abonnement Unibet Coolblue
pi_193027026
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 21:55 schreef LeSage het volgende:

[..]

Maar uitpakken is uitpakken *O*

Ik krijg morgen ook een pakketje binnen als het goed is. Mocht ook wel, ik bestelde het in november en het werd steeds uitgesteld. Inmiddels wel een deel van het aankoopbedrag terug gekregen :)
Zo, dat heeft even geduurd. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193029947
Ik word vandaag een beetje verdrietig van social media -O- zoveel complotdenkers....

Ik ga zo maar met een boek in de zon zitten.
pi_193030426
Het versterkt elkaar op social media. Ook hier op FOK! door in een apart hoekje te posten. -O-

Lekker de tuin opzoeken. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 9 mei 2020 @ 13:22:19 #179
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193030464
Het demonstreert wel goed wat een echo chamber is. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193030978
Ik snap het van sommige mensen ook niet zo goed, ze zijn echt niet dom. Wel sowieso wat zweverig.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 14:48:09 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193031334
Soms lijkt het of mensen tegen de overheidsmaatregelen e.d. zijn omdat ze niet voor willen zijn, want dan zouden ze als makke, domme schapen zijn. En als je dus wél voor bent, ben je in hun ogen per definitie een mak, dom schaap en kun je niet zelf denken.

Ik had ooit een huisgenote die nogal een draai maakte in haar denken en ik herinner me die discussies nog wel. Als het maar enigszins mogelijk is, vermijd ik dat debat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193031362
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:48 schreef Lienekien het volgende:
Soms lijkt het of mensen tegen de overheidsmaatregelen e.d. zijn omdat ze niet voor willen zijn, want dan zouden ze als makke, domme schapen zijn. En als je dus wél voor bent, ben je in hun ogen per definitie een mak, dom schaap en kun je niet zelf denken.

Ik had ooit een huisgenote die nogal een draai maakte in haar denken en ik herinner me die discussies nog wel. Als het maar enigszins mogelijk is, vermijd ik dat debat.
Ze zijn ook tegen blind de media volgen (op zich niets mis mee). Maar al die YT filmpjes volgen ze wel blind....
  zaterdag 9 mei 2020 @ 15:50:46 #183
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193032081
:W bbq *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193032878
Daar is het een goede dag voor, Pinnenmutske :) Veel plezier!

Hier trouwens geen complotdenkers in mijn omgeving. Nouja, wel iemand die opeens zei dat het wel heel vreemd is dat dit allemaal (ook klimaatverandering) voorspeld is in de Bijbel. En dat het Einde der Tijden begonnen is. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 9 mei 2020 @ 18:06:52 #185
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193033718
Genoeg gegeten ;)

Idd lekker warm buiten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193035539
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 16:55 schreef Sumppi het volgende:
Daar is het een goede dag voor, Pinnenmutske :) Veel plezier!

Hier trouwens geen complotdenkers in mijn omgeving. Nouja, wel iemand die opeens zei dat het wel heel vreemd is dat dit allemaal (ook klimaatverandering) voorspeld is in de Bijbel. En dat het Einde der Tijden begonnen is. -O-
Dat klinkt gewoon als erg gelovig :D

Net een afspraak met familie afgezegd. Zou begin juni zijn maar wij voelen ons daar sowieso nog niet prettig bij. Gelukkog reageerde iedereen gewoon normaal.
pi_193040634
:W

Fijn dat je familie daar gewoon normaal op reageerde, je moet gewoon echt doen wat goed voor jezelf voelt @Sarabi :*

Ik ken gelukkig niet zoveel complotdenkers en degene die ik vaag op FB had die het bleken te zijn volg ik gewoon niet meer. En ik volg het nieuws sowieso niet heel erg op de voet. Ik lees de krant en keek eerst 1 keer per dag nog wel journaal ook, maar dat heb ik ook al dagen niet gezien. En nieuwsapp scroll ik ook alleen ff snel door om de headlines mee te krijgen, maar dan houdt het ook wel op. Gewoon psychisch niet goed voor me als ik me er teveel door laat meesleuren.

Het gaat hier gelukkig wel weer iets beter nu de maatregelen wat versoepeld zijn en er weer wat meer dingen weer opgepakt kunnen worden in het normale leven. Van de week voor het eerst sinds bijna 2 maanden weer face to face therapie gehad. Gistermiddag weer naar het herstelcentrum geweest en gisteravond spelletjesavond gehouden ( totaal 4 personen) hier bij iemand in de stad. Was erg leuk en gezellig en fijn om ff bij iemand anders thuis te zitten en lol te maken. Vanmiddag ben ik heerlijk wezen wandelen in de Paleistuin bij Paleis het Loo hier, was echt prachtig daar! O+

Had van de week na de persconferentie wel meteen online van die papieren mondkapjes besteld voor als ik weer met het OV wil. Die zijn vandaag al binnengekomen. En de buuf heeft een naaimachine en gaat nog een paar stoffen mondkapjes maken die je kunt uitwassen. Dus hopelijk kan ik snel weer naar mn neefje en nichtje bijvoorbeeld, want die heb ik al 4 maanden niet gezien. En aangezien mn nichtje 7 maanden is, is dat nogal een verandering hoe ze nu is natuurlijk.
pi_193044766
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 20:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt gewoon als erg gelovig :D

Net een afspraak met familie afgezegd. Zou begin juni zijn maar wij voelen ons daar sowieso nog niet prettig bij. Gelukkog reageerde iedereen gewoon normaal.
Ze is niet gelovig, maar wel vatbaar voor zulke denkbeelden. Toen een kennis van haar bezig was met hypnose en gesprekken met doden is ze daar ook in meegegaan. Tot dan het moment komt dat ze er opeens klaar mee is. Ze weet dat ik daar allemaal niks mee heb en ik weet vaak ook niks anders te zeggen dan dat ik daar niet in geloof, maarja. :+

Fijn dat ze allemaal normaal reageerden en dat jij zo duidelijk bent geweest. Ik vind het maar moeilijk. Er zijn best wat mensen die ons nu bellen met de vraag langs te komen of zelfs te komen logeren. Dan is anderhalve meter afstand helemaal niet mogelijk. Je biedt mensen toch drinken en eten aan na een lange reis, peuter vliegt ze op een gegeven ogenblik om de hals, enz. Nu al die versoepelingen er zijn kan ik maar moeilijk schakelen naar dat een en ander wel weer kan. De IC kan het aan, maar voor onszelf en de omgeving vind ik het nog altijd een risico. -O- Maargoed, wanneer dan wel? Pas als er een vaccin is of 70% het heeft gehad? Ik weet het niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193044821
@Hestia, fijn dat dat allemaal weer kan voor je. Vooral dat je bij therapie elkaar weer goed kan aankijken lijkt me belangrijk. En wat heerlijk om bij door de tuinen bij Paleis het Loo te kunnen wandelen! O+ Wat woon je dan in een mooie omgeving, zo dichtbij.

En je nichtje, ja in dat eerste jaar verandert er zo ontzettend veel. Met 7 maanden zijn ze zo anders dan met 3 maanden. Hier ook een nichtje van ongeveer die leeftijd en ik kan niet wachten tot ze hier door de tuin kan kruipen en spelen op het speelkleed hier. Speciaal voor haar allemaal babyspeelgoed bewaard en me enorm verheugd om haar zo mee te maken en dan komt dat stomme virus tussendoor. }:|
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 10 mei 2020 @ 11:46:16 #190
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193046886
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193047197
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 08:37 schreef Sumppi het volgende:
@:Hestia, fijn dat dat allemaal weer kan voor je. Vooral dat je bij therapie elkaar weer goed kan aankijken lijkt me belangrijk. En wat heerlijk om bij door de tuinen bij Paleis het Loo te kunnen wandelen! O+ Wat woon je dan in een mooie omgeving, zo dichtbij.

En je nichtje, ja in dat eerste jaar verandert er zo ontzettend veel. Met 7 maanden zijn ze zo anders dan met 3 maanden. Hier ook een nichtje van ongeveer die leeftijd en ik kan niet wachten tot ze hier door de tuin kan kruipen en spelen op het speelkleed hier. Speciaal voor haar allemaal babyspeelgoed bewaard en me enorm verheugd om haar zo mee te maken en dan komt dat stomme virus tussendoor. }:|
Dankjewel! Ja ik heb dus de afgelopen 2 maanden gewoon geen echt inhoudelijke traumatherapie gehad omdat dat gewoon echt geen optie is om via beeldbellen te doen. Dus het waren steeds gewoon gesprekjes van 15-30 minuten over hoe het met me ging zeg maar, en dat was het. Van de week wel nog even 1 sessie dan weer gewoon IRL bijgepraat om weer even verbinding te maken met elkaar na die tijd. En dan vanaf volgende week weer echt inhoudelijk met de traumatherapie aan de gang.

Ja het is echt prachtig daar en sowieso woon ik hier natuurlijk erg mooi qua omgeving op de Veluwe. Heb even een paar foto's van gisteren in een spoiler gezet O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt een wereld van verschil hoe snel die ontwikkeling gaat het eerste jaar. En mn zusje is ook niet echt van de foto's of filmpjes delen/op social media zetten ofzo. Dus dat vind ik ook wel jammer ;) Maar ik heb mn mondkapjes gisteren idd binnengekregen, dus zal eens appen wanneer ik kan komen :)
Leuk dat je dat speelgoed allemaal bewaard had voor jouw nichtje, maar idd rot hoe het virus dan zo'n invloed daar ook op heeft. Mijn zusje woont ook niet echt in de buurt, dus dan is het ook nog weer anders dan wanneer ze gewoon hier in de stad woonde. Maar goed, hopelijk kunnen we allebei snel weer met ze spelen! O+

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 10-05-2020 12:20:00 ]
pi_193049495
Zo mooi daar O+

En goed dat je vanaf volgende week weer inhoudelijk met de traumatherapie aan de slag kan samen. :Y

Waait het bij jullie ook zo hard? :o

Ik heb een rustig dagje vandaag na een week hard werken in huis. Mezelf ook extra netjes gekleed, zodat ik niet toch even tussendoor zou gaan klussen. Nu voel ik me helemaal als vroeger bij mijn oma, in mijn zondagse kleding netjes op een stoel. :') c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 10 mei 2020 @ 16:30:40 #193
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193049897
Onweer en veel regen hier.

Vandaag mis geschoten, pijl naar de maan.

Maar... ik heb nu een polsrelease en dat gaat iets beter. Toch wennen.

:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193050164
Even moederdag gevierd in de tuin van mijn ouders O+ bleef gelukkig droog
pi_193050309
Ik dacht even dat je het over een liefdespijl had, Pinnenmutske :D Maar echt over boogschieten dus.

Hier is het een grote zandstorm vanaf het land. Komen na een uur bovenspelen de kinderen zwart beneden, ploffen in de bank: 'oja, mama, er staat een raam open boven en het is er een beetje vies'. Werkelijk ALLES in die kamer had een laag zwart zand en de badkamer ernaast en het halletje ook. :'( Man, die er nu niet is had vanmorgen het raam open gezet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193050319
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Even moederdag gevierd in de tuin van mijn ouders O+ bleef gelukkig droog
O+

Nog iets speciaals gedaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193050341
En de mussen waaien weg. :X Wat ik stiekem ook komisch vind om te zien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193050382
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 17:00 schreef Sumppi het volgende:

[..]

O+

Nog iets speciaals gedaan?
Ik had appeltaart gebakken en we namen 2 soorten zelf gebrouwen bier mee.
Verder wat cadeautjes, waaronder een moeder dochter armband.
pi_193050386
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 15:48 schreef Sumppi het volgende:
Zo mooi daar O+

En goed dat je vanaf volgende week weer inhoudelijk met de traumatherapie aan de slag kan samen. :Y

Waait het bij jullie ook zo hard? :o

Ik heb een rustig dagje vandaag na een week hard werken in huis. Mezelf ook extra netjes gekleed, zodat ik niet toch even tussendoor zou gaan klussen. Nu voel ik me helemaal als vroeger bij mijn oma, in mijn zondagse kleding netjes op een stoel. :') c_/
Dankjewel! :*
En ja hier waait het ook zo hard en het ziet er naar uit dat het zo wel gaat regenen ook.
Goed bezig hoor en wel slim om dan die nette kleren aan te doen :D
Hier ook een lazy sunday :)

@Sarabi, gezellig en fijn dat dat zo kon!

Wij hebben als kinderen geld ingezameld om mn moeder een printer te geven nu ze weer een laptop heeft. Maar ga er vandaag nog niet heen.
pi_193050403
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 17:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik had appeltaart gebakken en we namen 2 soorten zelf gebrouwen bier mee.
Verder wat cadeautjes, waaronder een moeder dochter armband.
Wat heb je haar verwend O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')