quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Nashipeer het volgende:
Als ze toch meelezen: Dubbelcheck! of het lied niet voortijdig uit gaat lekken door een instelling op de verkeerde tijdszone
Hm, ik dacht eigenlijk dat het een uptempo nummer zou worden, maar nu SBS Shownieuws het zegt begin ik toch te twijfelen...quote:
Oké, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hm, ik dacht eigenlijk dat het een uptempo nummer zou worden, maar nu SBS Shownieuws het zegt begin ik toch te twijfelen...
Hoe heette die dude ook alweer die vorig jaar zou gaan? Iets met een J, in elk geval.quote:
Was dat niet Jordan Roy?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoe heette die dude ook alweer die vorig jaar zou gaan? Iets met een J, in elk geval.
Ze hadden wel Arcade goed, trouwens. In die gare demoversie.
Oh jaquote:
BLAUW LICHT TRAUMA'Squote:Op donderdag 4 maart 2021 09:49 schreef Greys het volgende:
Vanavond meteen live ben ik aan de ene kant superblij mee omdat Jeangu (vind ik) live nóg beter uit de verf komt dan in een clip. Maar aan de andere kant denk ik OH GOD AVROTROS GEEN BLAUW LICHT EN WEL GOED GELUID EN GEEN UIT BEELD RENNENDE DANIEL DEKKER DAN AJB DIT KEER.
Maar betekent dit dat er geen officiële clip komt bij het nummer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:49 schreef Greys het volgende:
Vanavond meteen live ben ik aan de ene kant superblij mee omdat Jeangu (vind ik) live nóg beter uit de verf komt dan in een clip. Maar aan de andere kant denk ik OH GOD AVROTROS GEEN BLAUW LICHT EN WEL GOED GELUID EN GEEN UIT BEELD RENNENDE DANIEL DEKKER DAN AJB DIT KEER.
Het was een wat simpel podium met een lang scherm met heel veel kleur. Beetje DWDD-achtig maar dan in het groot, van wat te zien was op die Instagram Story die verwijderd isquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:49 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:09 schreef Jesper23 het volgende:
Titel van het nummer isOke wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just do it »
Titel van het nummer isHeel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Titel van het nummer isHoe weten we dit nou ineens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
Titel van het nummer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Titel van het nummer isDit moest ook wel van jou komen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |