Als jij een agent zou zijn, dan zou ik wel weten wat voor eentje jij wasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zijn soms net mensen met een belangrijk beroep, die dagelijks allerlei gezeik moeten aanhoren omdat ze hun werk uitvoeren.
De politie is de grootste werkgever in het land en ja de kans dat er klootzakken tussen zitten is net als bij ander werk aanwezig. Dus ja, soms kan een politieagent een klootzak zijn, maar gek genoeg scheert men de gehele politie over 1 kam en ben je een sukkel als je respect voor hun dienstverlening hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt jezelf enorm belachelijk hier. Holy shit.
Ik bedenk dit niet zelf. Dit komt van het college van de rechten van de mens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt jezelf enorm belachelijk hier. Holy shit.
Kom eens met voorbeelden dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is de bewijslast andersom maken.
Dat daargelaten zijn oa de volgende vrijheden momenteel aangetast:
vrijheid van vergadering, Niet waar, vanmorgen nog gedaan.
vijheid van betoging, Niet waar, zie demonstraties. Die mogen gewoon
de bewegingsvrijheid, Euhm? Ook niet waar? Ik rij elke morgen nog naar mn werk.
godsdienstvrijheid, Ramadan niet bezig nu?
recht op privéleven, Geef eens een voorbeeld? Want ook dit is er gewoon.
het eigendomsrecht, ? Waar heb je het over?
de toegang tot de rechter en Is ook niet waar?
het recht op onderwijs. Ook onzin. Maarja, Onderwijs is toch maar staatproganda toch?
Aldus
Welke grondrechten heb je niet meer????quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Goede argumenten hoor om je grondrechten weg te geven. Nogmaals. Dat het elders nog beroerder is praat niks goed
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
de toegang tot de rechter en
het recht op onderwijs.
Aldus
Hij komt op mij over als een heel redelijke poster.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:32 schreef aioli het volgende:
[..]
Als jij een agent zou zijn, dan zou ik wel weten wat voor eentje jij was
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Welke oorlog en welke angst? De angst zit juist bij de demonstranten, die het ook nog eens zien als een oorlog. Dit hele topic staat vol met angst voor de overheid en experts.
En let maar op: dit soort demonstraties gaan uitlopen op rellen.
Een aantal van deze zijn nu inderdaad beperkt. Maar degene die ik heb gemarkeerd zijn echt niet aangetast door de huidige maatregelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid, - mensen kunnen alleen een christen of moslim zijn in het gebedshuis?
recht op privéleven, - ik neem aan dat je privacy bedoelt? Hoe wordt je privacy precies om zeep gebracht op dit moment?
het eigendomsrecht, - wat is er onteigend/wat kan je niet meer krijgen/kopen?
de toegang tot de rechter en - rechtszaken lopen gewoon weer, alleen niet zoveel en zo snel als eerder
het recht op onderwijs. - er wordt gewoon thuisonderwijs aangeboden en dat werkt verbazend goed.
Aldus
Hahahaha, die grondrechten zijn allemaal nog van kracht. Dramaqueen, much?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja heel dom om een klein beetje op de grondrechten te passen
Nee, verhelder het eens dan. Jij zegt dat die vrijheden er niet meer zijn, kom dan met concrete voorbeelden. Want het is gewoon absolute bullshit wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Haha. Oke ja dit volk verdient het ook gewoon
Zo eentje die gewoon zijn werk doet?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:32 schreef aioli het volgende:
[..]
Als jij een agent zou zijn, dan zou ik wel weten wat voor eentje jij was
Demonstraties zijn nu helemaal niet gepast. Flikker op met dit tuig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahaha, die grondrechten zijn allemaal nog van kracht. Dramaqueen, much?
Laat gaan joh, jullie hebben gelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, verhelder het eens dan. Jij zegt dat die vrijheden er niet meer zijn, kom dan met concrete voorbeelden. Want het is gewoon absolute bullshit wat je zegt.
Je denkt dat je vrij bent omdat dit je door het systeem is aangeleerd te denken.quote:
Ohja, je moet wel woke zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef aioli het volgende:
[..]
Je denkt dat je vrij bent omdat dit je door het systeem is aangeleerd te denken.
Ach welnee, gewoon precies dezelfde gekkies die je bijvoorbeeld ook bij die gele hesjes zag. Beroepsdemonstranten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
Dan verhelder je het niet. Stop dan ook met onzin roepen. Je blijft mijn vragen ontwijken, zoals ook van andere users. Geldt ook voor de andere 'staatslaaf' roepers hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
[..]
Laat gaan joh, jullie hebben gelijk
Wat Rutte doet is koren op de molen van de grote bedrijven. MKB wordt gesloopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat is hier niet het geval. Denk je echt dat Rutte deze maatregelen met plezier heeft bedacht? Meneer van de VVD, die alles doet voor de werkgevers, zal zeker nu in zijn knuistje lachen hoe dom wij als volk zijn....
En dat allemaal omdat jij zogenaamd niet overtuigd bent dat deze maatregelen nodig waren, want hoax. Misschien moet je eens andere bronnen gaan zoeken, maar je bent (in)direct bezig de volksgezondheid aan te vallen.
Dus moet je ze ook niet in 1 bus zetten met zijn allen. Toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Drogredenatie, je kan het virus zeker niet doorgeven aan mensen die wel een zwakke gezondheid hebben? Lijkt me namelijk heel waarschijnlijk voor mensen met weinig moreel inzicht.
Want grote bedrijven willen hun toeleveranciers kapotdood hebben toch? Makes absolute fucking sense.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:38 schreef aioli het volgende:
[..]
Wat Rutte doet is koren op de molen van de grote bedrijven. MKB wordt gesloopt.
Ja. We leven in vrijheid. Lekker vrij zo, politie al gebeld omdat er 5 mensen bij de buren in de tuin zitten?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan verhelder je het niet. Stop dan ook met onzin roepen. Je blijft mijn vragen ontwijken, zoals ook van andere users. Geldt ook voor de andere 'staatslaaf' roepers hier.
Maar ondertussen wel onzin blijven roepen. Typische complotdenker met een direct lijntje naar Youtube.
Ik zeg toch dat het linksom of rechtsom niet meer uitmaakt? Deze mensen hebben er zelf al voor gekozen een besmettingshaard te willen vormen. Dat zijn ze (defacto) dan ook al.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:39 schreef aioli het volgende:
[..]
Dus moet je ze ook niet in 1 bus zetten met zijn allen. Toch?
Oh, nu gaat het je ineens om het "geld van de maatschappij".quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh nu is dat ineens wel een probleem. Het is een hoax toch? Nee, de politie moet voor elke demonstrand een apart busje hebben, want dat kost de maatschappij dan weer geen geld, zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |