Oké, misschien ook afhankelijk van het moment waarop je gaat. Ben de laatste tijd op zondag geweest. En ik moest echt een inspanning leveren om binnen 1,5 van iemand te komen als ik dat zou willen. Zo rustig was het.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Druk. Héél druk.
Die hele 1,5 meter is een grote farce in de supermarkt.
Ik ben helemaal geen voorzichtig kamp, hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Nog nooit iemand een angsthaas genoemd maar whatever.
Jouw voorzichtige kamp vind ik een ongelofelijk kortzichtige kant die rekening houdt met één zijde van deze crisis terwijl deze crisis veel meer bevat dan enkel corona.
Nou, ik ben ook net met veel tegenzin boodschappen gaan doen en die anderhalve meter is een lachertje in de winkel. Als de helft zich er niet aan houdt kan de rest zich er ook niet aan houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké, misschien ook afhankelijk van het moment waarop je gaat. Ben de laatste tijd op zondag geweest. En ik moest echt een inspanning leveren om binnen 1,5 van iemand te komen als ik dat zou willen. Zo rustig was het.
Je noemt het zelf het voorzichtige kamp. Ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen voorzichtig kamp, hoe kom je daar nou bij?
Ik heb je sowieso al een aantal keer zien posten dat mensen jankerds zijn. Beetje jammer.
Ik denk dat het ook aan de stad waar je woont ligt. Hier is het gewoon altijd druk in de winkels. Niet toen de crisis net begon, toen hielden de mensen wel rekening met die 1,5 m. Maar stilletjes aan vermindert het steeds meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef D_A het volgende:
Denk gewoon dat je even een beter moment moet kiezen om boodschappen te doen. Het is altijd druk tussen 16:00 & 18:00
Neem je wel genoeg wc papier mee?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Je noemt het zelf het voorzichtige kamp. Ik niet.
Ik als ondernemer word hier 3x daags voor jankerd uitgemaakt. /care
Waar ben je dan? Heb je dan ook mijn back?![]()
Dan ga ik nu naar de supermarkt en laat ik jullie weten of we over 2 weken een piek kunnen verwachten.
Daar zat ik twee weken geleden ook op te wachten, maar...quote:Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef zoost het volgende:
morgen om 12:00 de nieuwe CBS sterftecijfers. Nooit gedacht dat ik daar naar uit zou kijken
[ afbeelding ]
Die cijfers (week 15) hebben ze pas vorige vrijdag gegeven, samen met die van week 16.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:02 schreef crystal_meth het volgende:
Duh, in plaats van oversterfte voor week 15 toe te voegen heeft het CBS de cijfers van de vorige weken aangepast...
https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1586035610783
Idd, sowieso niet op drukke tijdstippen gaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef D_A het volgende:
Denk gewoon dat je even een beter moment moet kiezen om boodschappen te doen. Het is altijd druk tussen 16:00 & 18:00
Als IKEA open kan, dan kan de Outlet toch ook wel open?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef maan_man het volgende:
Alleen bij het Outlet Roermond 300 (tijdelijke) banen door het putje. Een gedeelte zal wel terugkomen als ze open mogen maar toch. https://www.1limburg.nl/a(...)j-outlet-door-corona
Ik ga altijd zaterdagavond rond 20:00 maar zelfs dan is het druk. Voorheen was het toen altijd uitgestorven. Ik probeer nu een beter moment te vinden.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef D_A het volgende:
Het zijn voorlopige cijfers, dus die fluctueren nog een beetje. Voor de zekerheid copy past ik heel 2020 in mijn .xlsquote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef crystal_meth het volgende:
Die cijfers (week 15) hebben ze pas vorige vrijdag gegeven, samen met die van week 16.
Niks aan de hand. Die 300 man moeten gewoon creatief zijn.-edit, doe maar niet-quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef maan_man het volgende:
Alleen bij het Outlet Roermond 300 (tijdelijke) banen door het putje. Een gedeelte zal wel terugkomen als ze open mogen maar toch. https://www.1limburg.nl/a(...)j-outlet-door-corona
Wil de veiligheidsregio niet. Is volgens mij een van de weinige winkelcentra in het land wat apart is opgenomen in de noodverordening: https://decentrale.regelg(...)14/CVDR639214_1.html. 2.3 lid 1 sub i.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als IKEA open kan, dan kan de Outlet toch ook wel open?
IC-bedden boven banen!quote:Op donderdag 30 april 2020 17:08 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Die 300 man moeten gewoon creatief zijn.
Ik ben ook niet van het voorzichtige kamp en heb inderdaad wel eens angstig of angsthaas gezegd geloof ik. Maar dat was alleen tegen hooibaal/boerhagenees, daar komt echt niks anders uit dan alles op slot houden of eerst maanden onderzoek doen alvorens we een minimaal stapje richting wat meer vrijheden kunnen doen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen voorzichtig kamp, hoe kom je daar nou bij?
Ik heb je sowieso al een aantal keer zien posten dat mensen jankerds zijn. Beetje jammer.
Ik denk dat wij ook wel een tweede golf gaan krijgen, niet perse dat die hoger is dan de eerste maar mensen willen toch weer alles doen op gegeven moment. En dat zal zijn gevolgen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:14 schreef mazaru het volgende:
Te snel maatregelen opgeheven: deel van Japan krijgt zwaardere golf van coronavirus te verwerken
Een deel van Japan krijgt met een tweede én zwaardere golf van het coronavirus af te rekenen. Volgens experts had die vermeden kunnen worden als de maatregelen niet zo snel opgeheven zouden geweest zijn.
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/nieuws(...)-verwerken~aa4b3a2a/
Ja precies, even doorbijten tot eind 2021.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:08 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Die 300 man moeten gewoon creatief zijn.-edit, doe maar niet-
HarrieKeen betaald hun belastingen en huurquote:Op donderdag 30 april 2020 17:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja precies, even doorbijten tot eind 2021.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |