Weet niet, kan je het niet gewoon laten "verspringen", zodat het een soort drempel wordt?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef Urnotindangr het volgende:
Hallo,
Ik heb in mijn garage een tussenmuur eruit gehaald zodat ik één grote ruimte heb. Er liggen overal 60x60 tegels, alleen lag de vloer aan de ene kant 2cm hoger helaas.
De muur is dus weg en een rij halve tegels die tegen die muur lag heb ik verwijderd.
Nu heb ik dus een rij tegels dan ongeveer 40cm cementvloer en dan weer een rij tegels die 2cm hoger ligt
Hier wil ik tegels in gaan lijmen die dus 2cm oplopen maar waar kan ik de vloer het beste schuin mee opvullen?
De makkelijkste maar minst mooie optie.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet, kan je het niet gewoon laten "verspringen", zodat het een soort drempel wordt?
Moet minimaal 3cm dik zijn, en loopt bij mij op van nul naar max 2cmquote:Op woensdag 29 april 2020 23:08 schreef erikkll het volgende:
Kun je niet beter 2 cm dekvloer aanbrengen? https://www.gamma.nl/klusadvies/a/zandcement-dekvloer-maken
Nee was een enkelsteensmuurtje, dak ruste er niet eens op. Puur afscheiding autogarage/salonquote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef vannelle het volgende:
Die 40 cm cementvloer waar je het over hebt, is dat niet de fundering van je tussenmuur geweest?
Oftewel: Had die tussenmuur geen dragende functie?
Denk dat ik dit inderdaad ga proberen.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:10 schreef Gieliovd het volgende:
Beetje tegel lijm gebruiken. Laten drogen en tegelen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |