Waarom maak je de suggestie dan. Het was vorige keer ook gezellig? Incl reacties enzo. Dus ga nou maar niet meneertje wijsheid zijn hier weer die wel zegt hoe het moet?quote:
Ik las wat over de grote Kree show als je dan zo graag wilt horen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom maak je de suggestie dan. Het was vorige keer ook gezellig? Incl reacties enzo. Dus ga nou maar niet meneertje wijsheid zijn hier weer die wel zegt hoe het moet?
Zat even je posts terug te zoeken want herken je username nl niet. Dus zo lang ben je nog niet op fok.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik las wat over de grote Kree show als je dan zo graag wilt horen.
Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken mien jong. Joe.
Vanavond gaan we weer verder!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:52 schreef F.Sinatra het volgende:
Was leuke sessie zojuist Bradge! Zoals in de begin jaren van de vlogs
Je was toch eerder naar huis gegaan ivm gezeik met je ‘vrienden’ daar? Waarom is dat er helemaal uitgeknipt?quote:
Braddy wou nog wat bekijken ofzo en hun gingen zuipen..ofzo zoietsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Je was toch eerder naar huis gegaan ivm gezeik met je ‘vrienden’ daar? Waarom is dat er helemaal uitgeknipt?
In de airfryer zijn ze veel sneller krokant.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je krokante aardappeltjes wil moet je ze echt langer in de oven doen (half uurtje ofzo).
En evt de laatste 10 minuten hoger in de oven zetten.
Kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:24 schreef Welvaert het volgende:
Die ene gast met dat lange haar die op een indiaan lijkt is/was toch de frontman van de Bromkatten?
Met de busquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:26 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe zijn zij naar huis gegaan daarna, met de trein? Want het lijkt alsof iedereen met de Focus naar Antwerpen is getogen.
Ik denk dat als je dit verhaal bij de zogenaamde vrienden verifieert. Je een andere lezing krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gezeik is een heel groot woord, kwam er op neer dat zij wilde gaan zuipen en ik drink zelf niet en kreeg te horen "dan ga je maar naar het hotel terug" daar heb ik met een van die gasten gebeld en ben in overleg naar huis gegaan.
Dat heb ik er uit geknipt omdat niet iedereen dit hoeft te weten en omdat het ook niet zo netjes was om het er in te laten. En de vlog werd er onnodig lang en "Dramatisch" van
Die kan echt niet zingen zegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:24 schreef Welvaert het volgende:
Die ene gast met dat lange haar die op een indiaan lijkt is/was toch de frontman van de Bromkatten?
Oneens. Alleen prima voor onder de douchequote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:44 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij is toonvast en dat is meer dan prima voor het type bandje wat het is.
Die gast is inderdaad wel echt slecht ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oneens. Alleen prima voor onder de douche
Ach, het is een leuk vrienden bandje. Geen opredens gehad sinds 2019, maar vooral veel lol. Dat is belangrijk. We zagen elkaar voor de Corona crisis 1x per week, beetje muziek maken, beetje jammen, koffie drinken, lachen. Prima toch? ;Dquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:53 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Die gast is inderdaad wel echt slecht ja.
Bradge's niveau ligt daar ver boven.
Oh zeker prima! Als dat plezier oplevert, zeker doen! Maar dan kan ik z'n zangkunsten nog wel slecht vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk vrienden bandje. Geen opredens gehad sinds 2019, maar vooral veel lol. Dat is belangrijk. We zagen elkaar voor de Corona crisis 1x per week, beetje muziek maken, beetje jammen, koffie drinken, lachen. Prima toch? ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |