abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 18:19:37 #26
42184 crew  DaMart
pi_192928512
Mijn tweede account pakt nu de interessante shinies... gisteren Cubone en net een Caterpie. Hoofdaccount alleen 4e Aerodactyl.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 3 mei 2020 @ 18:37:29 #27
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_192928787
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:07 schreef Mrmime het volgende:

[..]

2x gelukt vandaag! w/
Ongetwijfeld dankzij mijn tips *O*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_192929021
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dankzij mijn tips *O*
Ja gewoon de hele middag geoefend inderdaad. En wat meer geduld helpt ook een hoop :s)
Alius aliud dicit
  zondag 3 mei 2020 @ 19:45:26 #29
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192929733
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef DaMart het volgende:
Mijn tweede account pakt nu de interessante shinies... gisteren Cubone en net een Caterpie. Hoofdaccount alleen 4e Aerodactyl.
Dat wordt ruilen dan
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 3 mei 2020 @ 19:58:28 #30
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192929900
Wanneer vertrekt pikachu weer, want wil hem graag shiny hebben :).
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 21:03:26 #31
42184 crew  DaMart
pi_192931014
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat wordt ruilen dan
Klopt :Y.

Alle shinies eerst naar mijn hoofdaccount :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 3 mei 2020 @ 21:14:44 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_192931262
Misschien ook maar een tweede accountant maken om shinies te vangen. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 4 mei 2020 @ 07:56:00 #33
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_192935833
Mijn laatste remote pass levered mij een shiny Darkrai op! :)

Gisteravond even het vuil weg brengen en op terug weg (50 meter lopen) een shiny geodude opgepikt!
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 08:12:14 #34
42184 crew  DaMart
pi_192935966
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 07:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mijn laatste remote pass levered mij een shiny Darkrai op! :)

Gisteravond even het vuil weg brengen en op terug weg (50 meter lopen) een shiny geodude opgepikt!
Netjes. Ik heb tot nu toe 1 Darkrairaid kunnen doen, omdat ik toevallig fysiek in de buurt van die gym was toen ik zag dat anderen hem remote wilden doen. Remote raiden is hier verder alleen met een T1 gelukt, verder blijft de interesse helaas afwezig voor de gyms die ik vanuit huis kan zien.

Gisterenavond overigens nog wel een shiny Klink uit een ei *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192936187
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 07:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mijn laatste remote pass levered mij een shiny Darkrai op! :)

Gisteravond even het vuil weg brengen en op terug weg (50 meter lopen) een shiny geodude opgepikt!
Hahaha de vuil-wegbreng shinies zijn altijd het lekkerste. Mijn laatste vangst met een vuilniszak in de hand is een shiny Skarmory :).
  maandag 4 mei 2020 @ 08:51:57 #36
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_192936420
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Wanneer vertrekt pikachu weer, want wil hem graag shiny hebben :).
Event Pikachu kunnen ook shiny zijn. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_192938433
Heujj shiny Mewto
pi_192939608
Wat zijn jullie Ultra League teams?

Ik heb moeite met een echt allround team te krijgen....Om echt goed Giratina te kunnen counteren (dat is toch wel de moeilijkste) heb je toch tenminste 2 pokemon nodig die hem een beetje counteren (ice, dark of fairy)...maar daarmee kom ik altijd in de knoop met de andere in het team.

Voorlopig gebruik ik vaak Lapras, aangevuld met Amphoros, Venusaur, Clefable, Scizor, Charizard, Lucario of Muk...Maar er komt altijd een matchup uit die verkeerd uitpakt. Of er zit een Swampert in en dan heb ik Venusaur niet, of een Snorlax en dan heb ik Lucario niet, of een Empoleon etc....Ik doe nu een poging met een Shiftry :-D DIe heeft handige dark aanavllen voor Giratina, maar ook gras voor een Swampert ofzo. Dat werkt vooralsnog wel aardig, maar dan heb ik weer last als ik Charizards ofzo tegenover me heb...

Ik zit echt te worstelen met mijn team,dus kom maar op met die van jullie :D Sowieso hangt er in Ultra echt extreem veel af van de lead...Als die goed is, win ik in 9 van de 10 gevallen. Als die slecht is verlies ik in 9 van de 10 gevallen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 mei 2020 @ 12:21:31 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192939680
Mewto *O* generatie 1 is eindelijk compleet. Wel lekker hoor die Kanto opdrachten, mooie lading rare candy er weer bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 mei 2020 @ 13:31:38 #40
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_192940943
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Netjes. Ik heb tot nu toe 1 Darkrairaid kunnen doen, omdat ik toevallig fysiek in de buurt van die gym was toen ik zag dat anderen hem remote wilden doen. Remote raiden is hier verder alleen met een T1 gelukt, verder blijft de interesse helaas afwezig voor de gyms die ik vanuit huis kan zien.

Gisterenavond overigens nog wel een shiny Klink uit een ei *O*.
Hier zijn de lvl 5 wel gelukt...sommige mensen hebben een huisgym en die willen nog wel eens mee doen. Dan lukt het wel. Ik zie 8 gyms. Niet altijd animo voor maar soms gaat het door.

Klink moet ik ook nog shiny....krijg altijd alleen maar prut uit eieren
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 4 mei 2020 @ 13:32:37 #41
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_192940960
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:32 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Hahaha de vuil-wegbreng shinies zijn altijd het lekkerste. Mijn laatste vangst met een vuilniszak in de hand is een shiny Skarmory :).
Ja hij zat op een plek waar ik vanuit huis bij kan. Is mijn 7e huis shiny sinds de nieuwe spawn punten. Ik speel vrij weinig vanuit huis. Had voorheen 0 spawns op mijn huis en nu meestal 3.
Vici, Vidi, Veni!
pi_192941865
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:15 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie Ultra League teams?

Ik heb moeite met een echt allround team te krijgen....Om echt goed Giratina te kunnen counteren (dat is toch wel de moeilijkste) heb je toch tenminste 2 pokemon nodig die hem een beetje counteren (ice, dark of fairy)...maar daarmee kom ik altijd in de knoop met de andere in het team.

Voorlopig gebruik ik vaak Lapras, aangevuld met Amphoros, Venusaur, Clefable, Scizor, Charizard, Lucario of Muk...Maar er komt altijd een matchup uit die verkeerd uitpakt. Of er zit een Swampert in en dan heb ik Venusaur niet, of een Snorlax en dan heb ik Lucario niet, of een Empoleon etc....Ik doe nu een poging met een Shiftry :-D DIe heeft handige dark aanavllen voor Giratina, maar ook gras voor een Swampert ofzo. Dat werkt vooralsnog wel aardig, maar dan heb ik weer last als ik Charizards ofzo tegenover me heb...

Ik zit echt te worstelen met mijn team,dus kom maar op met die van jullie :D Sowieso hangt er in Ultra echt extreem veel af van de lead...Als die goed is, win ik in 9 van de 10 gevallen. Als die slecht is verlies ik in 9 van de 10 gevallen....
Ik blijf ook stoeien, ben eigenlijk wel een beetje afgeknapt op de Ultra League ivm de gigantische diversiteit van Pokemons die kunnen worden gebruikt. Kans dat je een complete mismatch treft (dus kansloos verliezen) is redelijk aanwezig :P. Bij Master League is die kans een stuk kleiner maar dat is een andere discussie.

Ik heb een precies 2500cp Togekiss (93iv) (Charm, Ancient Power, Flamethrower), Swampert (91iv) (Mud Shot, Earthquake, Surf) en ik wissel veel met Scizor, die lekker snel charged moves kan sprayen, Weavile (Snarl, Avalanche en Focus Punch), Darkrai (Snarl en Shadowball) en Charizard (Fire Spin, Fire Blast en Dragon Claw).

Ik zie de welbekende Superpower Melmetal wel weer zijn opmars maken straks, en Lucario schijnt ook een fijne te zijn.
pi_192941973
Zie overigens dat de top tiers van Ultra League zijn:
- Giratina (Altered)
- Swampert
- Registeel
- Cresselia
- Mewtwo armored
- Articuno
- Venusaur

Als je die goed wil counteren zou ik wel eens willen kijken naar het inzetten van Virizion (Grass/Fighting) die Swampert (Grass move) en Registeel (Fighting) kan counteren. En dragons (Giratina) en psychic (Cresselia en Mewtwo) zijn weer goed te counteren met fairy. Fire moves (Charizard) bijv voor Articuno en Venusaur.

Misschien heel praktisch en te kort door te bocht, de top tier list zou ik bestrijden met Togekiss - Charizard - Virizion :).
pi_192941980
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:42 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik blijf ook stoeien, ben eigenlijk wel een beetje afgeknapt op de Ultra League ivm de gigantische diversiteit van Pokemons die kunnen worden gebruikt. Kans dat je een complete mismatch treft (dus kansloos verliezen) is redelijk aanwezig :P. Bij Master League is die kans een stuk kleiner maar dat is een andere discussie.

Ik heb een precies 2500cp Togekiss (93iv) (Charm, Ancient Power, Flamethrower), Swampert (91iv) (Mud Shot, Earthquake, Surf) en ik wissel veel met Scizor, die lekker snel charged moves kan sprayen, Weavile (Snarl, Avalanche en Focus Punch), Darkrai (Snarl en Shadowball) en Charizard (Fire Spin, Fire Blast en Dragon Claw).

Ik zie de welbekende Superpower Melmetal wel weer zijn opmars maken straks, en Lucario schijnt ook een fijne te zijn.
Welke rank heb jij?

Ik zit te worstelen met rank 8 te halen. Ben al een keer 1991, 1996 en 1993 in rating geweest _O-
Maar dat laatste zetje is echt moeilijk want je moet dan echt 4-1 of 5-0 gaan omdat je alleen maar tegen lagere ratings moet....

En je gebruikt een Surf Swampert ja?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192942004
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:48 schreef Vermecelli het volgende:
Zie overigens dat de top tiers van Ultra League zijn:
- Giratina (Altered)
- Swampert
- Registeel
- Cresselia
- Mewtwo armored
- Articuno
- Venusaur

Als je die goed wil counteren zou ik wel eens willen kijken naar het inzetten van Virizion (Grass/Fighting) die Swampert (Grass move) en Registeel (Fighting) kan counteren. En dragons (Giratina) en psychic (Cresselia en Mewtwo) zijn weer goed te counteren met fairy. Fire moves (Charizard) bijv voor Articuno en Venusaur.

Misschien heel praktisch en te kort door te bocht, de top tier list zou ik bestrijden met Togekiss - Charizard - Virizion :).
Ik ben serieus in Ultra nog nooit een REgisteel tegengekomen :-o wel heel veel andere steels...Ik zou wel een Virizion willen hebben daardoor, maar heb die gewoonweg nog niet :D Maar voor de rest wel handig ja. Ik heb vooral moeite met Empoleons, Giratina's in the back en Swamperts....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192942005
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Welke rank heb jij?

Ik zit te worstelen met rank 8 te halen. Ben al een keer 1991, 1996 en 1993 in rating geweest _O-
Maar dat laatste zetje is echt moeilijk want je moet dan echt 4-1 of 5-0 gaan omdat je alleen maar tegen lagere ratings moet....

En je gebruikt een Surf Swampert ja?
Ik ben Rank 8 geworden nu score 2200. Echt hoger kom ik niet echt meer, heb teveel moeite met Melmetal Superpower die ze best veel inzetten. Heb in de tussentijd ook een eigen Melmetal met Superpower gemaakt maar dan mis ik juist weer de power van Tyranitar (die eet Mewtwo's en Giratina's voor ontbijt).

Ja Surf Swampert helaas. Heb geen goede uit CD meegenomen. Mijn Elite TM gaat naar Mewtwo (Shadowball) dus misschien dat ik de volgende Elite TM aan Swampert geef.
pi_192942027
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben serieus in Ultra nog nooit een REgisteel tegengekomen :-o wel heel veel andere steels...Ik zou wel een Virizion willen hebben daardoor, maar heb die gewoonweg nog niet :D Maar voor de rest wel handig ja. Ik heb vooral moeite met Empoleons, Giratina's in the back en Swamperts....
Check https://pvpoke.com/rankings/all/2500/overall/ maar eens. In de navigatie kun je switchen tussen Great/Ultra/Master.
pi_192942091
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:51 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Check https://pvpoke.com/rankings/all/2500/overall/ maar eens. In de navigatie kun je switchen tussen Great/Ultra/Master.
Ja die ken ik ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 15:05:06 #49
42184 crew  DaMart
pi_192942216
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Welke rank heb jij?

Ik zit te worstelen met rank 8 te halen. Ben al een keer 1991, 1996 en 1993 in rating geweest _O-
Maar dat laatste zetje is echt moeilijk want je moet dan echt 4-1 of 5-0 gaan omdat je alleen maar tegen lagere ratings moet....

En je gebruikt een Surf Swampert ja?
Ik was vrij snel na rank 6, rank 8... deed er toen 12 potjes over om 1 keer te winnen en ben nu nog steeds rank 8 met 1878 punten... maar doe ook niet heel veel met gbl moet ik zeggen, en als ik het doe, dan doe ik nu great league. Heb nu een team van Alolan exeggutor, Charizard en Bastiodon en dat doet het wel redelijk... win nu wel 1 a 2 keer van de 5 potjes :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192943259
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:50 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik ben Rank 8 geworden nu score 2200. Echt hoger kom ik niet echt meer, heb teveel moeite met Melmetal Superpower die ze best veel inzetten. Heb in de tussentijd ook een eigen Melmetal met Superpower gemaakt maar dan mis ik juist weer de power van Tyranitar (die eet Mewtwo's en Giratina's voor ontbijt).

Ja Surf Swampert helaas. Heb geen goede uit CD meegenomen. Mijn Elite TM gaat naar Mewtwo (Shadowball) dus misschien dat ik de volgende Elite TM aan Swampert geef.
Ik twijfel ook enorm over mijn elite TM....

Mijn Mewtwo met Icebeam/Focus Blast is ook echt volstrekt dodelijk en heeft veel successen voor mij gezorgd...dus wat zou ik dan inwisselen? Psystrike is ook fantastisch en shadow ball ook....Pff :-P

Al die Community Day pokemon heb ik gemist, heb alleen een Blastoise met Hydro Cannon en een Venusaur met Frenzy Plant. Misschien bouw ik wel een Swampert met Hydro Cannon of een Empoleon....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')