Zelfs dan niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je daar een poezenmedaille voor krijgt? Eerlijk antwoorden
Nope.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:06 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Rustig hier, iedereen heeft zeker een verplichte ADV dag vandaag
Idem dito hier hoor.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
Ik heb sowieso al geen heel sterke voortplantingsdrang (ja, af en toe een zweem hormonen die opspeelt, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn) dus een pandemie helpt wel om er maar niet aan te beginnen.
Jaloers.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben pas om half tien opgestaan
Wat een stresskipquote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik stond net mijn tas in te pakken bij de gamma, dus wilde de 2 dingetjes van de volgende klant aangeven omdat hij er niet bij kon.
Was die geīrriteerd en zei die;
nu raak je met mijn handen jouw dingen aan![]()
Vond ik best knap
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:28 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Een echte Hagenees had meteen uitgehaald
En toen heb je nog even snel aan zijn schroefjes gelikt?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik stond net mijn tas in te pakken bij de gamma, dus wilde de 2 dingetjes van de volgende klant aangeven omdat hij er niet bij kon.
Was die geīrriteerd en zei die;
nu raak je met mijn handen jouw dingen aan![]()
Vond ik best knap
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen heb je nog even snel aan zijn schroefjes gelikt?
ik verwacht eigenlijk dat het geld vandaag gestort gaat worden aangeziend e dagtekening op afgelopen zaterdag stondquote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de definitieve aanslag van de Belastingdienst. 847 euro terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |