Kan deze nog steeds de hele dag op replay zetten en 'm nog niet zat wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bad Dreams - Piano Version, a song by Faouzia on Spotify
Die is nice!quote:
Sowieso Slayerquote:
Haha die Happy Dances zijn inderdaad coole hype!quote:
Lekker dingquote:
Voordat ik toch eens mee ga zingen met Claudiaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
Ga je meezingen met Claudia de Brey![]()
Nou zeg, dus je geeft niets om onze vrijheidquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat ik toch eens mee ga zingen met Claudia
Jawel hoor maar ik zing mooi niet met Claudiaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou zeg, dus je geeft niets om onze vrijheid
Dochtersquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:02 schreef IxCalypso het volgende:
![]()
Mijn dochters schuld deze, die doet al een uur met anderen herken de filmmuziek.
Nou die filmmuziek vond ik zelf ook wel leuk, maar daarna werd het gamemuziek met deuntjes zoals:quote:
quote:
Net zoals YT?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allebei best wel gebruikelijke manieren om iemand gedag te zeggen hoor
Samen hoor je het niet vaak, of het is iets in het wilde Westen waar ik geen weet van heb?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allebei best wel gebruikelijke manieren om iemand gedag te zeggen hoor
Ik vind het watquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
#teamSpotify altijd, tenzij ik lui ben
Ik ben meer een eastcoast kind of guyquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Samen hoor je het niet vaak, of het is iets in het wilde Westen waar ik geen weet van heb?
Het wilde oosten ja?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben meer een eastcoast kind of guy
Het gematigde en genuanceerde oosten waar de dingen wat minder wild zijn en wat meer rationeel en stabiel. Hoor ik je daar saai denken? Je zal altijd saai zijn vanuit iemands perceptie.quote:
Nou weet ik niet hoor, het Oosten heeft vast ook zo z'n dingen, net als wij in het Zuiden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het gematigde en genuanceerde oosten waar de dingen wat minder wild zijn en wat meer rationeel en stabiel. Hoor ik je daar saai denken? Je zal altijd saai zijn vanuit iemands perceptie.
Akkoord! Was me weer een genoegen zaken met u te doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoor, het Oosten heeft vast ook zo z'n dingen, net als wij in het Zuiden.
Heel eerlijk gezegd lijkt het Noorden me het saaist.
Nu ik net jarig ben geweest hoef je geen U tegen me zeggen ineensquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Akkoord! Was me weer een genoegen zaken met u te doen.
Bij gods gratie wil ik graag van dit moment gebruik maken om mijn hartelijke felicitaties uit te roepen naar uw goddelijke verschijning.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nu ik net jarig ben geweest hoef je geen U tegen me zeggen ineens
Jij woonde toch ergens rond Utrecht of was dat iemand anders? Oosten van utrecht? ^^quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bij gods gratie wil ik graag van dit moment gebruik maken om mijn hartelijke felicitaties uit te roepen naar uw goddelijke verschijning.
Noord-West Utrecht. Net iets erbuiten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij woonde toch ergens rond Utrecht of was dat iemand anders? Oosten van utrecht? ^^
Eensquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
Lekker nummer, enige lekkere nummer van Britney trouwens.
Is je dm ban nou al opgeheven? Je had mij nog scoops beloofd!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Juist. Ow en bij gods gratie?
Had ik m'n oude nickname nog maar![]()
Still won't make me love you. Zo droogquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Juist. Ow en bij gods gratie?
Had ik m'n oude nickname nog maar![]()
Heb je wel een mail gestuurd naar forum@fok.nl dan? Nee zeker hè?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
Ja getest, nee kan niet. Geen idee tot hoelang die ban duurt want dat zeggen ze me niet.
Nog steeds niet uitgehuild?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
Ja getest, nee kan niet. Geen idee tot hoelang die ban duurt want dat zeggen ze me niet.
Die opbouw naar 3.16 is geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit blijft toch één van de foutste en tegelijkertijd bazigste classics ever.
Die klik ik zo even aan want ken ik niet zo te zien. Even plassen eerstquote:
Helaas zijn we toch gebonden aan onze menselijke beperkingenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die klik ik zo even aan want ken ik niet zo te zien. Even plassen eerst
Ik zie dat niet als beperkingen hoor, oh en trouwens alle dieren plassen toch. Of zijn er dieren? Nee vast niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helaas zijn we toch gebonden aan onze menselijke beperkingen
Je bent al te gewend geraakt aan deze ketens van vlees en bloedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als beperkingen hoor, oh en trouwens alle dieren plassen toch. Of zijn er dieren? Nee vast niet.
Ik ben zo wit als maar kanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
@:geeninspiratie1235 doe gezellig mee.
Hoop gezeik met zwarte vrouwen, maar de seks is![]()
![]()
Tell him Cousin Eddyquote:
Als ik ooit nog eens aan een relatie begin, dan wordt het met een Surinaamse vrouw, want zij verdient het beste en dat ben ik.quote:
Jij? Het beste?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens aan een relatie begin, dan wordt het met een Surinaamse vrouw, want zij verdient het beste en dat ben ik.
T.a.v de gemiddelde Surinaamse man (louter gebaseerd op eigen ervaringen) kun je het volgens mij ook moeilijk slechter doen. Om de één of andere reden staan ze niet bekend om hun betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens aan een relatie begin, dan wordt het met een Surinaamse vrouw, want zij verdient het beste en dat ben ik.
Johquote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
T.a.v de gemiddelde Surinaamse man (louter gebaseerd op eigen ervaringen) kun je het volgens mij ook moeilijk slechter doen. Om de één of andere reden staan ze niet bekend om hun betrouwbaarheid.
Beter dan Faouzia?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit optreden, deze man, die stem. Charisma
Oh zeker wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Witte mannen kunnen niet tippen aan mij.
Gast, ik ben een Surinamer. Een ekte ekte Sranan man, geboren in Paramaribo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
T.a.v de gemiddelde Surinaamse man (louter gebaseerd op eigen ervaringen) kun je het volgens mij ook moeilijk slechter doen. Om de één of andere reden staan ze niet bekend om hun betrouwbaarheid.
Dan krijg ik hier de deksel behoorlijk op m'n neus, is het niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gast, ik ben een Surinamer. Een ekte ekte Sranan man, geboren in Paramaribo.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan krijg ik hier de deksel behoorlijk op m'n neus, is het niet?
Nooit aan buitenvrouwen gedaan, vind ik zo’n gedoe.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ken ook echt alleen maar Surinaamse kerels die opscheppen over hun buitenvrouwen
Echt he. Ik snap met mijn exen ook echt niet hoe ik zoiets succesvol op poten had kunnen zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit aan buitenvrouwen gedaan, vind ik zo’n gedoe.
Dat weet iedereen, duh. Maar goed Rochellequote:
Zonde dat ze ondergesneeuwd werd door Sharon Doorson (quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, duh. Maar goed Rochelle![]()
Ik ken haar van XFactor.
Nou die factor dat heeft ze, heeft ze altijd gehad, ze heeft "iets".
Ik herinner me haar struggles nog zo goed, vergat teksten, was te verlegen, alles ging mis in het begin. En ineens kwam ze tot leven.
Sharon komt uit Popstarsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zonde dat ze ondergesneeuwd werd door Sharon Doorson ()
Doorson is toch ook een product uit één van die eindeloze talentenjachten?quote:
Ja klopt. Net als, dinges, kom niet op haar niet naam.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doorson is toch ook een product uit één van die eindeloze talentenjachten?
Ik ben ergens aan het begin al gestopt met de hele boel bijhouden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja klopt. Net als, dinges, kom niet op haar niet naam.
Eva Simons, even opgezocht
Er is maar één echte baas en dat is Paals.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:07 schreef IxCalypso het volgende:
En toch als je ziet wie het echt later ook enigzins gemaakt hebben. Die vielen toen ook al op.
Jaaaa hahahaha ik was in de war met haarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja klopt. Net als, dinges, kom niet op haar niet naam.
Eva Simons, even opgezocht
Die ook, maar dat vond je niks toen ik daar zo lyrisch over was toen tijdens de Voice.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is maar één echte baas en dat is Paals.
Allebei uit Raffish.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jaaaa hahahaha ik was in de war met haar![]()
Ik moet nu in klaagbaak posten neem ik aan voor klachten?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik trek de Sharon Doorsonterug en wil die graag bij Eva Simons plaatsen. Excuses voor 't ongemak.
Onzin.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die ook, maar dat vond je niks toen ik daar zo lyrisch over was toen tijdens de Voice.
Boven een bepaalde leeftijd zijn ze al lang bekend bij de scouts. Ze hebben het gewoon niet of ze zijn lastig waardoor niemand met ze wil werken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:11 schreef IxCalypso het volgende:
Die talentenjachten zijn niet helemaal stom, talentscouts zien echt wel talent.
Jij en ik zijn niet gebonden aan de wetten van de stervelingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik moet nu in klaagbaak posten neem ik aan voor klachten?
Ligt het aan de scouts of aan de artiesten?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boven een bepaalde leeftijd zijn ze al lang bekend bij de scouts. Ze hebben het gewoon niet of ze zijn lastig waardoor niemand met ze wil werken.
Helemaal dom als artiesten mee gaan doen die alweer uitgerangeerd zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boven een bepaalde leeftijd zijn ze al lang bekend bij de scouts. Ze hebben het gewoon niet of ze zijn lastig waardoor niemand met ze wil werken.
Nee vind ik dus niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helemaal dom als artiesten mee gaan doen die alweer uitgerangeerd zijn
Nogmaals je ouwehoert want toen hij 15 was vind ik hem al geweldig en ik “voorspelde” ook dat hij door zou gaan bij The Voice waaruit jij weer de voorbarige conclusie trok dat ik hem zou kennen of zo. Geen idee waarom. Sloeg nergens op.quote:
Ik ouwehoer niet. Ik vond het geweldig dat hij weer meedeed met de Voice, simpelweg omdat ik fan ben van zijn stem.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nogmaals je ouwehoert want toen hij 15 was vind ik hem al geweldig en ik “voorspelde” ook dat hij door zou gaan bij The Voice waaruit jij weer de voorbarige conclusie trok dat ik hem zou kennen of zo. Geen idee waarom. Sloeg nergens op.
Beetje oneerlijke concurrentie tegen echt Youngblood. De gevestigde orde heeft zn kans gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:19 schreef IxCalypso het volgende:
Als een artiest echt goed is, maar het lukt niet door de muziekindustrie, dan maggie van mij zo vaak terugkomen als hij/zij wil.
Een vrouw aan het eind?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik gooi de knuppel ff in het hoenderhok en ga op deze ludieke manier een reactie proberen uit te lokken.
Heerlijk nummer en legendarische clip.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik gooi de knuppel ff in het hoenderhok en ga op deze ludieke manier een reactie proberen uit te lokken.
En dat, is in deze industrie dus niet altijd zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beetje oneerlijke concurrentie tegen echt Youngblood. De gevestigde orde heeft zn kans gehad.
Precies gewoon je bek houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ouwehoer niet. Ik vond het geweldig dat hij weer meedeed met de Voice, simpelweg omdat ik fan ben van zijn stem.
Laat maar ook, geen discussies meer met jou
De muziekindustrie is niet perse een eerlijke industrie, iets dergelijks zal je me niet horen beweren. Dat gezegd hebbende is talent wat zich nog moet bewijzen tegenover gevestigde namen zetten gewoon geen eerlijke strijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En dat, is in deze industrie dus niet altijd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |