Dan ga jij nog uit van de goede bedoelingen van deze lockdown en die van de regering , ik nietquote:Op maandag 4 mei 2020 10:59 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat moraliteit een mix is van deontologisme en utilitarisme.
Als de situatie dermate is dat een klein beetje vrijheid inleveren het verschil kan zijn tussen 5000 doden of 170.000 doden dan zou ik voor de overwegend utilitaire ethiek gaan.
Als die situatie verdwijnt of de situatie grotere problemen veroorzaakt dan de deontologische keuze dan laat je de maatregelen los.
Wel mooi om aan te geven dat alles op zijn kop staat .quote:Op maandag 4 mei 2020 11:05 schreef Everythingexist het volgende:
Die hele vlag staat op zijn kop. Inclusief vlaggenmast.
Stel nou dat er werd gezegd "we gaan naar een mondkapjes-samenleving". Zou dat dan beter zijn?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan ga jij nog uit van de goede bedoelingen van deze lockdown en die van de regering , ik niet
Een 1,5 meter samenleving is namelijk het achterlijkste wat ik ooit gehoord hebt .
Welke slechte bedoelingen zitten er dan achter?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan ga jij nog uit van de goede bedoelingen van deze lockdown en die van de regering , ik niet
Een 1,5 meter samenleving is namelijk het achterlijkste wat ik ooit gehoord hebt .
Tot hoe ver moet het reduceren? Op basis waarvan wordt er een sein brand meester gegeven? In hoeverre onderbouwen de cijfers de aanname dat er zo veel meer mensen meer zouden sterven van corona als we niet thuis zouden blijven?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Stel nou dat er werd gezegd "we gaan naar een mondkapjes-samenleving". Zou dat dan beter zijn?
Het probleem is dat zelfs als het hier straks nagenoeg weg is dat het via een land wat slechtere controle houdt weer terug komt.
Dus totdat het wereldwijd is gereduceerd kan je niet terug gaan naar het gedrag van hiervoor. En het gedrag van vroeger stond garant voor een verspreidingsfactor van 1.25... nu is dat door ons gedrag naar 1.008 teruggedrongen.
Jij hebt geen enkel flauw benul wat onderdrukking betekent, knul.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:43 schreef Summers het volgende:
Wij willen Vrijheid en geen onderdrukking !!
Dat zijn interessante vragen. Maar dat zijn dus ook technische vragen waar volgens mij nu nog geen echt wetenschappelijk antwoord op is...quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Tot hoe ver moet het reduceren? Op basis waarvan wordt er een sein brand meester gegeven? In hoeverre onderbouwen de cijfers de aanname dat er zo veel meer mensen meer zouden sterven van corona als we niet thuis zouden blijven?
Ik heb vooralsnog geen reden om kwaardaardigheid toe te dichten aan de overheid. Hooguit hier en daar incompetentie maar... dit is een vrij nieuwe situatie dus.. dat was te verwachten.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft dat gewerkt qua reductie. Hoe zie jij het voor je dan? Wat is jouw oplossing?quote:Een 1,5 meter samenleving is namelijk het achterlijkste wat ik ooit gehoord hebt .
Lees je post dan is de lockdown niet meer het achterlijkste wat je ooit gehoord hebt.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
dus ik moet eerst een vlag kopen en dan op de kop hangen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Wel mooi om aan te geven dat alles op zijn kop staat .
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Welke slechte bedoelingen zitten er dan achter?
Ja dat is allemaal leuk voor het coronavirus topic , dit is het demonstratietopicquote:Op maandag 4 mei 2020 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Stel nou dat er werd gezegd "we gaan naar een mondkapjes-samenleving". Zou dat dan beter zijn?
Het probleem is dat zelfs als het hier straks nagenoeg weg is dat het via een land wat slechtere controle houdt weer terug komt.
Dus totdat het wereldwijd is gereduceerd kan je niet terug gaan naar het gedrag van hiervoor. En het gedrag van vroeger stond garant voor een verspreidingsfactor van 1.25... nu is dat door ons gedrag naar 1.008 teruggedrongen.
Ik stel relevante vragen volgens mij. Als je oprecht een productieve discussie wil hebben dan zou je inhoudelijk antwoorden.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal leuk voor het coronavirus topic , dit is het demonstratietopic
Ja klopt voor het coronavirustopic in news waar het serieus word genomen het msm verhaal .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik stel relevante vragen volgens mij. Als je oprecht een productieve discussie wil hebben dan zou je inhoudelijk antwoorden.
Indrukwekkend onze buren laten zich horen - Wir sind das Volk!quote:
Het zijn altijd de buren , Nederlanders zijn volgens mij het meest geindoctrineerde volk op aardequote:Op maandag 4 mei 2020 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Indrukwekkend onze buren laten zich horen - Wir sind das Volk!
Wat is volgens jou een betere oplossing? Oprecht benieuwd naar.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is 1 grote hoax die pandemie , niet erger dan de jaarlijkse griep . Al die mensen demonstreren omdat onze vrijheden worden afgepakt onder het mom van de bevolking beschermen .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een betere oplossing? Oprecht benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |