abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:35:10 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192970913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 10:09 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Het gaat erom of je hoop geeft of dat je de boodschap hebt: het blijft zo, het is het nieuwe normaal - de nieuwe orde! - en wen er maar aan. Boete 400 euro bij overtreding en een aantekening in je politiedossier.
Voor zo lang dit duurt ja.

Voor eeuwig lijkt me totale onzin en onmenselijk. Op een gegeven moment gaat een volk die politiek echt wel slopen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192971102
Ik vind het bijzonder dat er 'krachten' zijn die vinden dat wij voor altijd maar zo moeten gaan leven. Wie zijn zij? Was het niet zo bedoeld of écht wel? Wat zijn hun motieven?
Blijkbaar willen zij niet iets doen aan de oorzaak van dit soort virussen. Niet: wij gaan strijdbaar dit probleem tegemoet en zullen dit nooit als het nieuwe normaal accepteren. Nee, al in een vroeg stadium wordt de term geintroduceerd: dit is het nieuwe normaal, wen er maar aan. Een beetje té vroeg, daarmee vallen ze door de mand.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mondkapje op 06-05-2020 10:54:27 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 13:05:07 #103
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192972688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:48 schreef Mondkapje het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er 'krachten' zijn die vinden dat wij voor altijd maar zo moeten gaan leven. Wie zijn zij? Was het niet zo bedoeld of écht wel? Wat zijn hun motieven?
Blijkbaar willen zij niet iets doen aan de oorzaak van dit soort virussen. Niet: wij gaan strijdbaar dit probleem tegemoet en zullen dit nooit als het nieuwe normaal accepteren. Nee, al in een vroeg stadium wordt de term geintroduceerd: dit is het nieuwe normaal, wen er maar aan. Een beetje té vroeg, daarmee vallen ze door de mand.
dacht je dat ?

even een paar dingen die het volk niet wilde
Euro - Kwartje van Kok- Die EU verdragen ( waar meer dan de helft van nederland tegen was )
ZO kan ik nog wel even door gaan , als ze het echt willen dan zetten ze een enkel band om en een muilkorf en je blijft gewoon binnen wat grote bek hebben we leren je wel even een beetje respect bij

maar oke niet dat ik dit nog een jaar wil
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')