We zijn al vanaf half maart dicht he.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat ze nu een dubbele maandomzet naar binnen harken, dan hebben ze de verloren maand weer goedgemaakt.
Hoezo? Om de erkenning dat het voor kappers uiteindelijk een winstgevende periode blijkt te worden?quote:
denk dat het wel tegenvalt voor de meestenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dus terug naar normaal. Onder de streep dus betaalde vakantie en een winstgevende periode.
Gaat heen met je hypocriet. Jij maakt er zelf van dat mensen daar een probleem mee hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen maar fijn toch? We willen toch juist dat ondernemers niet massaal omvallen, of is het nou weer niet goed dat ze massaal gaan voorzien in de vraag en dus (veel) geld gaan binnen harken. Wat een hypocriet gedoe zeg..
Pumpalov is niet altijd het zonnetje in huis maar in dit geval geef ik hem wel gelijk.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dus terug naar normaal. Onder de streep dus betaalde vakantie en een winstgevende periode.
Met kappers die veel personeel hebben zal dit geen winstgevende periode zijn...quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoezo? Om de erkenning dat het voor kappers uiteindelijk een winstgevende periode blijkt te worden?
Ah ja ik zie net dat 25 euro normaal schijnt te zijn voor een knipbeurt in bepaalde delen van dit land. Grote verschillen dan. Ik ga twee keer per maand, beetje bijknippen, kost me 12 euro per maand.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:44 schreef Sucuk het volgende:
[..]
25eur x 12 maanden.
Ik knip lekker elke 2 weken en hou het zo bij. Zit altijd goed
Natuurlijk pretendeer ik naar buiten toe dat het door de kapper is gedaan hahahaha.
quote:Teenagers in Wuhan, the Chinese city where the Covid-19 pandemic began, have returned to school wearing masks and walking in single file past thermal scanners.
In 121 schools, older pupils were back in classrooms – sitting at individual desks spaced a metre apart – for the first time on Wednesday since the city was forced into shutdown in January.
Returning pupils had to navigate thermal scanners at school gates, with anyone displaying a high temperature barred from entry.
It is the latest step in the return to normal life for the city, which reopened last month after being locked down for 76 days while it battled the virus. According to AFP, only the province’s oldest students, vocational students and seniors who are due to take the make-or-break university entrance exams, were present on Wednesday.
Officials in Wuhan say students and staff must all have had virus tests before going back to school, and campuses have been disinfected and cleaned. In preparation for reopening, some schools spaced out their desks and organised smaller class sizes, according to local media.
State-run China Daily said some places arranged staggered arrival times for teachers and students. Armed police officers were seen standing guard at the entrance of Wuhan No.17 Middle School, with officers also pictured outside other schools around the province.
Elsewhere in China, schools that have been closed or online-only since January began gradually reopening last month, with Beijing and Shanghai letting some students return last week.
Onzin. Als je normaal iedere maand naar de kapper gaat ga je nu toch niet opeens 3 x?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:54 schreef Tris het volgende:
[..]
Pumpalov is niet altijd het zonnetje in huis maar in dit geval geef ik hem wel gelijk.
Kappers (als ze dat willen) hebben best de ruimte om door meer te werken iets van de verloren schade in te halen. Dat is niet in elk beroep het geval.
Jij loopt hier te roeptoeteren dat kappers lekker allemaal een betaalde vakantie hebben gehad en nu bakken met geld gaan verdienen. Zo is het gewoon niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gaat heen met je hypocriet. Jij maakt er zelf van dat mensen daar een probleem mee hebben
Nee, dat vul jij in. Ik vind het verder prima.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen maar fijn toch? We willen toch juist dat ondernemers niet massaal omvallen, of is het nou weer niet goed dat ze massaal gaan voorzien in de vraag en dus (veel) geld gaan binnen harken. Wat een hypocriet gedoe zeg..
Een kapper met een pand van 3000 euro?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:54 schreef RTR het volgende:
[..]
Nee.
Kapper die hier in het centrum zit betaald al dik 3000 huur per maand.
Tel daar de verzekeringen, personeel etc bij op en dan maken ze dik verlies.
Ja?quote:
Zo gek is dat echt niet voor een A locatie franchise kapperquote:
Jij maakt ervan dat ik daar een probleem mee zou hebben waar dit absoluut niet het geval isquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij loopt hier te roeptoeteren dat kappers lekker allemaal een betaalde vakantie hebben gehad en nu bakken met geld gaan verdienen. Zo is het gewoon niet.
als je in dat pand genoeg omzet waarom niet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Waarom wil je als kapper in een pand van 3000 euro zitten?
Kunnen gewoon tot negen, tien uur 's avonds doorknippen als ze dat willen. Lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:54 schreef Tris het volgende:
[..]
Pumpalov is niet altijd het zonnetje in huis maar in dit geval geef ik hem wel gelijk.
Kappers (als ze dat willen) hebben best de ruimte om door meer te werken iets van de verloren schade in te halen. Dat is niet in elk beroep het geval.
Totaal onnodige vraag.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Waarom is dat van belang?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Hier waar ik woon heb je ook van die kapsalons. Met vaak van dat jonge grut van net van de opleiding komt. Vaak buiten zo'n stoplicht of je lang moet wachten of niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je in dat pand genoeg omzet waarom niet?
Zo komt het - als platte tekst - gewoon over. Dan moet je dat er bij zetten of beter formuleren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij maakt ervan dat ik daar een probleem mee zou hebben waar dit absoluut niet het geval isLaat dat voor anderen spreken en denken dus maar zitten. Je hebt er absoluut geen talent voor
Wat denk je dat huur in een beetje winkelstraat kost?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |