richting dat oude gewicht te gaan. Toen zat ik wat meer richting ondergewicht maar nog steeds aan de goede kant qua bmi. Nu zit ik gewoon in het midden van een normaal bmi.
Het is ook meer hypothetisch, stel dat ik echt serieus werk van hardlopen wil maken dan zal ik op mijn gewicht moeten letten. En dat gaat me slecht af :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_192979535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:41 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens zo'n conqueror challenge gedaan? Ik zie ze nu veel langskomen op social media en op zich lijkt het me wel een grappig idee om zo ergens naar toe te lopen.

Link
Ja, ik heb me toevallig gisteren opgegeven voor zo'n challenge.
Mooie medailles, leuke uitdaging, en een kaartje waarop je je progressie ziet. Ik doe dus inderdaad Hadrian's Wall en ben nu in Newcastle. :)

Als iemand geïnteresseerd is; met de volgende link krijg je 10% korting, en bij elke 3 personen die dit gebruikt, krijg ik weer 50% korting op een challenge.
https://www.theconqueror.events/r/WC261
pi_192979582
En jongens, wat ontzettend gaaf om jullie raceverslagen te lezen!

Zoveel mensen die hun motivatie weer terug hebben, PR's lopen, bijna over hun nek gaan en Quoi die zelfs echt heeft kunnen lopen! O+
pi_192980362
Graag een 41.56 voor mij noteren! https://strava.app.link/DxbDjoaYg6

Later meer!

deLuna, neem jij hem over? En aangezien jij net als ik vooral aan het fietsen ben kun je vast ook 3 min onder je streefcijfer duiken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192980610
Zo hee, jij hebt jezelf ook weer grof onderschat.
En 3 kroontjes gepakt!
pi_192980804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:21 schreef Cynic het volgende:

[..]

Klopt, maar niet heel veel meer. De echte survivaltoppers zijn ook vrij licht. Uiteindelijk wordt er nog steeds veel gelopen en ook bij het klimmen neem je elke extra kilo mee.
Ik ben sinds ik fanatieker ben gaan sporten een jaar of 8 geleden denk ik ook zo'n 6-8 kilo zwaarder geworden. Wanneer ik me puur op het lopen zou richten (vanwege een hardnekkige schouderblessure bijvoorbeeld, wat bij ons wel eens voorkomt) dan zou ik er vast wat aan hebben om weer wat richting dat oude gewicht te gaan. Toen zat ik wat meer richting ondergewicht maar nog steeds aan de goede kant qua bmi. Nu zit ik gewoon in het midden van een normaal bmi.
Het is ook meer hypothetisch, stel dat ik echt serieus werk van hardlopen wil maken dan zal ik op mijn gewicht moeten letten. En dat gaat me slecht af :)
Je hebt iig wel een mooie basis qua snelheid.
Maar ik snap je punt qua op gewicht letten. Door het lopen kan ik nog lekker eten en drinken zonder te ontploffen. Slank zal ik nooit worden en dat hoeft ook niet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:05:05 #64
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_192980948
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:58 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Sportschool heb ik ook weer zin in. Ik deed voor de corona crisis 4 dagen sportschool (phul) en 2 of 3 dagen hardlopen. (soms dan retourtje sportschool)

Nu dat niet kan maar 5 of 6 x per week lopen ^O^
Sportschool weer open vanaf 1 sept. Duurt langggg
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 mei 2020 @ 20:23:05 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192981434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, ik heb me toevallig gisteren opgegeven voor zo'n challenge.
Mooie medailles, leuke uitdaging, en een kaartje waarop je je progressie ziet. Ik doe dus inderdaad Hadrian's Wall en ben nu in Newcastle. :)

Als iemand geïnteresseerd is; met de volgende link krijg je 10% korting, en bij elke 3 personen die dit gebruikt, krijg ik weer 50% korting op een challenge.
https://www.theconqueror.events/r/WC261
Klinkt bijzonder interessant, maar hoe werkt dat? Je betaalt dus eigenlijk alleen voor de medaille, want verder is het gewoon een soort Swets-tool maar dan met een andere naam en een periode die je zelf op kunt geven? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192981885
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:05 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Sportschool weer open vanaf 1 sept. Duurt langggg
Maar mogen we nou wel weer bootcampen, op afstand?
pi_192981974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Graag een 41.56 voor mij noteren! https://strava.app.link/DxbDjoaYg6

Later meer!

deLuna, neem jij hem over? En aangezien jij net als ik vooral aan het fietsen ben kun je vast ook 3 min onder je streefcijfer duiken!
Wow, knappe tijd!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 mei 2020 @ 20:48:36 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192982066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Graag een 41.56 voor mij noteren! https://strava.app.link/DxbDjoaYg6

Later meer!

deLuna, neem jij hem over? En aangezien jij net als ik vooral aan het fietsen ben kun je vast ook 3 min onder je streefcijfer duiken!
Indrukwekkend _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport woensdag 6 mei 2020 @ 20:56:29 #69
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_192982276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Graag een 41.56 voor mij noteren! https://strava.app.link/DxbDjoaYg6

Later meer!

deLuna, neem jij hem over? En aangezien jij net als ik vooral aan het fietsen ben kun je vast ook 3 min onder je streefcijfer duiken!
Dan loop ik een PR, vind ik niet heel realistisch _O-

Ik ga vrijdag of zaterdag lopen. Even kijken wat het weer doet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_192982327
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Klinkt bijzonder interessant, maar hoe werkt dat? Je betaalt dus eigenlijk alleen voor de medaille, want verder is het gewoon een soort Swets-tool maar dan met een andere naam en een periode die je zelf op kunt geven? :P
Haha, in feite wel. En je progressie op het traject wordt bijgehouden op een site/app. Zelfs met badges etc.

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 mei 2020 @ 21:06:54 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192982473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef wyccie het volgende:

[..]

Haha, in feite wel. En je progressie op het traject wordt bijgehouden op een site/app. Zelfs met badges etc.

[ afbeelding ]
Gaaf, ik ga ook wat uitzoeken :D

Vul je dat trouwens zelf in, die afstand? Of kun je een Stravalog of iets uploaden (wat ik dan eerst even van Polar naar Strava over moet zetten)?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192982603
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dan loop ik een PR, vind ik niet heel realistisch _O-

Ik ga vrijdag of zaterdag lopen. Even kijken wat het weer doet.
Niemand zei dat het realistisch moest zijn ;) Gewoon doen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192982690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niemand zei dat het realistisch moest zijn ;) Gewoon doen!
Wow, wat snel :)

Sowieso enorm snelle lopers deze laatste rondes. Knap.

[ Bericht 4% gewijzigd door Spanky78 op 06-05-2020 21:52:17 ]
Whatever...
pi_192982874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef wyccie het volgende:

[..]

Haha, in feite wel. En je progressie op het traject wordt bijgehouden op een site/app. Zelfs met badges etc.

[ afbeelding ]
Hadrian’s Wall O+

Die heb ik een paar jaar geleden andersom gefietst.

En jeetje LT, want een prestatie na zo’n lange en volgens mij best heftige blessuretijd!
pi_192983647
Verslag incoming!

Aangezien verslagjes kennelijk erg geliefd zijn (inclusief door mezelf), volgt hier de mijne :D

Vandaag zou de ideale dag zijn: morgen is het te warm, gisten had ik andere plannen. Het moest vandaag gebeuren.

Optimaal geslapen, goed gegeten, voelde me fit. Het enige dat me tegenstond is al die bizarre tijden die zoveel boven de streeftijden werden gelopen. Was het nou zo knap van iedereen, of nam niemand de Ekiden niet serieus genoeg om een degelijke/ambitieuze streeftijd op te geven? Met mijn 47 minuten ben ik tenminste wel ambitieus, want laatst deed ik er 48min over en toen had ik het erg zwaar.
Afijn, het zal wel. Iets boven de 47min eindigen is ook geen ramp.

Halve kilometer warm gelopen, richting mijn beoogde startpunt. Het moest, ik kan team 2 niet in de steek laten!

Horloge GPS ready, diep ademhalen en onthoud: voor je streeftijd is 4:42 gemiddeld noodzakelijk.
*BLIEP* Daar gaan we!

Voelt toch anders dat tempolopen, hogere loopcadans en allesgaat een stuk sneller voorbij dan met normale trainingen. 4:25 oh! Rustig aan doen, je bent nog geen 600 meter onderweg.

Shit waarom ben ik dit paadje ingeslagen, straks komt een onverhard stuk en dat is sowieso zwaarder dan gewoon asfalt. Waarom doe je dit nou? *tril* 4:32 :o nice, 10 seconden winst in de pocket.
Kut hier is dat onverharde stuk met kuilen, stof dat glijdt. Ik ben nu toch wel flink aan het ademen en nog geen 2km onderweg :{ ga ik dit nog ruim 8km volhouden? *tril* 4:33! Dat zijn al 19 seconden winst!

Nu even wat rustiger aan doen hoor, je rent jezelf kapot voordat je bij de 5 bent zo. Hé leuke dame in wel erg strakke yogapants :D *tril* 4:30 wtf? Ik zou rustiger aan gaan lopen... Naja het kwaad is al geschied en die halve minuut rust pakken we straks wel als het echt zwaar wordt.

Shit, daar komt beschutting aan, dat beïnvloedt mn GPS signaal altijd negatief. Ik ben wel redelijk aan het hijgen, maar echt kapot ga ik nog niet. Dit tempo is eigenlijk wel redelijk te doen.
Hé andere hardloper, even het vingertje :W

Oke ik ga afwijken van dat lusje, want veel bomen en veel bochten. Dat maakt het onnodig zwaar. Bijna bij 5km en flink wat tijdwinst gemaakt en het gaat best prima. Het gaat hier dan ook bergaf. Mooi ik ben op de helft en het tempo is toch wel flink, zonder helemaal kapot te gaan :o 4:20 wtf? Dit is wel heel snel! Maar het voelt best prima uit te houden... Zo ga ik m'n streeftijd wel halen!

*tril* kilometer 6 gelopen in 4:20 gemiddeld
*tril* kilometer 7 gelopen in 4:20 gemiddeld

Neo, die streeftijd komt dik in orde...je PR staat op 45:54... dat is 4:36... Nee gekke Neo, je bent nu wel echt buiten adem en moet nog 3 hele kilometer. Even een rustigere km inlassen, je hebt toch tijd zat.
Afzakken naar 4:50 en het voelde serieus langzaam :') maar dat hield ik geen kilometer vol, want het gemiddelde was weer 4:33!

Oke, ik ga voor mijn PR, ik ga voor Team 2, want we kunnen elke seconde gebruiken. Voor volk en vaderland! Ik zal die figuren met hun belachelijke tijden eens wat laten zien! Wacht... ik ben nu één van hen :{ I've become a monster :( Nee, ik ben een beest door nu in mijn eentje boven mezelf uit te stijgen en m'n PR aan gort te lopen in deze bijna zomerse temperaturen!

Oke m'n ademhaling is nu wel heel heftig, maar over 6 minuten ben je klaar, doorgaan! *tril* 4:23! Laatste kilometer gaat beginnen! 6 Minuten? Over minder dan 5 minuten ben je er.
Tunnelvisie, snakkend naar het gras en water en denkend wat ik in dit verslagje moest gaan zetten.

Laatste bocht en dan alleen nog maar rechtdoor en sprinten! 4:30 met 700 meter.. 4:25 450 meter.. 4:20 400 meter.. 4:15 300 meter :o 4:10... 4:05 nog 100 meter!! Hoe krijg ik het voor elkaar?!

*TRIL* YEEEES EINDELIJK! 4:10 Jezus man. Wat zou mijn totale tijd zijn?

44:27

Heb ik nou serieus 2,5 minuut van mn streeftijd af gelopen? Heb ik nou anderhalve minuut van mijn PR afgelopen? Ik ben 5 minuten op het dichtstbijzijnde steigertje gaan liggen. Ja, kijk maar goed oudjes die voorbij lopen.

Ik neem mijn woorden en houding over niet-ambitieuze streeftijden helemaal terug. Het is zeker mogelijk om zo boven jezelf uit te stijgen en minuten van je streeftijd af te kunnen halen. Voortschrijdend inzicht zullen we maar zeggen :@

Dit was heerlijk om te doen! Leuk initiatief.
Wel last van mijn kuit nu. Dat wordt forse spierpijn :'(

Linkje naar Strava

@streamnl zet 'm op!
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')