Ja, wel, op de Koekamp mochten ze demonstreren, mits voldoende afstand werd gehouden. Zoals ik het nu begreep zette de stoet zich in beweging naar het ministerie van Financiën en toen vond Remkes het welletjes, ze hielden zich ook niet aan die voldoende afstand. Demonstratie werd ontbonden en toen zijn kennelijk enkele tientallen demonstranten aangehouden die zich daar niet aan hielden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Demonstreren mag ook al niet meer dus?
Oke dus op die manier demonstreren mag alleen als je een traktor hebtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wel, op de Koekamp mochten ze demonstreren, mits voldoende afstand werd gehouden. Zoals ik het nu begreep zette de stoet zich in beweging naar het ministerie van Financiën en toen vond Remkes het welletjes, ze hielden zich ook niet aan die voldoende afstand. Demonstratie werd ontbonden en toen zijn kennelijk enkele tientallen demonstranten aangehouden die zich daar niet aan hielden.
Alleen op de Koekamp in dit geval, omdat de demonstratie niet was aangemeld, en als 1½ meter afstand werd gehouden. bron Simpele regeltjes, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke dus op die manier demonstreren mag alleen als je een traktor hebt
quote:In de Domstad kwamen volgens RTV Utrecht honderd mensen bij elkaar. Zij reden toeterend in een colonne van auto's naar Utrecht. Behalve tegen de coronalockdown demonstreren zij ook tegen 5G-straling, vaccinaties en de NOS.
Niet zo gaan janken. Het werd toegestaan, maar wel 1.5 meter afstand houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Demonstreren mag ook al niet meer dus?
Ze zijn gearresteerd omdat sommigen zich niet aan de anderhalve meter afstand hielden en worden vervolgens op elkaar in een bus gepropt. Logisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
Vanuit de arrestantenbus, door Dré van Delft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een enge uitspraak van je.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet zo gaan janken. Het werd toegestaan, maar wel 1.5 meter afstand houden.
Van mij mogen ze heel hard neergeknupoeld worden om vervolgens ze niet toe te laten op de ic.
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.... Ik zou zelf 1 arrestant per twee zetels en dan aan het raam zittend hebben ingedeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:40 schreef aioli het volgende:
[..]
Ze zijn gearresteerd omdat sommigen zich niet aan de anderhalve meter afstand hielden en worden vervolgens op elkaar in een bus gepropt. Logisch.
En dan elke keer 1 politiebus laten komen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.... Ik zou zelf 1 arrestant per twee zetels en dan aan het raam zittend hebben ingedeeld.
Tussen politieagenten onderling heerst ook een walgelijk machocultuurtje, vind ik. Zijn vaak echt haantjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Walgelijk die lui. Vraag me wel eens af welk type mens zich tot dit soort baantjes (de me/knokploeg van de politie) aangetrokken voelt? Nog heel even dan kunnen ze hun crowd control weapons inzetten.
Die anderhalve meter is duidelijk niet het issue. Het niet gehoorzamen aan de autoriteiten is dat duidelijk wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.... Ik zou zelf 1 arrestant per twee zetels en dan aan het raam zittend hebben ingedeeld.
Dat is prima, maar als diegene niet wil meewerken, is het dan ook vreemd om hem uit te sluiten als inderdeel van de maatschappij?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Je niet aan de regels houden, maar als de politie dan ingrijpt zijn de politieagenten de mafkezen...
Zijn jullie dan ook met oudejaarsavond in de weer om ambulancepersoneel en politie het werk moeilijk te maken? Dit is precies hetzelfde, lafaards.
Je wilt dus dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar als diegene niet wil meewerken, is het dan ook vreemd om hem uit te sluiten als inderdeel van de maatschappij?
[b]Ik weet dat ik erg extreme dingen roep, maar dat komt omdat er een aantal mensen zijn die nu hun angst voor de overheid en hun wantrouwen in alles nu ineens net doen alsif we allemaal worden mishandeld en onderdrukt. Dit toelaten op sites ed is vragen om problemen.
[/b]
En straks hebben we een echte lockdown die nog langer duurt, omdat deze complotidioten niet kunnen nadenken.
Nee, er zijn duidelijke regels en die zijn overschreden. Dat gejank dat we onderdrukt worden en de overheid + hulpdiensten evil zijn moet eens afgelopen zijn. En wie dan niet wil horen moet voelen ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef aioli het volgende:
[..]
Je wilt dus mensen dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.
Brrrr.. wat een verschrikkelijk eng mannetje ben jij. Om van te kotsen gewoon.
Blijkbaar weten deze zich ook niet te gedragen, maar dan is het ineens een demonstratierecht? Men heeft duidelijk niet geluisterd. Dus je ontwricht de maatschappij met de kans op een nog langere lockdown... Nee, dan heb je wat je wilt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef aioli het volgende:
[..]
Je wilt dus dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.
Brrrr.. wat een verschrikkelijk eng mannetje ben jij. Om van te kotsen gewoon.
Oh en je scheert demonstrerende mensen nog over één kam met rellende en stoeptegelgooiend schorem dat zich met O&N niet weet te gedragen.
Ga demonsteren tegen dit soort mensen dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, er zijn duidelijke regels en die zijn overschreden. Dat gejank dat we onderdrukt worden en de overheid + hulpdiensten evil zijn moet eens afgelopen zijn. En wie dan niet wil horen moet voelen ja.
Alsof de maatregelen bedacht zijn om ons te onderdrukken. KOEKOEK!
We moeten allemaal dealen met deze situatie en dat doe je niet door ook nog eens te gaan doen alsof het onderdrukking is. Je spuugt hiermee letterlijk in het gezicht van ziekenhuispersoneel en andere hulpdiensten. Daar heb ik geen respect voor en het is echt ontzettend dom.
Nee, ze hebben de regels overtreden en zijn dus gearresteerd of aangehouden. Welke boete staat er ook alweer op het overtreden van de coronamaatregelen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:05 schreef aioli het volgende:
[..]
Ga demonsteren tegen dit soort mensen dan.
De boertjes hielden zich hier ook niet aan bedoel ik. En werden gedoogdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen op de Koekamp in dit geval, omdat de demonstratie niet was aangemeld, en als 1½ meter afstand werd gehouden. bron Simpele regeltjes, toch?
In Utrecht en Amsterdam zijn er ook demonstraties.
Uit dezelfde bron:
[..]
Jij ziet het liefst ook winkelend publiek en publiek in natuurgebieden met de lange lat bewerkt worden, want "die ontwrichten de maatschappij'.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar weten deze zich ook niet te gedragen, maar dan is het ineens een demonstratierecht? Men heeft duidelijk niet geluisterd. Dus je ontwricht de maatschappij met de kans op een nog langere lockdown... Nee, dan heb je wat je wilt.
Ik zie vooral ONnodige arrestaties.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog de nodige arrestaties:
[ afbeelding ]
bron
Ja dat is extreem je geeft het zelfs zelf aan, maar het geeft jou een veiliger gevoel als deze mensen uitgesloten worden van de maatschappij toch? Vanochtend al ene die voorstelde om mensen in te laten slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar als diegene niet wil meewerken, is het dan ook vreemd om hem uit te sluiten als inderdeel van de maatschappij?
Ik weet dat ik erg extreme dingen roep, maar dat komt omdat er een aantal mensen zijn die nu hun angst voor de overheid en hun wantrouwen in alles nu ineens net doen alsif we allemaal worden mishandeld en onderdrukt. Dit toelaten op sites ed is vragen om problemen.
En straks hebben we een echte lockdown die nog langer duurt, omdat deze complotidioten niet kunnen nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |