Trusten voor nu of eventueel straksquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef Sableheart het volgende:
de puntentelling geloof ik eerlijk gezegd ook wel.
Hartelijk bedankt voor de gezellige avond allemaal, ik houdt het voor gezien.
Ja die denken echt dat ze bijzonder zijn ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou een heel stuk makkelijker zijn als alle Europese landen gewoon drie horizontale banen hadden, net zoals Nederland
Als alle landen horizontaal of verticaal zouden hebben is het ook nog wel redelijk te doen. Maar dan heb je van die grappenmakers als VK, Griekenland, Cyprus en meer met van die compleet asymmetrische vlaggenDan red je het niet meer met twee general use cases en de rest gewoon invullen
Trusten!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Oh toch nog een DOEZE PWA van IJsland meegekregennu ga ik wel
doei mensen
Ik ga weer boos worden dat de top 3 zaad is en dat Oekraïne won dus ik heb het leukste nu wel gehadquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Ik hou het nog wel even vol denk ik
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga weer boos worden dat de top 3 zaad is en dat Oekraïne won dus ik heb het leukste nu wel gehad
Ja joh, het is toch het EUROvisie Songfestival?quote:
quote:
En Denemarken maar meedoen, waar ze met kronen betalenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, het is toch het EUROvisie Songfestival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |