abonnement Unibet Coolblue
pi_192906668
https://www.washingtonpos(...)695e7f3fc_story.html


“Former vice president Joe Biden, who was scrutinized for his handling of sexual harassment allegations made in Supreme Court Justice Clarence Thomas’s 1991 Senate confirmation hearings, said Monday night that any woman’s public claims of assault should be presumed to be true.“

Het is een waanzinnige standaard om te houden natuurlijk.
  Redactie Games zaterdag 2 mei 2020 @ 14:01:53 #27
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_192906685
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:00 schreef Chivaz het volgende:
https://www.washingtonpos(...)695e7f3fc_story.html

“Former vice president Joe Biden, who was scrutinized for his handling of sexual harassment allegations made in Supreme Court Justice Clarence Thomas’s 1991 Senate confirmation hearings, said Monday night that any woman’s public claims of assault should be presumed to be true.“

Het is een waanzinnige standaard om te houden natuurlijk.
Gast, doe nu niet alsof je je zo om vrouwenrechten bekommert terwijl je een verkrachter in het Witte Huis verdedigt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_192906719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:01 schreef Puddington het volgende:

[..]

Gast, doe nu niet alsof je je zo om vrouwenrechten bekommert terwijl je een verkrachter in het Witte Huis verdedigt.
Het gaat mij om de dubbele standaard, bewijs eerst maar eens voordat men beschuldigt.
Helaas is dat laatste bij de Democraten de deur uit gegaan, vandaar dat ik met genoegen het gedraai aan zit te kijken.
  Moderator zaterdag 2 mei 2020 @ 14:11:35 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192906814
Ik heb me gisteren bij M ook zitten ergeren aan advocate Natacha Harlequin. Zij vond dat Biden beter meteen kon stoppen, onschuldig of niet. Meteen vertelde ze erbij dat nu een donkere vrouw naar voren geschoven moest worden als kandidaat, waarbij het meteen duidelijk werd waarom deze advocate iemand zonder bewijs schuldig willen verklaren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_192907030
Mocht Biden terugtreden dan is Sanders de enige kandidaat die te verkopen valt naar de kiezer.
Iets anders besluiten is de doodsteek voor de DNC.
pi_192907078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:27 schreef Chivaz het volgende:
Mocht Biden terugtreden dan is Sanders de enige kandidaat die te verkopen valt naar de kiezer.
Iets anders besluiten is de doodsteek voor de DNC.
Onzin. De grote meerderheid wil Sanders niet. Mocht hij terugtreden kan het bv ook zomaar gebeuren dat hij zegt dat persoon x (Warren, Klobuchar, vul maar iemand in) in zijn geest zal verder gaan, wat dan leidt tot geen eenduidige winnaar vooraf, maar die persoon zal dan in de tweede ronde waarschijnlijk wel de meerderheid achter zich krijgen. Iets wat voor veruit de meesten vast te verteren zal zijn.
pi_192907098
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Onzin. De grote meerderheid wil Sanders niet. Mocht hij terugtreden kan het bv ook zomaar gebeuren dat hij zegt dat persoon x (Warren, Klobuchar, vul maar iemand in) in zijn geest zal verder gaan, wat dan leidt tot geen eenduidige winnaar vooraf, maar die persoon zal dan in de tweede ronde waarschijnlijk wel de meerderheid achter zich krijgen.
Ik ben benieuwd hoe de progressieven dat gaan opvatten. Ik denk niet dat ze vrolijk worden van deze redenatie.
pi_192907147
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe de progressieven dat gaan opvatten. Ik denk niet dat ze vrolijk worden van deze redenatie.
Dat zal voor hen hoe dan ook een verbetering zijn ten opzichte van Biden. Stel dat hij Warren kiest, dan heb je natuurlijk een uitgesproken progressief persoon. Zij pollt meen ik ook als favoriet om VP te worden onder Biden.

Hoe dan ook zal er geschikt moeten worden en de realiteit is domweg dat Sanders niet kan rekenen op een meerderheid binnen de Democratische partij op het moment. Dus jouw redenatie kun je omgekeerd ook toepassen. Stel het wordt Sanders, hoe zal de gematigde Democraat daar op reageren?
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:42:15 #34
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192907200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:11 schreef Mike het volgende:
Ik heb me gisteren bij M ook zitten ergeren aan advocate Natacha Harlequin. Zij vond dat Biden beter meteen kon stoppen, onschuldig of niet. Meteen vertelde ze erbij dat nu een donkere vrouw naar voren geschoven moest worden als kandidaat, waarbij het meteen duidelijk werd waarom deze advocate iemand zonder bewijs schuldig willen verklaren.
Heb ik me ook heel erg aan geërgerd.

Weer zo'n achtergesteld vrouwtje met een minderwaardigheidscomplex die alle blanke mannen boos en eng vindt.

We moeten een Destiny in het Witte Huis! Da's de oplossing.

Al is het altijd beter dan de gevaarlijke gek die er nu zit.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:42:36 #35
458679 Ruse
Super, man
pi_192907205
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat zal voor hen hoe dan ook een verbetering zijn ten opzichte van Biden. Stel dat hij Warren kiest, dan heb je natuurlijk een uitgesproken progressief persoon. Zij pollt meen ik ook als favoriet om VP te worden onder Biden.

Hoe dan ook zal er geschikt moeten worden en de realiteit is domweg dat Sanders niet kan rekenen op een meerderheid binnen de Democratische partij op het moment. Dus jouw redenatie kun je omgekeerd ook toepassen. Stel het wordt Sanders, hoe zal de gematigde Democraat daar op reageren?
maar dat geldt toch net zo goed voor Warren? Die bleef zelfs vergeleken bij Sanders ver achter. True, ze roept mogelijk iets minder weerstand op dan Sanders, maar is tegelijkertijd ook minder populair
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:44:22 #36
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192907228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:01 schreef Puddington het volgende:

[..]

Gast, doe nu niet alsof je je zo om vrouwenrechten bekommert terwijl je een verkrachter in het Witte Huis verdedigt.
Laat onze vriend Chivaz nou maar lekker gaan.

Het is het prototype Trump stemmer.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192907292
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:42 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar dat geldt toch net zo goed voor Warren? Die bleef zelfs vergeleken bij Sanders ver achter. True, ze roept mogelijk iets minder weerstand op dan Sanders, maar is tegelijkertijd ook minder populair
Dat klopt wel en is denk ik een goed punt. Hoewel daar tegenin gebracht kan worden dat ze als een soort compromiskandidaat naar voren geschoven kan worden, zodat beide groepen niet tevreden, maar ook niet heel ontevreden zullen zijn?

Ik zou zelf eerder Klobuchar of wellicht Harris verwachten, omdat zij een gematigder profiel hebben en dan gaat het argument wel op dat ze eendrachtig zijn visie verder kunnen gaan. Ik zou zo gauw eigenlijk niet nog een andere serieuze potentiële opvolger kunnen bedenken. Mis ik iemand? Cuomo misschien?

En, zoals gezegd... ergens zal geschikt moeten worden en om je rug toe te keren naar de grote meerderheid lijkt me niet verstandig.
pi_192907352
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het gaat mij om de dubbele standaard, bewijs eerst maar eens voordat men beschuldigt.
Dergelijke beschuldigingen zijn bijna onmogelijk te bewijzen. Vaak zijn er geen getuigen, laat staan dat er fysiek bewijs is. Het is zijn woord tegen dat van haar.

Daarom is het zaak dat vrouwen die claimen te zijn aangerand worden gehoord. Luister naar hun verhaal er op die manier achter te komen of ze de waarheid spreken.

Maar jij laat zien dat je daar niet in bent geïnteresseerd. Beschuldigingen van aanranding boeien blijkbaar niet als ze worden gedaan richting politici die jouw voorkeur genieten.

Als Biden schuldig is, moet hij z'n politieke carrière per direct beëindigen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192907399
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat zal voor hen hoe dan ook een verbetering zijn ten opzichte van Biden. Stel dat hij Warren kiest, dan heb je natuurlijk een uitgesproken progressief persoon. Zij pollt meen ik ook als favoriet om VP te worden onder Biden.

Hoe dan ook zal er geschikt moeten worden en de realiteit is domweg dat Sanders niet kan rekenen op een meerderheid binnen de Democratische partij op het moment. Dus jouw redenatie kun je omgekeerd ook toepassen. Stel het wordt Sanders, hoe zal de gematigde Democraat daar op reageren?
Goed punt, al hebben de progressieven natuurlijk een goed argument. Sanders heeft de meeste kiesmannen verzameld op Biden na en het zijn wel de kiezers die het meest hoorbaar zijn op het moment.
Dan is de vraag wie zou er eerder uit principe thuisblijven de gematigden of de linkervleugel bij de Democraten.
pi_192907510
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:53 schreef KoosVogels het volgende:


Maar jij laat zien dat je daar niet in bent geïnteresseerd. Beschuldigingen van aanranding boeien blijkbaar niet als ze worden gedaan richting politici die jouw voorkeur genieten.

Beschuldigingen van aanranding boeien mij alleen als er gegrond bewijs voor is. Zo niet dan gaat zo’n persoon wat mij betreft vrijuit. Dat is altijd mijn standpunt geweest, of het nu Kavanaugh betreft, Biden of Trump.
Waar het mij om gaat is dat een hoop Democraten hebben geroepen dat je vrouwen onvoorwaardelijk moet geloven, er is een hele beweging op gang gekomen waar een vrouw geloofd moet worden of er nu bewijs is of niet.
Nu Biden de gevolgen van deze waanzinnige standaard aan de lijve mag ondervinden zie ik een hoop mensen draaien en liegen.
Ik vind het heerlijk om de stuitende hypocrisie gade te slaan.
Hopelijk heeft dit wel als gevolg dat we weer normaal met beschuldigingen kunnen omgaan en dat we deze waanzinnige standaarden voor goed achter ons kunnen laten of we er nu politiek garen bij kunnen spinnen of niet.
pi_192907543
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Goed punt, al hebben de progressieven natuurlijk een goed argument. Sanders heeft de meeste kiesmannen verzameld op Biden na en het zijn wel de kiezers die het meest hoorbaar zijn op het moment.
Dan is de vraag wie zou er eerder uit principe thuisblijven de gematigden of de linkervleugel bij de Democraten.
Ik vermoed dat bij een keuze voor een ander dan Sanders het niet veel uitmaakt en beide groepen niet thuis blijven en je het dus hebt over een marginaal effect. Volgens huidige polls blijven ze nu al niet thuis terwijl niemand echt enthousiast wordt van Biden en het is nog steeds Trump als tegenstander.

Nu ik er nog wat langer over nadenk zou in de situatie dat Sanders de nominatie krijgt het wel eens een probleem kunnen zijn. Dit omdat het me niet zou verbazen als een belangrijk deel van het electoraat de schuld van het opstappen van Biden zal leggen bij zijn aanhang.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 15:13:47 #42
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192907588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:44 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dat haar beweringen waar zijn, tot daar aan toe, maar het is echt niet te geloven hoe sommigen dezelfde argumenten gebruiken als de Republikeinen met de nominatie van Kavenaugh en de overeenkomsten niet zien.
De overeenkomst zal zijn dat het allemaal gaat overwaaien. Als Biden wel vervolgd gaat worden en daartegen Kavanaugh mag blijven zitten op zijn post. Dan zal er een rechter voor het leven zijn benoemd om de zelfde hypocriete argumenten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192907614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]


Nu ik er nog wat langer over nadenk zou in de situatie dat Sanders de nominatie krijgt het wel eens een probleem kunnen zijn. Dit omdat het me niet zou verbazen als een belangrijk deel van het electoraat de schuld van het opstappen van Biden zal leggen bij zijn aanhang.
Ongetwijfeld.
pi_192907645
M. en zeker Twan Huys en van Natacha Harlequin had ik verwacht, dat zich beter en veel beter zouden inlezen. (voor ¤ 2000 aan tafel zitten wauwelen in een talkshow).
Thread: https://threadreaderapp.com/thread/1256326117734023169.html

En afwachten maar wie wordt gezien als VP.
Het is toch een schaduw p. zonder daadwerkelijk handelen.
Zet Harris dan op Justitie en Warren op Economie.
Dat zijn hun hele sterke podia.
pi_192907751
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat zal voor hen hoe dan ook een verbetering zijn ten opzichte van Biden. Stel dat hij Warren kiest, dan heb je natuurlijk een uitgesproken progressief persoon. Zij pollt meen ik ook als favoriet om VP te worden onder Biden.

Hoe dan ook zal er geschikt moeten worden en de realiteit is domweg dat Sanders niet kan rekenen op een meerderheid binnen de Democratische partij op het moment. Dus jouw redenatie kun je omgekeerd ook toepassen. Stel het wordt Sanders, hoe zal de gematigde Democraat daar op reageren?
Alle kandidaten waren een verbetering ten opzichte van Biden. Misschien de enige die de debatstage haalde die slechter was dan Biden was Bloomberg.
Of Sanders geen meerderheid kan halen binnen de democratische partij is onduidelijk. Het is ondertussen wel duidelijk dat de enige reden dat Biden aan een meerderheid kon komen support van de top van de partij was. Het waren duidelijk niet zijn beleidsplannen debatskills of populariteit die hem erdoor gesleept hebben.
Obama die op tactische momenten tegenstanders overhaalt om uit de race te stappen en Biden te endorsen was cruciaal. Kandidaten die dat ook gewoon doen voor wat politiek kapitaal hebben Biden de winst in de schoot geworpen. Bernie kon lang niet op dezelfde steun rekenen. Warren die zijn bondgenoot had moeten zijn liet haar ware aard ook zien door Bernie niet te endorsen toen hij haar nodig had, die is al haar credibiliteit bij de linkerflank kwijt. Sowieso heeft Warren heel duidelijk getoond ook geen goede kandidaat tegen Trump te zijn. Alleen al dat gedoe met haar afkomst dat ze over zichzelf heeft afgeroepen maar ook de keuze om te liegen om Sanders te beschadigen liet zien dat ze strategisch gewoon zwak is. In een head to head tegen Trump zou hij waarschijnlijk volledig het narratief van de verkiezing kunnen bepalen ook al zou Warren gehakt van hem maken in debatten want daar kwam ze zeker sterk uit de hoek.

Maar goed ik neem aan dat het gewoon Biden blijft.
Ik denk dat de democratische kiezer makkelijk warm te krijgen is voor Sanders voor zover ze dat al niet zijn. Alleen dat de democratische partij absoluut geen zin heeft in Sanders als kandidaat, hij ageert toch teveel tegen zaken die de democraten graag in stand houden zoals het kunnen geven van leuke bailouts aan Wall street. Je ziet het ook aan de moeite die wordt gestoken in het zwartmaken van Sanders met bullshit zoals de 'Berniebros'. Of met nonsense als dat hij een egomaniac zou zijn terwijl hij meteen na zijn drop-out een Biden endorsement deed terwijl als het andersom was geweest dat wel wat langer zou duren.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 15:30:13 #46
458679 Ruse
Super, man
pi_192907763
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:19 schreef AnneX het volgende:
M. en zeker Twan Huys en van Natacha Harlequin had ik verwacht, dat zich beter en veel beter zouden inlezen. (voor ¤ 2000 aan tafel zitten wauwelen in een talkshow).
Thread: https://threadreaderapp.com/thread/1256326117734023169.html

En afwachten maar wie wordt gezien als VP.
Het is toch een schaduw p. zonder daadwerkelijk handelen.
Zet Harris dan op Justitie en Warren op Economie.
Dat zijn hun hele sterke podia.
ik heb bij M. altijd het idee dat ik naar de tv-kantine zit te kijken, al heb ik dat bij Jinek en OP1 ook vaak genoeg
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 15:34:23 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192907816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het gaat mij om de dubbele standaard
Je kunt inderdaad beter alle zaken individueel onderzoeken.

Deze tegen Biden, een fatsoenlijk onderzoek naar de zaak Kavanaugh-Ford (Dus met ondervragen van getuigen) en uiteraard alle NDA's die Trump met die 25 vrouwen heeft gesloten ongeldig verklaren en die zaken allemaal onderzoeken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:03:57 #48
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192908268
Biden inruilen voor cuomo, lijkt mij winst voor iedereen.
pi_192908412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:03 schreef mcmlxiv het volgende:
Biden inruilen voor cuomo, lijkt mij winst voor iedereen.
Al dat overdreven Cuomo-geadoreer is ook wat te gek aan het worden. De man presenteert zich prima tijdens persconferenties gedurende een pandemie, maar wat voor beleid staat hij überhaupt voor als president?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192908436
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Het ergste zijn nog de figuren die tot een tijdje riepen dat je vrouwen altijd moet geloven (want natuurlijk onzin is. Je moet elk verhaal serieus nemen, maar zeker niet altijd zomaar geloven) en die daar nu opeens van terugkomen.
Wat een kul. Niemand roept dat vrouwen altijd geloofd moeten worden. Je reinste onzin die je hier verkoopt.
Zo een klacht moet altijd serieus worden genomen. Dat wel.
Maar dot betekent dan weer niet dat er vragen gesteld mogen worden. Zoals waarom komt ze hier nu pas mee. Gewoon een legitieme vraag die in het geval vam Ford gewoon netjes beantwoord werd. Dat kan in dit geval ook. Is niets hypocriet aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')