abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192955559
Deze serie.. wat bizar! En dan heb ik het vooral over de mensen die er in voorkomen. Jezus, elke aflevering dacht ik dat het niet gekker kon en dan gebeurde er weer iets waardoor mijn mond open viel of ik schaterlachend op de bank zat.

Dat dit soort mensen echt bestaan... :')

En dan hieronder nog een vraag waarop mijn antwoord ja is. Wat denken jullie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192955568
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:47 schreef Salina het volgende:

- Joe zit nu in de bak o.a. voor de murder-for-hire, en dat is op zich prima. Maar hoe zit het met de statements van die Jeff Lowe en Allen (?) waaruit blijkt dat zij hem er in geluisd hebben? En betrokken waren bij de snode plannetjes? In afl 7 werd verklaard dat de Feds nog niet klaar waren na Joe; mag hopen dat die gasten ook nog aan de beurt komen. Overigens is die dikkere gast ook nog wel aan de beurt hoop ik (James nog wat).
Wat ook wel apart was, was dat die Jeff zegt dat hij Joe er niet in heeft geluisd en vervolgens een uitleg geeft wat precies de definitie is van iemand er in luizen.
pi_192956193
quote:
Toen ik de eerste keer de foto van Joe op Netflix zag dacht ik dat het om die LT docu ging eerijk gezegd.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:59:10 #5
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_192959593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 02:51 schreef Hallojo het volgende:
Ik blijf me verbazen over mensen die zichzelf god wanen en dan vooral over de mensen die dit soort mafkezen blind volgen.
Vergeet niet dat Joe z'n personeel letterlijk oppikte bij een tankstation, veel zijn ex-gedetineerden of op een andere manier aan lager wal geraakt.
Veel hopelozer en afhankelijker zal je ze niet vinden. Koppel dat aan het feit dat de VS natuurlijk geen sociaal vangnet kent zoals hier, dus het is óf Joe Exotic, óf op straat leven en 6 maanden later dood terug gevonden worden met de meth spullen nog naast je.
Voor hen kan iemand als Joe Exotic al snel een persoon zijn die ze blind zullen volgen.

Hetzelfde geldt voor Doc Antle, zijn harem bestaat uit meiden die net volwassen zijn als ze worden aangetrokken. Jong uit het ouderlijk huis, beïnvloedbaar, weinig toekomstperspectief, etc.
Die meiden krijgen meteen een andere naam van Doc Antle (hallo, Les 1 in Hoe-start-ik-een-sekte) en strikte kledingvoorschriften (zo min mogelijk).
Binnen no-time zijn ze volledig afhankelijk van hem, als dan een paar maanden later de verwachting gewekt wordt dat ze het bed met hem moeten delen moet je als +/- 19 jarige meid wel heel sterk in je schoenen staan om daar nee tegen te zeggen.
Want iets zegt me dat je bij die engnek niet uit de gratie wil vallen.

De enige uitzondering hierop lijkt Carole Fuckin Baskin te vormen omdat zij vooral gebruik maakt van vrijwilligers. Maar dat is vooral omdat zij die holier-than-thou kaart kan inzetten.
Overigens vond ik het verhaal hoe Carole haar eerste man ontmoette (ze liep langs de weg en werd door hem aangesproken) behoorlijk twijfelachtig. Ze liep daar toch gewoon te tippelen, of niet?
pi_193391519
Zo snel als de hype opkwam zo snel ging ie ook weer dood :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_193446261
Carole Baskin krijgt tijgerpark van aartsvijand Joe Exotic toegewezen

https://www.ad.nl/show/ca(...)toegewezen~a8a7fafd/
pi_193447697
En het volgende slaatje wordt er nog even uitgeslagen:
https://www.ad.nl/show/tv(...)ersoon-was~a40db74a/
pi_193448086
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:04 schreef vencodark het volgende:
En het volgende slaatje wordt er nog even uitgeslagen:
https://www.ad.nl/show/tv(...)ersoon-was~a40db74a/
Ik zie nog wel een tweede seizoen komen.
pi_193448886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 23:51 schreef Sushilover het volgende:
Carole Baskin krijgt tijgerpark van aartsvijand Joe Exotic toegewezen

https://www.ad.nl/show/ca(...)toegewezen~a8a7fafd/
Belangrijke details; ze krijgt alleen het land en de gebouwen toegewezen. De dieren blijven eigendom van de huidige eigenaar en moeten binnen 120 dagen verplaatst zijn, net als de huidige bewoners van het park. Wat dat betekent voor de dieren is helaas lastig te zeggen.

Daarnaast heeft de rechter Big Cat Rescue geen vergoeding voor juridische kosten toegewezen, wat betekent dat Carole Baskin nu een rekening van enkele honderden duizenden euro's in de maag gespitst krijgt. Vele malen meer dan het land en de gebouwen in Oklahoma waard zijn. Oftewel dit kost Carole Fucking Baskin een flinke duit spaargeld donaties ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193449886
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 09:12 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Belangrijke details; ze krijgt alleen het land en de gebouwen toegewezen. De dieren blijven eigendom van de huidige eigenaar en moeten binnen 120 dagen verplaatst zijn, net als de huidige bewoners van het park. Wat dat betekent voor de dieren is helaas lastig te zeggen.

Daarnaast heeft de rechter Big Cat Rescue geen vergoeding voor juridische kosten toegewezen, wat betekent dat Carole Baskin nu een rekening van enkele honderden duizenden euro's in de maag gespitst krijgt. Vele malen meer dan het land en de gebouwen in Oklahoma waard zijn. Oftewel dit kost Carole Fucking Baskin een flinke duit spaargeld donaties ^O^
Lekker voor haar :)
pi_193461048
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:04 schreef vencodark het volgende:
En het volgende slaatje wordt er nog even uitgeslagen:
https://www.ad.nl/show/tv(...)ersoon-was~a40db74a/
Die Kirkham zuigt volgens mij echt vanalles uit zijn duim om maar in de aandacht te blijven
In the coolest little capital of the world
pi_193461526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Die Kirkham zuigt volgens mij echt vanalles uit zijn duim om maar in de aandacht te blijven
En nu blijkt het testament van de ex-man van Carole ook al vervalst
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juni 2020 @ 21:27:05 #16
862 Arcee
Look closer
pi_193499596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nu op NPO3.
Daar is 'ie wel nog stukje normaler. Iedereen ziet er ook wat minder vercrackt uit....
  maandag 8 juni 2020 @ 16:15:06 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193538582
Gaat niet zo goed met Joe, althans dat beweert hij in een brief.

https://www.nu.nl/achterk(...)aanden-te-leven.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2020 @ 16:18:16 #19
364681 over_hedge
pi_193538603
quote:
11s.gif Op maandag 8 juni 2020 16:15 schreef golfer het volgende:
Gaat niet zo goed met Joe, althans dat beweert hij in een brief.

Wat verwacht hij dan? Dat zijn man even 22 jaar gaat wachten :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:50:07 #20
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_193565599
Ik zit op IMDB naar Nicolas Cage te zoeken omdat ik een film zoek van hem; zie ik dit :o

quote:
8 part mini-series based on the life of Joe Exotic
Star: Nicolas Cage
Untitled Joe Exotic Project (TV Mini-Series) - IMDb
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 17 augustus 2020 @ 22:50:24 #21
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194609688
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194612253
quote:
Neee! Nu wordt het een scripted reality show ;(
De eerste was juist zo lekker authentiek, die gasten hadden helemaal niet door wat ze deden en zeiden :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_194613253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
Deze serie.. wat bizar! En dan heb ik het vooral over de mensen die er in voorkomen. Jezus, elke aflevering dacht ik dat het niet gekker kon en dan gebeurde er weer iets waardoor mijn mond open viel of ik schaterlachend op de bank zat.

Dat dit soort mensen echt bestaan... :')

En dan hieronder nog een vraag waarop mijn antwoord ja is. Wat denken jullie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander vraagje.. Ik ben deze post ooit gestart en dat is mijn tekst, maar zie dat @BroesWillems boven mijn post staat :') Of ben jij een mod? (Snap fok nog steeds niet 100%)
  Moderator dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:41:37 #24
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_194613340
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:33 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ander vraagje.. Ik ben deze post ooit gestart en dat is mijn tekst, maar zie dat @:BroesWillems boven mijn post staat :') Of ben jij een mod? (Snap fok nog steeds niet 100%)
Dit is deel 2 van de reeks en de tekst uit de openingspost van deel 1 wordt dan gekopieerd naar het nieuwe deel. Je zult jouw tekst dus elke keer weer zien als er een nieuw deel geopend wordt. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_194613399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit is deel 2 van de reeks en de tekst uit de openingspost van deel 1 wordt dan gekopieerd naar het nieuwe deel. Je zult jouw tekst dus elke keer weer zien als er een nieuw deel geopend wordt. ;)
Ahhh duidelijk! Thanks
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')