De kip of het ei?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sportclubs zijn wel degelijk essentieel voor een gezonde maatschappij. Iedereen met obesitas ofso? Even normaal doen.
Sportscholen open is zeker ook belangrijk.quote:
Sporten is gezond! Helemaal mee eens, maar daar heb je geen indoor(gore zweetruimte) voor nodig, dat kan prima buiten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sportscholen open is zeker ook belangrijk.
Sporten is gezond en mensen die daarheen gaan zijn ook gezonder.
Je hebt ook ruim opgezette sportscholen en als je goed schoonmaakt kan dat prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sporten is gezond! Helemaal mee eens, maar daar heb je geen indoor(gore zweetruimte) voor nodig, dat kan prima buiten.
Lekker weer terug naar normaal met enkel de 1,5m afstand in acht nemen. Succes.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je hebt ook ruim opgezette sportscholen en als je goed schoonmaakt kan dat prima.
Ja, dat kan. En dan nog (verkeerde discussie nu, loop het risico dat de boel gewist wordt) in het kader van het risico voor besmetting van een virus (overdraagbaar) oplopen indoor is groter dan buiten. Dat kan jou niks schelen, maar misschien je oma wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je hebt ook ruim opgezette sportscholen en als je goed schoonmaakt kan dat prima.
Als het OV weer open gaat, dan kunnen de sportscholen ook wel in mijn optiek.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. En dan nog (verkeerde discussie nu, loop het risico dat de boel gewist wordt) in het kader van het risico voor besmetting van een virus (overdraagbaar) oplopen indoor is groter dan buiten. Dat kan jou niks schelen, maar misschien je oma wel.
Ja, want je gaat voor je gezondheid met het OV.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als het OV weer open gaat, dan kunnen de sportscholen ook wel in mijn optiek.
Dus dat en dan zijn we ook af van die ranzige sportscholen met zwetende mensen. En achterlijke contributiesquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sporten is gezond! Helemaal mee eens, maar daar heb je geen indoor(gore zweetruimte) voor nodig, dat kan prima buiten.
Nee, maar mensen in een afgesloten ruimte.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, want je gaat voor je gezondheid met het OV.
Gelukkig maar dat niemand gedwongen is om zich in te schrijven bij een sportschoolquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dus dat en dan zijn we ook af van die ranzige sportscholen met zwetende mensen. En achterlijke contributies
Gaat om de essentie, is het noodzakelijk om naar een sportschool te gaan OF met het ov naar je werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar mensen in een afgesloten ruimte.
Komt op hetzelfde neer.
ja, ik vind dat je gelijk hebt, als je met 30 man in een bus mag zitten, al kuchend en proestend, mag je ook zwetend en hijgend met 30 man in een 10 bij 10 sportschooltje rondlopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar mensen in een afgesloten ruimte.
Komt op hetzelfde neer.
India does not give a fuckquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:07 schreef Anton91 het volgende:
India gaat ook wel flink tekeer ondanks de full lockdown. Daar is op een gegeven moment natuurlijk geen houden meer met de hoeveelheid inwoners daar.
Ja, 10 x 10 sportschooltje ja?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ja, ik vind dat je gelijk hebt, als je met 30 man in een bus mag zitten, al kuchend en proestend, mag je ook zwetend en hijgend met 30 man in een 10 bij 10 sportschooltje rondlopen.
Ik weet niet of je de filmpjes hebt gezien daar van de lockdown? Maar daar gaan agenten met stokken de straat op.quote:
Ja, zeker weten, wtfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de filmpjes hebt gezien daar van de lockdown? Maar daar gaan agenten met stokken de straat op.
Ieks, dat vind ik nog erger dan een sportschool!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, 10 x 10 sportschooltje ja?![]()
Nee lekker religieuze bijeenkomsten laten doorgaan, maar andere zaken wel verbieden.
Het OV blijft niet rijden uit luxe, maar uit bittere noodzaak. Als het OV opengesteld wordt voor andere 'niet-vitaal' verkeer zal dat gepaard gaan met strenge voorwaarden (en waarschijnlijk mondkapjes uiteindelijk). Dat gaat in een sportschool niet gebeuren (bv. sporten met een mondkapje).quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
ja, ik vind dat je gelijk hebt, als je met 30 man in een bus mag zitten
Dat zijn er maar 2, reken maar op heel veel van dat soort figuren. Boek van Sonja Bakker: Na de crisisquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:11 schreef Anton91 het volgende:
Basic fit en fit for free zullen wel met reclames komen als:
Kom nu de corona kilo's er bij ons aftrainen
Nou kan het aan mij liggen, maar ik denk niet dat er veel oma's in een sportschool komen...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. En dan nog (verkeerde discussie nu, loop het risico dat de boel gewist wordt) in het kader van het risico voor besmetting van een virus (overdraagbaar) oplopen indoor is groter dan buiten. Dat kan jou niks schelen, maar misschien je oma wel.
Kip en ei toch weer? Eerst vetmesten en dan de oplossing aanreiken, cash!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 2, reken maar op heel veel van dat soort figuren. Boek van Sonja Bakker: Na de crisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |