abonnement Unibet Coolblue
pi_198077616
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef molloot200 het volgende:
Koffietjed |:)
Klinkt Zweeds.
‘Koffietjed møt Ljorettå Schryver.’
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2021 @ 17:32:00 #77
163650 Greys
pi_198077697
Ik zie dat alleen maar bij Eurovoix. Kan iemand het bevestigen dat hij daar zat en dat zei, toevallig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_198077734
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat alleen maar bij Eurovoix. Kan iemand het bevestigen dat hij daar zat en dat zei, toevallig?
Hij zat er in ieder geval wel https://www.rtlxl.nl/programma/koffietijd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2021 @ 17:35:10 #79
163650 Greys
pi_198077766
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hij zat er in ieder geval wel https://www.rtlxl.nl/programma/koffietijd
Oke dank! Ik zal het nog even aan hem zelf vragen, hopelijk leest ie het snel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_198077890
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat alleen maar bij Eurovoix. Kan iemand het bevestigen dat hij daar zat en dat zei, toevallig?
Ik heb het fragment even gekeken (dwz doorgespoeld naar dat moment) en hij zegt eigenlijk niks, begin maart valt er nieuws te verwachten. Hij zegt niet eens met zoveel woorden dat dan het nummer bekend wordt gemaakt (al is dat natuurlijk wel zo, omdat dat wel zal moeten). Wel heeft hij het weer over z'n stokpaardje dat de lockdown zo zwaar is voor artiesten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2021 @ 17:49:02 #81
163650 Greys
pi_198077990
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb het fragment even gekeken (dwz doorgespoeld naar dat moment) en hij zegt eigenlijk niks, begin maart valt er nieuws te verwachten. Hij zegt niet eens met zoveel woorden dat dan het nummer bekend wordt gemaakt (al is dat natuurlijk wel zo, omdat dat wel zal moeten). Wel heeft hij het weer over z'n stokpaardje dat de lockdown zo zwaar is voor artiesten.
Dank! O+

Cornald reageerde net zelf ook en zei dat hij dat zo niet gezegd had. Meer 'het zal waarschijnlijk begin maart worden ofzo'.

(Ik werk zelf op een artiestenbureau en ja, die artiesten gaan behoorlijk stuk. Net zoals veel mensen in andere beroepen. Maar artiesten zeker ook.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_198078124
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

(Ik werk zelf op een artiestenbureau en ja, die artiesten gaan behoorlijk stuk. Net zoals veel mensen in andere beroepen. Maar artiesten zeker ook.)
Natuurlijk, hij heeft helemaal gelijk, maar ja... de Nederlandse overheid geeft geen fuck. Als de KLM maar blijft vliegen. En de Nederlanders blijven toch wel VVD stemmen, daar helpt geen Cornald Maas aan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2021 @ 20:25:56 #83
163650 Greys
pi_198081981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Natuurlijk, hij heeft helemaal gelijk, maar ja... de Nederlandse overheid geeft geen fuck. Als de KLM maar blijft vliegen. En de Nederlanders blijven toch wel VVD stemmen, daar helpt geen Cornald Maas aan.
Jep. Helaas. (Sorry, ik las je post met de verkeerde interpretatie. Dacht dat je het niet met hem eens was, geen idee waarom, my bad. :) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_198144083
Het is volgende week maart en we weten nog helemaal niks *O*
pi_198144394
Ik verwacht dat we deze week toch wel iets van info krijgen, al is het maar een datum. Anders wordt het wel kortdag als we pas volgende week de eerste info krijgen.

Armenië, Polen, Rusland, Wit-Rusland, Roemenië en Malta zijn ook wel erg stil
  maandag 22 februari 2021 @ 13:05:24 #86
403253 Meke
after all this time? always.
pi_198145134
Hoe openbaar moeten ze eigenlijk releasen? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_198152999
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
Het is volgende week maart en we weten nog helemaal niks *O*
Wat is de deadline ook alweer? 8 maart?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter maandag 22 februari 2021 @ 21:56:30 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_198154355
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat is de deadline ook alweer? 8 maart?
Volgens mij zelfs later dan dat want Griekenland kondigt net aan pas op 10 maart de bekendmaking te doen. Oh en IJsland en Zweden zijn de 13e zelfs pas bekend.
Het spannendste dat ie nu kan doen is om morgen ineens midden op de dag het nummer uit te brengen, BAM zo vanuit het niets, er gebeurt verder niks anders op ESF-gebied morgen dus alle aandacht kan naar Jeangu uitgaan.

Maar het zal vast ergens op een dag zijn dat er 12 andere inzendingen bekend worden gemaakt. :P
pi_198154751
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat is de deadline ook alweer? 8 maart?
Volgens mij moeten ze op 15 maart de nummers inleveren. Is meestal de maandag nadat Zweden hun finale doet.
pi_198154897
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:05 schreef Meke het volgende:
Hoe openbaar moeten ze eigenlijk releasen? :D
Haha, zou wel geniaal zijn, gewoon helemaal niks uitbrengen en dan voor het eerst laten horen in de Eurovisie-finale.
pi_198172397
Als ze slim zijn, laten ze Jeangu zijn nummer releasen op 6 maart tijdens Matthijs gaat door. Matthijs is toch al het programma waarin de afgelopen jaren het ESF-nummer is onthuld. Daarnaast heeft dat programma een fantastische bigband en wellicht kan daarmee dan een liveversie worden opgevoerd. Ik zou dan kiezen voor 6 maart, want dan komt het gelijk na de ontknoping van WIDM en dan houd je lekker veel Nederlandse kijkers vast :Y
pi_198172759
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Als ze slim zijn, laten ze Jeangu zijn nummer releasen op 6 maart tijdens Matthijs gaat door. Matthijs is toch al het programma waarin de afgelopen jaren het ESF-nummer is onthuld. Daarnaast heeft dat programma een fantastische bigband en wellicht kan daarmee dan een liveversie worden opgevoerd. Ik zou dan kiezen voor 6 maart, want dan komt het gelijk na de ontknoping van WIDM en dan houd je lekker veel Nederlandse kijkers vast :Y
Voor Nederland misschien wel, maarrrrr...
pi_198172996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Voor Nederland misschien wel, maarrrrr...
[ afbeelding ]
Dan had Nederland sowieso niet in maart moeten gaan onthullen want de kans dat je nu je shine moet delen met een ander land op je onthullingsdag is wel echt ontzettend groot :P
pi_198173025
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Dan had Nederland sowieso niet in maart moeten gaan onthullen want de kans dat je nu je shine moet delen met een ander land op je onthullingsdag is wel echt ontzettend groot :P
Klopt, maar vooral op zaterdag zou echt niet handig zijn, helemaal met Sanremo :D Gewoon door de week bekendmaken en zaterdag live zou dan misschien wel beter zijn.
pi_198173738
Gewoon als pauzenummer bij San Remo :P
dag
pi_198179609
Toch is het echt wel merkwaardig dat er nul nieuws is. Niet eens een datum in maart. Zoveel dagen zijn er niet meer om het lied bekend te maken. Jeangu wil lijkt me ook nog wat teasen. Ik vind het gewoon jammer. Ik wil graag een beetje hype, dat zou toch leuk zijn. Hij verdient dat ook.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 februari 2021 @ 12:52:15 #97
163650 Greys
pi_198179907
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:31 schreef Mlita het volgende:
Toch is het echt wel merkwaardig dat er nul nieuws is. Niet eens een datum in maart. Zoveel dagen zijn er niet meer om het lied bekend te maken. Jeangu wil lijkt me ook nog wat teasen. Ik vind het gewoon jammer. Ik wil graag een beetje hype, dat zou toch leuk zijn. Hij verdient dat ook.
Denk dat ze ook een beetje geleerd hebben van al het gespeur van vorig jaar en nieuws over gelekt dit en gelekt dat en dan was het toch weer niet het goede lied etc. Misschien dat ze een beetje voorzichtig zijn geworden met hints en hype en willen ze de onthulling dit keer echt echt niet laten verprutsen door wie of wat dan ook. Weten we nog vorig jaar met dat familielid van die manager oid die zogenaamd alles al wist maar toch alles mis had. :D Hype kan daarna nog volop tussen maart en mei.

(Maar ik ben ook zoooo nieuwsgierig. *O*. )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_198180303
Hahaha dat doet me weer denken aan Giel Beelen die zogenaamd wist dat het sf naar Maastricht zou gaan :')
pi_198180603
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk dat ze ook een beetje geleerd hebben van al het gespeur van vorig jaar en nieuws over gelekt dit en gelekt dat en dan was het toch weer niet het goede lied etc. Misschien dat ze een beetje voorzichtig zijn geworden met hints en hype en willen ze de onthulling dit keer echt echt niet laten verprutsen door wie of wat dan ook. Weten we nog vorig jaar met dat familielid van die manager oid die zogenaamd alles al wist maar toch alles mis had. :D Hype kan daarna nog volop tussen maart en mei.

(Maar ik ben ook zoooo nieuwsgierig. *O*. )
Ik vind ze op zich wel wat laat met de datum. Waarschijnlijk willen ze het weer in een talkshow onthullen. Misschien wachten ze op de datums van wat andere landen, en kijken ze op welke dag er niet zo veel liedjes bekend worden gemaakt. Ze hebben toch wel een belangrijke onthulling, dus elke talkshow op de Nederlandse tv zou waarschijnlijk wel op zo'n aanbod in gaan ^O^
pi_198183015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik vind ze op zich wel wat laat met de datum. Waarschijnlijk willen ze het weer in een talkshow onthullen. Misschien wachten ze op de datums van wat andere landen, en kijken ze op welke dag er niet zo veel liedjes bekend worden gemaakt. Ze hebben toch wel een belangrijke onthulling, dus elke talkshow op de Nederlandse tv zou waarschijnlijk wel op zo'n aanbod in gaan ^O^
Maar ze zullen natuurlijk wel kiezen voor een talkshow op de vooravond, van de publieke omroep. Dus dan kom je uit bij De Vooravond. Op een doordeweekse (woens)dag en dan op zaterdag een speciale live uitvoering met bigband, bij Mathijs Gaat Door. Tenzij er een speciale perspresentatie overdag wordt georganiseerd als indertijd met Douwe Bob en bij Og3ne. Is ook nog een mogelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')