Waarom heeft dat zin, en zo ja, wat voor zin?quote:
Ja opzich wel. Maar dat keert zich in dit soort tijden altijd als een Boomerang tegen je. Zeker als je veel mensen hebt die "het randje" opzoeken.quote:
Soort van inbreker/postbode?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet of er een baan is waarbij je door slotjes heen moet posten, maar daar zou Buda wel goed in zijn
Jammer dat modschap onbetaald is.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet of er een baan is waarbij je door slotjes heen moet posten, maar daar zou Buda wel goed in zijn
Ik vind het altijd wel lekker als Buda het randje opzoektquote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar dat keert zich in dit soort tijden altijd als een Boomerang tegen je. Zeker als je veel mensen hebt die "het randje" opzoeken.
Wat?! Krijg je daar geen ton per jaar voor?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer dat modschap onbetaald is.
Doet er niet toe, toch 20% ervan inleveren!!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer dat modschap onbetaald is.
Dat heeft zin als je niet wil vrijwilligen. Juridische argumenten richting werkgever. Door een professional (niet jijzelf dus). Ruim vóór een evt. rechtszaak ad orde is. Dat maakt regelmatig indruk.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Waarom heeft dat zin, en zo ja, wat voor zin?
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het is ook gewoon een kutdag vandaag. Nachtje slapen en dan morgen weer verder denken over wat je wil doen.
Mensen roepen dat zo snel. Zorgt altijd voor een verziekte werksfeer.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft zin als je niet wil vrijwilligen. Juridische argumenten richting werkgever. Ruim vóór een evt. rechtszaak ad orde is.
Dat zeker jaquote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Amai se, ik word daar toch zooooooooo moe van!
Of was het nou Lui van Kabouter Plop? Ik weet wel dat Plop en De Burgemeester dezelfde persoon zijn
.
Sjefke woont gewoon bij mij in het dorp hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij mist ons dorp nog een hondje, ik ga samson even kidnappen
Nee hoor. Niet mijn ervaring.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen roepen dat zo snel. Zorgt altijd voor een verziekte werksfeer.
wow, dat had ik minimaal wel verwachtquote:Op woensdag 29 april 2020 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?! Krijg je daar geen ton per jaar voor?
Ik wel, de andere mods niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?! Krijg je daar geen ton per jaar voor?
Ja kan.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet mijn ervaring.
Daarnaast heeft de werkgever de werksfeer al verziekt. Kun je er met juridische hulp beter voorzorgen dat je er goeduit komt
Ik ben de enige echte postbode in het dorpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |