quote:
Op woensdag 6 mei 2020 10:48 schreef Mondkapje het volgende:Ik vind het bijzonder dat er 'krachten' zijn die vinden dat wij voor altijd maar zo moeten gaan leven. Wie zijn zij? Was het niet zo bedoeld of écht wel? Wat zijn hun motieven?
Blijkbaar willen zij niet iets doen aan de oorzaak van dit soort virussen. Niet: wij gaan strijdbaar dit probleem tegemoet en zullen dit nooit als het nieuwe normaal accepteren. Nee, al in een vroeg stadium wordt de term geintroduceerd: dit is het nieuwe normaal, wen er maar aan. Een beetje té vroeg, daarmee vallen ze door de mand.
dacht je dat ?
even een paar dingen die het volk niet wilde
Euro - Kwartje van Kok- Die EU verdragen ( waar meer dan de helft van nederland tegen was )
ZO kan ik nog wel even door gaan , als ze het echt willen dan zetten ze een enkel band om en een muilkorf en je blijft gewoon binnen wat grote bek hebben we leren je wel even een beetje respect bij
maar oke niet dat ik dit nog een jaar wil
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."