abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:00:35 #151
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_192900003
Toch maar begonnen aan Bloodborne, nog nooit een Souls spel gespeeld dus tips zijn welkom.

Rip ik.
pi_192900076
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:37:26 #153
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_192900746
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vind die police chief (?) een etterbak, weet niet hoe ik bepaalde aanvallen moet dodgen/counteren. Komt later ook uiteraard meermaals terug in duo-bossfights. Verder alleen redelijk wat moeite gehad met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Police Chief stun je met een flying knee en dan meteen een Grand Upper of Special + pijltje voor die snelle flurry.

Ik vond die Riot Guards met schilden echt honden, maar die blijken uiteindelijk supersimpel met een knuppel of pijp neer te gaan. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:41:30 #154
429367 DKUp
ON TOUR
pi_192900802
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Drankster het volgende:
Toch maar begonnen aan Bloodborne, nog nooit een Souls spel gespeeld dus tips zijn welkom.

Rip ik.
Stukje spelen en een paar keer doodgaan en dan kom je weer een stukje verder en dan begin je weer opnieuw. Alles leren en dan gaat het een stuk beter. Volgens mij ben ik ergens na de tweede of derde boss gebleven.
SOONY
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:48:13 #155
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_192900879
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yup, Double Dragon en Streets of Rage waren altijd een beetje elkaars concurrenten tussen de welbekende twee kampen, resp. Nintendo en Sega
Kwam SoR1 niet uit als Sega's antwoord op Final Fight? :? Ergo, SNES?

Edit: Ja dus..
https://www.eurogamer.net(...)-a-final-fight-clone

[ Bericht 11% gewijzigd door HostiHawaii op 02-05-2020 00:05:28 ]
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_192901156
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Drankster het volgende:
Toch maar begonnen aan Bloodborne, nog nooit een Souls spel gespeeld dus tips zijn welkom.

Rip ik.
Zodra je meer dan een uur vastzit op een eindbaas stoppen en het de volgende dag opnieuw proberen.
pi_192901206
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zodra je meer dan een uur vastzit op een eindbaas stoppen en het de volgende dag opnieuw proberen.
Yep. Die tweede? (Ligt aan de route die je neemt) baas, Father Gascoigne, heb ik wel 100x opnieuw gedaan. Maar niet in 1 sitting.

Dusss git gud or get rekt. Blood echoes farmen is mijn advies en dan de juiste stats upgraden. Anders even googlen naar een goede start build en welke stats je in het begin moet levelen.
  Eindredactie Games zaterdag 2 mei 2020 @ 01:03:30 #158
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192901541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Police Chief stun je met een flying knee en dan meteen een Grand Upper of Special + pijltje voor die snelle flurry.

Ik vond die Riot Guards met schilden echt honden, maar die blijken uiteindelijk supersimpel met een knuppel of pijp neer te gaan. :)
Ja heb nog ff flink gespeeld net en begin het weer goed onder de knie te krijgen. Inmiddels op Hard uitgespeeld en op Hardest nu net stage 7 klaar. Begint al behoorlijk insane te worden met hoeveel extra vijanden er spawnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:48 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Kwam SoR1 niet uit als Sega's antwoord op Final Fight? :? Ergo, SNES?

Edit: Ja dus..
https://www.eurogamer.net(...)-a-final-fight-clone
Oh zou kunnen, ik weet nog dat er toen al dikke discussies gaande waren op school over Super Double Dragon voor de SNES vs. Streets of Rage voor de Sega. Ik vond ze beide supervet, m'n buurjongen had een SNES en ik een megadrive dus kon ze beide spelen 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 01:19:28 #159
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_192901665
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zodra je meer dan een uur vastzit op een eindbaas stoppen en het de volgende dag opnieuw proberen.
Cleric Beast in 1x gehaald. _O_

Intense strijd wel!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 01:20:44 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192901684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 01:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Cleric Beast in 1x gehaald. _O_

Intense strijd wel!
Dat was op de brug toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192901736
Mooi geweest voor vandaag met Nioh 2.
Morgen nog 1 zij missie en dan door naar het 2e gebied.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 01:27:00 #162
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_192901748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat was op de brug toch?
Yes sir, de eerste boss denk ik. Op zich niet zo moeilijk, doet redelijk damage maar heel voorspelbaar.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 01:32:47 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192901794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 01:27 schreef Drankster het volgende:

[..]

Yes sir, de eerste boss denk ik. Op zich niet zo moeilijk, doet redelijk damage maar heel voorspelbaar.
Die had ik ook in een keer.
Veel dashen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192902755
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 01:27 schreef Drankster het volgende:

[..]

Yes sir, de eerste boss denk ik. Op zich niet zo moeilijk, doet redelijk damage maar heel voorspelbaar.
Veel succes met Pa Gasgoigne.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192902756
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 01:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Cleric Beast in 1x gehaald. _O_

Intense strijd wel!
^O^

Eerste Soulsborne game die je speelt?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192902850
De enige 2 minpunten voor Nioh 2 (en ik meen dat dat in deel 1 ook zo was) is dat het allemaal losse gebieden zijn in plaats van 1 aangesloten wereld.
Maar het grootste minpunt is dat sommige levels hergebruikt worden voor sommige zij missies, zij het iets aangepast.

Toch wel een serieuze kanshebber om mijn persoonlijke GOTY te worden, al heb ik ook hoge verwachtingen van Ghost of Tsushima, en The Elden Ring (als ie in 2020 uit komt).
TLOU 2 lijkt me ook wel tof worden, maar beter dan deel 1 wordt lastig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 08:45:29 #167
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_192903120
Ik vind dat niet zo erg, het gaat mij meer om de gevechten. Het is ergens wel handig omdat je de levels goed leert kennen en er dus steeds sneller door kan gaan.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 08:48:06 #168
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_192903130
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 07:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

^O^

Eerste Soulsborne game die je speelt?
Correct. Altijd al willen spelen maar nooit aan toe gekomen. Nu dus wel en het is awesome.
pi_192903159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 08:48 schreef Drankster het volgende:

[..]

Correct. Altijd al willen spelen maar nooit aan toe gekomen. Nu dus wel en het is awesome.
^O^

Het zal echter bij lange na niet zo snel en makkelijk gaan als de Cleric Beast.
Kijk en leer en overhaast je niet, dat wordt keihard afgestraft.

En wat Rolstoel zei: als je ergens vast blijft zitten, stop er een paar uur of een dag mee en ga daarna verder.

Als het blijft bevallen, ga dan ook zeker voor de Dark Souls games.

[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 02-05-2020 09:32:35 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:15:15 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192903299
Oef.
Harde drempel in Divinity.

Om verder te gaan met het verhaal, moet ik in een grot een robot verslaan (en 3 undead). In eerste instantie overleefde ik 2 ronden (mijn 4 karakters, plus 3 hulpjes). Toen las ik dat je een remote nodig had om de wapens uit te schakelen. Remote gekregen. Eerste poging kwam ik niet eens aan de beurt om de wapens uit te schakelen, want was al dood.
Tweede poging wapens uitgeschakeld (krijg de boodschap ook daarvan) maar de volgende ronde doen zijn wapens het gewoon weer en ben ik weer dood. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 09:27:22 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192903425
Heb genoten van Bloodborne toen omdat het een van de gratis games was bij mijn playstation 4 bundel de andere twee waren iets met weerwolven en Zombies.

Na Bloodborne een darksouls game gekocht doe mij maar Bloodborne.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:45:58 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192903602
Eurogamer over je settlement in AC:V

quote:
But what seems certain is how Valhalla has been entirely shaped by this principle Vikings were not only invaders but settlers as well. They were ferocious warriors, yes, but also a group of people with a rich culture, living gods and huge mythology - all of which Valhalla will explore in detail. Central to all that will be a new village settlement hub - a home for main character Eivor and their comrades, a familiar starting point for adventures and a place you'll see your decisions play out.

It's another adjustment for a series well past its early transition into RPG territory (Origins) and already able to boast about real mastery of the genre (Odyssey), one which feels like it will fill some of the few remaining blanks in that latter game's formula. So, instead of embarking on a never-ending journey to defog all the map, Valhalla's narrative is being built around your settlement, and through it. "It's your own Viking village you'll see prosper and grow, and which your clan mates will live in," Laferrière tells me via video call. "It's at the centre of our quests and the centre of the decisions you make. We want players to see the consequences of their actions." Big story arcs will begin and end here, the impact of your decisions rippling through your growing community. You'll see the effects of alliances - such as weddings to forge relationships between clans - and the consequences of "harsh choices you have to face". It's also where you'll see some of the game's romances play out (if you choose to indulge in those).

"It really changed the shape of the game we were making," Laferrière says. "Instead of exploring one territory, then moving on to another and having no real opportunity or reason to return, the settlement changes the structure. So you'll go on an adventure and then be encouraged to come back to your settlement. It changes the way we're playing the game we're making - at least, that's the bet we're making." It's not an entirely new concept for the franchise, but it's been a long time since Assassin's Creed tried to give players a proper home (boats and trains aside, AC3's rather basic Homestead is the last good example). It's also a tried and tested idea for the genre. As Laferrière speaks, he describes the settlement as a place of importance in Valhalla reminiscent of Skyhold and the Normandy, which players returned to time and again. As you grow your village, new buildings will be available to customise and upgrade such as a barracks, blacksmith and tattoo parlour.
Misschien toch niet heel vervelend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192903721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Police Chief stun je met een flying knee en dan meteen een Grand Upper of Special + pijltje voor die snelle flurry.

Ik vond die Riot Guards met schilden echt honden, maar die blijken uiteindelijk supersimpel met een knuppel of pijp neer te gaan. :)
Die police chief heb ik alleen met de hoogst mogelijke assist kunnen verslaan en alsnog bijna dood gegaan. Punten boeien mij niet. Vind het alsnog uitdagend op normal.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:08:06 #174
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_192903836
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 08:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

^O^

Het zal echter bij lange na niet zo snel en makkelijk gaan als de Cleric Beast.
Kijk en leer en overhaast je niet, dat wordt keihard afgestraft.
Het helpt ook wel dat ik de game best eng vind. Ik kwam een of ander in elkaar gezakte constructie tegen met allemaal ratten en toen dacht ik echt jaaa nope nope. Constante onderbuik gevoel, creepy shit maar wel heel vet. De ambushes helpen ook niet echt om snel door te gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef.
Harde drempel in Divinity.

Om verder te gaan met het verhaal, moet ik in een grot een robot verslaan (en 3 undead). In eerste instantie overleefde ik 2 ronden (mijn 4 karakters, plus 3 hulpjes). Toen las ik dat je een remote nodig had om de wapens uit te schakelen. Remote gekregen. Eerste poging kwam ik niet eens aan de beurt om de wapens uit te schakelen, want was al dood.
Tweede poging wapens uitgeschakeld (krijg de boodschap ook daarvan) maar de volgende ronde doen zijn wapens het gewoon weer en ben ik weer dood. :')
Ah de Sparkmaster 3000, mooie tijden, ik heb daar een tijd lang vastgezeten, volgens mij is water magic effectief. Geen stroom, dan wordt hij sterker geloof ik.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 11:19:22 #175
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_192904705
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 01:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Oh zou kunnen, ik weet nog dat er toen al dikke discussies gaande waren op school over Super Double Dragon voor de SNES vs. Streets of Rage voor de Sega. Ik vond ze beide supervet, m'n buurjongen had een SNES en ik een megadrive dus kon ze beide spelen 8-)
Bij mij ook, vriend van me had een SNES met Street Fighter. :) Ik ben altijd meer een Sega guy geweest. Master System 1 en 2, Game Gear, Saturn, Dreamcast etc..

Ik weet nog dat ik een jaar of 13 was en SoR2 bij een vriend had gespeeld. Ik was compleet hooked...

Rond de kerstdagen liep ik in Utrecht Dixons binnen en zag ik dat SoR2 in de aanbieding was en SoR1 niet. Ik had geen geld.......

Met kerst geld van mijn oma gekregen en op de fucking fiets van Ijsselstein naar Utrecht gepeddeld en ze hadden hem nog. Ik heb die fysieke game nog altijd. :D

SoR2 heb ik letterlijk tientallen keren uitgespeeld, misschien zelfs 100x. Ik heb zelfs de Megadrive Collection op de PS4, alleen voor Sonic en SoR2.

Je weet dat SoR ook voor Android beschikbaar is he? Zelfs die versie heb ik tig keer uitgespeeld. :D :D

Yup, ik ben een SoR freak wat dat betreft....
Leuk detail, ik heb NOOIT met Skate gespeeld in al die 27 jaar.

Wat zo geweldig is aan SoR4... Zorg dat je in het hoofdmenu zit en dan bij Options, Audio de Retro soundtrack aanzetten en krijg kippevel... ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door HostiHawaii op 02-05-2020 11:32:40 ]
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')