abonnement Unibet Coolblue
pi_192906892
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat nooit! :(
Dan zit er voor jou niets anders op dan ook 7 minuten sneller dan je streeftijd lopen. Sucks to be you :P

[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 02-05-2020 14:45:29 (Correct autocorrect) ]
pi_192906922
*hijg*

32:19!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje typ ik straks even uit.
pi_192907234
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:28 schreef Quoi het volgende:
Mooi verslagje Q!

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:19 schreef Crientj het volgende:
*hijg*

32:19!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje typ ik straks even uit.
Lekker dicht bij je streeftijd! ^O^
pi_192907261
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:19 schreef Crientj het volgende:
*hijg*

32:19!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje typ ik straks even uit.
Gewoon je streeftijd gehaald!
Topper! *O*
pi_192907348
Ik ben voor het eerst sinds de start van de quarantaine maar eens gaan lopen. Vooral dankzij deze Ekiden O+.

5x5 min, met wandelen ertussen en nog beetje extra erbij aan het eind. Uiteindelijk 5km in 33:20 gelopen. ^O^
  zaterdag 2 mei 2020 @ 15:03:13 #56
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_192907469
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:28 schreef Quoi het volgende:
Hé Murmel, ook jij hier! Loop je nog regelmatig? Ook zo'n gruwelijke misinschatting van jouw streeftijd ja? :+
[..]

Ja joh.

Dank jullie voor de jompels. Ook voor alle minder sportieve reacties: I feel you. Ik ben namelijk ook sinds een jaar wat minder sportief en dat is gewoon zuur.

Afijn, ik liep,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verhaal ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:19 schreef Crientj het volgende:
*hijg*

32:19!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje typ ik straks even uit.
Nice! ^O^
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 2 mei 2020 @ 15:26:21 #57
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_192907722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:28 schreef Quoi het volgende:
Hé Murmel, ook jij hier! Loop je nog regelmatig? Ook zo'n gruwelijke misinschatting van jouw streeftijd ja? :+
[..]

Ja joh.

Dank jullie voor de jompels. Ook voor alle minder sportieve reacties: I feel you. Ik ben namelijk ook sinds een jaar wat minder sportief en dat is gewoon zuur.

Afijn, ik liep,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badass _O_ lekker frisse kop ook, geen dag ouder!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:29:49 #58
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_192908613
Gaat lekker. Strava geeft aan dat ik een tempo van 3:45 per kilometer liep op een rondje van 7.30KM. Klopt natuurlijk niets van. Deed een interval training. Gelukkig klopt mn Samsung Health wel. Toch irritant dat Strava bij mij niet wat nauwkeuriger werkt. De route en afstand klopt wel gewoon. In ieder geval bijna
pi_192909033
Vet verhaal Quoi! Goed gedaan. Terug aan het lopen! *G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_192909112
Grappig hè, ondanks de kilometers afstand voel je je niet alleen lopen, op deze manier. Hoop toeschouwers die op je vingers kijken.... leidt tot mooie prestaties.

Heerlijk Quoi, wat zal dat weer een vertrouwen geven in je lijf. Goed gedaan en hopelijk niet teveel last, het moet wel naar meer smaken.

Crientj ook super gelopen, lekker die streeftijd eruit geknald. w/
pi_192909573
@Quoi, goed bezig *O* en inderdaad heroïsch loopje! Hopelijk nu weer lekker rustig kunnen oppakken 😊

@Crientj, ook goed bezig! ^O^ En kan niet wachten tot de medaille binnenkomt, gaaf ding!

Mijn vorm gaat de goede kant op, nog 2 dagen en dan kan ik los. Hopen dat ik ook wat kan duikboten. :6
Kleine stukjes gaan in ieder geval wel weer op een lekker tempo :+


Dit dan gewoon 13x dan komt team 7 op 1 *O*
pi_192909826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
@:Quoi, goed bezig *O* en inderdaad heroïsch loopje! Hopelijk nu weer lekker rustig kunnen oppakken 😊

@:Crientj, ook goed bezig! ^O^ En kan niet wachten tot de medaille binnenkomt, gaaf ding!

Mijn vorm gaat de goede kant op, nog 2 dagen en dan kan ik los. Hopen dat ik ook wat kan duikboten. :6
Kleine stukjes gaan in ieder geval wel weer op een lekker tempo :+
[ afbeelding ]

Dit dan gewoon 13x dan komt team 7 op 1 *O*
Als ik jouw streeftijd al loop, ben je echt een U-boot
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_192910136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:28 schreef Quoi het volgende:
Hé Murmel, ook jij hier! Loop je nog regelmatig? Ook zo'n gruwelijke misinschatting van jouw streeftijd ja? :+
[..]

Ja joh.

Dank jullie voor de jompels. Ook voor alle minder sportieve reacties: I feel you. Ik ben namelijk ook sinds een jaar wat minder sportief en dat is gewoon zuur.

Afijn, ik liep,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk een instawaardige foto. Hiervoor heb je voor jouw team een paar miljard bonuspunten verdiend *G*

Welkom terug hardloper. Het begon denk ik met taart eten in jullie achtertuin.
pi_192910165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:53 schreef GotC het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds de start van de quarantaine maar eens gaan lopen. Vooral dankzij deze Ekiden O+.

5x5 min, met wandelen ertussen en nog beetje extra erbij aan het eind. Uiteindelijk 5km in 33:20 gelopen. ^O^
^O^
Heel goed. Maar eh, dat is met de klok stilzetten tijdens pauzes?
pi_192910340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Eindelijk een instawaardige foto. Hiervoor heb je voor jouw team een paar miljard bonuspunten verdiend *G*

Welkom terug hardloper. Het begon denk ik met taart eten in jullie achtertuin.
Ik blijf het een groot gemis vinden dat ik niet van die taart heb gehad.
pi_192910511
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

^O^
Heel goed. Maar eh, dat is met de klok stilzetten tijdens pauzes?
Wel toen ik een collega tegenkwam ja :+. Of bedoel je wandelpauzes?
pi_192910586
Sinds de bekendmaking van deze virtuele ekiden was ik aan het bedenken welke route ik wilde lopen. Ga ik iets nieuws proberen, of blijf ik vasthouden aan de goede oude vertrouwde route, waarvan ik weet waar precies alle pijn en prikkelpunten liggen? Ik heb een paar keer een alternatief rondje geprobeerd, maar ze waren toch niet helemaal zo fijn als dat goede oude vertrouwde rondje. Teveel verkeer, te lange rechte stukken, niet voldoende schaduw, etc.

En nadat ik afgelopen donderdag zo lekker (in de stromende regen) liep en uitkwam op 33 minuten en een beetje, wist ik dat het gewoon die route moest zijn. Maar, ik wilde wel kijken naar de weersomstandigheden. Lopen in de volle zon is echt niet mijn ding. Een beetje regen zou wel fijn zijn.

Eerder vanmorgen kwam er al een flinke bui over. Toen zat ik in de auto te wachten zodat ik nog een beetje droog naar de supermarkt kon lopen. Smiddags zou het alsnog wel gaan regenen, maar niet zo hard. Prima idee.

Omkleden, naar beneden. Lekker muziekje uitkiezen om mee te starten. Zes keer opnieuw op shuffle gedrukt. Niet te snel. Niet te langzaam. Major Tom? Oke. Prima!

Nog geen drie seconden later begon het al te regenen. Het was best fris om in kort-kort buiten te staan. Het liefste was ik terug naar boven gelopen om het 2019 Ekiden tshirt om te wisselen voor een shirt met lange mouwen, of om handschoenen te pakken. Niet zenuwachtig zijn, rustig starten en je wordt vanzelf warm. Horloge aan en gaan.

Net als Corniel denk ik ook genoeg na tijdens het lopen.
----
Einde van de straat. "Kut, ik voel mijn vingertoppen niet meer."
Door het parkje. "Waarom moest het dan ook nu regenen?"
Oversteken vlakbij de rotonde. "Er komt een auto aan. Iets sneller, dan hoef je niet te wachten en kan je door."

"Hey, Rammstein. Lekker."
"Wacht. Waarom hoor ik nu al Rammstein? Ga ik niet snel genoeg?"

"Deutschland, mein Herz in Flammen. Will dich lieben und verdammen."

"Bochtje naar rechts. 2km, mooi. *kijkt op horloge* Tempo split van 5:00/km? 12 minuut 22. Ai. Ga ik niet te snel?"
"Hup hup. Gaat lekker."

"Ich bin Ausländer, Ausländer. Mi amor, mon chéri."
"Ik ben moe aan het worden. Hoe ver moet ik nog? Ik ben nog niet omgekeerd, maar kom op."
"Hallo mensen. Lekker aan het tuinieren?"
"Hallo mensen. Ja, keerpunt. Zouden ze het opmerken als iemand twee keer langs je heen rent? Geen idee eigenlijk. Zou ik het zelf opmerken? Hmm.."

"The Wombats? Argh. Nee. Het liedje is leuk, maar dat tempo is echt te snel. Next."
"Geen auto uit die straat? Mooi. Bijna vier km, kom op."

"Bochtje weer naar links. Laatste stuk. Iets sneller moet lukken toch?"
"Shit. De zon breekt door. Pokke zon. Er is geen schaduw hier. Maar ik ben er bijna."

"Nog iets sneller. 4.6km!, 28 minuten. Zou het dan toch lukken?"
"4.7! *Begint te sprinten*"
"4.8!"
"4.9! Bijna!"

"4.9? :X NOGSTEEDS? Ik kan niet meer. KOM OP."
"5! YES."

Vervolgens heb ik even bij een hekje gestaan om uit te hijgen, deed ik bijna een Vork maar gelukkig toch niet en wandelde ik rustig het laatste stukje terug naar huis. Ik geef de inmiddels doorweekte tasuki van team 2 door aan @Neo-Mullen Succes!
  zaterdag 2 mei 2020 @ 18:51:55 #68
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_192910683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:42 schreef Crientj het volgende:
Sinds de bekendmaking van deze virtuele ekiden was ik aan het bedenken welke route ik wilde lopen (..)
Dat is wel een dingetje hier geloof ik. :D Zelfs was ik er snel uit, maar ben naar een aantal mensen wel erg benieuwd straks.

quote:
Het was best fris om in kort-kort buiten te staan (..)

Horloge aan en gaan.
Juiste beslissing. Voor alles korter dan 15 km, is kort-kort de enige optie zolang het boven 0 is (wedstrijd-tempo). ;)

quote:
Net als Corniel denk ik ook genoeg na tijdens het lopen (..)
Ik vond het toch verdacht weinig gedachten voor 42 minuten in mijn geval. ;)

quote:
"Hallo mensen. Lekker aan het tuinieren?"
"Hallo mensen. Ja, keerpunt. Zouden ze het opmerken als iemand twee keer langs je heen rent? Geen idee eigenlijk. Zou ik het zelf opmerken? Hmm.."
(..)

"4.9? :X NOGSTEEDS? Ik kan niet meer. KOM OP."
"5! YES."
ROFL

Goed gedaan!

De spanning in nu trouwens om te strijden: tussen Coronisten van Katan en Team 2 zit een verschil van 3 seconden in het voordeel van de laatstgenoemde. Kijken of @Maraca Dat gaatje kan dichten in haar etappe.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
Team 1 (Hoesten, we have a problem)
----------------------------------
  5km  Pharkus        18:51  -1:09
 10km  Guard          42:57  -2:03
  5km  Quoi           39:03  -6:57
 10km  mr.B           36:00*
  5km  GotC           32:00*
7,2km  YUR            34:00*
==================================
                    3:22:51 -10:09

Team 3
----------------------------------
  5km  DeeBee         21:55  +0:55
 10km  kalinhos       42:40  -1:20
  5km  Pinuts         33:01  -1:59
 10km  heywoodu       56:00*
  5km  Remco          21:00*
7,2km  hatsaflats     35:00*
==================================
                    3:29:36  -2:25

Team 7
----------------------------------
  5km  Gwailow        23:37  -1:23
 10km  diesnelle      48:47  +1:47
  5km  Starflyer      31:53  -3:07
 10km  Jero_Nimo      43:00*
  5km  RunnerAdd      22:00*
7,2km  Ijsdraakje     43:00*
==================================
                    3:32:17  -2:43

Team 2
----------------------------------
  5km  MorganLeFay    26:45  -1:15
 10km  ArnosL         47:56  -2:04
  5km  Crientj        32:19  +0:19
 10km  Neo-Mullen     47:00*
  5km  streamnl       25:00*
7,2km  ser            34:00*
==================================
                    3:33:00  -3:00
                    
Team 5 (Coronisten van Katan)
----------------------------------
  5km  Geerd          25:00  -2:00
 10km  Daywalk3r      49:03  -0:57
  5km  Maraca         28:00*
 10km  La_Tramposa    45:00*
  5km  DeLuna         28:00*
7,2km  mosselmossel   38:00*
==================================
                    3:33:03  -2:57

Team 6 (Fok!ken the Curve)
----------------------------------
  5km  Cynic          18:53  -1:07
 10km  DaveTheNL      48:24  -1:36
  5km  pijll          31:57  -0:03
 10km  indepoeier     40:00*
  5km  Guppy          36:00*
7,2km  murmeli        43:00*
==================================
                    3:39:14  -2:46

Team 4 (Fock!Down)
----------------------------------
  5km  Vork           23:57  -0:03
 10km  Corniel        41:59  -0:01
  5km  McTwente       28:00*
 10km  Zwabberhark    55:00*
  5km  Silk           37:00*
7,2km  wyccie         36:00*
===================================
                    3:41:56   -0:04
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_192910808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:19 schreef Crientj het volgende:
*hijg*

32:19!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje typ ik straks even uit.
Goed gedaan! Hele mooie tijd :D

En prachtig resultaat wat betreft die medailles met lintje O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_192910934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:42 schreef Crientj het volgende:
Sinds de bekendmaking van deze virtuele ekiden was ik aan het bedenken welke route ik wilde lopen. Ga ik iets nieuws proberen, of blijf ik vasthouden aan de goede oude vertrouwde route, waarvan ik weet waar precies alle pijn en prikkelpunten liggen? Ik heb een paar keer een alternatief rondje geprobeerd, maar ze waren toch niet helemaal zo fijn als dat goede oude vertrouwde rondje. Teveel verkeer, te lange rechte stukken, niet voldoende schaduw, etc.

En nadat ik afgelopen donderdag zo lekker (in de stromende regen) liep en uitkwam op 33 minuten en een beetje, wist ik dat het gewoon die route moest zijn. Maar, ik wilde wel kijken naar de weersomstandigheden. Lopen in de volle zon is echt niet mijn ding. Een beetje regen zou wel fijn zijn.

Eerder vanmorgen kwam er al een flinke bui over. Toen zat ik in de auto te wachten zodat ik nog een beetje droog naar de supermarkt kon lopen. Smiddags zou het alsnog wel gaan regenen, maar niet zo hard. Prima idee.

Omkleden, naar beneden. Lekker muziekje uitkiezen om mee te starten. Zes keer opnieuw op shuffle gedrukt. Niet te snel. Niet te langzaam. Major Tom? Oke. Prima!

Nog geen drie seconden later begon het al te regenen. Het was best fris om in kort-kort buiten te staan. Het liefste was ik terug naar boven gelopen om het 2019 Ekiden tshirt om te wisselen voor een shirt met lange mouwen, of om handschoenen te pakken. Niet zenuwachtig zijn, rustig starten en je wordt vanzelf warm. Horloge aan en gaan.

Net als Corniel denk ik ook genoeg na tijdens het lopen.
----
Einde van de straat. "Kut, ik voel mijn vingertoppen niet meer."
Door het parkje. "Waarom moest het dan ook nu regenen?"
Oversteken vlakbij de rotonde. "Er komt een auto aan. Iets sneller, dan hoef je niet te wachten en kan je door."

"Hey, Rammstein. Lekker."
"Wacht. Waarom hoor ik nu al Rammstein? Ga ik niet snel genoeg?"

"Deutschland, mein Herz in Flammen. Will dich lieben und verdammen."

"Bochtje naar rechts. 2km, mooi. *kijkt op horloge* Tempo split van 5:00/km? 12 minuut 22. Ai. Ga ik niet te snel?"
"Hup hup. Gaat lekker."

"Ich bin Ausländer, Ausländer. Mi amor, mon chéri."
"Ik ben moe aan het worden. Hoe ver moet ik nog? Ik ben nog niet omgekeerd, maar kom op."
"Hallo mensen. Lekker aan het tuinieren?"
"Hallo mensen. Ja, keerpunt. Zouden ze het opmerken als iemand twee keer langs je heen rent? Geen idee eigenlijk. Zou ik het zelf opmerken? Hmm.."

"The Wombats? Argh. Nee. Het liedje is leuk, maar dat tempo is echt te snel. Next."
"Geen auto uit die straat? Mooi. Bijna vier km, kom op."

"Bochtje weer naar links. Laatste stuk. Iets sneller moet lukken toch?"
"Shit. De zon breekt door. Pokke zon. Er is geen schaduw hier. Maar ik ben er bijna."

"Nog iets sneller. 4.6km!, 28 minuten. Zou het dan toch lukken?"
"4.7! *Begint te sprinten*"
"4.8!"
"4.9! Bijna!"

"4.9? :X NOGSTEEDS? Ik kan niet meer. KOM OP."
"5! YES."

Vervolgens heb ik even bij een hekje gestaan om uit te hijgen, deed ik bijna een Vork maar gelukkig toch niet en wandelde ik rustig het laatste stukje terug naar huis. Ik geef de inmiddels doorweekte tasuki van team 2 door aan @:Neo-Mullen Succes!
Goeie muzieksmaak!

En goed gelopen!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 mei 2020 @ 19:09:46 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192910952
Ik begin zenuwachtig te worden :(

Maandag gaat de dag zijn. Dodenherdenking vind ik wel een goed moment, ook als het pijn gaat doen is het minder erg dan het lot van de mensen die we dan herdenken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:30:23 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_192911303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:51 schreef Corniel het volgende:
De spanning in nu trouwens om te strijden: tussen Coronisten van Katan en Team 2 zit een verschil van 3 seconden in het voordeel van de laatstgenoemde. Kijken of @:Maraca Dat gaatje kan dichten in haar etappe.
Morgenochtend weten we het *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:36:40 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_192911410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:42 schreef Crientj het volgende:
Sinds de bekendmaking van deze virtuele ekiden was ik aan het bedenken welke route ik wilde lopen. Ga ik iets nieuws proberen, of blijf ik vasthouden aan de goede oude vertrouwde route, waarvan ik weet waar precies alle pijn en prikkelpunten liggen? Ik heb een paar keer een alternatief rondje geprobeerd, maar ze waren toch niet helemaal zo fijn als dat goede oude vertrouwde rondje. Teveel verkeer, te lange rechte stukken, niet voldoende schaduw, etc.

En nadat ik afgelopen donderdag zo lekker (in de stromende regen) liep en uitkwam op 33 minuten en een beetje, wist ik dat het gewoon die route moest zijn. Maar, ik wilde wel kijken naar de weersomstandigheden. Lopen in de volle zon is echt niet mijn ding. Een beetje regen zou wel fijn zijn.

Eerder vanmorgen kwam er al een flinke bui over. Toen zat ik in de auto te wachten zodat ik nog een beetje droog naar de supermarkt kon lopen. Smiddags zou het alsnog wel gaan regenen, maar niet zo hard. Prima idee.

Omkleden, naar beneden. Lekker muziekje uitkiezen om mee te starten. Zes keer opnieuw op shuffle gedrukt. Niet te snel. Niet te langzaam. Major Tom? Oke. Prima!

Nog geen drie seconden later begon het al te regenen. Het was best fris om in kort-kort buiten te staan. Het liefste was ik terug naar boven gelopen om het 2019 Ekiden tshirt om te wisselen voor een shirt met lange mouwen, of om handschoenen te pakken. Niet zenuwachtig zijn, rustig starten en je wordt vanzelf warm. Horloge aan en gaan.

Net als Corniel denk ik ook genoeg na tijdens het lopen.
----
Einde van de straat. "Kut, ik voel mijn vingertoppen niet meer."
Door het parkje. "Waarom moest het dan ook nu regenen?"
Oversteken vlakbij de rotonde. "Er komt een auto aan. Iets sneller, dan hoef je niet te wachten en kan je door."

"Hey, Rammstein. Lekker."
"Wacht. Waarom hoor ik nu al Rammstein? Ga ik niet snel genoeg?"

"Deutschland, mein Herz in Flammen. Will dich lieben und verdammen."

"Bochtje naar rechts. 2km, mooi. *kijkt op horloge* Tempo split van 5:00/km? 12 minuut 22. Ai. Ga ik niet te snel?"
"Hup hup. Gaat lekker."

"Ich bin Ausländer, Ausländer. Mi amor, mon chéri."
"Ik ben moe aan het worden. Hoe ver moet ik nog? Ik ben nog niet omgekeerd, maar kom op."
"Hallo mensen. Lekker aan het tuinieren?"
"Hallo mensen. Ja, keerpunt. Zouden ze het opmerken als iemand twee keer langs je heen rent? Geen idee eigenlijk. Zou ik het zelf opmerken? Hmm.."

"The Wombats? Argh. Nee. Het liedje is leuk, maar dat tempo is echt te snel. Next."
"Geen auto uit die straat? Mooi. Bijna vier km, kom op."

"Bochtje weer naar links. Laatste stuk. Iets sneller moet lukken toch?"
"Shit. De zon breekt door. Pokke zon. Er is geen schaduw hier. Maar ik ben er bijna."

"Nog iets sneller. 4.6km!, 28 minuten. Zou het dan toch lukken?"
"4.7! *Begint te sprinten*"
"4.8!"
"4.9! Bijna!"

"4.9? :X NOGSTEEDS? Ik kan niet meer. KOM OP."
"5! YES."

Vervolgens heb ik even bij een hekje gestaan om uit te hijgen, deed ik bijna een Vork maar gelukkig toch niet en wandelde ik rustig het laatste stukje terug naar huis. Ik geef de inmiddels doorweekte tasuki van team 2 door aan @:Neo-Mullen Succes!
Goed gedaan! *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_192911423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden :(

Maandag gaat de dag zijn. Dodenherdenking vind ik wel een goed moment, ook als het pijn gaat doen is het minder erg dan het lot van de mensen die we dan herdenken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2 minuten dat je dan stil moet staan tellen we er wel af :P
pi_192911741
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Morgenochtend weten we het *O*
Doe maar lekker rustig aan, zondag rustdag ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')