Alles om de gevestigde orde op de korrel te nemen heb ik het idee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap ook niet goed hoe er zo wantrouwig tegenover wetenschap aan wordt gekeken. Politiek snap ik wel gezien daar altijd meerdere belangen bij spelen maar waarom wetenschap? Je mag er toch vanuit gaan dat wetenschap integer en onafhankelijk wordt behandeld. Dat er fouten gemaakt worden staat niet gelijk aan corruptie
Maar alternatieve wetenschap is veel beter. Bij de rechtbankvraag ik ook of de rechter gebruik wil maken van de alternatieve wet. Die msl (main stream law) is niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap ook niet goed hoe er zo wantrouwig tegenover wetenschap aan wordt gekeken. Politiek snap ik wel gezien daar altijd meerdere belangen bij spelen maar waarom wetenschap? Je mag er toch vanuit gaan dat wetenschap integer en onafhankelijk wordt behandeld. Dat er fouten gemaakt worden staat niet gelijk aan corruptie
Niet zeker, ik zag hem laatst in een film als figurant voorbij komen. de jaren 90 dacht ik, weet niet meer welke, maar kan er wel achter komenquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat Elvis dood is lijkt me ook een feit.
Dat Elvis dood is lijkt me ook een feit.
Ja, dacht het niet. Ik vertrouw dat 5 G voor geen stuiver. Maakt niet uit. de toekomst zal het leren.quote:En dat 5g masten geen kanker veroorzaken lijkt me niet meer dan logisch. Maar hier ook nog even een bron :
De msm wetenschap is altijd gecontroleerd. Geen feit. Mijn aannamequote:Dit is wetenschappelijk bewezen. Maargoed als je er continue vanuit gaat dat alles wat wetenschappelijk wordt aangetoond onwaar is, want MSM, ja dan kan ik je niet helpen.
Ik ga niks uit de weg, tenzij ik geen zin heb of moe ben.quote:Maar ik vind wel dat je gewoon netjes de discussie aangaat en niet uit de weg gaat. En je ook eerliijk aangeeft dat het aannames zijn die gemaakt worden mbt het corona virus etc.
En daarom gaan wij af op mensen die dat wel kunnen.quote:
Er bestaat niet zoiets als mainstream wetenschap.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:
De msm wetenschap is altijd gecontroleerd. Geen feit. Mijn aanname
Dat is goed koos iniedergeval bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 6 mei 2020 02:08 schreef koosbasterd het volgende:
Pff, ik kom en antwoord morgen wel terug. ik moet echt slapen. Ik werk.
Hoe oud zou hij nu dan zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Niet zeker, ik zag hem laatst in een film als figurant voorbij komen. de jaren 90 dacht ik, weet niet meer welke, maar kan er wel achter komen
[..]
Ja, dacht het niet. Ik vertrouw dat 5 G voor geen stuiver. Maakt niet uit. de toekomst zal het leren.
https://www.bbc.com/news/52168096
[ afbeelding ]
[..]
De msm wetenschap is altijd gecontroleerd. Geen feit. Mijn aanname
[..]
Ik ga niks uit de weg, tenzij ik geen zin heb of moe ben.
Ik werk gewoon.
Het ergste is nog dat de meeste ook nog overtuigd zijn dat het wel feiten zijn, en geen aannames. Ik vind het al wat dat koos nog kan aangeven dat het idd aannames zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:10 schreef Fok-it het volgende:
En zo kan je dus alles de wereld in smijten als je er maar: Geen feit, mijn aanname achter zet. Je hoeft je eigen aanname niet eens te verantwoorden en het kan zo krankzinnig mogelijk zijn.
En dat is dan kennelijk onafhankelijk denken.
Ja, maar aan de andere kant presenteer jij hem een bron waarin wetenschappers zijn aanname op een inhoudelijke manier ontkrachten en het antwoord wat jij krijgt is: Ja, dacht het nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 02:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de meeste ook nog overtuigd zijn dat het wel feiten zijn, en geen aannames. Ik vind het al wat dat koos nog kan aangeven dat het idd aannames zijn.
Dat is het ook absoluut. Het probleem wat ik al eerder aangaf is dat het niet uitmaakt met welke bron, argument of feit je komt. Het is alsof je praat tegen een gelovige. Wat je ook zegt, hij/zij geloofd het, dus het is zo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant presenteer jij hem een bron waarin wetenschappers zijn aanname op een inhoudelijke manier ontkrachten en het antwoord wat jij krijgt is: Ja, dacht het niet
Wat bezielt je dan? Dat is toch krankzinnig
Oke, binnen het redelijke blijven en dan is het toegestaan. Dan moeten we dus op zoek naar wat redelijk is. In de rest van jouw post ga je ofwel bepalen wat dat redelijke is ofwel je legt mij vanalles in de mond. Dat heb ik daarom maar even weggestreept.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer dat binnen de grenzen van het redelijke blijft, niets. Wanneer het vooral bedoeld is om je pseudo-libertarische filosofie te verspreiden en met de meest dramatische interpretaties te komen, is het geen kritisch zijn meer, maar sensatiezucht en de drang je slachtoffer te voelen van een situatie die daar geheel niet om vraagt. Zeker wanneer je weet wat de reden voor bepaalde maatregelen is.
Affijn: op welke wijze worden jouw grondrechten op dit moment beperkt?
Het College verdedigt dit vervolgens. Ja, er is een wettelijke basis om grondrechten in te perken. Dat ontken ik ook niet. Het College gaat er wel vanuit dat er een daadwerkelijke noodzakelijkheid bestaat voor het lichten van deze bevoegdheden. En precies die noodzakeljkheid stel ik ter discussie, zoals je hierboven hebt gezien.quote:Om het coronavirus uit te bannen, staat ieders dagelijks leven op zijn kop: we moeten allemaal zoveel mogelijk thuisblijven, openbare gelegenheden, cafés, restaurants, kerken en moskeeën zijn dicht. Dat heeft enorme gevolgen. Ook voor het genot van mensenrechten zoals de vrijheid van vergadering en betoging, de bewegingsvrijheid, de godsdienstvrijheid, het recht op privéleven, het eigendomsrecht, de toegang tot de rechter en het recht op onderwijs.
Inwoners van de miljoenenstad Abidjan in Ivoorkust hebben een centrum verwoest waar getest zou worden op het coronavirus. Op videobeelden op sociale media is te zien dat tientallen mensen het gebouw ontmantelen. Een agent zei dat omwonenden niet zaten te wachten op de komst van het centrum, dat nog in aanbouw was. Ze vonden dat het te dicht bij hun huizen stond. Het zou niet de bedoeling zijn geweest om ook patiënten met het virus te gaan behandelen in het gebouw.quote:
Heel verstandig ja.quote:
Zijstapje: er zijn wel wetenschappers (en ook artsen) die zich inzetten voor commerciële doelen. Voorbeeldje zie je in de farmaceutische industrie in de VS bijv.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als mainstream wetenschap.
twitter:AndreVanDelft twitterde op woensdag 06-05-2020 om 10:37:22@beek38 @deAndereKrant @WicoValk @KeesvdPijl1 @georgevanhouts Ja. Ruim 3 uur in gezeten bij het politiebureau.
We zaten dicht op elkaar, in de hete zon. Levensgevaarlijk volgens de normen. Ook zelf lapten de agenten de 1,5m regel aan hun laars.
We mochten eerst niet eens plassen; een vrouw deed het in een fles. We kregen niets te drinken. reageer retweet
Wat vind jij hiervan?quote:
Ach jeetje, en dat om een hoax.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
Bericht over wat er na de aanhouding en de overbrenging per arrestantenbus gebeurde:twitter:AndreVanDelft twitterde op woensdag 06-05-2020 om 10:37:22@:beek38 @:deAndereKrant @:WicoValk @:KeesvdPijl1 @:georgevanhouts Ja. Ruim 3 uur in gezeten bij het politiebureau.
We zaten dicht op elkaar, in de hete zon. Levensgevaarlijk volgens de normen. Ook zelf lapten de agenten de 1,5m regel aan hun laars.
We mochten eerst niet eens plassen; een vrouw deed het in een fles. We kregen niets te drinken. reageer retweet
Dat komt omdat de zorg in Amerika slecht geregeld is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijstapje: er zijn wel wetenschappers (en ook artsen) die zich inzetten voor commerciële doelen. Voorbeeldje zie je in de farmaceutische industrie in de VS bijv.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opio%C3%AFdencrisis
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-miljarden.html
Dit heeft geleid tot wat men tegenwoordig de opioïd crisis noemt. Ocycodon en Oxycontin werden als snoepjes uitgedeeld door artsen. Hierachter zat een zeer agressieve verkooptactiek van de fabrikant Purdue Pharma. Patiënten raakten hieraan verslaafd met alle gevolgen van dien, er ontstonden zogenaamde 'pill mills', en men stapte over naar goedkope heroïne als men geen recepten meer kreeg. De gevolgen van deze praktijken zijn onbeschrijfelijk desastreus.
Nou ja, wat ik bedoel is natuurlijk dat wetenschappers niet altijd die koene ridders op het witte paard zijn met name niet als ze gemene zaak bedrijven met de commercie. the quick buck.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de zorg in Amerika slecht geregeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |