Wil je dat ze jouw flinke worst eens tot zich neemt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel eens gezegd dat je graag een flinke worst lust maar dat is het dan ook wel
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel eens gezegd dat je graag een flinke worst lust maar dat is het dan ook wel
Dat is maar een miniknakworstquote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wil je dat ze jouw flinke worst eens tot zich neemt?
Ja ben broken en reageer dat af op anderenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo’n afgunst toont.
Voor mensen die niet heel aantrekkelijk zijn maar op een gezond gewicht zitten is het makkelijk om zich op zijn minst beter te voelen dan dikke mensen. Als ze daardoor lekker kunnen slapen moet dat ook gewoon kunnen, scheelt een boel depressiesquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo’n afgunst toont.
Behalve voor de dikke mensenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor mensen die niet heel aantrekkelijk zijn maar op een gezond gewicht zitten is het makkelijk om zich op zijn minst beter te voelen dan dikke mensen. Als ze daardoor lekker kunnen slapen moet dat ook gewoon kunnen, scheelt een boel depressies
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Behalve voor de dikke mensen.. maar ach zoals Mortaxx zelf al zegt
Daar ook nooit problemen mee gehad, gelukkig!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch
Volgens mij kwam daar laatst een programma over tegenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.
Plus een buik kan je altijd wegwerken, een lelijk karakter blijft voor altijd
RT!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.
Plus een buik kan je altijd wegwerken, een lelijk karakter blijft voor altijd
Als je ze van fok af plukt dan zijn ze ook minder kritisch natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 20:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ook nooit problemen mee gehad, gelukkig!
Nou...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
RT!
Dat is een motto wat ik vaak gebruikNiet dat mijn buik is weggewerkt, maar mijn karakter is wel oke volgens mij
Nou...quote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou...
Als we een opsomming gaan maken van jouw karaktertrekjes dan zal dat beledigend overkomen. Dus dat zal ik maar niet doen, maar ook daarin stond je niet vooraan in de rij.
Ik zet de popcorn klaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou...
Nu je hier mee komt mag je wat mij betreft ook wel een opsomming geven, kijken of jouw belevingswereld van mijn karakter over een komt met hoe ik IRL ben en hoe mijn belevingswereld is.
Okay, omdat je erom vraagt...quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou...
Nu je hier mee komt mag je wat mij betreft ook wel een opsomming geven, kijken of jouw belevingswereld van mijn karakter over een komt met hoe ik IRL ben en hoe mijn belevingswereld is.
Frits heeft hier nog wel iets aan toe te voegenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik zet de popcorn klaar.
Ik zet mijn geld in op: gebrek aan doorzettingsvermogen, impulsief, kort lontje, wispelturig, gebrek aan realiteitsbesef,....
Zou je ook willen proberen iets positiefs te zeggen over braddie?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Okay, omdat je erom vraagt...
- Kort lontje (we kennen de .gifjes)
- Agressieproblemen (gaten in deuren en muren)
- Lui (niet de instelling om wat van je leven te maken)
- Kan niet tegen kritiek al dan niet terecht (iedereen die niet naar je mond praat is al snel de gebeten hond)
- Extreem wispelturig (ene dag is het A, andere dag B)
- Onbetrouwbaar (geld jatten van je pa, je vrienden ergens achter laten omdat iets je niet zint)
- Niet zelfstandig (vooral het feit dat je op je '30e' nog de koelkast en portemonnee van je moeder moet leegroven)
- Je kan niet omgaan met je emoties en overziet vaak niet de consequenties van je acties
- Je liegt echt over alles als het moet tot aan een hartaanval aan toe
- Ondankbaar
- Persoonlijke hygiëne staat ook niet hoog op je prioriteiten lijstje
En dit zijn slechts de dingen die ik meteen kan bedenken. Niet alles is een karaktertrekje, maar hoort wel bij je personaliteit.
Waar je bijvoorbeeld jouw slechte rijstijl aan te danken hebt weet ik niet, maar op dat front mis je ook wel wat overzicht en inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |