quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind die police chief (?) een etterbak, weet niet hoe ik bepaalde aanvallen moet dodgen/counteren. Komt later ook uiteraard meermaals terug in duo-bossfights. Verder alleen redelijk wat moeite gehad metPolice Chief stun je met een flying knee en dan meteen een Grand Upper of Special + pijltje voor die snelle flurry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die Riot Guards met schilden echt honden, maar die blijken uiteindelijk supersimpel met een knuppel of pijp neer te gaan.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
Stukje spelen en een paar keer doodgaan en dan kom je weer een stukje verder en dan begin je weer opnieuw. Alles leren en dan gaat het een stuk beter. Volgens mij ben ik ergens na de tweede of derde boss gebleven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Drankster het volgende:
Toch maar begonnen aan Bloodborne, nog nooit een Souls spel gespeeld dus tips zijn welkom.
Rip ik.
Kwam SoR1 niet uit als Sega's antwoord op Final Fight? Ergo, SNES?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, Double Dragon en Streets of Rage waren altijd een beetje elkaars concurrenten tussen de welbekende twee kampen, resp. Nintendo en Sega
Zodra je meer dan een uur vastzit op een eindbaas stoppen en het de volgende dag opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Drankster het volgende:
Toch maar begonnen aan Bloodborne, nog nooit een Souls spel gespeeld dus tips zijn welkom.
Rip ik.
Yep. Die tweede? (Ligt aan de route die je neemt) baas, Father Gascoigne, heb ik wel 100x opnieuw gedaan. Maar niet in 1 sitting.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zodra je meer dan een uur vastzit op een eindbaas stoppen en het de volgende dag opnieuw proberen.
Ja heb nog ff flink gespeeld net en begin het weer goed onder de knie te krijgen. Inmiddels op Hard uitgespeeld en op Hardest nu net stage 7 klaar. Begint al behoorlijk insane te worden met hoeveel extra vijanden er spawnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Police Chief stun je met een flying knee en dan meteen een Grand Upper of Special + pijltje voor die snelle flurry.
Ik vond die Riot Guards met schilden echt honden, maar die blijken uiteindelijk supersimpel met een knuppel of pijp neer te gaan.
Oh zou kunnen, ik weet nog dat er toen al dikke discussies gaande waren op school over Super Double Dragon voor de SNES vs. Streets of Rage voor de Sega. Ik vond ze beide supervet, m'n buurjongen had een SNES en ik een megadrive dus kon ze beide spelenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kwam SoR1 niet uit als Sega's antwoord op Final Fight? Ergo, SNES?
Edit: Ja dus..
https://www.eurogamer.net(...)-a-final-fight-clone
Cleric Beast in 1x gehaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zodra je meer dan een uur vastzit op een eindbaas stoppen en het de volgende dag opnieuw proberen.
Dat was op de brug toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cleric Beast in 1x gehaald.
Intense strijd wel!
Yes sir, de eerste boss denk ik. Op zich niet zo moeilijk, doet redelijk damage maar heel voorspelbaar.quote:
Die had ik ook in een keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yes sir, de eerste boss denk ik. Op zich niet zo moeilijk, doet redelijk damage maar heel voorspelbaar.
Veel succes met Pa Gasgoigne.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yes sir, de eerste boss denk ik. Op zich niet zo moeilijk, doet redelijk damage maar heel voorspelbaar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cleric Beast in 1x gehaald.
Intense strijd wel!
Correct. Altijd al willen spelen maar nooit aan toe gekomen. Nu dus wel en het is awesome.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste Soulsborne game die je speelt?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Correct. Altijd al willen spelen maar nooit aan toe gekomen. Nu dus wel en het is awesome.
Misschien toch niet heel vervelend.quote:But what seems certain is how Valhalla has been entirely shaped by this principle Vikings were not only invaders but settlers as well. They were ferocious warriors, yes, but also a group of people with a rich culture, living gods and huge mythology - all of which Valhalla will explore in detail. Central to all that will be a new village settlement hub - a home for main character Eivor and their comrades, a familiar starting point for adventures and a place you'll see your decisions play out.
It's another adjustment for a series well past its early transition into RPG territory (Origins) and already able to boast about real mastery of the genre (Odyssey), one which feels like it will fill some of the few remaining blanks in that latter game's formula. So, instead of embarking on a never-ending journey to defog all the map, Valhalla's narrative is being built around your settlement, and through it. "It's your own Viking village you'll see prosper and grow, and which your clan mates will live in," Laferrière tells me via video call. "It's at the centre of our quests and the centre of the decisions you make. We want players to see the consequences of their actions." Big story arcs will begin and end here, the impact of your decisions rippling through your growing community. You'll see the effects of alliances - such as weddings to forge relationships between clans - and the consequences of "harsh choices you have to face". It's also where you'll see some of the game's romances play out (if you choose to indulge in those).
"It really changed the shape of the game we were making," Laferrière says. "Instead of exploring one territory, then moving on to another and having no real opportunity or reason to return, the settlement changes the structure. So you'll go on an adventure and then be encouraged to come back to your settlement. It changes the way we're playing the game we're making - at least, that's the bet we're making." It's not an entirely new concept for the franchise, but it's been a long time since Assassin's Creed tried to give players a proper home (boats and trains aside, AC3's rather basic Homestead is the last good example). It's also a tried and tested idea for the genre. As Laferrière speaks, he describes the settlement as a place of importance in Valhalla reminiscent of Skyhold and the Normandy, which players returned to time and again. As you grow your village, new buildings will be available to customise and upgrade such as a barracks, blacksmith and tattoo parlour.
Die police chief heb ik alleen met de hoogst mogelijke assist kunnen verslaan en alsnog bijna dood gegaan. Punten boeien mij niet. Vind het alsnog uitdagend op normal.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Police Chief stun je met een flying knee en dan meteen een Grand Upper of Special + pijltje voor die snelle flurry.
Ik vond die Riot Guards met schilden echt honden, maar die blijken uiteindelijk supersimpel met een knuppel of pijp neer te gaan.
Het helpt ook wel dat ik de game best eng vind. Ik kwam een of ander in elkaar gezakte constructie tegen met allemaal ratten en toen dacht ik echt jaaa nope nope. Constante onderbuik gevoel, creepy shit maar wel heel vet. De ambushes helpen ook niet echt om snel door te gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zal echter bij lange na niet zo snel en makkelijk gaan als de Cleric Beast.
Kijk en leer en overhaast je niet, dat wordt keihard afgestraft.
Ah de Sparkmaster 3000, mooie tijden, ik heb daar een tijd lang vastgezeten, volgens mij is water magic effectief. Geen stroom, dan wordt hij sterker geloof ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef.
Harde drempel in Divinity.
Om verder te gaan met het verhaal, moet ik in een grot een robot verslaan (en 3 undead). In eerste instantie overleefde ik 2 ronden (mijn 4 karakters, plus 3 hulpjes). Toen las ik dat je een remote nodig had om de wapens uit te schakelen. Remote gekregen. Eerste poging kwam ik niet eens aan de beurt om de wapens uit te schakelen, want was al dood.
Tweede poging wapens uitgeschakeld (krijg de boodschap ook daarvan) maar de volgende ronde doen zijn wapens het gewoon weer en ben ik weer dood.
Bij mij ook, vriend van me had een SNES met Street Fighter. Ik ben altijd meer een Sega guy geweest. Master System 1 en 2, Game Gear, Saturn, Dreamcast etc..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, ik weet nog dat er toen al dikke discussies gaande waren op school over Super Double Dragon voor de SNES vs. Streets of Rage voor de Sega. Ik vond ze beide supervet, m'n buurjongen had een SNES en ik een megadrive dus kon ze beide spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |