Als school kun je natuurlijk ook niet weten wie bij welke opvang overal zit, maar als je helder een plan naar de ouders communiceert, dan kunnen die dat toch naar hun opvang door zetten..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja.
" Onze" school heeft van elke groep een a en b klas dus hebben ze dat op die maner geregeld, de ene dag de a en en de andere dag de b klas. Dus ook broertjes en zusjes die niet op dezelfde dag naar school kunnen. Ik ben gister begonnen met ouders bellen of ze dagen willen ruilen naar hun schooldagen, veel ouders hebben dat niet nodig. Wat ik raar vind aan dat artikel is dat er gezegd wordt dat de scholen geen contact met de opvang hebben opgenomen. Dan denk ik maar je kan als opvang ook contact met de school opnemen.
In principe wel. Tenminste bij ons op school. Want de opvang komt de kinderen halen van school, en de leraar is hier bekend met wie het kind komt halen. Zeker in de lagere groepen. Anders mag het kind niet van het schoolplein af.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als school kun je natuurlijk ook niet weten wie bij welke opvang overal zit, maar als je helder een plan naar de ouders communiceert, dan kunnen die dat toch naar hun opvang door zetten..
Zie hier weleens mensen mee lopen. Gisteren in de Makro relatief veel mensen ermee. Toch wat gek gezicht maar zal wel wennenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende: [..] nee, in nederland is het nog niet verplicht he. ik fietste zondag door Vaals, daar zag ik wel wat mensen met mondkapjes lopen. Ik ga er van uit dat het Duitsers waren.
Ik mag hopen dat je als school wel ergens gedocumenteerd hebt welke kinderen op welke dagen naar welke opvang gaan normaal gesproken. Onze school heeft tijdens de noodopvang zelfs netjes lijsten gemaakt voor de docenten welke kinderen ook van onze noodopvang gebruik maken. op welke dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als school kun je natuurlijk ook niet weten wie bij welke opvang overal zit, maar als je helder een plan naar de ouders communiceert, dan kunnen die dat toch naar hun opvang door zetten..
Jezus wat een debielheid manquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja.
" Onze" school heeft van elke groep een a en b klas dus hebben ze dat op die maner geregeld, de ene dag de a en en de andere dag de b klas. Dus ook broertjes en zusjes die niet op dezelfde dag naar school kunnen. Ik ben gister begonnen met ouders bellen of ze dagen willen ruilen naar hun schooldagen, veel ouders hebben dat niet nodig. Wat ik raar vind aan dat artikel is dat er gezegd wordt dat de scholen geen contact met de opvang hebben opgenomen. Dan denk ik maar je kan als opvang ook contact met de school opnemen.
ja, het is even wennen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zie hier weleens mensen mee lopen. Gisteren in de Makro relatief veel mensen ermee. Toch wat gek gezicht maar zal wel wennen
Ik hoop dat die dingen eindelijk eens beschikbaar komen in de supermarkt of zo. Dat wordt straks gewoon een standaardboodschapquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie hier weleens mensen mee lopen. Gisteren in de Makro relatief veel mensen ermee. Toch wat gek gezicht maar zal wel wennen
Ik denk niet dat ik dan ooit nog in een winkel ga komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die dingen eindelijk eens beschikbaar komen in de supermarkt of zo. Dat wordt straks gewoon een standaardboodschap
3 minuten is wel heel erg langquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
We kunnen mensen toch op zijn minst even 3 minuten geven om een nieuwe te openen?
Yep...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat deze week 2 dagen naar school om dat te doen.....
Ik zou mijn kind gelijk van die school van je zusje halen. Doe normaal man..
Eens hoor, ik zou met liefde weer volledig open gaan. Nu zie ik nog komende weken maar een handje vol kinderen op mijn groep.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus wat een debielheid man![]()
En laatste, ja, eens, iig om de duidelijkheid vanuit de school/scholen af te dwingen
Al ligt de regie daar vandaan logischerwijs wel vanuit de scholen lijkt mij, want die bepalen de roosters
Lang verhaal kort: gewoon weer alles volledig open mikken, opgelost
Dan is alleen de noodopvang nog een issue
Deels, yepquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, zou het niet zo zijn dat als de opvang ook geen contact met de scholen opneemt, dat de opvang, net wat Molo zegt, gewoon ook deel is van dezelfde incompetente sector?
Ja maar het is toch ook niet zo dat we allemaal dood neervallen als we even moeten wachten?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 minuten is wel heel erg lang
vroeger was 1 minuut de norm.
in 3 minuten kun je een topic vol hebben
Wij gaan het niet eens worden op dit punt..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook niet zo dat we allemaal dood neervallen als we even moeten wachten?
Nee, maar die dingen moeten wel ruim voorhanden zijn als je mensen gaat verplichten om ze te dragen in het ov en op andere drukke plekken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan ooit nog in een winkel ga komen.
Ga niet met een nat slipje voor mijn mond lopen.
opvallend genoeg zie ik hoofdzakelijk aziatische mensen die mondkapjes dragenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit idd jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Al met al denk ik niet dat er nog veel goodwill in de samenleving is mochten de scholen besluiten te gaan staken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
opvallend genoeg zie ik hoofdzakelijk aziatische mensen die mondkapjes dragen
opvallender is dat blanke nederlanders het verkeerd dragen (niet over de neus)
Dat is echt wel een beroerde school dan hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit idd ja
Alhoewel ik dus serieus veel begrip nog zag van mijn zusje enzo voor die docenten die dus die leipe acties uithalen
Haar ene zoontje is vier en heeft de afgelopen zes weken twee keer iets van de docent gehoord. Kreeg verder een zooi filmpjes opgestuurd van YouTube, wat kleurplaten en linkjes naar kleuterspellen uit 2013 waarvan 70% het niet meer deed
ik ken zoom niet, maar 3 dagen voor de gemiddelde atechnische in het onderwijs vind ik dat nog rapquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Deels, yep
En Buda, yesss, drie hele dagen om met Zoom te gaan werken
Die mutsen wilden ook eerst allemaal niet![]()
Melden zich ook massaal ziek nu uit angst besmet te worden.
Gaat écht om die zielige kinderen, duidelijk
ik heb wel nog geen mooie hippe mondmaskertjes te koop gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben eigenlijk al helemaal gewend aan mondkapjes in het straatbeeld, zie er zo ontzettend veel.
Of andere plaatjes natuurlijk......quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel nog geen mooie hippe mondmaskertjes te koop gezien.
Ik wil er wel een beetje stijlvol bij lopen
Zo'n bedrijf dat foto's op kleding drukt zou hier in moeten springen, zodat je een foto van je eigen mond en neus op je mondkapje kunt krijgen
Volgens de zegsman van de politie heeft de man de plechtigheid bij het Nationaal Monument niet verstoord. "Maar hij gedroeg zich wel zķ vreemd, dat we hem hebben gearresteerd."quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/4-en-5-(...)uwde-bij-de-dam.html
ik vond het juist erg stil.. wanneer heeft die kabaal gemaakt dan?
Zit enorm verschil in iddquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is echt wel een beroerde school dan hoor.
Hier kwam de juffrouw elke week langs, nieuwe spullen brengen en was er minimaal 1 keer per week een online "lesje" waarin de kleuters bingo deden, of even praatje met de juffrouw maakten.
Tevens was Squla.nl opgengezet voor iedereen tijdens schooltijden, dus daar konden ze allemaal leuke dingen doen.
Welnee joh, jou toch opquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken zoom niet, maar 3 dagen voor de gemiddelde atechnische in het onderwijs vind ik dat nog rap(ik heb op wat basischolen stage gelopen jaren terug )
-edit-
dit was voordat YT groot was en tablets hot waren, dus wellicht is er wel wat veranderd daar...
Netjes!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Elk kind op school heeft hier ook een eigen chromebook, die zijn dus uitgedeeld voor thuis, dat iedereen daar al zijn huiswerk op kon blijven doen, en dat de docenten dit dus ook in de gaten konden houden. Eigen mailadres voor alle kinderen ook, voor direct contact.
En leuke plantjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Kijk daar straks eens keurig al mijn biertjes en barbecuevleesjes op staan![]()
Perfect bijpassend kleurtjen
![]()
[ afbeelding ]
Snacktablequote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Kijk daar straks eens keurig al mijn biertjes en barbecuevleesjes op staan![]()
Perfect bijpassend kleurtjen
![]()
[ afbeelding ]
Je hebt er toch 2? Beetje gezellig maken joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nee plantjes dan weer nietDe Tillandsia's zitten in een souvenir-kolenwagentje nu
welnee? dat was toen iig wel de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee joh, jou toch op
HBO+ opgeleide mensen![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt er toch 2? Beetje gezellig maken joh.
HBO+ vind ik ook niet echt passend bij de gemiddelde pabo student die ik kenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
welnee? dat was toen iig wel de keiharde waarheidals ik ze wat moest uitleggen gingen daar meerdere langere sessies overheen..
bij mensen in de rechtspraak net zo overigens hoor...![]()
en HBO+ staat bij mij alleen maar bekend als minder kennis van praktijkzaken en meer van niet praktijk zaken.. en nee, dat is niet positief..
ja tis niet allemaal zo zwart/wit maar praktijk is weerbarstig
Als je drie dagen nodig hebt om Zoom te leren, kan je jezelf beter meteen weggooien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
welnee? dat was toen iig wel de keiharde waarheidals ik ze wat moest uitleggen gingen daar meerdere langere sessies overheen..
bij mensen in de rechtspraak net zo overigens hoor...![]()
en HBO+ staat bij mij alleen maar bekend als minder kennis van praktijkzaken en meer van niet praktijk zaken.. en nee, dat is niet positief..
ja tis niet allemaal zo zwart/wit maar praktijk is weerbarstig
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
HBO+ vind ik ook niet echt passend bij de gemiddelde pabo student die ik ken
Yesquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je drie dagen nodig hebt om Zoom te leren, kan je jezelf beter meteen weggooien.
Oh, ik zeg ook niet dat ze slechte docenten zijn. Maar sommige zijn qua leren zelf niet het helderste lichtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Iemand van mijn opleiding die niveau niet had ging toen ze eraf geschopt werd maar pabo doen.
Schreef ze paar jaar later op Hyves 'ik ben geslaagt!'
Was geen grapje, wat ik eerst dacht
Er zijn echt zat goede docenten en instellingen maar dit zet zoooo die sector in kwaad daglicht. En ze doen het zelf. Ongelooflijke sukkels
Als je dat soort dingen niet kan, hoor je hoogstens op een kleuterschool.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat ze slechte docenten zijn. Maar sommige zijn qua leren zelf niet het helderste licht
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fles vouwt bitterbal over z’n balkontafel
Jammer, bitterbal weegt 21 kiloquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee het zijn best stevige dingen op zich, maar bij 20 kilo houdt het wel op vrees ik
Dus jij noemt bitterbal dikquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee het zijn best stevige dingen op zich, maar bij 20 kilo houdt het wel op vrees ik
Ik zeg niks. Mijn Nederlands laat (vooral op fok) ook vaak te wensen over.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen niet kan, hoor je hoogstens op een kleuterschool.
poah, emmertje mosterd er bijquote:
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:
Nee, ik zeg ook niet dat iedereen altijd perfect Nederlands moet kunnen, maar op het moment dat een basisregel al niet eens geautomatiseerd is, hoe kan je dat dan in godsnaam aan kinderen leren? Je taal moet ook tijdens rekenen en geschiedenis kloppen, zeg maar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Mijn Nederlands laat (vooral op fok) ook vaak te wensen over.
Mijn Duits al helemaal, maar dat ben ik sinds gisteravond wel heel goed aan het oefenen
Een letterlijke bitterbal, in dit geval.quote:
Ik heb eigenlijk nog niemand er mee gezien, komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woonquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben eigenlijk al helemaal gewend aan mondkapjes in het straatbeeld, zie er zo ontzettend veel.
Vooral mensen met een tintje die ze dragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand er mee gezien, komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woon
Het leeuwendeel van de 'niet-Nederlanders' hier komt uit het Oostblokquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral mensen met een tintje die ze dragen.
Die vertrouwen op de ontsmettende werking van wodka.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leeuwendeel van de 'niet-Nederlanders' hier komt uit het Oostblok
Bij ons zie je ook niemand ermee..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand er mee gezien, komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woon
ja ben ik het ook niet mee eens inderdaad. Maar uit de wind is het best lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:02 schreef Nick1975 het volgende:
Die wolken vind ik niet zo leuk. Gelijk koud.
Maar jullie hebben toch ook geen supermarkt op de boot?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij ons zie je ook niemand ermee..
Ben wel blij dat mijn collegae het collectief onzin vonden.
Ja, ik ga maar wat meer beschut zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben ik het ook niet mee eens inderdaad. Maar uit de wind is het best lekkerMogen nog een paar graadjes bij
Beter blijven ze in de verf zitten huehuehuequote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn terras![]()
kozijnen komen beter uit de verf (hehehe)als gedacht
Vraag me af of dat iets positiefs is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken die linker chick
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/corona(...)e8MG4GWH5TOPeCyogRZo
sommige mensen moeten gewoon af en toe heel hard geslagen worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken die linker chick
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/corona(...)e8MG4GWH5TOPeCyogRZo
die van liesje heb ik helaas niet meer gezien in de winkelquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja mijn enige nog werkend liesjelampje kan ook weer naar buiten
Je bedoelt, als je erop wilt liggen gooi je eerst AL je spullen in het zandquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
en een beach towel bag. deze kan je omturnen in een tas
![]()
[ afbeelding ]
Leuke jurkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
en een beach towel bag. deze kan je omturnen in een tas
![]()
[ afbeelding ]
nee hij is eigenlijk alleen bedoeld voor de handdoekquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, als je erop wilt liggen gooi je eerst AL je spullen in het zand
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
KiddanTWEE tafeltjes, Liesjelampje in het midden. Vlag erbij. Helemaal leuk. Vanavond voetenkrukje met speciaal op maat gemaakt kussen erbij. Wat kaarsjes in van die glazen potjes. Lekker drankje erbij. Gezellig, soort van
![]()
[ afbeelding ]
Wat kost het momenteel bij de tinq?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
KiddanTWEE tafeltjes, Liesjelampje in het midden. Vlag erbij. Helemaal leuk. Vanavond voetenkrukje met speciaal op maat gemaakt kussen erbij. Wat kaarsjes in van die glazen potjes. Lekker drankje erbij. Gezellig, soort van
![]()
[ afbeelding ]
Nee inderdaad. Bij dit soort dingen bedenk ik me achteraf altijd "Waarom ben ik niet EERST bij Action gaan kijken?"quote:
ja de kwaliteit is soms wat twijfelachtig :pquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Bij dit soort dingen bedenk ik me achteraf altijd "Waarom ben ik niet EERST bij Action gaan kijken?"
weet jij toen we aan het raden waren hoeveel nieuwe besmettingen en doden hoeveel wij dachten dat het er waren toen?quote:
Ja nou ja daarom had ik er ook eigenlijk 2 gekochtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de kwaliteit is soms wat twijfelachtig :p
ja daar had ik het van de week al over inderdaad. Toen schrokken we van 43 doden. Nu heffen we het glas als het er eens minder dan 100 zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij toen we aan het raden waren hoeveel nieuwe besmettingen en doden hoeveel wij dachten dat het er waren toen?
Je bent fanatiek bezig met je tuin de laatste tijd zeg!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hijg ende puf.
Mijn achterste perkje wordt weer zichtbaar.
Het zijn er al ruim een week geen 100 meer geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar had ik het van de week al over inderdaad. Toen schrokken we van 43 doden. Nu heffen we het glas als het er eens minder dan 100 zijn
Zie whatserpquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent fanatiek bezig met je tuin de laatste tijd zeg!
Statusupdate?
Ik heb je niet op whatserpquote:
hmm, ja, dat zal waarschijnlijk wel de oorzaak zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja daarom had ik er ook eigenlijk 2 gekocht![]()
Maar doel is in eerste instantie om er wat ervaring mee op te doen en te kijken wat me er allemaal niet aan bevalt en dan later eentje te (laten) maken die precies naar mijn zin is![]()
Met een schuiflaatje voor wat bestek, een opener en een pen. Met een al dan niet uitklapbare danwel ingebouwde flessenhouder. Of twee. Sowieso met een anti-slip matje. En waterbestendig zodat hij ook in de regen buiten kan blijven. En wie weet wat ik nog meer verzin.
bizar hequote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar had ik het van de week al over inderdaad. Toen schrokken we van 43 doden. Nu heffen we het glas als het er eens minder dan 100 zijn
Nee okee, maar er trad nogal vlot inflatie op. Het zijn er een tijdje terug wel meer dan honderd geweest, en wel meer dan 200 ook. En dat was toen "we schrokken van 43" minder lang geleden was dan nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn er al ruim een week geen 100 meer geweest.
Nee die was ik nog niet tegengekomen. Wel andere "balkon-bars" die dus inderdaad wat smaller en langer zijn en van je balkonreling een bar maken. Ook creatiefquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
klinkt sjiek
Ken je deze al?
https://roomed.nl/tafel-balkon/
200 op één dag is nooit gehaald gelukkig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, maar er trad nogal vlot inflatie op. Het zijn er een tijdje terug wel meer dan honderd geweest, en wel meer dan 200 ook. En dat was toen "we schrokken van 43" minder lang geleden was dan nu.
Maar "gelukkig gaat het weer de goede kant op" zoals dat dan heet.
Nee okee, die 234 was van een dinsdag dus daar zal wel wat van meerdere dagen bij zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
200 op één dag is nooit gehaald gelukkig.
Ja, verbazingwekkend eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
het is dat je er gewoon zo snel gewend aan raakt ook
Dat is beterquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, die 234 was van een dinsdag dus daar zal wel wat van meerdere dagen bij zitten.
Dinsdag 17 maart schrokken we trouwens niet van "43 nieuwe doden" maar van "een stijging van 24 naar 43 doden totaal".
Nog geen drie weken later keken we nauwelijks meer op van dagelijks 100-150 nieuwe doden. Zo dan?
In 2017/2018 overdood aantal van 175 per week voor weken lang. Keek ook niemand naar om.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, die 234 was van een dinsdag dus daar zal wel wat van meerdere dagen bij zitten.
Dinsdag 17 maart schrokken we trouwens niet van "43 nieuwe doden" maar van "een stijging van 24 naar 43 doden totaal".
Nog geen drie weken later keken we nauwelijks meer op van dagelijks 100-150 nieuwe doden. Zo dan?
Zou dat daar stevig genoeg voor zijn? Zou je niet wat cement van Liesje mogen leasen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
had een massive gat in mijn drempel. heb het maar overloaded met dat plamuur spul
hoe kwam dat gat er in?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
had een massive gat in mijn drempel. heb het maar overloaded met dat plamuur spul
picsquote:
quote:
Hoe vind je het water van AH?quote:
Moet ze er wel een beestje van maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat daar stevig genoeg voor zijn? Zou je niet wat cement van Liesje mogen leasen?
was heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe vind je het water van AH?
[..]
Moet ze er wel een beestje van maken.
Een grote paramaritieme boreale gaatjesvuller wordt hetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe vind je het water van AH?
[..]
Moet ze er wel een beestje van maken.
Ah fijn, was benieuwd omdat het prijsverschil zo groot is, dacht dat deze dan misschien tegen zou vallen.quote:
Zoiets gazelle damesfiets met versnellingen, die ouwe kan zijn beetjes niet meer zo hoog optillenquote:
Geen idee waar je het over hebt maar dan mag het.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grote paramaritieme boreale gaatjesvuller wordt het
sourcy heeft iets meer smaak, maar scheelt niet veelquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah fijn, was benieuwd omdat het prijsverschil zo groot is, dacht dat deze dan misschien tegen zou vallen.
ah, zoiets heeft mijn vader ook nog in de garage. Wel de mannen uitvoering, maar toch.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zoiets gazelle damesfiets met versnellingen, die ouwe kan zijn beetjes niet meer zo hoog optillen
[ afbeelding ]
Zij moet iets hebben om een gat mee te vullen. Ik noem het zo dat het een dier lijktquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maar dan mag het.
Vol blaffen met polyurethaanschuimquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is purren?
Gefeliciteerd met je fiets
Wordt veel gebruikt in de bouw om loze ruimtes op te vullenquote:
Denk dat je het beste een hele nieuwe drempel kan halenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
mja dit is niet goed. ik ga maar even naar de gamma
Ja!quote:
Ja dat was mijn eerste gedachte ookquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat je het beste een hele nieuwe drempel kan halen
nou vooruit, dan zal ik straks ook een biertje drinkenquote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe dat eens kerelquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou vooruit, dan zal ik straks ook een biertje drinken
voelt toch vreemd, ben al de hele dag duits aan het pratenquote:
Aha. Ich sagte: Mach das mal, Kerlquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voelt toch vreemd, ben al de hele dag duits aan het praten
zit ook in de zijkant naar bovenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat boven je :pquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak eens een fotootje, misschien kunnen de klus experts hier een oplossing bieden
dat heb ik net gekcht en impregneer spulquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
ja dat haal je er niet zo makkelijk uit, uiteruit bikken
https://www.karwei.nl/ass(...)ller-500-g/p/B119439
En toch he. Een huis wat gewoon VAN JOU isquote:
zou best kunnen , beetje kit erom heen doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
bedenk mij dat het misschien door dat gat komt waar die kabel doorheen loopt want de rest van hout is allemaal goed
ja klopt :p maar je moet wel blijven kijk wat waard is om te investeren :pquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch he. Een huis wat gewoon VAN JOU is
j voelt net boven het gat dat het daar zacht is dus heeft al die tijd natuurlijk vocht in kunnen komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou best kunnen , beetje kit erom heen doen
Onderhoudsvrij is niet alleen een investering in je huis maar ook in je lijf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt :p maar je moet wel blijven kijk wat waard is om te investeren :p
Ze doet het voor je?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster zegt dat ik he niet zelf moet fixen
als het alleen die twee gaten zijn kan het wel, wel even kijken waar het vocht vandaan komtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
hahaha nee. het meot een vakman zijn. Stiefmonster kan alleen vanuit haar zelf redeneren. toen ik zei kunststof. NEEEEEEEEEEEE DAT MOET JE NIET DOEN IS ROTZOOI. omdat zij slechte ervaringen heeft :pquote:
Stiefmonster moet haar mond houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
Vullen met plamuur?quote:
Haar laten doen danquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
Wij hebben er meer lol aan als je het zelf doetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
stuur de rekening van kunstofkozijn wel doorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben er meer lol aan als je het zelf doet
Een betonnen rups, in een cocon. Dat gaat een zware vlinder worden!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik heb nog een poging voor een rupsachtig ding gedaan. Nu zeker 2 dagen laten uitharden voor ik hem uit de legging mag halen, misschien lukt het dan. Nu lekker dutjetijd.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stuur de rekening van kunstofkozijn wel door
Nee hoor, op land is dat genoegquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vijf jaar? Dan laat je het al aardig verslonzen.
kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:41 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er aan die kozijnen van Bitterbal al zeker tien jaar niets is aan gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die van mij zijn alleen een keer geschilderd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:41 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er aan die kozijnen van Bitterbal al zeker tien jaar niets is aan gedaan
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, kliko weer bijna vol, maar er is weer een soort van tuin.Grote ruimte, maar lijkt meer op de Dam dan op een tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het gaat best lang mee, zolang er geen vocht in komtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zijn alleen een keer geschilderd.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, kliko weer bijna vol, maar er is weer een soort van tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gast, je weet nog wat het was?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Grote ruimte, maar lijkt meer op de Dam dan op een tuin
Nee?quote:
Dan kijk je niet goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee?Wel wat tussentijdse foto's gezien van "ey eigenlijk is er maar weinig veranderd" maar nu is het tijd voor een complete voor-na sequence?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Onder de zweep van ballie lijkt er me geen gein aan iddquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed.
Maar goed, hier begon het dus mee en ik ben nog lang niet klaar.Nou ja, en nu weer iets leuks van maken dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja nee, er moet nog veel meer bende uit eerst.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, en nu weer iets leuks van maken dus
Ik heb drie uur staan schrobben om alle teerrommel van mijn auto te krijgen.quote:
Dat valt nog wel mee gelukkig, wel was de fles terpentine lek die ik op het aanrecht had neergezetquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee gelukkig, wel was de fles terpentine lek die ik op het aanrecht had neergezet
nee joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je gewoon die emmer er tegenaan gekwakt?
Hoorde op de radio dat er behoorlijk wat nieuws te verwachten is morgenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
14 MINUTEN GELEDEN
Morgenavond meer duidelijkheid over corona-aanpak komende maanden
Het kabinet komt morgenavond met een opzet voor versoepelingen van de coronamaatregelen voor de komende maanden. Haagse bronnen spreken over een 'spoorboekje', dat duidelijk moet maken op welke termijn welke sector minder strenge regels kan verwachten. Horecaondernemers en contactberoepen zoals kappers kunnen mogelijk binnenkort hun zaak weer openen.
Het toekomstperspectief is bedoeld voor de komende maanden. Het kabinet houdt er namelijk rekening mee dat er voorlopig geen vaccin is en dat er daarom het komend jaar tot anderhalf jaar nog coronamaatregelen nodig zijn. Wel breekt er een nieuwe fase van voorzichtige versoepeling aan; er zal meer benadrukt worden wat er kan en minder wat er niet kan.
Dus hoe laat kan ik je hier morgen verwachten, dan weet ik wanneer ik de auto moet verplaatsenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb drie uur staan schrobben om alle teerrommel van mijn auto te krijgen.Twee meter lang zijn is wel praktisch als je het dak van je auto flink onder handen moet nemen
Handen niet gewassen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh.
het zit ook op mijn toetsenbord
De openstelling van de terrassen mag volgens de KHN-directeur vanaf 1 juni onder voorwaarden. "Met 1,5 meter afstand, dus de capaciteit wordt ook minder." De ondernemers in de horeca zijn daarmee niet gered. "Dit is ook nog een maand met extra loonkosten, met het vakantiegeld erbij. Zonder perspectief zullen veel ondernemers de handdoek in de ring gooien en belanden werknemers in de WW."quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat er behoorlijk wat nieuws te verwachten is morgen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus hoe laat kan ik je hier morgen verwachten, dan weet ik wanneer ik de auto moet verplaatsen
Bij jou komt alles op het toetsenbord, was vreemder geweest als die schoon was gebleven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh.
het zit ook op mijn toetsenbord
Ja als je autowassen zo wilt noemen dan mag dat van mij hoor.quote:
Nee, voor de baas, met een computer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je autowassen zo wilt noemen dan mag dat van mij hoor.
ja best verquote:
heb je een punt ja ;pquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou komt alles op het toetsenbord, was vreemder geweest als die schoon was gebleven.
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja best verMoet nog 3 kozijnen 2 laag en dan terrasschuifpui is gestaakt vanwege houtrot Dus moet timmerman komen
Zo wordt mijn auto toch niet schoon?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, voor de baas, met een computer.
Die steentjes?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja nee, er moet nog veel meer bende uit eerst.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
En nu maar hopen dat alle katten in de buurt vandaag een keertje niet zo nieuwsgierig zijn want zo met de voordeur open is wel riskant.
Ja dat wel, maar heb geen zin in dat ze allemaal in mijn huis komen rondlopenquote:
Mooi man, hele huis vol poezenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar heb geen zin in dat ze allemaal in mijn huis komen rondlopen
Nee, er staat achterin nog een bak onkruid en die klimplant moet flink minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die steentjes?Daar laat je dan een gravertje voor komen hoor daag
Oh wauw een UitSpraak die best eens echt waar kan zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een tosti, wat kan goedkope meuk toch af en toe lekker zijn.
Zo is dat autistische Eppo, sláintequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw een UitSpraak die best eens echt waar kan zijnWat een mooie dag is het ook
https://nos.nl/artikel/23(...)owndemonstratie.htmlquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las iets over anti quarantaine en anti 5G?
And proud of it tooquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat autistische Eppo, sláinte
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar heb geen zin in dat ze allemaal in mijn huis komen rondlopen
Raar volk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)owndemonstratie.html
Megafoon natuurlijk.quote:
Of die andere koekwous hier die al maanden boos is dat hij geen biertje kan tikken op een terras.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
den haag
misschien stond haags er ook wel tussen
Ik zag wel iemand op tv die het allemaal Nice vondquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
den haag
misschien stond haags er ook wel tussen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand op tv die het allemaal Nice vond
Komt goedquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand op tv die het allemaal Nice vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |