abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:05:29 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192908289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:42 schreef exode het volgende:

[..]

Het ligt ook duidelijk aan ons als ik al die enorme kasten zie :@
Ik laat wel even weg dat we in de speelkamer wel kasten hebben waar al het speelgoed in past. Maar buiten speelgoed weet ik niet zo goed wat ik in de kasten zou doen....In onze ene kast zitten nu de kookboeken, op te ruimen administratie, wat klein spul zoals random readers en het open zichtbare deel is een soort van etalage idee met oa mijn Friends collectie.
ik denk dat jullie gewoon goed zijn in dingen weggooien. ;) Waar ik allemaal kastruimte voor tekort kom:

Boeken. Ik heb onze boekenkast een tijd geleden eens vervangen door een wat kleinere, ik vond 't behoorlijk lastig om een selectie te maken van boeken die weg mochten. Tegenwoordig lees ik voornamelijk ebooks dus er komt niet eens zoveel nieuws bij. Maar ik kan ze toch niet goed missen, mijn boeken.
Dvd's. We hebben een aardige collectie. Misschien moeten we daar ook nog eens kritisch naar kijken maar ik vind het toch wel leuk soms om bepaalde films opnieuw te kunnen bekijken.
In de keuken zou ik meer kastruimte willen voor de losse apparaten.
Servies, daar zou ik ook wel een extra kast voor willen als ik de ruimte had. Nu is 't toch allemaal wat proppen.
Spelletjes, knutselspullen: In de gang hebben we hier een vrij ruime kast voor, maar ook die is eigenlijk te klein, een aantal spellen moeten toch op zolder bewaard worden. En dan de lades voor administratie, schrijfwaren, opladers en batterijen e.d, daar zou ik ook best een paar extra van willen. ook voor de losse spullen die nu al snel op tafel in een hoek belanden.
Om nog maar niet te spreken van alle lapjes en garen die ik nu boven in kallax-dozen bewaar. :D
in de haak.
pi_192908292
@GotC welke kleur groen is dat, weet je dat nog? Ik vind hem heel mooi!

Sowieso, mooie woonkamers komen hier voorbij O+ . Ik hou erg van eiken kleur vloer, zwart stalen deuren en groene muren. Ooit als we een huis kopen wil ik dat allemaal O+ . En dan een badkamer zoals die van @SQ , die vind ik echt fantastisch ook!
pi_192908320
Wat leuk om een bij iedereen binnen te kijken en te zien hoe iedereen zijn eigen stijl en gevoel in de inrichting zichtbaar is. O+

In de spoiler ons huis. Over het algemeen ben ik er heel blij mee, maar we hebben nog wel wat wensen open staan. :) Sowieso moet alles bij mij in kastjes zitten, want ik kan gewoon echt niet tegen rommel. :{ Ik ben af en toe echt jaloers op mensen die daar geen problemen mee hebben, want ik heb uet gevoel dat je dan een stuk relaxter leeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192908512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:05 schreef trui het volgende:

[..]

ik denk dat jullie gewoon goed zijn in dingen weggooien. ;) Waar ik allemaal kastruimte voor tekort kom:

Boeken. Ik heb onze boekenkast een tijd geleden eens vervangen door een wat kleinere, ik vond 't behoorlijk lastig om een selectie te maken van boeken die weg mochten. Tegenwoordig lees ik voornamelijk ebooks dus er komt niet eens zoveel nieuws bij. Maar ik kan ze toch niet goed missen, mijn boeken.
Dvd's. We hebben een aardige collectie. Misschien moeten we daar ook nog eens kritisch naar kijken maar ik vind het toch wel leuk soms om bepaalde films opnieuw te kunnen bekijken.
In de keuken zou ik meer kastruimte willen voor de losse apparaten.
Servies, daar zou ik ook wel een extra kast voor willen als ik de ruimte had. Nu is 't toch allemaal wat proppen.
Spelletjes, knutselspullen: In de gang hebben we hier een vrij ruime kast voor, maar ook die is eigenlijk te klein, een aantal spellen moeten toch op zolder bewaard worden. En dan de lades voor administratie, schrijfwaren, opladers en batterijen e.d, daar zou ik ook best een paar extra van willen. ook voor de losse spullen die nu al snel op tafel in een hoek belanden.
Om nog maar niet te spreken van alle lapjes en garen die ik nu boven in kallax-dozen bewaar. :D
Wij zijn 3 jaar geleden verhuisd van een groot jaren 80 huis met 4 verdiepingen en vooral grote slaapkamers en een enorme zolder naar een klein huisje met 2 verdiepingen en een kleine vlizozolder. We moesten echt enorm veel weg doen toen.
Het was een bewuste keuze hoor overigens.
We hebben er echt wel over gepraat en nagedacht of we kleiner wilden en konden wonen. Als voorbeeld: we hebben nu 6 longdrink glazen staan in een keukenkast ipv 20 en zo is dat met alles eigenlijk. De overige 14 staan nu in een krat in de schuur voor feestjes en partijen.

In het vorige huis bewaarden we alles, de zolder stond mutvol bijvoorbeeld. We moeten nu wel opruimen, als in niet teveel bewaren. En het werkt voor ons heel goed. Ik word er rustig van merk ik dat we gewoon dingen moeten weggooien (of beter nog: niet kopen).

Onze kledingkast is maar 1 meter breed, we werken met seizoenen, het winterseizoen ligt in vacuum zakken op zolder nu.

Er komt ook steeds meer van zolder nu, dingen die we bewaard hebben van B die nu langzaamaan naar beneden komen voor Juul. Over een jaar of is de helft van de zolder normaal gesproken leeg.

Het enige wat ik graag groter zou willen in huis is de keuken en de kamer van Juul, die is maar 2 bij 2. Nu nog geen probleem maar als ze wat ouder wordt wel. We denken erover dan een loft idee te maken en een stukje zolder bij haar kamer te trekken.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:31:33 #55
344469 Amsel
zonder t
pi_192908632
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:30 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja, bakken speelgoed in je BESTÅ :P

Achter deurtjes O+
Ik wil eerder iets als een (in een leuke kleur gespoten) linnenkast. Waar dan wel precies m'n bakken in passen..
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:37:28 #56
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_192908719
Ik was echt een hoarder, tegenwoordig wil ik zo min mogelijk in huis hebben staan.
Ik doe het echt goed bij geen boekenkast meer hebben bijvoorbeeld.
er kwamen steeds meer snuisterijen en papieren en vanalles bij te liggen dan.

als ik in een keuken allemaal kruiden op het aanrecht of erboven zie staan vind ik dat bij anderen sfeervol en mooi maar bij mijzelf ervaar ik dat dus als troep.
pi_192909099
Nou, muur is klaar, huis is opgeruimd.

Normaal zou ik wel foto’s hebben gemaakt zonder op te ruimen, maar nu was het huis echt ondersteboven. En goede reden om het meteen op te ruimen.
Ik kan overdag prima tegen speelgoed en zooi, maar voordat ik op de bank zit ‘s avonds wil ik het toch wel ongeveer zoals nu op de foto’s.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd echt van ons huis. Toen we wilden verhuizen was mijn droom om een jaren ‘30 woning te hebben met glas-in-lood en en-suite deuren, en kijk nou eens O+ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 2 mei 2020 @ 17:12:29 #58
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192909273
Heerlijk, LeSage!
in de haak.
pi_192909319
Superleuk :)
De keuken ook :Y
pi_192909395
Wat een leuke huizen hebben jullie! Ik hou van een kleurtje op de muur maar ik krijg mijn (8> niet zover helaas :P
  zaterdag 2 mei 2020 @ 17:35:27 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_192909608
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef LeSage het volgende:
Nou, muur is klaar, huis is opgeruimd.

Normaal zou ik wel foto’s hebben gemaakt zonder op te ruimen, maar nu was het huis echt ondersteboven. En goede reden om het meteen op te ruimen.
Ik kan overdag prima tegen speelgoed en zooi, maar voordat ik op de bank zit ‘s avonds wil ik het toch wel ongeveer zoals nu op de foto’s.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd echt van ons huis. Toen we wilden verhuizen was mijn droom om een jaren ‘30 woning te hebben met glas-in-lood en en-suite deuren, en kijk nou eens O+ O+
Oooh die bakkerskast 🥰 als je die ooit weg doet, denk je dan aan me?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_192909622
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik was echt een hoarder, tegenwoordig wil ik zo min mogelijk in huis hebben staan.
Ik doe het echt goed bij geen boekenkast meer hebben bijvoorbeeld.
er kwamen steeds meer snuisterijen en papieren en vanalles bij te liggen dan.

als ik in een keuken allemaal kruiden op het aanrecht of erboven zie staan vind ik dat bij anderen sfeervol en mooi maar bij mijzelf ervaar ik dat dus als troep.
Ik heb dus precies dit. Ik vind 'rommelige' huizen heel knus en gezellig enzo, maar niet bij mezelf. :{
pi_192909640
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oooh die bakkerskast 🥰 als je die ooit weg doet, denk je dan aan me?
Haha, je ziet het op de foto vast niet, maar hij is ingestort :') de magnetron staat er op en die hangt nu dus een soort van...
Hij komt trouwens gewoon van de Xenos :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192910047
Wat een mooie grote-mensen-huizen hebben jullie. Ik voel als ik dat zie heul heul niet volwassen met ons niet stylish verantwoorde samengeraapte zooitje in m'n jaren 70 huis met originele donkerbruine deuren enz :')
pi_192910179
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef LeSage het volgende:
Nou, muur is klaar, huis is opgeruimd.

Normaal zou ik wel foto’s hebben gemaakt zonder op te ruimen, maar nu was het huis echt ondersteboven. En goede reden om het meteen op te ruimen.
Ik kan overdag prima tegen speelgoed en zooi, maar voordat ik op de bank zit ‘s avonds wil ik het toch wel ongeveer zoals nu op de foto’s.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd echt van ons huis. Toen we wilden verhuizen was mijn droom om een jaren ‘30 woning te hebben met glas-in-lood en en-suite deuren, en kijk nou eens O+ O+
Zodra hier het granol van de muur is wil ik ook zo’n muur in de woonkamer. Echt tof!
pi_192910314
Prachtige huizen hoor! Wow!
Ik hou ook enorm van die gezellige, knusse huizen en hoekjes maar ik gedij beter bij rust en opgeruimd. Daarom is de speelkamer ideaal. ‘s Avonds trek ik de deuren dicht en klaar.

En dankjewel voor alle complimenten. We wonen heel fijn! Hebben onze oude meubels meeverhuisd maar ze passen hier goed, voorlopig helemaal prima. Heb wel wensen maar dat komt. We willen nog zoveel...
pi_192910331
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:34 schreef BE het volgende:
@:malteser Jouw houten blok op wieltjes! O+
Waar heb je die vandaan? Ik had onze tafeltjes op wieltjes willen doen maar dat gaat niet vanwege de vorm. Nu overwegen we twee extra mega bakken kapla, als bijzettafeltje, maar dat is ook zo wat. ;)
Die komen van Goossens.
Maar je kunt ook kijken naar leuke blokken en er zelf wielen onder maken. Dat is niet moeilijk om te maken.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 18:31:31 #68
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_192910432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:04 schreef Hupje het volgende:
Wat een mooie grote-mensen-huizen hebben jullie. Ik voel als ik dat zie heul heul niet volwassen met ons niet stylish verantwoorde samengeraapte zooitje in m'n jaren 70 huis met originele donkerbruine deuren enz :')
Ik ben daar dan weer juist heel erg dol op!
ik heb 5 verschillende zitobjecten en allemaal van ander materiaal en in andere kleuren.
En onze eettafel stoelen zijn wel allemaal dezelfde maar ook weer in andere kleuren.

ik word enorm blij van dingen die niet bij elkaar passen maar in mijn hoofd wel allemaal als fijn voelen. Ik moet nog nieuwe sierkussens kopen en dat gaat ook weer allemaal anders en van verschillende materialen zijn, ik kan echt blij worden van textuur/textiel verschil :')

https://imgur.com/a/2aiV1Ns
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:01:31 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192910811
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die komen van Goossens.
Maar je kunt ook kijken naar leuke blokken en er zelf wielen onder maken. Dat is niet moeilijk om te maken.
Tx!
***
pi_192911155
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:GotC welke kleur groen is dat, weet je dat nog? Ik vind hem heel mooi!

Sowieso, mooie woonkamers komen hier voorbij O+ . Ik hou erg van eiken kleur vloer, zwart stalen deuren en groene muren. Ooit als we een huis kopen wil ik dat allemaal O+ . En dan een badkamer zoals die van @:SQ , die vind ik echt fantastisch ook!
Moest even zoeken, maar het was 'Spar' van de Gamma kleurenkaart. Kleurcode GN 066-01 :) Was versgeverfd net een biljarttafelkleur, maar trok snel bij :+
pi_192911389
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:36 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik heb dus precies dit. Ik vind 'rommelige' huizen heel knus en gezellig enzo, maar niet bij mezelf. :{
Beetje herkenbaar. Ik hou echt van tierelantijntjes en die soort verzamelwoede maar dat betekend dus ook dat het meer tijd kost om alles afgestoft te hebben en opzij te zetten als je moet poetsen. :')
Bij mij zus kijk ik altijd rond en voel ik mij erg thuis is al die spullen die de heeft maar zelf zou het mij tegenwoordig benauwen.

En hoe tof ik een boekenkast ook vind..ik lees zelden tot nooit een boek opnieuw (hooguit stripboeken) dus waarom zou ik zoiets in mijn woonkamer zetten, neemt alleen maar een hoop ruimte in.
Hou dus ook wel van praktisch. :P
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:44:50 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_192911560
Ik heb net m'n hele benedenverdieping in m'n klustopic gezet, maar kan best een ordinaire crosspost doen natuurlijk :D We wonen hier nu een week en alles is nog een bende.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_192911955
Ik ben heel jaloers op al jullie grote-mensen-huizen. :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192912296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 20:03 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben heel jaloers op al jullie grote-mensen-huizen. :o
Jij hebt straks ook je eigen grote mensen huis :* Je bent pas net één dag een echt groot mens dus :P
pi_192913070
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Moest even zoeken, maar het was 'Spar' van de Gamma kleurenkaart. Kleurcode GN 066-01 :) Was versgeverfd net een biljarttafelkleur, maar trok snel bij :+
Thanks! Echt heel mooie kleur groen. Gaat op m'n wishlist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')