De anus is bij mij een uitermate prettige erogene zone. Een vinger of een vinger met wat olie van een vrouw of een niet al te dikke dildo of iets dergelijks, mag bij mij heel rustig en millimeter voor millimeter heen en weer worden geschoven. Soms nog geiler dan een orgasme...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
De anus is nu eenmaal een erogene zone en dat staat geheel los van iemands geaardheid, het zal vooral met ego en onzekerheid te maken hebben dat de meeste mannen dat niet willen.
Er zijn genoeg mannen die niet bi of gay zijn maar anale stimulatie wel prettig vinden zolang het door een vrouw gedaan wordt.
Zelf heb ik er niets mee, maar als een man dat zou willen ben ik dan wel weer zo flexibel om dat bij hem te doen.
Wat vreet je wel niet uit als je een man in zijn kont neuken al niks bijzonders vindt?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]![]()
Dit is het meest hilarische stuk wat ik gelezen heb, alsof het leven van een man ineens drastisch veranderd als hij gepaald is. Alleen zo'n gewicht aan zo'n futiliteit hangen getuigd al van een enorme bekrompenheid.
Los daarvan, ik vind er persoonlijk niets aan, ik voel er tenslotte niets van. Onderdanige mannen beleef ik weinig lol aan wat dat betreft maar toch. Ik ken er zat die daar wel lol aan beleven.
Dan liever een double dong, dan hebben beide er lol van.![]()
Ik snap dat men grenzen heeft op seksueel gebied maar als die grens al bij zoals lulligs als anaal/strapon al bereikt is dan... OMG
Zoals?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:49 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Hihi, ja ik snap wat je bedoeld en het klopt hoor. Er zijn er ook genoeg die dan een stapje verder gaan en het dan ook prima vinden als een andere man dat doet maar dat verschilt per persoon. Er is ook nog wel een ander alternatief waar verbazingwekkend veel mannen de voorkeur aan geven maar dat is offtopic hier.
Haha je hebt gelachen toch? Dus missie geslaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]![]()
Dit is het meest hilarische stuk wat ik gelezen heb, alsof het leven van een man ineens drastisch veranderd als hij gepaald is. Alleen zo'n gewicht aan zo'n futiliteit hangen getuigd al van een enorme bekrompenheid.
Los daarvan, ik vind er persoonlijk niets aan, ik voel er tenslotte niets van. Onderdanige mannen beleef ik weinig lol aan wat dat betreft maar toch. Ik ken er zat die daar wel lol aan beleven.
Dan liever een double dong, dan hebben beide er lol van.![]()
Ik snap dat men grenzen heeft op seksueel gebied maar als die grens al bij zoals lulligs als anaal/strapon al bereikt is dan... OMG
strap on hebben ze zelf ook al gekocht voor als ze met hun 2tjes bezig zijn maar op mij durven ze niet hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 03:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat heb je dus wel gebakken zitten.
Nee, het blijft niks, en over die CEO's mag misschien dan wel zo zijn, maar die zullen daar waarschijnlijk bepaalde meesteressen voor betalen en de nodige discretie ervoor terugkrijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
‘Machtspositie’ (ego)
‘Vriendinnen’ (angst/ onzeker)
‘Vernederend’ (ego)
‘Gedomineerd’ (ego)
Ja, ik vind dit onaantrekkelijk. Het is namelijk ‘maar’ seks. Iets tussen twee (of meer) mensen. De manier waarop je seks hebt zegt niet zoveel over hoe mannelijk of ‘aLpHa’ je verder van karakter bent.
CEO’s van megabedrijven, echte Alpha/ Kilo/ Charlie, je buurman, je oom en misschien zelfs je vader.Mensen waar je tegenop kijkt worden in hun reet geneukt. Wat in de slaapkamer gebeurt is toch los van je dagelijks leven.
En geldt dat ook voor een vrouwelijke vinger in je kont?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:36 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha je hebt gelachen toch? Dus missie geslaagd.
Inderdaad. Er is voor een man zeker een leven voor en een leven na in je reet geneukt te zijn.
Zo had je het op je 15e waarschijnlijk niet voorgesteld. En je vader al helemaal niet.
Dat zou mij werkelijk totaal niet interesseren. Ik gun mijn leidinggevende een boeiend seksleven, waarin alle wensen vervuld worden. Graag hoor ik er niks over, maar als er wat uitlekt kijk ik daar eerder degene die lekt op aan dat de leidinggevende.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:08 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee, het blijft niks, en over die CEO's mag misschien dan wel zo zijn, maar die zullen daar waarschijnlijk bepaalde meesteressen voor betalen en de nodige discretie ervoor terugkrijgen.
Zij weten ook wel als iedereen zou weten dat zij in hun kontje gepakt zouden worden door wat kutjes, het hun positie zou schaden. Hoe serieus neem je die leidinggevende dan nog? En natuurlijk word je als iemand die een hoge functie bekleedt en zoiets uitlekt belachelijk gemaakt, dat is hoe het werkt.
Jouw uitleg lachen ze om, tuurlijk zegt hoe je je seksleven beleeft iets over je mannelijkheid. Misschien niet op dit forum, maar wel daar in de echte wereld.
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zou mij werkelijk totaal niet interesseren. Ik gun mijn leidinggevende een boeiend seksleven, waarin alle wensen vervuld worden. Graag hoor ik er niks over, maar als er wat uitlekt kijk ik daar eerder degene die lekt op aan dat de leidinggevende.
Nóg een reden om dat betaalde voetbal af te schaffen. Man, wat een primitievelingen op de tribunes. Schande hoor, dat iemand een fijn seksleven heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:37 schreef Chivaz het volgende:
Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie dan speelt dit weer af in mijn hoofd.
De keeper van Den Haag (ben zijn naam vergeten) die liet zich ook graag nemen met een strap on. Helaas voor hem is dat filmpje uitgelekt met als gevolg de kuip die een leuk liedje voor hem heeft bedacht. Man man man wat een afgang.
Wat heeft je werk sowieso te maken met je seksleven? Zeker als je geen opnames maakt komt dat toch nooit naar buiten? Gewoon overeenkomst tussen man en vrouw. Laten we wat spelletjes uitproberen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
J
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.
Niet iedereen vertelt het je als ze opnames maken blijkbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Wat heeft je werk sowieso te maken met je seksleven? Zeker als je geen opnames maakt komt dat toch nooit naar buiten? Gewoon overeenkomst tussen man en vrouw. Laten we wat spelletjes uitproberen.
Het betaald voetbal afschaffen vanwege spreekkoren? Straks wil je nog seks verbieden omdat mannen zich laten nemen door vrouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nóg een reden om dat betaalde voetbal af te schaffen. Man, wat een primitievelingen op de tribunes. Schande hoor, dat iemand een fijn seksleven heeft.
Dat jij nog reageert op die belachelijke reactie...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Wat heeft je werk sowieso te maken met je seksleven? Zeker als je geen opnames maakt komt dat toch nooit naar buiten? Gewoon overeenkomst tussen man en vrouw. Laten we wat spelletjes uitproberen.
Ik wil t betaald voetbal sowieso afschaffen he? Er staat 'nóg een reden'quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het betaald voetbal afschaffen vanwege spreekkoren? Straks wil je nog seks verbieden omdat mannen zich laten nemen door vrouwen.
Daar gaat dit topic niet over, maar van die strapon spelletjes zie ik inderdaad als de eerste kleine stapjes in de wereld van kinky sex.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat vreet je wel niet uit als je een man in zijn kont neuken al niks bijzonders vindt?
Nou denk dat de meeste mensen buiten dit forum dat wel anders zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:05 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over, maar van die strapon spelletjes zie ik inderdaad als de eerste kleine stapjes in de wereld van kinky sex.
Ben je op de hoogte van het subforum KPD?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou denk dat de meeste mensen buiten dit forum dat wel anders zien.
Daar heb ik geen rechten voor.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van het subforum KPD?
Ja stukje vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:05 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over, maar van die strapon spelletjes zie ik inderdaad als de eerste kleine stapjes in de wereld van kinky sex.
"Guy destroyen"haha klinkt zo fout.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja stukje vertrouwen.
Echt heel erg kansloos als je dat doet. Het is dan ook wel een speciaal iets om je kont aan iemand toe te vertrouwen. True. Des te meer het nice is om te doen.Hoe meer alphapositie iemand heeft hoe nicer het is. Een in de regel onderdanige vent is helemaal niet boeiend. Kan die guy idd helemaal destroyen maarja. En dan.
Het ‘geheim’ tussen beiden is juist het leuke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |