Het zwarte schaap paard slaat de witte dame?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs die moskotrol kan jinek schaken
Na 38 keer lezen zie ik dat het over Moszkowicz gaat.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs die moskotrol kan jinek schaken
Zo zo. Laat je die steen achter je nog even open staan? Je moet zo weer terugquote:Op donderdag 30 april 2020 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 38 keer lezen zie ik dat het over Moszkowicz gaat.
Huhquote:Op woensdag 29 april 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kansloos of niet. Energie of niet. Ik ga het niet doen. Dan weiger ik gewoon om mee te doen aan dit vrijwillige verzoek. Ik kan prima mijn poot stijf houden. Hoewel, niet zo goed als @:crv met zijn pinnen.
Brammetje ruikt lekker en is een onverbeterlijke charmeur volgens een van zijn exen.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 38 keer lezen zie ik dat het over Moszkowicz gaat.
Hij isquote:Op donderdag 30 april 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brammetje ruikt lekker en is een onverbeterlijke charmeur volgens een van zijn exen.
Bram Ladagequote:Op donderdag 30 april 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brammetje ruikt lekker en is een onverbeterlijke charmeur volgens een van zijn exen.
En geld heeft ie ook niet meer begreep ik. Dus wat de grap is?quote:
Denk dat hij wel altijd zijn nagels knipt voor het vingeren. Dat is wel te prijzen.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En geld heeft ie ook niet meer begreep ik. Dus wat de grap is?Zou hij lekker kunnen koken of zo?
Begreep ik ook een tijdje geleden.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En geld heeft ie ook niet meer begreep ik. Dus wat de grap is?Zou hij lekker kunnen koken of zo?
Ja zeg dat van tevoren ff de volgende keerquote:Op donderdag 30 april 2020 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat hij wel altijd zijn nagels knipt voor het vingeren. Dat is wel te prijzen.
Dat is een gezegdequote:Op donderdag 30 april 2020 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begreep ik ook een tijdje geleden.
Grap?
Ken ik nietquote:
Snap niet dat vrouwen vieze nagels in zich dulden, van mannen snap ik dat dan weer wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat hij wel altijd zijn nagels knipt voor het vingeren. Dat is wel te prijzen.
Mannen die hun nagels niet kort knippen zouden wel stokslagen moeten krijgen. En helemaal als ze willen vingerenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeg dat van tevoren ff de volgende keer
In je anus? Och, is toch al vies daar, maakt dan niet meer uitquote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap niet dat vrouwen vieze nagels in zich dulden, van mannen snap ik dat dan weer wel.
Hou op!quote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
In je anus? Och, is toch al vies daar, maakt dan niet meer uit
Maar zo'n haakje aan je darmbekleding
Ja of zo'n nagel in je pretgaatjequote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
In je anus? Och, is toch al vies daar, maakt dan niet meer uit
Maar zo'n haakje aan je darmbekleding
Misschien valt daar wel aan te wennen?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of zo'n nagel in je pretgaatje
Probeer het?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien valt daar wel aan te wennen?
dus je gaat het niet doenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat jij met die metalen pinnen prima je poot stijf kunt houden.
Een kerel met scherp randje lijkt me ook wel raar eruit zien of voelenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed korte nagels bij kerels zonder scherpe randjes.
Mijne let daar serieus opquote:Op donderdag 30 april 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal straks Koos of de buurman even vragen. Afhankelijk van staat van nagelsquote:
Nagels met scherpe randjes dus.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kerel met scherp randje lijkt me ook wel raar eruit zien of voelen
Is wel een van de dingen die altijd opvallen bij nieuwe relaties, zolang ze verliefd zijn en om de 36 seconden zin in je hebben krijg je zowat dagelijks nog een volledige manicuur sessie, puur eigenbelang uiteraard.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Tegen de tijd dat ze daar uit zijn betaalt mijn kind al belasting denk ikquote:Op donderdag 30 april 2020 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het niet lezen, maar wellicht interessant voor @:Molo en andere users met (jong) kinderen?
https://www.trouw.nl/econ(...)utm_campaign=stdc_tr
Edit: verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een van de dingen die altijd opvallen bij nieuwe relaties, zolang ze verliefd zijn en om de 36 seconden zin in je hebben krijg je zowat dagelijks nog een volledige manicuur sessie, puur eigenbelang uiteraard.
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nagels met scherpe randjes dus.
French manicure?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een van de dingen die altijd opvallen bij nieuwe relaties, zolang ze verliefd zijn en om de 36 seconden zin in je hebben krijg je zowat dagelijks nog een volledige manicuur sessie, puur eigenbelang uiteraard.
Over drie jaar doucht hij niet eens meer wekelijksquote:
De kerstdouchequote:Op donderdag 30 april 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Over drie jaar doucht hij niet eens meer wekelijks
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit en vieze onderbroeken, neushaar, nicotinevingers, alles.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
mannenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit en vieze onderbroeken, neushaar, nicotinevingers, alles.
Heb jij de mazzel van een maandelijkse douche nog?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die nicotinevingers zijn van mij. Hij rookt nietquote:Op donderdag 30 april 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit en vieze onderbroeken, neushaar, nicotinevingers, alles.
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwww rokenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die nicotinevingers zijn van mij. Hij rookt niet
Edit: En gaat iedereen zeggen hoe vies ze roken/rokers vinden natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwww roken![]()
![]()
![]()
![]()
*steekt peuk op*
Ja, ik weet dat jij wél rooktquote:Op donderdag 30 april 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwww roken![]()
![]()
![]()
![]()
*steekt peuk op*
quote:
Extra waarderen van hygiëne de week na de kerst jaquote:
Ja, nog wel...quote:Op donderdag 30 april 2020 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ransbakken
Vind de mijn reuze meevallen overigens
Anderhalve meestal, met wat dwangquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb jij de mazzel van een maandelijkse douche nog?
Even roken met de dames?quote:
Nog welquote:Op donderdag 30 april 2020 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ransbakken
Vind de mijn reuze meevallen overigens
Wordt er nog gedate in tijden van corona eigenlijk? Of moet je het met sexting dorn.?quote:
Ja, dat zei IJsdraakje ook alquote:
Sexting is voor sloeriesquote:Op donderdag 30 april 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt er nog gedate in tijden van corona eigenlijk? Of moet je het met sexting dorn.?
Werkt dat zo?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
beste is om gewoon niet samen te gaan wonen. moeten ze nog enigszins hun best doen als ze weer komen
Wij zijn ook 2 zielen 1 gedachtequote:Op donderdag 30 april 2020 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat zei IJsdraakje ook al
Owh, dát is hetquote:Op donderdag 30 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
beste is om gewoon niet samen te gaan wonen. moeten ze nog enigszins hun best doen als ze weer komen
Sexting is voor sloeries??? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sexting is voor sloeries![]()
maar nee geen dates.
Maar dan moet ik zelf het restafval wegbrengen.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Sinds de kroegen enzo dicht zijn is het aantal gevallen gonore erg gedaald aldus de locale mediaquote:Op donderdag 30 april 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt er nog gedate in tijden van corona eigenlijk? Of moet je het met sexting dorn.?
altijd al. met vreemde?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Sexting is voor sloeries??? Sinds wanneer?
Op de bank kan je ook gewoon neuken.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja. zodra ze blijven plakken dan komen ze niet meer van de bank af
gaat om het douchenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de bank kan je ook gewoon neuken.
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja. zodra ze blijven plakken dan komen ze niet meer van de bank af
In de douche kan je ook neuken.quote:
Comfort!quote:Op donderdag 30 april 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
zon opblaasbare bank dat je hem de douche kan inslepen
Gewoon een emmer water erover.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
zon opblaasbare bank dat je hem de douche kan inslepen
Kan. Maar er zijn wat hindernissen. Zeker in een krappe douche...quote:
Leugens.quote:
das toch iets HEEL andersquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die zich dronken laat voeren door chocoladekleurige criminelen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan. Maar er zijn wat hindernissen. Zeker in een krappe douche...
Klinkt alsof jullie betere badkamers nodig hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens.
Normaal staand kan ik al niet, in een douche breekt iemand wat.
Invaliden toilet iets voor jou? Daar kun je goed vasthouden en zo..quote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens.
De ruimte hier is vrij minimaal ja. Maar staand dus überhaupt al niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof jullie betere badkamers nodig hebben
Wellicht.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Invaliden toilet iets voor jou? Daar kun je goed vasthouden en zo..
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die zich dronken laat voeren door chocoladekleurige criminelen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ruimte hier is vrij minimaal ja. Maar staand dus überhaupt al niet.
Die kleur is niets mis mee inderdaadquote:
wel de smaak?:Pquote:Op donderdag 30 april 2020 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kleur is niets mis mee inderdaad
edit stoomreiniger stop de tijdquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of in de tuin en tuinslang er op
edit hogedrukspuit
Ja, nee. Als ik zeg dat het niet werkt bij ons, dan kan je gerust aannemen dat dat uit ervaring is.quote:
www.badkamerboervooruwgroterebadkamers.nlquote:Op donderdag 30 april 2020 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee. Als ik zeg dat het niet werkt bij ons, dan kan je gerust aannemen dat dat uit ervaring is.
www.badkamersvooreenmaatjemeer.nlquote:Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
www.badkamerboervooruwgroterebadkamers.nl
Oeiquote:Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
www.badkamersvooreenmaatjemeer.nl
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds de kroegen enzo dicht zijn is het aantal gevallen gonore erg gedaald aldus de locale media
Intense liefde yoquote:
Conclusie: jij hebt te weinig vrouwen. Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 30 april 2020 18:18 schreef Fogel het volgende:
Bij mij is maar 1 badkamer geschikt, een andere is te doen maar liever niet en de derde is gewoon onmogelijk.
TMI?
Telt squirten ook?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of in de tuin en tuinslang er op
edit hogedrukspuit
Mijn rijtjeshok is niet groter en ik douche toch gewoon het liefst in de douche.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
www.badkamerboervooruwgroterebadkamers.nl
Ligt aan lengtesquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens.
Prrrrrquote:Op donderdag 30 april 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Intense liefde yo![]()
(Straks weer sexting doen?)
Wel andere schoenen aan danquote:Op donderdag 30 april 2020 18:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Invaliden toilet iets voor jou? Daar kun je goed vasthouden en zo..
Laat niemand je wat wijsmakenquote:
Ja, weet ik. Fogel heeft daar blijkbaar wat moeite mee om te begrijpen.quote:
Ze staan haske stevig.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Fogel heeft daar blijkbaar wat moeite mee om te begrijpen.
Absoluut!quote:Op donderdag 30 april 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat niemand je wat wijsmakenSize DOES matter
Chocolade smaakt prima. Mits geen witte chocoladequote:Op donderdag 30 april 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je zegt met de kleur is niets mis
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze staan haske stevig.![]()
Al helpt het het lengteverschil de verkeerde kant op. Dat wel.
aaaaahquote:Op donderdag 30 april 2020 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Chocolade smaakt prima. Mits geen witte chocolade
En chocolade'sap'? Is ook witquote:Op donderdag 30 april 2020 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Witte chocolade is eigenlijk geen chocolade.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor Joop?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze staan haske stevig.![]()
Al helpt het het lengteverschil de verkeerde kant op. Dat wel.
Die breekt liever meteen zijn enkels.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor Joop?
https://otherworldshoes.com.au/collections/high-heels-for-men
I know. Verklaart ook waarom het niet te vreten isquote:Op donderdag 30 april 2020 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Witte chocolade is eigenlijk geen chocolade.
Ik heb het daadwerkelijk letterlijk over chocoladequote:
Geluid van een viool van iemand die het niet kanquote:Op donderdag 30 april 2020 18:28 schreef Fogel het volgende:
Wat is volgens jullie het instrument met het ergste geluid?
Bij mij staat de blokfluit hoog op de lijst in ieder geval.
Nooit over nagedachtquote:Op donderdag 30 april 2020 18:28 schreef Fogel het volgende:
Ja, dat klinkt ook erg naar inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geluid van een viool van iemand die het niet kan
Ik heb nog nachtmerries van de Vuvuzelasquote:Op donderdag 30 april 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geluid van een viool van iemand die het niet kan
Yepquote:Op donderdag 30 april 2020 18:28 schreef Fogel het volgende:
Oh die vond ik wel tofquote:Op donderdag 30 april 2020 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de Vuvuzelas
Ik kan blokfluiten...quote:Op donderdag 30 april 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Zelfde hier denk ik, plus xylofoon denk ik, maar denk toch dat blokfluit wint
oh dat was ook wel irritant jaquote:Op donderdag 30 april 2020 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan blokfluiten...
Was verplicht bij ons tijdens muziekles op Havo.
Same, maar dan met gym en handvaardigheid.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus gymnasium gedaan zodat ik geen muzieklessen hoefde te volgen, zo'n hekel had ik eraan![]()
Nul gevoel voor
Het was ook meer een gevalletje.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus gymnasium gedaan zodat ik geen muzieklessen hoefde te volgen, zo'n hekel had ik eraan![]()
Nul gevoel voor
"Die staan in de muziekwinkel naast de plintenladders"quote:Op donderdag 30 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
Een collega vroeg ooit welk instrument ik bespeelde en ging toen serieus vragen wat een aarstrompet dan voor iets was qua geluid
Gym was altijd mijn favoriet.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar dan met gym en handvaardigheid.
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
Een collega vroeg ooit welk instrument ik bespeelde en ging toen serieus vragen wat een aarstrompet dan voor iets was qua geluid
Ik ben best handig, maar het kwam altijd neer op een of andere asbak kleien ofzo. Ik kan niks met klei.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gym was altijd mijn favoriet.
Verder twee linker handen hier.
Ja, herkenbaar. net als tekenen. Ik ben geen van gogh en ik ben geen patrick swayze.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben best handig, maar het kwam altijd neer op een of andere asbak kleien ofzo. Ik kan niks met klei.
Kon Swayze goed tekenen?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. net als tekenen. Ik ben geen van gogh en ik ben geen patrick swayze.
Dat zo'n docent dat dan uithoudtquote:Op donderdag 30 april 2020 18:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het was ook meer een gevalletje.
Noot kijken, goed kijken naar vingers en ze goed zetten... blazen... volgende noot kijken... goed naar vingers kijken en ze goed zetten... blazen...
En dat dan een heel liedje lang..
Jaaaa Vuvuzelaquote:Op donderdag 30 april 2020 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa Vuvuzelaik heb er twee, een tenor en een bas. Kan niet wachten om ze weer eens te gebruiken vanaf het balkon
quote:
das toch best slim?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees net jullie kleine grote badkamer gesprek en moet denken aan een artikel dat ik laatst las. Een vrouw wilde zo graag een bad in haar te kleine woonkamer dat ze een bad met touwen en katrollen aan het plafond bevestigd hebben, zodat het bad naar beneden kan als ze in bad wil, maar het bad anders niet in de weg staat.
Bitterbal ook niet dus dat maakt niks uitquote:
Waarom zou je een bad in je WOONkamer willen?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees net jullie kleine grote badkamer gesprek en moet denken aan een artikel dat ik laatst las. Een vrouw wilde zo graag een bad in haar te kleine woonkamer dat ze een bad met touwen en katrollen aan het plafond bevestigd hebben, zodat het bad naar beneden kan als ze in bad wil, maar het bad anders niet in de weg staat.
Truequote:Op donderdag 30 april 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal ook niet dus dat maakt niks uit
Je hebt op zich ook gewoon op/inklapbare badenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben best wel een gevaar voor mijzelf jaquote:Op donderdag 30 april 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal ook niet dus dat maakt niks uit
Ja maar nee maar ja maar neequote:
Sextenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn kwiwi en Buda eigenlijk?
Geplette kleuterquote:Op donderdag 30 april 2020 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja maar nee. Als je het écht graag wilt, tsja, prima. Maar ik zou zelf lekker even wachten tot ik een woning heb die wel groot genoeg is. Zo'n loodzwaar ding aan een touwtje aan het plafond
. Er liep daar ook een peuter rond, ben benieuwd hoe zij omgaat met "oeh, een touw dat los kan!"
.
Snavelen in een stil hoekjequote:Op donderdag 30 april 2020 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben hier. Maar ik weet niet waar Kwiwi isquote:Op donderdag 30 april 2020 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daarom gewoon een baal ongeschilde in huis.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en toen eten maken. De aardappelen waren over de datum
Zou je ook Instagram filters voor je kut/lul hebben voor bij sexting?quote:
Geen idee. Ik heb geen Insta-accountquote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou je ook Instagram filters voor je kut/lul hebben voor bij sexting?
Stuur je altijd zonder filter?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou je ook Instagram filters voor je kut/lul hebben voor bij sexting?
Zoom is niet zo veeleisend toch? Vanmiddag nog geīnstalleerd hier en werkte in no timequote:Op donderdag 30 april 2020 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu. Ik wilde eigenlijk "even" mijn tabletlaptopding even updaten voor ik Zoom aandurf, maar al een tijd niet meer gebruikt en dit was de mega-update. Over een half uur klaar, ik heb er weinig vertrouwen in.
Natte aardappelenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en toen eten maken. De aardappelen waren over de datum
Ook geen filmpjes?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen Insta-account
Maar ik sext met woorden (als ik sext), niet met foto's
Nee, maar ik vertrouw de software voor geen kloot en het alternatief is mijn werklaptop. Het ís dat ik de webcam daarvan niet herkend krijg in een virtuele machine, anders had ik dat gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoom is niet zo veeleisend toch? Vanmiddag nog geīnstalleerd hier en werkte in no time
Als in, nog geen halve minuut verder werkte alles
Ja joh, pornokut jeweetz!quote:
Omdat "men" ervoor gekozen heeft als middel.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom gebruiken jullie Zoom, het is de onveiligste keuze van allemaal.
quote:
Omdat de externen waar ik overleg mee had dat per se wilden gebruiken en initiator waren van overlegquote:Op donderdag 30 april 2020 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom gebruiken jullie Zoom, het is de onveiligste keuze van allemaal.
Toch wel met je vriend?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens doe ik helemaal niet meer aan sexten nu. Fucking saai![]()
Toch maar weer eens opstarten
Dat klinkt matig 😅quote:Op donderdag 30 april 2020 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrouw de software voor geen kloot en het alternatief is mijn werklaptop. Het ís dat ik de webcam daarvan niet herkend krijg in een virtuele machine, anders had ik dat gedaan.
Nee. Wel vķķr het datenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat "men" ervoor gekozen heeft als middel.
Pfff, wat irritantquote:Op donderdag 30 april 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat de externen waar ik overleg mee had dat per se wilden gebruiken en initiator waren van overleg
Intern mogen we het terecht niet gebruiken en daarbuiten ook ontmoedigen.
Maar leg dat maar eens uit aan stronteigenwijze wetenschappers en zulks
Dus nu ga je met andere mannen sexten?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wel vķķr het daten
Nu wacht ik gewoon tot hij weer hier is en gaan we voor het echie![]()
Één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat bedoel je? Eigen filmpje of p0rn?
Nah, verder werkt het echt heel simpel, maar hij ziet de hardware gewoon niet. En ik heb ook niet even een losse webcam liggen.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt matig 😅
Ik ben dikke matties met de systeembeheerders, altijd handig![]()
Voorrangspositie
Een vriend van mij is systeembeheerder. Vet handigquote:Op donderdag 30 april 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt matig 😅
Ik ben dikke matties met de systeembeheerders, altijd handig![]()
Voorrangspositie
Die luchtquote:Op donderdag 30 april 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zakje stond helemaal bol
Neequote:Op donderdag 30 april 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus nu ga je met andere mannen sexten?
Zie je, hier begint het alquote:Op donderdag 30 april 2020 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wel vķķr het daten
Nu wacht ik gewoon tot hij weer hier is en gaan we voor het echie![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie je, hier begint het al
Binnen een half jaar doucht hij ook al niet meer, wedden?
Het is wel mooi om aan begin van zo'n gesprek riedeltje af te draaien 'ja onveilig, op jullie verantwoording qua risico's etc'quote:Op donderdag 30 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pfff, wat irritant. Nou, dan moet het maar.
Waarom dacht je dat dan in hemelsnaam?quote:
Nou, het leek me al niks voor jou.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat dan in hemelsnaam?
Ik zat laatst ineens te praten met de tienerzoon van mijn collega omdat geluid even met verkeerde apparaat gekoppeld werdquote:Op donderdag 30 april 2020 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, verder werkt het echt heel simpel, maar hij ziet de hardware gewoon niet. En ik heb ook niet even een losse webcam liggen.
Dat zijn de beste vriendenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is systeembeheerder. Vet handig
Jongen helemaal verbaasd dat ze nu dit uitzenden op Pornhubquote:Op donderdag 30 april 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat laatst ineens te praten met de tienerzoon van mijn collega omdat geluid even met verkeerde apparaat gekoppeld werd![]()
Dat je over twee dagen een *boemmmmmmmmm* hoort vanuit je containerquote:Op donderdag 30 april 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet opengemaakt. Was pas 1 dag over de datum
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je over twee dagen een *boemmmmmmmmm* hoort vanuit je container
Bezorgen ze daar geen voer in Dord?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu maar pasta met saus uit een potje. De enige andere optie was mijn bonsaiboompje in de airfryer gooien
Ik heb wel een pornostem hoorquote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jongen helemaal verbaasd dat ze nu dit uitzenden op Pornhub
Ja, dat had ook gekundquote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Bezorgen ze daar geen voer in Dord?
[..]
Ik ben wel een pornostem hoor
*hebquote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Bezorgen ze daar geen voer in Dord?
[..]
Ik ben wel een pornostem hoor
Ik weet niet. Sla het praten altijd overquote:Op donderdag 30 april 2020 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is een pornostem eigenlijk? Hees ofzo?
Ditquote:Op donderdag 30 april 2020 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat definieert een pornostem eigenlijk? Hees ofzo?
Gewoon hoppa, piemel in smoelwerk dauwen en raggen maarquote:Op donderdag 30 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Sla het praten altijd over
Ik kwek ook niet zo veel tijdens de seks. Maar sommige mensen vinden dirty talk heerlijk..quote:Op donderdag 30 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Sla het praten altijd over
Bah, seksquote:Op donderdag 30 april 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
Wij maken vaak boodschappenlijstjes tijdens de seks.
Geil én nuttig tegelijkertijd
Bij het kijken van een pornovideoquote:Op donderdag 30 april 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon hoppa, piemel in smoelwerk dauwen en raggen maar
Eeksquote:Op donderdag 30 april 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
Wij maken vaak boodschappenlijstjes tijdens de seks.
Geil én nuttig tegelijkertijd
Ain't nobody got time for thatquote:Op donderdag 30 april 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij het kijken van een pornovideo
Anders minstens twee minuten voorspel.
Nee joh, gedverquote:Op donderdag 30 april 2020 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rode kool hoort met gekookte aardappels en (veel) hachée
Rode kool is heerlijk, maar niet gekookt. En al helemaal niet met gekookte aardappelenquote:
De leeftijd. Dat is 1quote:
Jawel. Kennelijk nooit fatsoenlijk gemaakte op. Niet uit de diepvries of een potjequote:Op donderdag 30 april 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Rode kool is heerlijk, maar niet gekookt. En al helemaal niet met gekookte aardappelen
Dat smaakt totaal anders. Barbaar!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
net als zoervleisj of weet ik hoe die reservebelgen dat noemen allemaal.
Kan best zijn. Ook smerig.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat smaakt totaal anders. Barbaar!
Barbaar - Barbussequote:
Is verhuisd. Zie hem soms in AMV postenquote:
AMV?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is verhuisd. Zie hem soms in AMV posten
hebben we een AMV?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar hij nu woont hebben ze geen fatsoenlijk internet?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aahquote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Amerikaanse Politiek. In POL dus.
Gaat om de stem, die is wellicht voor sommigen best pornoquote:Op donderdag 30 april 2020 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De leeftijd. Dat is 1![]()
2. Ik vind dw stem niet mooi
Portugal? Geen ideequote:Op donderdag 30 april 2020 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
En waar hij nu woont hebben ze geen fatsoenlijk internet?
ja dat slaat nog ergens op sinds 2016quote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Amerikaanse Politiek. In POL dus.
DM haar. Vraag haar tel.nr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |