Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat lees ik nou? Focus eruit, M135i erin?![]()
![]()
Kan iemand een samenvatting geven? kan niet alles bijhouden, dank
Onderschat de YouTube monies nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Het moet wel betaalbaar en leuk blijven, eten bestellen is over het algemeen behoorlijk duur
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:35 schreef kree het volgende:
Om beetje uitleg te geven over youtube en geld verdienen want heb het geprobeerd ook.
Maar er was sinds afgelopen jaar een beleid dat je x aantal abonnee moest hebben wilde je views in geld kunnen omzetten.
Ok te weinig voor mij en eigenlijk staan er nog 2 tientjes open van virus enzo instructie filmpjes.
Maar het werkt nu anders en geloof me, slapend rijk ga je er no way van worden. Want om een ok filmpje te maken is al een ding opzich. Maar wat wel zo is? Het kan het als het echt van de grond komt nou voorbeelden genoeg. Dan kan het ineens ook onwijze inkomstenpost zijn.
Maar ok tot zover het algemene idee uit mijn ervaring.
Jazekerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:41 schreef F.Sinatra het volgende:
Kan ik er eindelijk bij zijn
Inclusief hawaii slinger![]()
quote:
Die laatste live was het gewoon ok hoor zowel van keyboard als spraak,quote:
Spuit 11.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Die laatste live was het gewoon ok hoor zowel van keyboard als spraak,
okquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Die laatste live was het gewoon ok hoor zowel van keyboard als spraak,
Val er ff midden in ook. Euhm maar ok geluid was ok laatste keerquote:
- Ik ben nu al live.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:25 schreef kree het volgende:
Maar vanavond weer live dus met keyboard,
Jij leest geen bladmuziek he brad?
Zeg dat nou niet, nu komt ' ie ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Ik ben nu al live.
- Nee lees geen bladmuziek
Als je krokante aardappeltjes wil moet je ze echt langer in de oven doen (half uurtje ofzo).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |