abonnement Unibet Coolblue
pi_192923314
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het een religieuze overweging (ziektes zijn God's wil), en anderen denken dat de illuminati volgens de regels van de Georgia Guidestones de mensheid wil decimeren door ons te verzwakken met enge medicijnen (en vaccinaties) en landbouwgif van Bayer en gepatenteerde groenten, fruit en granen van Monsato waarin volgens de richtlijnen van de Codex Allimentarius 0,0 voedingsstoffen in zitten.
Ook denken sommigen dat er nanochips in de vaccins zitten die onze hersenen overnemen.

Weer anderen geloven dat er allemaal enge dingen in vaccins zitten zoals apenhersenen, antivries, kwik enz. en dat dat je allemaal autisme enzo zou geven.

Zie ook deeltje 1 van de corona-meme topics waarin Salvadorr ladingen en ladingen plaatjes gepost heeft met verwijzingen hiernaar. Ook onzin over dat vaccins je immuunsysteem zouden omzeilen of whatever met allerlei enge chemicaliën enzo.


Persoonlijk zou ik overigens ook niet vooraan in de wachtrij gaan staan omdat met zo'n extreem snel ontwikkeld vaccin je nooit kunt weten of er veel bijwerkingen bij zullen zijn of niet.
Ik wacht liever even af om te kijken of de rest van de wereld het een beetje kan verdragen voor ik zelf een spuit in m'n arm laat zetten.
Een hoop fabels dus.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 3 mei 2020 @ 11:43:54 #27
74056 crew  ToT
pi_192923334
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:42 schreef 1_2 het volgende:

[..]

Een hoop fabels dus.
:Y Sowieso ja!

En hoe komen ze aan die fabels?

pi_192923348
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:43 schreef ToT het volgende:

[..]

:Y Sowieso ja!

En hoe komen ze aan die fabels?

[ afbeelding ]
Niet normaal idd. Het nieuwe nieuws, wat mensen massaal geloven.

Best wel angstig ook.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 3 mei 2020 @ 11:55:50 #29
74056 crew  ToT
pi_192923497
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:45 schreef 1_2 het volgende:

[..]

Niet normaal idd. Het nieuwe nieuws, wat mensen massaal geloven.

Best wel angstig ook.
Check ook [BNW].
Meestal klok-klepelverhaal. Vaak is het dat mensen iets lezen over bepaalde richtlijnen en dat ze het als absolute wetten zien enzo.
pi_192923567
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Check ook [BNW].
Meestal klok-klepelverhaal. Vaak is het dat mensen iets lezen over bepaalde richtlijnen en dat ze het als absolute wetten zien enzo.
Het is nog steeds niet verplicht idd. Of dat verstandig is, is de grote vraag.
pi_192923697
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 21:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ben geen anti vaccer maar ik laat geen overhaast gemaakt vaccin in mij spuiten.
Ja same. Laat dan liever ff een paar patiënten in mijn gezicht hoesten.
pi_192924186
Al die antivax moeders zijn opgegroeid in een tijd waarin ziektes als polio al zo goed als uitgeroeid waren en kindersterfte zeldzaam was. Zij zien de noodzaak van vaccinaties niet meer in omdat ze zelf gewoon nooit in aanraking zijn gekomen met die ziektes. Denk niet dat corona daar iets aan gaat veranderen, aangezien zij en hun kinderen niet in de risicogroep zitten en er veel complottheorieën rondgaan.
pi_192925125
Anderhalve week geleden op donderdag begon men met vaccineren in Oxford, de eerste die het vaccin ontving twitterde erover.
Zondag kreeg mijn vriendin van haar zus, die in Idaho woont (borderline survivalists), met een link naar een nieuwsbericht dat degene die als eerste het vaccin in Oxford had ontvangen overlden was. Ook zouden er 3 van de volgende groep van 6 in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen. Niks van waar natuurlijk, maar er zijn dus gewoon mensen die dat soort onzin uit hun duim zuigen om de anti-vax beweging te blijven voeden.
  zondag 10 mei 2020 @ 06:02:10 #34
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_193043956
Ik vind de hele vraagstelling getuigen van een zeer simplistisch hokjes denken.

Dit infantiel gedrag lijkt op wat Bush zei toen hij de zogenaamde "war on terror" begon:

You are either with us or against us (vrij vertaald: als je ons niet steunt, ben jij de vijand).

De VS kon die houding aannemen omdat ze nu eenmaal het sterkste leger ter wereld hadden.

Ik vind het opmerkelijk dat de gedachtengang van deze randmongool (ja, dat is mijn mening) het tot algemeen gedachtengoed heeft weten te brengen.

Maar ja, wie ben ik?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')