Al die punten die jij aangaf zijn gewoon nog gaande. Wat een enorme afgang, dat je niet even verder denkt. Waar is het recht op onderwijs gestopt? Of bewegingsvrijheid? Of Godsdienst? Of toegang tot de rechter? Of het recht op een prive-leven? Of al die andere rechten? Waar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
[..]
Ik bedenk dit niet zelf. Dit komt van het college van de rechten van de mens.
Die hier overigens verder geen probleem van maakt. In het kader van volksgezondheid is dit allemaal geoorloofd. Dat mag zo zijn maar de belangrijkste vraag is of het ook allemaal nodig is. Ik denk het niet
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Al die punten die jij aangaf zijn gewoon nog gaande. Wat een enorme afgang, dat je niet even verder denkt. Waar is het recht op onderwijs gestopt? Of bewegingsvrijheid? Of Godsdienst? Of toegang tot de rechter? Of het recht op een prive-leven? Of al die andere rechten? Waar?
Ik heb mijn dochter voor de vakantie nog online bezig gezien met school, heb een zitting gehad via de telefoon, ben gewoon buiten geweest en niemand die kwam zeggen dat ik daar niet mocht lopen, niemand die kwam checken hoe ik prive leef en mijn tante doet kerk via de laptop en werd niet gearresteerd omdat ze met godsdienst bezig was.
Man, man, wat een dommigheid. Je hebt het recht op je eigen mening, maar als je mensen aan het opzetten bent tegen de maatschappij, wat ben je dan? Ik bedoel dat dit soort dommigheid de volksgezondheid in gevaar brengt, of je dat nu snapt of niet. Dat alleen maar omdat je niet naar de feiten kijkt, maar omdat je alles wantrouwt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is de bewijslast andersom maken.
Dat daargelaten zijn oa de volgende vrijheden momenteel aangetast:
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
de toegang tot de rechter en
het recht op onderwijs.
Aldus
Boos worden danquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je blijft wel echt met goede argumenten komen. Wat een overtuigingskracht zeg.
Welk zinloos geweld van de politie?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
Enge mensen inderdaad, als de politie je inelkaar trapt zul je het wel verdient hebben. Dat soort mensen bellen inderdaad een kliklijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja. We leven in vrijheid. Lekker vrij zo, politie al gebeld omdat er 5 mensen bij de buren in de tuin zitten?
En wij zijn zeker de angsthazen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef aioli het volgende:
[..]
Je denkt dat je vrij bent omdat dit je door het systeem is aangeleerd te denken.
In Amerika is de lijst van de kliklijn gelekt , lekker voor ze .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Enge mensen inderdaad, als de politie je inelkaar trapt zul je het wel verdient hebben. Dat soort mensen bellen inderdaad een kliklijn.
Precies. Die CBS / RIVM cijfertjes vallen ook nog eens niet te controleren. OMT geeft ook geen openheid van zaken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Goede argumenten hoor om je grondrechten weg te geven. Nogmaals. Dat het elders nog beroerder is praat niks goed
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die in de tweede wereldoorlog ook gebeld zouden hebben zelfde mindset " want de staat zegt het .
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Of ga je nu even een Godwinnetje doen om dit af te maken? Wat teringsneu ben je zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |