Wat een ongefundeerde aannames...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 03:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij vind alles vreemd wat niet normaal is in deze crisis, jij hebt het liefste alles open, iedereen op vakantie, net of er niks aan de hand is in de wereld.
word toch eens wakker man

quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat een ongefundeerde aannames...
Als je die domme actiezegels kunt uitdelen kun je ook koopzegels uitdelen. Hoe jij daar in vredesnaam uithaalt dat ik van mening ben dat we alles open zouden moeten gooien... dan moet je wel heel veel hersengymnastiek doen.
De AH-koopzegels zijn zegels met een daadwerkelijke fiscale waarde, die kun je dus niet zomaar digitaal opslaan. Daar zitten nogal wat haken en ogen aan qua regelgeving en veiligheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:52 schreef macca728 het volgende:
Ik zie het verschil ook niet.
De 1 lik je, de ander plak je, heb je allebei fysiek contact, maar je hebt ook de keuze om ze de volgende dag op te plakken.
Je kan ze ook op een andere manier aan gaan bieden, digitaal desnoods.

Maar dan raken mensen ze niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:27 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie dat op den duur die koopzegels ook digitaal kan sparen

Bij Hoogvliet kon je ze minimaal tien jaar geleden al digitaal sparen, dus blijkbaar is dat gewoon mogelijk, al zou dat bij AH misschien wat veranderingen vergen. Ik zou het iig heel fijn vinden als de koopzegels digitaal gaan, raak ik ze ook niet meer kwijt en als ze ze dan ook nog eens digitaal uitbetalen zit ik niet met contant geld dat ik ervoor krijg. Maar dan wordt het gewoon een veredelde vertraagde korting en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
De AH-koopzegels zijn zegels met een daadwerkelijke fiscale waarde, die kun je dus niet zomaar digitaal opslaan. Daar zitten nogal wat haken en ogen aan qua regelgeving en veiligheid.
Die actiezegels hebben geen fiscale waarde en die kun je momenteel al digitaal sparen.

Kom het eiland niet meer af, supermarkt gemiddeld drie klanten in de winkel. De rest bestel ik onlinequote:Op woensdag 6 mei 2020 14:27 schreef soapie het volgende:
Moest even iets halen bij de Action, vreselijk!! Druk, moest buiten op karretje wachten, ging wel heel snel. Veel mensen met mondkapjes en hielden (daarom?) geen afstand en iedereen rende maar in de rondte als een kip zonder kop. Snel gepakt wat ik nodig had en snel weer weg!!! Ben er voorlopig wel weer klaar mee!!!

Spreek voor jezelf... ik maak mijn karretje schoon voor- en na gebruik, zoals ik ook zovele anderen (gelukkig) zie doen. Ik ga hier niet beweren dat iedereen het doet (horken blijven nu eenmaal horken), maar bij mijn Appie XL zie ik meer mensen hun karretje wel schoonmaken, dan niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 04:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat ze nu eindelijk snappen dat het mensen mij een rotzorg zal wezen of die karretjes een beetje afgeveegd zijn of niet.

Hier wordt het ook voor je gedaan. Er is een rij schone karren en een rij ingeleverde, dus vuile karren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Hier wordt het nog gewoon gedaan voor je.

Same here!quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:04 schreef Cue_ het volgende:
Vind met het 'zelf doen' niets mis. Dan kan men het zo uitgebreid doen als zijzelf willen, of gewoon niet doen.

Zijn genoeg die dat vereisen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 04:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat ze nu eindelijk snappen dat het mensen een rotzorg zal wezen of die karretjes een beetje afgeveegd zijn of niet.

Alleen jammer dat die oudjes dat zelf niet doen!!quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:24 schreef Esther1983 het volgende:
Ik probeer vooral rekening te houden met ouderen.

Bij de Aldi was ook weer een pallet met bloem binnengekomen. Was alweer bijna leeg, maar kon toch een pak kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer gist! In de middag! De crisis is voorbij

LOLquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef quirina het volgende:
Wilde wat kopen in de pauze bij de action.
Waren er meer die dat van plan waren. Er stond een rij van hier tot Tokio!
Niks gekocht dus.

quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanaf morgen worden de broodjes bij AH weer los in de bakken gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |