Oh echt, laat eens zien.quote:
Nou ja ik ga niet terug in je geschiedenis, laten we gewoon eens kijken waar jouw vakgebied ligtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt, laat eens zien.
Waar heb ik over gelogen, phoenyx...
Je noemt het al.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik ga niet terug in je geschiedenis, laten we gewoon eens kijken waar jouw vakgebied ligt
Mijn vakgebied is 0?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Leuk afgetroeft omdat ik niet terug wil zoeken inderdaadMaar je vakgebied is ongeveer 0
Nee omdat je niet aan kan geven waarin je goed bentquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn vakgebied is 0?
Is dit echt allemaal omdat ik vind dat je je gigantisch aanstelt?
Je noemde het net zelf al, hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee omdat je niet aan kan geven waarin je goed bent
Het gaat erom dat de maatregelen buitenproportioneel zijn en dat mensen daar tegen protesteren..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je noemde het net zelf al, hoor.
Maar het is allemaal nogal chaotisch nu; eerst geen werk, toen wel werk maar aan de lopende band, toen weer geen vakgebied...
Wat is nu precies je punt? Dat het voor werkende mensen heel vervelend is, de lockdown, dat er lopende band baantjes zijn die eigenlijk zwaar minderwaardig zijn, en dat tegen jou ingaan uiteindelijk betekent dat er gelogen wordt en er geen vakgebied zou zijn.
Gaat dit nog over je 'beperkte vrijheden' of is deze onsamenhangende vragenronde gewoon weer een gevalletje verpissen?
Kritisch zijn op hoe de overheid met je grondrechten om gaat. Wat is daar mis mee? Lijkt mij een burgerplicht en horen bij een gezond functionerende democratie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Janken dat we in een politiestaat leven vraagt ook daarom.
Stel snowflakes. Misschien eens een keer aan een ander denken. Die lockdown is er niet om jou te pesten.
Die maatregelen zijn wat voor nu nodig is wil je de zorg niet overbelasten. That's it.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de maatregelen buitenproportioneel zijn en dat mensen daar tegen protesteren..
En hoe word jij precies op dit moment in je grondrechten beperkt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Kritisch zijn op hoe de overheid met je grondrechten om gaat. Wat is daar mis mee? Lijkt mij een burgerplicht en horen bij een gezonde democratie.
De cijfers onderbouwen dit verhaal niet echt. Zeker de huidige cijfers nietquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die maatregelen zijn wat voor nu nodig is wil je de zorg niet overbelasten. That's it.
Geweldig, een persoon die compleet gestuurd is zonder na te hoeven denken over de toekomst. Goed gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die maatregelen zijn wat voor nu nodig is wil je de zorg niet overbelasten. That's it.
En hoe zou de toekomst er volgens jou, zonder lockdown, precies uitzien?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Geweldig, een persoon die compleet gestuurd is zonder na te hoeven denken over de toekomst. Goed gedaan
BNW-cijfers of echte cijfers?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De cijfers onderbouwen dit verhaal niet echt. Zeker de huidige cijfers niet
Nee je wijkt af van mijn vraag: wat is er mis mee om kritisch te zijn op hoe de overheid met onze grondrechten om gaat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe word jij precies op dit moment in je grondrechten beperkt?
Wanneer dat binnen de grenzen van het redelijke blijft, niets. Wanneer het vooral bedoeld is om je pseudo-libertarische filosofie te verspreiden en met de meest dramatische interpretaties te komen, is het geen kritisch zijn meer, maar sensatiezucht en de drang je slachtoffer te voelen van een situatie die daar geheel niet om vraagt. Zeker wanneer je weet wat de reden voor bepaalde maatregelen is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee je wijkt af van mijn vraag: wat is er mis mee om kritisch te zijn op hoe de overheid met onze grondrechten om gaat?
Wat snap je er niet aan dat je gewoon maar praat wat je wil?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer dat binnen de grenzen van het redelijke blijft, niets. Wanneer het vooral bedoeld is om je pseudo-libertarische filosofie te verspreiden en met de meest dramatische interpretaties te komen, is het geen kritisch zijn meer, maar sensatiezucht en de drang je slachtoffer te voelen van een situatie die daar geheel niet om vraagt. Zeker wanneer je weet wat de reden voor bepaalde maatregelen is.
Affijn: op welke wijze worden jouw grondrechten op dit moment beperkt?
Geen idee wat deze zin zou moeten betekenen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dat je gewoon maar praat wat je wil?
Wat ik begreep waren er in Nederland +-200 mensen op de been.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de maatregelen buitenproportioneel zijn en dat mensen daar tegen protesteren..
Prima. Inderdaad van de hak op de tak. Ik kan hierop een antwoord geven en jij gaat weer op iets anders over. Hij was intelligenter dan ik dat hij gewoon maar stoptequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee wat deze zin zou moeten betekenen.
Maar vertel: wat zou de overheid volgens jou op dit moment moeten doen? Vanaf morgen, zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |