Nou goed daarom, jij en ik snappen dat dius. Maar wat van de rest die zichzelf gelockdowned heeft en dat ziet op het nieuws?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat. Gewoon om wat meer drama te creëren. Rustige stationshallen zijn tenslotte niet spannend.
Maar goed, ik kijk sowieso geen NOS.
Sven is inderdaad goed bezig, ik hou van zijn manier van spreken.quote:
Klopt ja, kan daar ook geconcentreerd naar luisteren en je leert nog eens wat.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:33 schreef Antaris het volgende:
[..]
Sven is inderdaad goed bezig, ik hou van zijn manier van spreken.
Jensen is makkelijker te begrijpen maar Sven meer diepgaand en open minded.
Ik wist niet dat hij rechten had gestudeerd, dat zegt niets natuurlijk maar achterlijk is hij niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja, kan daar ook geconcentreerd naar luisteren en je leert nog eens wat.
Jensen herhaalt zichzelf gewoon elke dag en komt niet verder dan ,WAKKER WORDEN MENSEN!!,
Die moet ik nog bekijkenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:36 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij rechten had gestudeerd, dat zegt niets natuurlijk maar achterlijk is hij niet.
Hoe kijk jij naar zijn laatste aflevering? Met de man die De Andere Krant publiceert?
Dat is toch ook gebruikelijk in de moskee?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jensen herhaalt zichzelf gewoon elke dag en komt niet verder dan ,WAKKER WORDEN MENSEN!!,
Neequote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebruikelijk in de moskee?
Die Sven van Weltschmertz?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja manquote:Op donderdag 30 april 2020 20:03 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
Die Sven van Weltschmertz?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |