Het zijn soms net mensen met een belangrijk beroep, die dagelijks allerlei gezeik moeten aanhoren omdat ze hun werk uitvoeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat raar dat ik dat nooit heb met de pliesie, sterker nog, met de agenten die ik ben tegen gekomen kan ik een redelijk gesprek voeren.
Mooie dooddoener weer. Het zijn mensen die geen rekening houden met anderen die bijvoorbeeld mijn ouders om zeep kunnen helpen. Maar denk vooral aan jezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet meteen wie de staatsslaven zijn hier.
Lmao. Begin jij alvast? Fucking retardsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat gaat eens tijd worden wereldwijd komen mensen in opstand en gaan de straat op maar op deze wijze wordt men het demonstreren ontnomen door er meteen politie op af te sturen die zich ermee gaan bemoeien onder de noemer van 1.5m afstand mensen de wacht aanzetten en intimideren.
Dat is meteen 1 van de knelpunten bij een hoop mensen die de straat opgaan. Die hebben daar tabak van omdat het van den zotte is.
En waarom ben je niet vrij? Vertel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Van jouw reactie bedoel je?
We hebben geen vrij land op dit moment, dat andere landen nog minder vrij zijn doet daar niks aan af.
Je kan dat hele social distancing verhaal ook uitvoeren zonder het afpakken van grondrechten en her hanteren van boetes en wapenstokken.
Mensen met een zwakke gezondheid moeten gewoon niet komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat keur ik af. Wat ik niet afkeur is dat het demonstratierecht in tijden dat de volksgezondheid een serieuze bedreiging ondervindt niet heilig is.
Je bedoelt mensen met enige intelligentie?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja, dat klopt. Maar dat is hier niet het geval. Denk je echt dat Rutte deze maatregelen met plezier heeft bedacht? Meneer van de VVD, die alles doet voor de werkgevers, zal zeker nu in zijn knuistje lachen hoe dom wij als volk zijn....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja echt alsof je een staatsdrone moet zijn die in de pas loopt . De geschiedenis wijst uit dat het niet altijd verstandig is om te doen wat de overheid opdraagt maar dat er ook een tijd is dat je in verzet moet komen
Lees je eens in. Als je niet ziet hoe goed we het hebben, heb je nooit opgelet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
We hebben geen vrij land op dit moment, dat andere landen nog minder vrij zijn doet daar niks aan af.
Je kan dat hele social distancing verhaal ook uitvoeren zonder het afpakken van grondrechten en her hanteren van boetes en wapenstokken.
Dit soort mensen leest zich niet in. Alles op de onderbuik gevoelens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lees je eens in. Als je niet ziet hoe goed we het hebben, heb je nooit opgelet.
Drogredenatie, je kan het virus zeker niet doorgeven aan mensen die wel een zwakke gezondheid hebben? Lijkt me namelijk heel waarschijnlijk voor mensen met weinig moreel inzicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:25 schreef aioli het volgende:
[..]
Mensen met een zwakke gezondheid moeten gewoon niet komen
Oh nu is dat ineens wel een probleem. Het is een hoax toch? Nee, de politie moet voor elke demonstrand een apart busje hebben, want dat kost de maatschappij dan weer geen geld, zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:19 schreef aioli het volgende:
[..]
Dat is gelul want anders hadden ze ze ook niet in zo'n volle bus vervoerd.
Kijk, hier keur jij geweld dus ook niet af.quote:
Ja, klopt, dat valt me ook op, bijv. bij eerder aangehaalde Dré van Delft. In feite is er helemaal niets gebeurd en gebeurt ook niets, alles is valse vlag en alle slachtoffers zijn vicsims.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en Sandy Hook was een hoax, Las Vegas slachtoffers acteurs, 911 cgi, maanlanding in scene gezet. Hier zijn ook topics van op BNW en het zijn precies dezelfde figuren die nu roepen dat het allemaal maar een hoax is. Check het maar...
Ja, je moet kritisch zijn tav de mainstream media idd, waar ik niets op tegen heb, maar vervolgens slikken ze alles voor zoete koek van de alternatieve media. Dit is eigenaardig, want de claims van deze media zijn vaak zo buitenissig en bizar dat er een veel hogere graad van bewijslast zou moeten gelden.quote:En dan zijn dit zeker de figuren die precies de waarheid weten van al deze complotten...het komt altijd neer op dat overheden zo evil zijn dat je alles moet wantrouwen, maar die ene gast op YouTube (die geld verdiend aan het behandelen van complotten) weet het allemaal precies.
Ze hebben niet door dat hun beweringen buitengewoon pijnlijk zijn voor slachtoffers.quote:Normaal is het prima, al vind ik het wat zeggen over wat voor persoon iemand is die na een bloedbad gaat zeggen dat die kinderen echt niet zijn vermoord. Ouders van gedode kinderen worden bedreigt door dit soort figuren, omdat dit nu eenmaal echt de antischapen zijn.
Eens idd.quote:Nu komt het direct op onze pad, omdat het nu met onze levens aan het fucken is en er direct en indirect levens op het spel worden gezet met deze misinformatie.
En dit soort mensen reageren ook niet op verzoeken om met bewijs te komen voor hun onzinnige, onware en stemmingmakende stellingnames. Zie ook mijn verzoeken eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit soort mensen leest zich niet in. Alles op de onderbuik gevoelens.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, want als je je niet aan de regels houdt is de politie de boeman.
Dit is de bewijslast andersom maken.quote:
Hahahahahahaha ja, we hebben hier geen vrijheid. We zijn net Nood-Korea...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja, want je druk maken om de gezondheid van een ander maakt je een staatsslaaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan je ook inhoudelijk reageren?quote:
Goede argumenten hoor om je grondrechten weg te geven. Nogmaals. Dat het elders nog beroerder is praat niks goedquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lees je eens in. Als je niet ziet hoe goed we het hebben, heb je nooit opgelet.
Je maakt jezelf enorm belachelijk hier. Holy shit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is de bewijslast andersom maken.
Dat daargelaten zijn oa de volgende vrijheden momenteel aangetast:
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
de toegang tot de rechter en
het recht op onderwijs.
Aldus
Waarom moesten ze dan worden gearresteerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze mensen stonden al niet hutje mutje en hebben zelf schijt aan social distancing? Ze gaan daar echt niet proberen deze mensen op andere ideeën te brengen, daarvoor zijn ze al enkele jaren te laat.
Ja heel dom om een klein beetje op de grondrechten te passenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ja, we hebben hier geen vrijheid. We zijn net Nood-Korea...
Echt gast, wat een dom geleuter.
Omdat ze regels overtreden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef aioli het volgende:
[..]
Waarom moesten ze dan worden gearresteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |