abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192875081
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze dat. Gewoon om wat meer drama te creëren. Rustige stationshallen zijn tenslotte niet spannend.
Maar goed, ik kijk sowieso geen NOS.
Nou goed daarom, jij en ik snappen dat dius. Maar wat van de rest die zichzelf gelockdowned heeft en dat ziet op het nieuws?

Die krijgen een totaal andere mening wel natuurlijk want die gaan uit van wat ze zien is waarheid. Terwijl en verdomme ik zie het zelf toch elke keer, het dus niet zo is.

Waarom krijg ik een topic vol gezeik als iemand vraagt kan ik met het OV met Pasen of of lukt dat niet.

Nou doodsverwensingen hoe fout het wel niet was en ov en 1.5 afstand. Ok uiteindelijk heeft die gast in een zo goed als lege trein gezeten. Wat ik wel wist al of voorspeld had. Maar de rest die er zo tegen in ging heeft wss geen voet in het ov gezet sowieso sinds jaren.

Dus ok en die denken dus de waarheid te weten? Gebaseerd op? Juistttt de media. En die is te vertrouwen omdat?

Bedoel maar ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192875202
En serieus en wil me niet teveel opnaaien. Maar dan hebben we het over vitale beroepen de zorg ach ach zo zwaar en klappen voor ze zal je.

Maar dat is ook totaal niet de enige beroepsgroep die doorgaat? Staat je stroom btw nog aan nu zodat je met je laptop of pc of whatever dit kunt lezen...

Ok en 9 van de 10 keer is dat samen op pad met collega nou vergeet die 1.5 m maar gaat nergens lukken.

En nu zal ik hier ook wel weer gezeik over krijgen maar eht zal je verbazen hoeveel keer het voor mezelf al voortgekomen is dat ik de stroom totaal even moest iuitschakelen voor een heel huis en het vraag eerst. Ok krijg je als antwoord ja hoor best. Totdat ze na 10 seconden beseffen dat ook het internet dan gelijk uit is. Lol moord brand ellende. Hahaha

Fuck it ik ben het niet met alles eens met Jensen maar een stukje toch wel.
pi_192875275
Sowieso vitaal beroep, ik val er niet onder hoor als elektromonteur. Maar het zou toch wel een fucked up probleem zijn als alle elektromonteurs ermee stopte nu ook per direct. En dan kun je de zorg ook vergeten btw. Of nouja kan niet eens beginnen hoeveel wel vitaal is terwijl de regering ze niet noemt ook.
pi_192876781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

greatest of all time
Sven is inderdaad goed bezig, ik hou van zijn manier van spreken.
Jensen is makkelijker te begrijpen maar Sven meer diepgaand en open minded.
pi_192877053
Lol draafde ik beetje door denk gehehe oeps/. Naja :P
pi_192877375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:33 schreef Antaris het volgende:

[..]

Sven is inderdaad goed bezig, ik hou van zijn manier van spreken.
Jensen is makkelijker te begrijpen maar Sven meer diepgaand en open minded.
Klopt ja, kan daar ook geconcentreerd naar luisteren en je leert nog eens wat.
Jensen herhaalt zichzelf gewoon elke dag en komt niet verder dan ,WAKKER WORDEN MENSEN!!,
pi_192877707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Jensen herhaalt zichzelf gewoon elke dag en komt niet verder dan ,WAKKER WORDEN MENSEN!!,
Ik wist niet dat hij rechten had gestudeerd, dat zegt niets natuurlijk maar achterlijk is hij niet.
Hoe kijk jij naar zijn laatste aflevering? Met de man die De Andere Krant publiceert?
pi_192878351
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:36 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik wist niet dat hij rechten had gestudeerd, dat zegt niets natuurlijk maar achterlijk is hij niet.
Hoe kijk jij naar zijn laatste aflevering? Met de man die De Andere Krant publiceert?
Die moet ik nog bekijken
pi_192878456
quote:

[..]

Dat is toch ook gebruikelijk in de moskee?
pi_192878844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dat is toch ook gebruikelijk in de moskee?
Nee
pi_192879521
quote:

[..]

Die Sven van Weltschmertz?
No matter what your name is.
pi_192879652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:03 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Die Sven van Weltschmertz?
Ja man :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')