"De blauwe keuken".quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"Hoe brand je dingen aan" met Braadslee
Zou kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"Hoe brand je dingen aan" met Braadslee
Braddie Brandslederquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wilde die grap zelf maken maar vond'm te slecht. Maak jij'm![]()
Ik heb net gegeten dus nog geen honger.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:17 schreef kree het volgende:
Ik krijg honger nu, haha kan het zo hebben gewoon fastfood. Eerder te mager als te zwaar. Maar ok zal maar broodje kaas pakken denk.
Heb net mijn lunch al opquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten dus nog geen honger.
@ItsTheBradgeHere ; krantenwijkstream?!quote:Op donderdag 30 april 2020 22:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Op zich, best relax als je deels uitkering hebt en wat kan verdienen. Elke ochtend de krant bezorgen. 2 uurtjes per dag. Elke ochtend 4 uur wakker worden is best chill als je in dat ritme zit. Na je werk nog even 2 uurtjes slapen, en dan heb je de hele dag nog. Als je verder niets hoeft qua inkomsten en verantwoordelijkheden. Lekker man. En beweging, en geld en de hele dag om leuke dingen te doen en aan jezelf te werken
Snackdag? Gewoon iets lekkers koken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:53 schreef Welvaert het volgende:
Vandaag nieuwe foodreview Brad? Vrijdag is wel een mooie snack-dag aliijd
Pasta met wokgarnalen en een tomaat-roomsaus.quote:
Totaal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ga weg joh, de snackbar reviews zijn toch veel leuker dan kookvlogs.
Nee, gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:53 schreef Welvaert het volgende:
Vandaag nieuwe foodreview Brad? Vrijdag is wel een mooie snack-dag aliijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |